No et perdis res!
Uneix-te a la comunitat de wijobs i rep per email les millors ofertes d'ocupació
Mai no compartirem el teu email amb ningú i no t'enviarem correu brossa
Subscriu-te araTransport i Logística
11Comercial i Vendes
9Educació i Formació
8Administració i Secretariat
6Comerç i Venda al Detall
5Veure més categories
Enginyeria i Mecànica
5Sanitat i Salut
4Arts i Oficis
3Informàtica i IT
3Art, Moda i Disseny
2Atenció al client
2Comptabilitat i Finances
2Indústria Manufacturera
2Alimentació
1Disseny i Usabilitat
1Dret i Legal
1Instal·lació i Manteniment
1Publicitat i Comunicació
1Agricultura
0Assegurances
0Banca
0Ciència i Investigació
0Construcció
0Cures i Serveis Personals
0Desenvolupament de Programari
0Editorial i Mitjans
0Energia i Mineria
0Esport i Entrenament
0Farmacèutica
0Hostaleria
0Immobiliària
0Màrqueting i Negoci
0Producte
0Recursos Humans
0Seguretat
0Social i Voluntariat
0Telecomunicacions
0Turisme i Entreteniment
0Top Zones
Lleida
34Asesor Laboral
NovaRusiñol & Associats Consultors
Lleida, ES
Asesor Laboral
Rusiñol & Associats Consultors · Lleida, ES
.
??
Busquem Assessor/a Laboral per incorporar-se al nostre equip!
??
Lleida o Barcelona | Presencial amb flexibilitat | Incorporació immediata
A
Rusiñol & Associats
, despatx amb seu a
Lleida i Barcelona
, especialitzat en l'assessorament integral a empreses, ampliem l'equip de l'àrea fiscal. Cerquem una persona
rigorosa, resolutiva i amb visió de servei
per créixer amb nosaltres.
??
T'oferim
Participació en projectes sòlids i amb valor afegit
Equip multidisciplinari i entorn col·laboratiu
Estabilitat laboral i pla de carrera
Remuneració competitiva i formació contínua
??
El Perfil Que Cerquem
Grau en Relacion Laborals, Dret, o similar
Experiència mínima de 3 anys en l'àmbit laboral (assessorament a pimes, autònoms, etc.)
Domini pràctic de jubilacions, altes, baixes i assessorament laboral.
Capacitat d'anàlisi, autonomia i orientació al client
- Si vols formar part d'un despatx consolidat, amb reptes reals i possibilitats de desenvolupament, escriu-nos a
- contacta per DM.
Asesor Laboral
NovaRusiñol & Associats Consultors
Lleida, ES
Asesor Laboral
Rusiñol & Associats Consultors · Lleida, ES
.
??
Busquem Assessor/a Laboral per incorporar-se al nostre equip!
-  Lleida o Barcelona | Presencial amb flexibilitat | Incorporació immediata
Rusiñol & Associats
, despatx amb seu a
Lleida i Barcelona
, especialitzat en l'assessorament integral a empreses, ampliem l'equip de l'àrea fiscal. Cerquem una persona
rigorosa, resolutiva i amb visió de servei
per créixer amb nosaltres.
??
T'oferim
Participació en projectes sòlids i amb valor afegit
Equip multidisciplinari i entorn col·laboratiu
Estabilitat laboral i pla de carrera
Remuneració competitiva i formació contínua
??
El Perfil Que Cerquem
Grau en Relacion Laborals, Dret, o similar
Experiència mínima de 3 anys en l'àmbit laboral (assessorament a pimes, autònoms, etc.)
Domini pràctic de jubilacions, altes, baixes i assessorament laboral.
Capacitat d'anàlisi, autonomia i orientació al client
- Si vols formar part d'un despatx consolidat, amb reptes reals i possibilitats de desenvolupament, escriu-nos a
- contacta per DM.
Rodi Motor Services
Lleida, ES
RECEPCIONISTA - ASESOR COMERCIAL (Sector Automoción) - TORREFARRERA
Rodi Motor Services · Lleida, ES
.
Rodi Motor Services es una empresa líder en el sector postventa de la automoción, dedicada al mantenimiento y reparación integral de vehículos, con más de 180 puntos de venta y con perspectivas de expansión tanto a nivel nacional como internacional.
Buscamos para la recepción de nuestro taller TORREFARRERA a una persona Recepcionista con perfil comercial con experiencia en el sector de la automoción.
Sus principales funciones serán:
- Recepción de clientes
- Venta telefónica y presencial
- Conocer y explicar los productos, las promociones y ofertas
- Guiar y aconsejar al cliente en el proceso de venta
- Atención proactiva de los clientes y seguimiento comercial
- Elaboración de presupuestos
- Tareas administrativas generadas por la recepción y la gestión comercial
- Experiencia en uso plataformas gestión Renting automoción
- Persona optimista, empática y que le guste trabajar en equipo
- Se valorará que tenga conocimientos y/o pasión por el mundo de la automoción
- Formación académica mínima requerida: Grado Medio de administración de empresas o actividades comerciales
- Al menos 2 años de experiencia 
- Incorporación a una empresa líder, sólida y consolidada
- Contrato estable
- Jornada completa 40 horas semanales
- Formación continua adaptada al candidato
- Posibilidades de promoción
- Interesantes beneficios sociales