No et perdis res!
Uneix-te a la comunitat de wijobs i rep per email les millors ofertes d'ocupació
Mai no compartirem el teu email amb ningú i no t'enviarem correu brossa
Subscriu-te araTransport i Logística
24Instal·lació i Manteniment
21Indústria Manufacturera
20Administració i Secretariat
17Enginyeria i Mecànica
11Veure més categories
Comerç i Venda al Detall
9Comercial i Vendes
8Arts i Oficis
5Comptabilitat i Finances
4Informàtica i IT
4Màrqueting i Negoci
4Alimentació
3Cures i Serveis Personals
3Dret i Legal
3Educació i Formació
3Energia i Mineria
3Sanitat i Salut
3Art, Moda i Disseny
2Hostaleria
2Recursos Humans
2Seguretat
2Atenció al client
1Disseny i Usabilitat
1Farmacèutica
1Social i Voluntariat
1Turisme i Entreteniment
1Agricultura
0Assegurances
0Banca
0Ciència i Investigació
0Construcció
0Desenvolupament de Programari
0Editorial i Mitjans
0Esport i Entrenament
0Immobiliària
0Producte
0Publicitat i Comunicació
0Telecomunicacions
0Top Zones
Girona
38COMPTABLE
NovaConsell Comarcal de la Selva
Blanes, ES
COMPTABLE
Consell Comarcal de la Selva · Blanes, ES
Excel
Empresa dedicada al sector de la construcció i la promoció immobiliària precisa incorporar un/a comptable a l'equip de treball a Blanes.
Condicions laborals:
- Contracte: Indefinit
- Horari: 40 hores a la setmana amb horari flexible
- Salari: 25.000€ / salari brut anual
- Registre factures SII, domini dels entorns i eines digitals
- Facturació
- Comunicació amb les administracions
- Comunicació amb gerència
Formació i experiència:
- Títol FP de grau superior - administració o Formació acadèmica acreditable a nivell de cicle formatiu de grau superior
- Mínim 2 anys d' experiència en comptabilitat
- Persona que no tingui barreres tècniques i de coneixement a l’hora de dissenyar, desenvolupar i implementar sistemes de gestió vinculats amb la comptabilitat.
- Coneixements necessaris (formació reglada, títols i cursos) i habilitats alt nivell de comptabilitat, preparació d’estats financers, balanços, seguiment de clients i proveïdors.
- Alt nivell d’ofimàtica sobre tot de full de càlcul Excel i programa de comptabilitat que permeti respondre als requeriments de gestió experiència demostrable treballant en departament d’administració d’una PIME amb un bon nivell de gestió comptable.
- Es valorarà: coneixements d’organització i gestió de la qualitat, documentació, arxiu, coneix la normativa laboral i fiscal a que esta supeditada l’activitat titulació universitària en comptabilitat i finances caràcter inconformista amant de l’anàlisi, l’ordre i la pulcritud, compromès amb la millora continuada dels processos així com dels seus coneixements.
- Idioma: Català i Castellà
- Iniciativa
- Responsabilitat
Asesor/a contable
3 de maigMgroup Consultoria en Recursos Humanos
Sant Feliu de Guíxols, ES
Asesor/a contable
Mgroup Consultoria en Recursos Humanos · Sant Feliu de Guíxols, ES
Nuestro cliente es una asesoría empresarial en pleno auge, destacada en el sector por su especialización en servicios fiscales, laborales y contables. Precisa incorporar un/a:
Asesor/a contable
Para unirse al equipo de su oficina ubicada en Platja d'Aro.
Si ocupas la posición, serás el responsable de:
- Gestionar conciliaciones bancarias, asentamientos contables y amortizaciones, entre otros.
- Ofrecer asesoramiento contable y fiscal a una cartera de clientes asegurando la correcta gestión de su contabilidad y cumplimiento tributario.
- Participar activamente en la preparación, presentación y liquidación de impuestos, incluyendo IVA e iRPF.
- Ejecutar cierres contables regulares, contribuyendo en los ajustes correspondientes.
- Residencia en Platja d'Aro o en los alrededores.
- Formación en Ciclo Formativo de Grado Superior en Administración y Finanzas, o estudios universitarios en áreas como Ciencias Empresariales, Económicas, Derecho, Administración y Dirección de Empresas, Contabilidad y Finanzas o similares.
- Al menos 2 años de experiencia previa en roles similares, con un sólido conocimiento del PGC (Plan General Contable).
- Dominio del catalán y el español. El conocimiento otros idiomas (francés, inglés, alemán, etc.) será considerado un valor añadido.
- Se valorará positivamente la experiencia con software contable como A3 y/o SAGE.
- Incorporación a una empresa con una sólida trayectoria y reconocimiento en el sector, que continúa creciendo.
- Un paquete salarial competitivo.
- Amplias oportunidades para el desarrollo profesional y la promoción interna.
- Formación continua a cargo de la empresa.
- Contrato indefinido con jornada partida de lunes a jueves y jornada intensiva los viernes.
Assessor/a Fiscal i Comptable
28 de febr.NA
Figueres, ES
Assessor/a Fiscal i Comptable
NA · Figueres, ES
T'has format en Dret, Economia, Administració d'Empreses, Comptabilitat i Finances o similar? T'agradaria enfocar la teva carrera professional en fiscalitat i comptabilitat? Estàs buscant un projecte professional estable i amb perspectiva de futur?
Si és així, aquesta oferta t'interessa!
El nostre client, una assessoria d'empreses amb 15 anys d'experiència ubicada a Figueres, enfocats en apropar els serveis d'assessorament als clients, tant per persones físiques, empreses privades, públiques i corporacions locals, busca incorporar a un/a ASSESSOR/A FISCAL I COMPTABLE al seu equip d'assessors.
Les teves funcions seran:
-Assessorament i consultoria fiscal i comptable a un target de clients concret.
-Tramitació dels impostos.
-Gestió íntegra d'una cartera d'entre 40 i 50 clients.
-Gestió dels impostos com els mòduls d'IVA i IRPF.
Si tot això t'encaixa... no dubtis en inscriure't! Ens posarem en contacte amb tú.
En Adecco creemos en la igualdad de oportunidades y apostamos por el Talento Sin Etiquetas
Requisitos
- Formació universitària en Dret, Economia, Administració d'Empreses, Comptabilitat i Finances o similar.
- Valorable coneixements en Dret Tributari.
- Coneixements en gestió d'impostos.
- Valorable coneixement en mòduls d'IVA i en règim agrari.
¿Qué ofrecemos?
- Contracte directament per empresa i indefinit.
- Formació per part de l'empresa en l'àmbit fiscal.
- Pla de formació constant d'acord amb el creixement professional. Possibilitats reals de promoció.
- Flexibilitat d'entrada i sortida de 8 a 9 i de 17 a 18h. Divendres jornada intensiva.
- Possibilitat de teletreball alguns dies a la setmana.
- Formar part d'un equip de 6 professionals.
- Salari segon experiència i vàlua del candidat.