No et perdis res!
Uneix-te a la comunitat de wijobs i rep per email les millors ofertes d'ocupació
Mai no compartirem el teu email amb ningú i no t'enviarem correu brossa
Subscriu-te araSanitat i Salut
11Educació i Formació
9Comercial i Vendes
8Transport i Logística
8Comerç i Venda al Detall
6Veure més categories
Indústria Manufacturera
6Administració i Secretariat
5Instal·lació i Manteniment
5Informàtica i IT
4Arts i Oficis
3Art, Moda i Disseny
2Desenvolupament de Programari
2Dret i Legal
2Comptabilitat i Finances
1Cures i Serveis Personals
1Disseny i Usabilitat
1Enginyeria i Mecànica
1Màrqueting i Negoci
1Producte
1Recursos Humans
1Turisme i Entreteniment
1Agricultura
0Alimentació
0Assegurances
0Atenció al client
0Banca
0Ciència i Investigació
0Construcció
0Editorial i Mitjans
0Energia i Mineria
0Esport i Entrenament
0Farmacèutica
0Hostaleria
0Immobiliària
0Publicitat i Comunicació
0Seguretat
0Social i Voluntariat
0Telecomunicacions
0Top Zones
Girona
32Fundació Pere Tarrés
Banyoles, ES
Director/a per menjador escolar a Banyoles
Fundació Pere Tarrés · Banyoles, ES
. Mesos
La Fundació Pere Tarrés cerca un/a coordinador/a de menjador escolar per cobrir una baixa a un centre escolar situat a Banyoles.
Què faràs?
- Vetllar per un bon desenvolupament global del menjador.
- Supervisar els monitors/es, dinamitzant l’equip i garantint la unitat de criteris.
- Assegurar la correcta coordinació entre l’escola i l'entitat.
- Recolzar constantment al llarg de l’activitat, assumint tasques del personal de monitoratge quan sigui necessari.
- Coordinar-me amb la cuina (dietes, menús, al
- lèrgies, etc...)
- Organitzar les reunions i sessions de treball de l’equip.
- Incorporació: Desembre 2025
- La jornada laboral serà de dilluns a divendres de 9 - 15h
- Tipus de contracte: interinitat (aproximadament 4 mesos)
- Treballaràs amb una entitat sense ànim de lucre fonamentada des de fa molts anys al món del lleure i l'acció social.
- Títol de director/a de temps lliure
- Experiència en l'àmbit del servei de menjador.
- Experiència amb infants i joves en l'àmbit educatiu, social i/o del lleure
- Nivell de català i castellà alt, nadiu o bilingüe
- Imprescindible disposar del Certificat Negatiu de Naturalesa Sexual
- I sobretot... valorem molt la bona actitut i la predisposició!
DIRECTOR/A GENERAL OFICINA TÈCNICA
26 de set.INGENIEROJOB
Girona, ES
DIRECTOR/A GENERAL OFICINA TÈCNICA
INGENIEROJOB · Girona, ES
.
Descripción de la oferta
DIRECTOR/A GENERAL OFICINA TÈCNICA
Des de COMMONSENSE estem buscant un/a Director/a General per a una empresa del sector de la construcció amb sòlida trajectòria i en procés de creixement. La persona seleccionada liderarà l’estratègia i l’operativa d’una oficina tècnica, impulsant projectes de gran impacte i assegurant l’excel·lència en tots els àmbits.
La Teva Missió Dins D'aquest Equip Serà
- Definir i implementar l’estratègia global de l’oficina tècnica dins l’àmbit de la construcció.
- Coordinar i supervisar els diferents departaments per garantir l’eficiència i la qualitat dels projectes.
- Gestionar i motivar l’equip humà, fomentant un entorn de treball col·laboratiu i d’alt rendiment.
- Vetllar pel compliment d’objectius econòmics, tècnics i de sostenibilitat.
- Representar l’empresa davant clients, institucions i col·laboradors.
- Lloc de treball ubicat a Girona
- Condicions retributives competitives i d’acord amb l’experiència aportada.
- Incorporació a una organització innovadora i amb gran potencial de futur.
- Titulació universitària (Enginyeria, Arquitectura, Direcció d’Empreses o similar).
- Experiència mínima de 5 anys en posicions directives dins d’oficines tècniques o entorns de construcció.
- Capacitat de lideratge, visió estratègica i habilitats de negociació.
Regístrate para ver la oferta completa
Comparte En Tus Redes Sociales
Tweet
Compartir
Director de Logística
30 de jul.Michael Page
Girona, ES
Director de Logística
Michael Page · Girona, ES
ERP Excel
- Empresa retail
- Director de Logística
¿Dónde vas a trabajar?
Empresa consolidada del sector ubicada en la zona de OSONA
Descripción
Responsabilidades Principales
- Liderar la logística incluyendo centros propios y externos.
- Gestionar un equipo de aproximadamente 15 personas.
- Supervisar operaciones diarias: recepción, ubicación, picking, expediciones, y trazabilidad entre almacenes.
- Asegurar el correcto registro y control de inventarios.
- Negociar con agencias de transporte y transitarios; seguimiento del nivel de servicio logístico al cliente
- Coordinar con producción, compras y comercial para garantizar un suministro fluido y orientado al cliente.
- Liderar la optimización de flujos logísticos, con foco en costes, calidad de servicio y mejora continua.
- Visitas mensuales a instalaciones logísticas del grupo.
¿A quién buscamos (H/M/D)?
Perfil Buscado
- Formación universitaria (ADE, Ingeniería, Económicas o similar).
- Experiencia mínima de 5 años en posiciones similares en entorno industrial y distribuidor, con producto de alta rotación (imprescindible).
- Conocimiento de herramientas informáticas (ERP, Excel avanzado, etc).
- Experiencia en logística internacional, gestión de almacenes, exportación y transporte.
- Perfil asertivo, resolutivo y exigente, con capacidad de liderazgo operativo y mentalidad de mejora continua.
- Dominio de inglés.
- Alta orientación al servicio, cliente y resultados.
- Se valorará formación en PRL, habilidades directivas y conocimiento de buenas prácticas logísticas.
¿Cuáles son tus beneficios?
Oportunidades de carrera y desarrollo profesional.