¡No te pierdas nada!
Únete a la comunidad de wijobs y recibe por email las mejores ofertas de empleo
Nunca compartiremos tu email con nadie y no te vamos a enviar spam
Suscríbete AhoraComercial y Ventas
9Ingeniería y Mecánica
6Transporte y Logística
6Adminstración y Secretariado
4Comercio y Venta al Detalle
4Ver más categorías
Informática e IT
4Producto
4Derecho y Legal
3Construcción
2Cuidados y Servicios Personales
2Diseño y Usabilidad
2Educación y Formación
2Industria Manufacturera
2Publicidad y Comunicación
2Alimentación
1Desarrollo de Software
1Farmacéutica
1Inmobiliaria
1Marketing y Negocio
1Agricultura
0Arte, Moda y Diseño
0Artes y Oficios
0Atención al cliente
0Banca
0Ciencia e Investigación
0Contabilidad y Finanzas
0Deporte y Entrenamiento
0Editorial y Medios
0Energía y Minería
0Hostelería
0Instalación y Mantenimiento
0Recursos Humanos
0Sanidad y Salud
0Seguridad
0Seguros
0Social y Voluntariado
0Telecomunicaciones
0Turismo y Entretenimiento
0Top Zonas
Palmas de Gran Canaria, Las
57Asistente De Dirección
NuevaInstituto de Cirugía Avanzada de Columna (ICAC)
Palmas de Gran Canaria, Las, ES
Asistente De Dirección
Instituto de Cirugía Avanzada de Columna (ICAC) · Palmas de Gran Canaria, Las, ES
. Office
En
Tiryaq Medical Group
buscamos incorporar a un/a
Asistente de Dirección
para dar apoyo directo a nuestro CEO, médico y responsable del grupo.
La persona seleccionada será clave para garantizar una gestión eficiente de su agenda, comunicaciones, reuniones y desplazamientos, actuando como enlace entre la dirección y los distintos departamentos, proveedores y socios estratégicos.
??
Responsabilidades Principales
Organización y priorización de la agenda del CEO (reuniones, entrevistas, citas y desplazamientos).
Coordinación de reuniones internas y externas, y seguimiento de acuerdos.
Gestión de viajes y logística nacional e internacional.
Comunicación con proveedores, clientes y socios estratégicos.
Apoyo en la coordinación de entrevistas o reuniones con candidatos.
Elaboración y mantenimiento de documentación, presentaciones e informes.
Apoyo en trámites personales relacionados con la actividad profesional del CEO.
Otras funciones relacionadas a colaborar con el CEO en sus tareas del día a día que puedan surgir.
??
Requisitos
Formación en Administración, Secretariado de Dirección, Comunicación o similar.
Experiencia mínima de 2 años en posiciones similares.
Dominio de herramientas ofimáticas (Microsoft Office / Google Workspace).
Inglés intermedio-alto.
Persona discreta, organizada, resolutiva y con alta capacidad de adaptación.
??
Ubicación
Calle Gobelas, 21 (Madrid)
??
Horario
Jornada completa, de lunes a viernes, con
flexibilidad para atender gestiones importantes o urgentes que puedan surgir
Si te motiva trabajar en un entorno dinámico, colaborando directamente con la dirección médica y estratégica del grupo, ¡nos encantará conocerte!
- Envía tu candidatura a
MTS Globe
Palmas de Gran Canaria, Las, ES
Airport Transfer Assistant - English Speaker
MTS Globe · Palmas de Gran Canaria, Las, ES
. Office
MTS Globe Spain
MTS Globe is the biggest independently owned incoming company in Europe. Our network includes 66 destination offices in 22 countries in and around the Mediterranean Sea, the Atlantic Ocean, Northen Africa, the Black Sea, the Arabian Gulf and Mexico´s Caribbean Coast. Since its foundation in 1967, MTS Globe has built up a strong market presence in 27 source markets in Europe and North America. It serves over 5,3 million customers with 27 million overnights per year in over 12.000 hotels. 250 clients have chosen MTS Globe as their preferred destination partner. They enjoy a superior degree of satisfaction because of reliable and high service levels, as well as customized solutions, advanced technological integrations, individual attention to each customer, best quality-price ratios due to large purchasing volumes and synergies based on a strong international network. 900 employees from 25 nationalities, a strong team of local shareholder partners, combined with central experts for operational, commercial and technological support to ensure a superior value for all MTS Globe clients. The MTS Globe vision is to continue expanding the network and create new business models in a continuously changing distribution environment. An expansion based on satisfied clients, true partnerships with customers as well as hotel suppliers, and visionary IT solutions.
Job Description
Our team is growing and we are looking for enthusiastic individuals who are looking for new challenges. We are hiring Transfer Assistants for a receptive agency in Gran Canaria Airport.
As a transfer assistant you are the first person the client will meet and you should make sure everything is ready for them upon arrival. You will welcome them, provide them with all the details needed and walk with them to their transfer. Any queries they might have we should be able to solve them and help them make the most out of their holidays.
Main responsabilities:
- Welcome the customers at the airport upon arrival.
- Coordinate and assist transport from the airport to the hotel.
- Report any changes/inconsistencies found to our main office.
Requirements:
- Advanced level of English and Spanish is a must, other languages like German will be a plus.
- Experience in a similar position will be valued.
- Customer service oriented.
- Good communication skills.
- Rotating shifts.