¡No te pierdas nada!
Únete a la comunidad de wijobs y recibe por email las mejores ofertas de empleo
Nunca compartiremos tu email con nadie y no te vamos a enviar spam
Suscríbete AhoraDerecho y Legal
1Seguridad
1Transporte y Logística
1Adminstración y Secretariado
0Agricultura
0Ver más categorías
Alimentación
0Arte, Moda y Diseño
0Artes y Oficios
0Atención al cliente
0Banca
0Ciencia e Investigación
0Comercial y Ventas
0Comercio y Venta al Detalle
0Construcción
0Contabilidad y Finanzas
0Cuidados y Servicios Personales
0Deporte y Entrenamiento
0Desarrollo de Software
0Diseño y Usabilidad
0Editorial y Medios
0Educación y Formación
0Energía y Minería
0Farmacéutica
0Hostelería
0Industria Manufacturera
0Informática e IT
0Ingeniería y Mecánica
0Inmobiliaria
0Instalación y Mantenimiento
0Marketing y Negocio
0Producto
0Publicidad y Comunicación
0Recursos Humanos
0Sanidad y Salud
0Seguros
0Social y Voluntariado
0Telecomunicaciones
0Turismo y Entretenimiento
0PearlSandals
Office manager for International events company
PearlSandals · Masnou, El, ES
Teletrabajo Inglés Administración de oficinas Servicio de atención al cliente Comunicación Facturacion Asistencia de administración Atención telefónica Cuentas a cobrar Eventos Equipo de oficina Office
Company Description
PearlSandals is a wedding and event planning company based in Barcelona, specializing in creating unforgettable celebrations across Catalonia and the Balearic Islands. We cater primarily to Scandinavian, German, and English-speaking couples but welcome clients worldwide with our multilingual team. PearlSandals offers eco-friendly wedding options, incorporating sustainable practices throughout the planning process. Beyond weddings, we curate private events and special occasions, such as wine tastings, wedding proposals, and bespoke celebrations. With over a decade of experience, we are dedicated to making your destination wedding or event in Spain truly unforgettable.
Role Description
This is a full-time on-site role for an Office Manager for PearlSandals. The job is 90% remote work from home, a monthly team meeting and on site on the event days. The Office Manager will be responsible for handling daily administrative tasks, managing office equipment, providing excellent customer service, and ensuring smooth office operations. This role involves coordinating with clients and vendors, maintaining office supplies, and assisting with event planning logistics.
Qualifications
- Strong Communication and Customer Service skills.
- Proficiency in Administrative Assistance and Office Administration.
- Excellent organizational, time-management and teamwork skills.
- Ability to work independently and collaboratively on-site.
- Fluency in English; fluent Catalan & Spanish are mandatory.
- Experience in the event planning or hospitality industry is beneficial.
- Bachelor's degree in Office and/or Events Management, or related field.