¡No te pierdas nada!
Únete a la comunidad de wijobs y recibe por email las mejores ofertas de empleo
Nunca compartiremos tu email con nadie y no te vamos a enviar spam
Suscríbete AhoraSanidad y Salud
9Transporte y Logística
8Comercial y Ventas
5Industria Manufacturera
4Adminstración y Secretariado
3Ver más categorías
Artes y Oficios
3Contabilidad y Finanzas
3Educación y Formación
3Ingeniería y Mecánica
3Comercio y Venta al Detalle
2Desarrollo de Software
2Informática e IT
2Alimentación
1Arte, Moda y Diseño
1Banca
1Derecho y Legal
1Agricultura
0Atención al cliente
0Ciencia e Investigación
0Construcción
0Cuidados y Servicios Personales
0Deporte y Entrenamiento
0Diseño y Usabilidad
0Editorial y Medios
0Energía y Minería
0Farmacéutica
0Hostelería
0Inmobiliaria
0Instalación y Mantenimiento
0Marketing y Negocio
0Producto
0Publicidad y Comunicación
0Recursos Humanos
0Seguridad
0Seguros
0Social y Voluntariado
0Telecomunicaciones
0Turismo y Entretenimiento
0Top Zonas
Lleida
16Intress
Tàrrega, ES
Administratiu/va SIE àmbit dones - TÀRREGA
Intress · Tàrrega, ES
Intress necessita incorporar un/a Administriu/va per al servei d'intervenció especialitzada per a dones víctimes de violència masclista (SIE), a la zona de Tàrrega.
En aquest servei s'ofereix atenció integral i recursos en el procés de recuperació i reparació a les dones que han patit o pateixen una situació de violència, i també als seus fills i filles.
Què farás?
- Atenció telefònica i recepció de persones usuàries.
- Gestió de l'agenda de l'equip tècnic (reunions, entrevistes, etc.)
- Tramitació de contractes de manera interna, altes i baixes del personal per la pròpia comunicació de la contractació al departament de persones de Intress.
- Suport administratiu del servei i suport general (enviament de documentació, control i gestió del material, anotació de les diferents incidències que es realitzin)
- Control i tramitació de la caixa del servei.
- Arxiu de documentació.
- Mantenir al dia la base de dades i documentació referida als usuaris/es del centre per a poder portar un registre diari de l'activitat, així com per a elaborar documents sol·licitats
- Fer costat a la direcció del centre en temes referits a les inspeccions de les diferents administracions corresponents a cada centre, en l'aplicació i execució de la PRL, LOPD i Qualitat.
- Altres funcions de suport vinculades a gestió d'incidències de manteniment, informàtica, subministraments, etc.
- Altres funcions pròpies de la categoria professional, determinades per la coordinació del servei.
- Incorporació: octubre 2025
- Tipus de contracte: indefinit
- Jornada: 38,5 hores
- Horari: de dilluns a dijous de 08.30-13.30h i de 15.30-18.30 i divendres de 08.30-15.00h.
- Retribució: 1650,02€ bruts/mensuals (x 14 pagues 23100,28€ bruts/anuals).
- Formaràs part d'una gran entitat de l'àmbit social, on creiem en la integració de les persones que es troben en situació de vulnerabilitat. Perquè de les diferències en fem oportunitats!
Què esperem de tu?
Formació acadèmica necessària:
- Formació Professional de Grau Superior en Gestió Administrativa (o acreditació de les competències professionals).
- Valorable experiència en gestions administratives i en atenció al públic.
- Almenys 1 any fent tasques en lloc similar.
- Gestió administrativa de gestió de personal.
- Bona capacitat de redacció i organització
- Predisposició per aprendre
- Habilitats de comunicació
- Coneixements d'eines de gestió (comptabilitat bàsica, gestió de persones).
- Valorem molt les ganes de treballar i generar un bon clima a Intress!
- Important: Necessari disposar del certificat negatiu de delictes penals de naturalesa sexual.
Intress es compromet a través de la seva Política de Gestió de Persones i compromisos adoptats en l'III Pla d'Igualtat de Intress, en el seu Eix 2, a gestionar els processos de selecció externa i promoció interna amb el compromís d'igualtat d'oportunitats entre dones i homes, tant des de Intress com des de les entitats col·laboradores, que asseguraran la igualtat i dotaran de perspectiva de gènere als seus processos selectius.