¡No te pierdas nada!
Únete a la comunidad de wijobs y recibe por email las mejores ofertas de empleo
Nunca compartiremos tu email con nadie y no te vamos a enviar spam
Suscríbete AhoraEducación y Formación
1Marketing y Negocio
1Transporte y Logística
1Adminstración y Secretariado
0Agricultura
0Ver más categorías
Alimentación
0Arte, Moda y Diseño
0Artes y Oficios
0Atención al cliente
0Banca
0Ciencia e Investigación
0Comercial y Ventas
0Comercio y Venta al Detalle
0Construcción
0Contabilidad y Finanzas
0Cuidados y Servicios Personales
0Deporte y Entrenamiento
0Derecho y Legal
0Desarrollo de Software
0Diseño y Usabilidad
0Editorial y Medios
0Energía y Minería
0Farmacéutica
0Hostelería
0Industria Manufacturera
0Informática e IT
0Ingeniería y Mecánica
0Inmobiliaria
0Instalación y Mantenimiento
0Producto
0Publicidad y Comunicación
0Recursos Humanos
0Sanidad y Salud
0Seguridad
0Seguros
0Social y Voluntariado
0Telecomunicaciones
0Turismo y Entretenimiento
0Consell Comarcal de la Selva
Maçanet de la Selva, ES
OFERTA INFORMATIVA - TÈCNIC/A HELPDESK
Consell Comarcal de la Selva · Maçanet de la Selva, ES
. Office
AQUESTA OFERTA ÉS INFORMATIVA.
PER PRESENTAR LES CANDIDATURES CAL PRESENTAR EL CV A:
[email protected]
ELS CV QUE ES PRESENTIN VIA AQUESTA OFERTA NO ES TINDRAN EN COMPTE, CAL ENVIAR EL CV AL E-MAIL QUE S'INDICA
Empresa dedicada a la selecció de personal precisa incorporar un/a tècnica/a helpdesk per incorporar a l'equip de treball a Maçanet de la Selva
Condicions laborals:
- Contracte: indefinit
- Horari: de dilluns a divendres en torns rotatius
- Matí de 6:00 a 14:00
- Tarda 14:00-22:00
- Torn de nit durant la campanya 22:00 a 6:00. Febrer a juliol (tots dos inclosos)
- De vegades, guàrdies festius (Teletreball)
- Per necessitats del servei possibilitat de cobrir festius i dissabtes (ocasionalment)
- En modalitat de guàrdia (Teletreball)
- En modalitat Presencial (Maçanet de la Selva)
- Salari: 24.000 - 32.000 € bruts / any
Sota la supervisió del Responsable d'Informàtica i Desenvolupament, i d'acord amb les polítiques i els procediments establerts, s'encarregarà de realitzar tots els processos necessaris per assegurar l'òptim funcionament del departament en totes les àrees.
- Configurar i instal·lar equips (hardware i software).
- Preparació i entrega dequips per a les noves incorporacions.
- Realitzar tasques de suport informàtic per als usuaris (programari i maquinari).
- NetWorking: Coneixements bàsics.
- Resolució i registre de les incidències que sorgeixen al magatzem i les oficines.
- Fer un seguiment dels tiquets fins que es resolen.
- Elaboració i enviament diari de KPI.
Formació i experiència:
- Es requereix experiència d'entre 3 i 5 anys en suport tècnic (helpdesk, service desk o semblant).
- Es requreix experiència demostrable en:
- Resolució avançada d'incidències de programari de gestió (ERP/WMS/TMS).
- Suport remot a múltiples localitzacions internacionals.
- Coordinació amb equips de infraestructura i L3.
- Atenció a usuaris finals de diferents perfils (magatzem, transport, producció).
- Gestion d'incidències de nivell intermedi abans d'escalat.
- Eines de tiquet i monitorització.
- Desitjable: Experiència prèvia en entorns logístics o industrials
- Cal disposar de coneixements informàtics a nivell d'uauàri/a
- Idiomes: català, castellà i anglès
- Carnet B
- Plataformes de tiquet i monitorització, utilitzades per a la gestió, seguiment i documentació d'incidències.
- Aplicacions corporatives i eines específiques necessàries per a la resolució d'incidències (es proporciona formació prèvia).
- Eines ofimàtiques (Office 365, correu corporatiu, comunicació interna).
- Adaptabilitat al canvi
- Iniciativa
- Treball en equip