¡No te pierdas nada!
Únete a la comunidad de wijobs y recibe por email las mejores ofertas de empleo
Nunca compartiremos tu email con nadie y no te vamos a enviar spam
Suscríbete AhoraAdminstración y Secretariado
7Informática e IT
3Artes y Oficios
2Comercio y Venta al Detalle
2Marketing y Negocio
2Ver más categorías
Comercial y Ventas
1Diseño y Usabilidad
1Educación y Formación
1Industria Manufacturera
1Instalación y Mantenimiento
1Recursos Humanos
1Transporte y Logística
1Agricultura
0Alimentación
0Arte, Moda y Diseño
0Atención al cliente
0Banca
0Ciencia e Investigación
0Construcción
0Contabilidad y Finanzas
0Cuidados y Servicios Personales
0Deporte y Entrenamiento
0Derecho y Legal
0Desarrollo de Software
0Editorial y Medios
0Energía y Minería
0Farmacéutica
0Hostelería
0Ingeniería y Mecánica
0Inmobiliaria
0Producto
0Publicidad y Comunicación
0Sanidad y Salud
0Seguridad
0Seguros
0Social y Voluntariado
0Telecomunicaciones
0Turismo y Entretenimiento
0Tècnic/A De Comunicació
15 jun.ACUDAM
Lleida, ES
Tècnic/A De Comunicació
ACUDAM · Lleida, ES
Nombre de llocs de treball: 1.Lloc de treball: Taller ACUDAM.Jornada: 20 hores setmanals.Contractació: possibilitat d'ampliació més endavant a jornada completa.Horari:De 9 h a 13 h. Flexible en funció de les necessitats de l'entitat.Altres requisits:Es requereix disponibilitat horària.El repte principalés liderar la comunicació de l'ACUDAM de manera estratègica i creativa, assegurant una presència coherent, pròxima i efectiva de l'entitat en tots els canals, tant interns com externs.Això implica implementar el pla de comunicació, generar continguts atractius, gestionar xarxes i web, enfortir les relacions amb mitjans i institucions, impulsar campanyes de sensibilització i esdeveniments, garantir la transparència i donar suport tant a l'estructura interna com als diferents serveis.
Tot plegat, amb una mirada transversal, col·laborativa i centrada en el propòsit social de l'organització.Tasques:Implementació i avaluació del pla de comunicació vigent.Creació de continguts i gestió i de les xarxes socials.Gestió de l'espai webwww.Acudam.OrgRelació amb els mitjans de comunicació.Suport audiovisual i d'operativa en projectes concrets.Aplicació de la Llei de Transparència.Disseny i execució de campanyes de sensibilització.Organització d'actes i esdeveniments.Elaboració del butlletí mensual informatiu.Elaboració i difusió de comunicats i notes informatives per als diferents grups d'interès.Publicació d'ofertes laborals (no gestió).Totes aquelles accions vinculades en l'àmbit comunicatiu de l'entitat.En coordinació amb altres professionals:Suport a gerència, direccions de servei i junta directiva.Gestió d'equips de professionals i voluntaris en actuacions i campanyes.Relació amb institucions i empreses aliades.Redacció de la memòria anual de l'entitat.Suport en la captació de fons privats.Suport al departament comercial del CET (en l'àmbit digital).Requisits formatius:Graus vinculatsen comunicació, màrqueting, periodisme o similar.Competències en: maneig de programes de disseny, vídeo i wordpress.Es valorarà: experiència en el tercer sector.Aptituds personals: empatia, capacitat comunicativa i d'organització, capacitat de decisió, flexible, estratègia, iniciativa i polivalència.Altres requisits: carnet de conduir i vehicle propi.Categoria i retribució: Tècnic/a.
Retribució segons conveni.Interessat/ada, enviar el currículum vitae ****** la referència "tècnic/a de comunicació".Sobre ACUDAMACUDAM disposa de 427 associats, 162 persones i famílies es beneficien dels seus serveis, 202 treballadors i treballadores, 68 de les quals són persones amb discapacitat i/o diagnòstic en salut mental.
Disposa de tres serveis principals: Servei d'Habitatges (serveis residencials), Servei de Teràpia Ocupacional i de Centre Especial de Treball (CET).
A més a més d'onze serveis transversals d'atenció a les persones.
Per últim, però no menys important, de 5 línies de negoci mitjançant el seu CET.#J-18808-Ljbffr