No et perdis res!
Uneix-te a la comunitat de wijobs i rep per email les millors ofertes d'ocupació
Mai no compartirem el teu email amb ningú i no t'enviarem correu brossa
Subscriu-te araDret i Legal
1Seguretat
1Transport i Logística
1Administració i Secretariat
0Agricultura
0Veure més categories
Alimentació
0Art, Moda i Disseny
0Arts i Oficis
0Assegurances
0Atenció al client
0Banca
0Ciència i Investigació
0Comerç i Venda al Detall
0Comercial i Vendes
0Comptabilitat i Finances
0Construcció
0Cures i Serveis Personals
0Desenvolupament de Programari
0Disseny i Usabilitat
0Editorial i Mitjans
0Educació i Formació
0Energia i Mineria
0Enginyeria i Mecànica
0Esport i Entrenament
0Farmacèutica
0Hostaleria
0Immobiliària
0Indústria Manufacturera
0Informàtica i IT
0Instal·lació i Manteniment
0Màrqueting i Negoci
0Producte
0Publicitat i Comunicació
0Recursos Humans
0Sanitat i Salut
0Social i Voluntariat
0Telecomunicacions
0Turisme i Entreteniment
0PearlSandals
Office manager for International events company
PearlSandals · Masnou, El, ES
Teletreball Inglés Administración de oficinas Servicio de atención al cliente Comunicación Facturacion Asistencia de administración Atención telefónica Cuentas a cobrar Eventos Equipo de oficina Office
Company Description
PearlSandals is a wedding and event planning company based in Barcelona, specializing in creating unforgettable celebrations across Catalonia and the Balearic Islands. We cater primarily to Scandinavian, German, and English-speaking couples but welcome clients worldwide with our multilingual team. PearlSandals offers eco-friendly wedding options, incorporating sustainable practices throughout the planning process. Beyond weddings, we curate private events and special occasions, such as wine tastings, wedding proposals, and bespoke celebrations. With over a decade of experience, we are dedicated to making your destination wedding or event in Spain truly unforgettable.
Role Description
This is a full-time on-site role for an Office Manager for PearlSandals. The job is 90% remote work from home, a monthly team meeting and on site on the event days. The Office Manager will be responsible for handling daily administrative tasks, managing office equipment, providing excellent customer service, and ensuring smooth office operations. This role involves coordinating with clients and vendors, maintaining office supplies, and assisting with event planning logistics.
Qualifications
- Strong Communication and Customer Service skills.
- Proficiency in Administrative Assistance and Office Administration.
- Excellent organizational, time-management and teamwork skills.
- Ability to work independently and collaboratively on-site.
- Fluency in English; fluent Catalan & Spanish are mandatory.
- Experience in the event planning or hospitality industry is beneficial.
- Bachelor's degree in Office and/or Events Management, or related field.