¡No te pierdas nada!
Únete a la comunidad de wijobs y recibe por email las mejores ofertas de empleo
Nunca compartiremos tu email con nadie y no te vamos a enviar spam
Suscríbete AhoraInstalación y Mantenimiento
3Comercio y Venta al Detalle
2Adminstración y Secretariado
1Comercial y Ventas
1Industria Manufacturera
1Ver más categorías
Sanidad y Salud
1Transporte y Logística
1Agricultura
0Alimentación
0Arte, Moda y Diseño
0Artes y Oficios
0Atención al cliente
0Banca
0Ciencia e Investigación
0Construcción
0Contabilidad y Finanzas
0Cuidados y Servicios Personales
0Deporte y Entrenamiento
0Derecho y Legal
0Desarrollo de Software
0Diseño y Usabilidad
0Editorial y Medios
0Educación y Formación
0Energía y Minería
0Farmacéutica
0Hostelería
0Informática e IT
0Ingeniería y Mecánica
0Inmobiliaria
0Marketing y Negocio
0Producto
0Publicidad y Comunicación
0Recursos Humanos
0Seguridad
0Seguros
0Social y Voluntariado
0Telecomunicaciones
0Turismo y Entretenimiento
0Universitat de Vic – Universitat Central de Catalunya (UVic-UCC)
Vic, ES
Tècnic o Tècnica a la Secretaria de la Facultat de Ciències de la Salut i el Benestar
Universitat de Vic – Universitat Central de Catalunya (UVic-UCC) · Vic, ES
Excel Office Outlook Word
Informació General
Referència: 25FUBPTGASSF-FCSBTCTCI15492
Naturalesa: Plaça nova
Títol: Tècnic o Tècnica a la Secretaria de la Facultat de Ciències de la Salut i el Benestar
Tipus plaça: FUB
Any acadèmic: 2025 - 2026
Inici Convocatòria: 02-07-2025
Final Convocatòria: 09-07-2025
Àrea o Servei principal: Secretaria de la Facultat de Ciències de la Salut i el Benestar Dedicació: 37.5 h
Dedicació total: 37.5 h
Descripció del lloc de treball
Descripció
La UVic-UCC és una universitat jove i molt dinàmica de la Catalunya Central, amb un compromís especial per l’ensenyament de qualitat, la recerca innovadora i la internacionalització.
La Secretaria de la Facultat de Ciències de la Salut i el Benestar (FCSB) és la responsable de gestionar i administrar, de manera àgil i eficaç, tots els processos administratius que afavoreixin i incideixin en el correcte desenvolupament de l’activitat acadèmica de la Facultat, amb l’objectiu de facilitar als estudiants, PDI i al deganat, un servei que garanteixi el bon funcionament del centre.
La persona seleccionada centralitzarà l’atenció a l’usuari (estudiantat i professorat) de la Facultat, i s’encarregarà de la gestió dels horaris i les reserves d’espais que afecten a les diferents titulacions del centre, treballant en paral·lel amb el/la cap d’estudis, les coordinacions, el personal tècnic dels laboratoris, i directament amb el personal docent de les diferents assignatures.
També serà el suport a la persona de la Secretaria que gestiona l’organització i la difusió d’actes, jornades i activitats de la Facultat.
Funcions i Tasques
S'ocuparà de les funcions següents:
- Atenció a l'usuari: presencialment, per telèfon, per correu electrònic i pels aplicatius vigents que ofereix la UVic.
- Gestió d'horaris (entrada dels horaris, publicació i modificacions al llarg del curs) i reserves d’espais (aules, laboratoris, sales d’actes i coworkings), a través dels aplicatius Sigma i Outlook.
- Suport en la logística de l'organització d'actes, jornades i activitats.
- Assistència i presa d’actes de reunions si es requereix.
- Suport a altres tasques de la Secretaria si es requereixi.
Decret d’homologació dels títols del personal docent i investigador i el personal d’administració i serveis
Segons el Reial Decret 889/2022, cal que les persones que presentin la seva candidatura a convocatòries de personal docent i investigador (PDI) o personal d’administració i serveis (PAS) tinguin l’homologació dels títols expedits a l’estranger, ja què és aquesta homologació, la que habilita per a l’exercici d’una professió regulada a Espanya. El col·lectiu del personal investigador (PI sense docència) queda exempt d’aquesta obligació.
Títol
Cicle Formatiu de Grau Mitjà en àmbits relacionats amb l' objecte de la convocatòria
Acreditació del nivell de suficiència de llengua catalana (nivell C1) o estar en condicions d'obtenir-lo.
Acreditació del nivell B2 d'anglès o estar en condicions d'obtenir-lo.
Domini intermig del paquet Office (Word, Excel i Power Point)
Bona redacció en català i castellà
Altres Requisits
Es valorarà
- Grau o llicenciatura preferentment en àmbits de Ciències Socials o Jurídiques, Dret, Gestió i Administració, Finances, Educació o Humanitats, o afins
- Coneixement de l'àmbit universitari
- Coneixement de l'aplicatiu de gestió universitària Sigma
- Confidencialitat
- Capacitat per propiciar i mantenir un bon ambient de treball entre companys/es
- Capacitat de comprensió normativa i procedimental
- Habilitats de comunicació i tracte amb el públic
- Competències administratives i digitals
- Coneixements de francès
Assoliment
Planificació i organització
Gestió De L'equip
Treball en equip i cooperació
Gestió Personal
Flexibilitat i gestió del canvi
Influència
Orientació a l'usuari
Pensament
Aprenentatge i utilització dels coneixements
S'ofereix
Incorporació dins el grup professional de PTGAS, Personal Tècnic de Gestió i d'Administració i Serveis en la categoria de Tècnic o Tècnica
Tipus contractació indefinida
Jornada a temps complet
Salari brut anual: 24.604,20 €
Consulta aquí els avantatges de treballar a la UVic-UCC
Inscriure'm
102550100 records per page
Search
Títol Sollicitud Descripció Estat Sel·leccionar No data available in table
Showing 0 to 0 of 0 entries
- Previous
- Next