No et perdis res!
Uneix-te a la comunitat de wijobs i rep per email les millors ofertes d'ocupació
Mai no compartirem el teu email amb ningú i no t'enviarem correu brossa
Subscriu-te araComerç i Venda al Detall
10Turisme i Entreteniment
8Comercial i Vendes
7Hostaleria
4Transport i Logística
4Veure més categories
Administració i Secretariat
3Disseny i Usabilitat
3Art, Moda i Disseny
2Atenció al client
1Banca
1Comptabilitat i Finances
1Desenvolupament de Programari
1Dret i Legal
1Educació i Formació
1Informàtica i IT
1Màrqueting i Negoci
1Agricultura
0Alimentació
0Arts i Oficis
0Assegurances
0Ciència i Investigació
0Construcció
0Cures i Serveis Personals
0Editorial i Mitjans
0Energia i Mineria
0Enginyeria i Mecànica
0Esport i Entrenament
0Farmacèutica
0Immobiliària
0Indústria Manufacturera
0Instal·lació i Manteniment
0Producte
0Publicitat i Comunicació
0Recursos Humans
0Sanitat i Salut
0Seguretat
0Social i Voluntariat
0Telecomunicacions
0Sales Assistant - (Already on site)
14 de junyRoberto Cavalli
Eivissa, ES
Sales Assistant - (Already on site)
Roberto Cavalli · Eivissa, ES
As a Sales Assistant, you will be the face of the brand, responsible for delivering exceptional customer service and maximizing sales through product knowledge, styling advice, and an engaging shopping experience. You’ll support the store team in daily operations, ensure visual merchandising standards are met, and contribute to achieving store targets.
Key Responsibilities:
- Greet and assist customers with a warm and approachable manner
- Provide expert product knowledge and styling advice
- Ensure high levels of customer satisfaction through excellent service
- Achieve personal and store sales goals
- Maintain stock levels, replenish merchandise, and handle stock transfers
- Operate the point-of-sale (POS) system, process payments, returns, and exchanges
- Support with in-store events and clienteling initiatives
- Follow company policies and procedures, including loss prevention
- Maintain visual merchandising standards and store cleanliness
Requirements:
- Previous retail or customer-facing experience preferred
- Excellent communication and interpersonal skills
- Strong sense of style and product knowledge (especially if in fashion/luxury retail)
- Ability to work in a fast-paced environment and as part of a team
- Flexible availability including weekends, holidays, and peak sales periods
- Passion for delivering a premium customer experience