No et perdis res!
Uneix-te a la comunitat de wijobs i rep per email les millors ofertes d'ocupació
Mai no compartirem el teu email amb ningú i no t'enviarem correu brossa
Subscriu-te araComercial i Vendes
10Màrqueting i Negoci
6Administració i Secretariat
5Disseny i Usabilitat
4Sanitat i Salut
4Veure més categories
Comerç i Venda al Detall
3Educació i Formació
3Enginyeria i Mecànica
3Informàtica i IT
3Recursos Humans
3Transport i Logística
3Atenció al client
2Construcció
1Dret i Legal
1Immobiliària
1Indústria Manufacturera
1Instal·lació i Manteniment
1Social i Voluntariat
1Agricultura
0Alimentació
0Art, Moda i Disseny
0Arts i Oficis
0Assegurances
0Banca
0Ciència i Investigació
0Comptabilitat i Finances
0Cures i Serveis Personals
0Desenvolupament de Programari
0Editorial i Mitjans
0Energia i Mineria
0Esport i Entrenament
0Farmacèutica
0Hostaleria
0Producte
0Publicitat i Comunicació
0Seguretat
0Telecomunicacions
0Turisme i Entreteniment
0Top Zones
Tarragona
48Digital Planning Director (Permanent)
13 de des.AGORA COL·LECTIVITATS
Tarragona, ES
Digital Planning Director (Permanent)
AGORA COL·LECTIVITATS · Tarragona, ES
.
Dades del lloc de treball
Càrrec: director/a de lleure.
Lloc de treball: oficina de Gavà o Reus i centres educatius
Som una empresa en creixement i cerquem un/a professional polivalent per incorporar-se al nostre equip per a dissenyar, implementar i avaluar el projecte educatiu integral del model de negoci.
Oferim
Incorporació a un equip estable i multidisciplinari.
Pla de carrera i possibilitats de creixement professional
Formació contínua a càrrec de l'empresa.
Retribució competitiva segons experiència i valors aportats.
Funcions i Responsabilitats
Disseny pedagògic: Elaboració del projecte educatiu del migdia ( objectius, metodologia, activitats, avaluació)
Implementació i execució: Posada en marxa de les activitats dins de l'espai de migdia a les escoles que gestiona l'empresa
Coordinació d'equip: Acompanyament dinamització del projecte conjuntament amb les supervisores i coordinadores de centre
Avaluació i millora: indicador d'avaluació del projecte, millora continua.
Perfil Professional
Titulació: Pedagogia/ Direcció o coordinació activitats de lleure.
Experiència mínima de 3 anys en gestió de l'espai de migdia en centres educatius, es valora l'experiència en creació i implementació de projectes educatius
Competències
Capacitat de disseny i desenvolupament pedagògic
Coneixement del marc normatiu de l'espai de menjador
Domini de metodologies actives, educació emocional, aprenentatge socioeducatiu, mirada restaurativa.
Experiència en coordinació pedagògica en lleure i menjador escolar
Creativitat en plantejament d'activitats lúdiques
Organització i autonomia en el disseny , preparació i seguiment d'activitats
Coneixement de protocols de menjador.
Condicions laborals
Contracte Fix Discontinu (de setembre a juny)
Jornada completa conveni de lleure
Horari: de 8 a *****h
Salari a concretar
E nvia'ns el teu CV a: ****** amb l'assumpte "Director/a de lleure, " amb les 2 peticions necessàries per formar part del procés de selecció.
- Presentació breu (màxim 100 paraules)
Explica una situació en què hagis dedicat molt d'esforç a una tasca o projecte, tot i no tenir-ne l'obligació directa.
Què et va motivar i com va acabar?
(màxim 200 paraules)
Gràcies per l'interès.
Les teves respostes ens ajudaran a conèixer millor el teu perfil.
Esperem valorar la teva candidatura ben aviat.
Digital Planning Director (Permanent)
12 de des.AGORA COL·LECTIVITATS
Tarragona, ES
Digital Planning Director (Permanent)
AGORA COL·LECTIVITATS · Tarragona, ES
.
Dades del lloc de treball Càrrec: director/a de lleure.
Lloc de treball: oficina de Gavà o Reus i centres educatius
Som una empresa en creixement i cerquem un/a professional polivalent per incorporar-se al nostre equip per a dissenyar, implementar i avaluar el projecte educatiu integral del model de negoci.
Oferim
Incorporació a un equip estable i multidisciplinari.
Pla de carrera i possibilitats de creixement professional
Formació contínua a càrrec de l'empresa.
Retribució competitiva segons experiència i valors aportats.
Funcions i Responsabilitats
Disseny pedagògic: Elaboració del projecte educatiu del migdia ( objectius, metodologia, activitats, avaluació)
Implementació i execució: Posada en marxa de les activitats dins de l'espai de migdia a les escoles que gestiona l'empresa
Coordinació d'equip: Acompanyament dinamització del projecte conjuntament amb les supervisores i coordinadores de centre
Avaluació i millora: indicador d'avaluació del projecte, millora continua.
Perfil Professional
Titulació: Pedagogia/ Direcció o coordinació activitats de lleure.
Experiència mínima de 3 anys en gestió de l'espai de migdia en centres educatius, es valora l'experiència en creació i implementació de projectes educatius
Competències
Capacitat de disseny i desenvolupament pedagògic
Coneixement del marc normatiu de l'espai de menjador
Domini de metodologies actives, educació emocional, aprenentatge socioeducatiu, mirada restaurativa.
Experiència en coordinació pedagògica en lleure i menjador escolar
Creativitat en plantejament d'activitats lúdiques
Organització i autonomia en el disseny , preparació i seguiment d'activitats
Coneixement de protocols de menjador.
Condicions laborals
Contracte Fix Discontinu (de setembre a juny)
Jornada completa conveni de lleure
Horari: de 8 a *****h
Salari a concretar
E nvia'ns el teu CV a: ****** amb l'assumpte "Director/a de lleure, " amb les 2 peticions necessàries per formar part del procés de selecció.
- Presentació breu (màxim 100 paraules)
Explica una situació en què hagis dedicat molt d'esforç a una tasca o projecte, tot i no tenir-ne l'obligació directa.
Què et va motivar i com va acabar?
(màxim 200 paraules)
Gràcies per l'interès.
Les teves respostes ens ajudaran a conèixer millor el teu perfil.
Esperem valorar la teva candidatura ben aviat.
Director
12 de des.AGORA COL·LECTIVITATS
Tarragona, ES
Director
AGORA COL·LECTIVITATS · Tarragona, ES
.
Dades del lloc de treballCàrrec: director/a de lleure.Lloc de treball: oficina de Gavà o Reus i centres educatius Som una empresa en creixement i cerquem un/a professional polivalent per incorporar-se al nostre equip per a dissenyar, implementar i avaluar el projecte educatiu integral del model de negoci.
Oferim:Incorporació a un equip estable i multidisciplinari.Pla de carrera i possibilitats de creixement professionalFormació contínua a càrrec de l'empresa.Retribució competitiva segons experiència i valors aportats.
Funcions i responsabilitats:Disseny pedagògic: Elaboració del projecte educatiu del migdia ( objectius, metodologia, activitats, avaluació)Implementació i execució: Posada en marxa de les activitats dins de l'espai de migdia a les escoles que gestiona l'empresaCoordinació d'equip: Acompanyament dinamització del projecte conjuntament amb les supervisores i coordinadores de centreAvaluació i millora: indicador d'avaluació del projecte, millora continua.
Perfil professional: Titulació: Pedagogia/ Direcció o coordinació activitats de lleure.Experiència mínima de 3 anys en gestió de l'espai de migdia en centres educatius, es valora l'experiència en creació i implementació de projectes educatiusCompetències:Capacitat de disseny i desenvolupament pedagògicConeixement del marc normatiu de l'espai de menjadorDomini de metodologies actives, educació emocional, aprenentatge socioeducatiu, mirada restaurativa.Experiència en coordinació pedagògica en lleure i menjador escolarCreativitat en plantejament d'activitats lúdiquesOrganització i autonomia en el disseny , preparació i seguiment d'activitatsConeixement de protocols de menjador.
Condicions laboralsContracte Fix Discontinu (de setembre a juny)Jornada completa conveni de lleureHorari: de 8 a *****hSalari a concretarEnvia'ns el teu CV a: ****** amb l'assumpte "Director/a de lleure, " amb les 2 peticions necessàries per formar part del procés de selecció.
Presentació breu (màxim 100 paraules) 3.1.
Explica una situació en què hagis dedicat molt d'esforç a una tasca o projecte, tot i no tenir-ne l'obligació directa.
Què et va motivar i com va acabar?
(màxim 200 paraules)Gràcies per l'interès.
Les teves respostes ens ajudaran a conèixer millor el teu perfil.
Esperem valorar la teva candidatura ben aviat.
Director/a comercial
12 de des.Grup Oliva Motor
Tarragona, ES
Director/a comercial
Grup Oliva Motor · Tarragona, ES
.
¿QUIÉNES SOMOS?
GrupOlivamotor es uno de los principales grupos de automoción de la provincia de Tarragona y Girona, un referente en el sector con más de 50 años de experiencia. Queremos ampliar nuestro equipo de ventas en Tarragona.
TU ROL
Buscamos un/a director/a comercial apasionado/a, proactivo/a y capaz de liderar y desarrollar todas las acciones del departamento comercial que se lleven a cabo dentro de la estrategia del grupo.
TUS TAREAS
En dependencia de Gerencia, te encargarás de:
- Confección de listados con ofertas puntuales: Listados de km0, galáctica, demos, VO…
- Analizar y comprender las circulares de la marca.
- Seguimiento encuestas de calidad.
- Seguimiento reseñas Google.
- Preparar planes de acción según desviaciones KPIs.
- Control de stock y seguimiento del mismo.
- Diseño y desarrollo de campañas promocionales.
- Control de la consecución de objetivos fijados por la marca, incluyendo objetivos de pedidos, de compras, trimestrales, de calidad, etc.
- Control y seguimiento del parque de vehículos de demostración.
- Control de la cartera de pedidos y las agendas de los vendedores, ejerciendo mayor rigor en los contactos diarios, el seguimiento de clientes, etc.
- Control de los GDO, velando por el tratamiento de los LEAD en tiempo y forma y las visitas concertadas.
- Control y supervisión de la realización de la formación del equipo de ventas.
- Seguimiento del estado de matriculaciones de la marca y de la competencia.
- Visado de las hojas de cuadre del equipo de ventas.
- Control de la exposición interior y exterior, y su adecuación a exigencias de la marca.
- Supervisión de las exportaciones de vehículos, así como el stock de vehículos de exportación.
- Coordinación de la agenda del Genius, revisando el planning de entregas, la agenda de preparación de vehículos a entregar o exponer, etc.
- Dirección de procesos de selección y desvinculación del equipo de ventas.
- Realización de formación puntual sobre campañas dirigidas por la marca.
- Dirección de la formación de nuevas incorporaciones.
- Coordinación del cuadro de vacaciones y la recuperación de festivos del equipo de ventas.
- Preparación y coordinación de eventos con el equipo de marketing, tales como ferias, eventos deportivos, patrocinios…
- Seguimiento de la aplicación de la política comercial vigente.
- Diseño y aplicación de acciones comerciales puntuales para el cliente final.
- Promoción de diferentes modelos con precio final.
- Oferta de productos para fidelizar a los clientes, tales como extensión de garantía, programas de mantenimientos, seguros…
- Confección, control y seguimiento de los distintos programas que proporciona la marca.
- Confección de los diferentes elementos de seguimiento propios, tales como Dropbox, Informes de actividad diaria, cuadro de aprovisionamiento…
- Establecimiento de comunicación con la marca.
- Gestión de acciones comerciales promovidas por el fabricante.
- Establecimiento de un contacto permanente con el delegado de zona para supervisar y controlar los objetivos definidos, incluyendo objetivos de pedidos, incentivo de volumen, regularidad…
- Apoyo continuo del equipo de ventas.
- Realización de atención especial en caso de clientes conflictivos o reclamaciones.
- Apoyo en la entrega final al cliente para reforzar el resultado del proceso de compra y conseguir la plena satisfacción del usuario.
- Potenciación de los recursos disponibles para el equipo de ventas.
- Trayectoria de al menos 6 años en puesto similar
- Experiencia en gestión de equipos de ventas y comerciales
- Conocimiento del mercado y tendencias del sector automóvil
- Habilidades de comunicación y negociación
- Orientación a resultados y capacidad para trabajar bajo presión
- Proactividad y capacidad para tomar decisiones estratégicas
- Carnet de conducir y vehículo propio.
Te ayudamos a impulsar tu economía actual y futura:
- Estabilidad laboral: contrato indefinido
- Salario competitivo.
- Descuentos especiales en compra y financiación de coches de principales marcas del mercado, así como en servicios posventa.
- Descuentos y beneficios con partners.
- Ayuda escolar anual para tu familia.
- Beneficios en catering.
Te damos facilidades para que desarrolles tu carrera profesional al mismo tiempo que disfrutas de tu familia, tu formación o tu tiempo libre.
- Horario: 40h/semana. Horario L-V de 9,00-13,00 a 15,00-19,00. Sábados alternos
- 22 días hábiles vacaciones.
Nos preocupamos por tu salud y la de tus familiares.
- Descuento en póliza de seguro de salud con los mejores precios del mercado.
- Revisión médica periódica para trabajadores.
Queremos que sigas creciendo a nuestro lado tanto personal como profesionalmente.
- Performance Review periódica
- Acceso a formación
- Apoyamos el empleo inclusivo y juvenil.
- Somos muy conscientes de la sostenibilidad medioambiental por lo que tenemos un compromiso con la reducción de la huella de carbono y realizamos acciones de compensación para reducirlo.
Director/a Centro Geriátrico Tarragona
11 de des.Michael Page
Tarragona, ES
Director/a Centro Geriátrico Tarragona
Michael Page · Tarragona, ES
- Residencia 3a e-dad
- Tarragona
¿Dónde vas a trabajar?
Grupo empresarial de asistencia integral
Descripción
- Liderar el equipo humano bajo su responsabilidad, garantizando en todo momento el cumplimiento de los procesos establecidos, así como las normativas de aplicación.
- Representar a la empresa: Administración, familias, proveedores... Labores comerciales.
- Control de presupuestos, teniendo en cuenta los objetivos económicos, operativos y comerciales.
- Planificación, coordinación, distribución y control de las actividades realizadas en todas las áreas del centro.
- Supervisar la ejecución de los programas asistenciales, terapéuticos y hosteleros implantados, así como de los procedimientos internos y protocolos.
- Garantizar y dar cumplimiento a todos los procesos del Sistema de Gestión de Calidad.
- Responsable de la buena gestión documental tanto interna como externa, haciendo cumplir los procesos de RGDP, PRL y aquellos que se determinen, de carácter legal.
- Y en general todas aquellas funciones no especificadas anteriormente que se le pidan y que tengan relación con su titulación y/o cualificación.
¿A quién buscamos (H/M/D)?
- Licenciatura o Diplomatura. En función de la comunidad autónoma donde desempeñe su puesto, será exigible titulación complementaria en gestión de centros gerontológicos.
- Experiencia mínima de 1 año en dirección y gestión de centro de cualquier ámbito, valorándose que esta sea en el sector socio-sanitario.
- Se valorará post grado en Dirección y gestión de centros gerontológicos o sanitarios.
- Se valorará adicionalmente nivel básico en Prevención de Riesgos Laborales y RGPD.
- Manejo de herramientas informáticas.
- Liderazgo, toma de decisiones
- Planificación y organización.
- Resolución de problemas, tolerancia al stress
- Compromiso con la calidad y mejora continúa.
- Tolerancia al stress.
- Proactividad.
¿Cuáles son tus beneficios?
- Oportunidades de carrera y desarrollo profesional.
- Horario de Lunes a Viernes
- Estabilidad laboral