¡No te pierdas nada!
Únete a la comunidad de wijobs y recibe por email las mejores ofertas de empleo
Nunca compartiremos tu email con nadie y no te vamos a enviar spam
Suscríbete AhoraTransporte y Logística
1.266Comercial y Ventas
1.116Informática e IT
873Adminstración y Secretariado
769Comercio y Venta al Detalle
551Ver más categorías
Desarrollo de Software
495Ingeniería y Mecánica
487Industria Manufacturera
379Educación y Formación
371Marketing y Negocio
290Instalación y Mantenimiento
289Derecho y Legal
281Arte, Moda y Diseño
199Sanidad y Salud
161Diseño y Usabilidad
138Publicidad y Comunicación
137Construcción
132Contabilidad y Finanzas
108Hostelería
92Alimentación
90Recursos Humanos
85Atención al cliente
84Artes y Oficios
70Producto
44Turismo y Entretenimiento
43Banca
37Farmacéutica
35Seguridad
34Inmobiliaria
31Cuidados y Servicios Personales
24Social y Voluntariado
14Energía y Minería
13Telecomunicaciones
5Deporte y Entrenamiento
3Seguros
3Editorial y Medios
2Agricultura
0Ciencia e Investigación
0Intress
Palma , ES
Integrador/a Social. Servei de Domicilis Compartits, Palma
Intress · Palma , ES
.
Asociació Gira-sol per la Salut Mental, necessita incorporar un/a Integrador/a Social per formar part del Servei de Domicilis compartits, ubicat a Palma de Mallorca.
Funcions
El personal tècnic és el responsable d’executar els programes, activitats i prestacions del servei de Domicilis Compartits en cada una de les persones, atendre les necessitats de les persones, així com participar en les tasques de planificació, avaluació i supervisió.
- Acompanyament i suport individualitzat de la persona en el funcionament i participació en les tasques del domicili i activitats de la vida diària, segons estableixi el seu pla de treball o PIA: neteja i ordre de l’habitació i espais comuns del domicili, hàbits i organització domèstica (cura de la roba, rentadora, planxar, ordenar...), tasques de cuina i neteja, hàbits d'higiene i cura personal, vestimenta, alimentació, etc.
- Col·laboració en les tasques d’avaluació i detecció de necessitats de la persona, així com en la pla individual d’atenció o pla de treball.
- Detecció i atenció de les necessitats del domicili.
- Desenvolupament de programes d’entrenament i intervenció individual i/o grupal per a la inserció sociocomunitària de les persones: oci i temps lliure, promoció de l’autonomia,suport en l’àrea de salut, etc.
- Seguiment de l’atenció comunitària de la persona i de l’ús de recursos comunitaris,
- Suport al personal titulat (coordinació del servei) en totes aquelles tasques que esrequereixin.
- Tasques administratives.
- Dur actualitzats els registres, base de dades i documentació pròpia de l’expedient de les persones participants del servei.
- Anàlisi del mercat immobiliari per a la cerca d’habitatges susceptibles de lloguer.
- Gestions oportunes per a l’adequació de l’habitatge abans de la seva ocupabilitat: gestió d'arranjaments, compres, etc.
- Detecció i atenció dels necessitats dels domicilis i de les persones que viuen en ells.
- Treball en equip amb el departament administratiu i tècnic per assegurar el correcte funcionament dels habitatges i la possible resolució d’incidències.
- Plaça vacant: Tècnic
- Ubicació del centre: Palma
- Centre o Servei: Servei de Domicilis Compartits, Associació per a La Salut Mental Gira−Sol.
- Tipus de contracte: indefinit (19,25h). 50% de jornada.
- Data d'incorporació:segona setmana de novembre.
- Hores setmanals: 19,25h
- Jornada: parcial
- Horari: flexible segons necessitats delservei. Normalment de dilluns a divendres en horari comprès entre les 8.00 i 20.00h. El servei requereix flexibilitat i disponibilitat per atendre situacions d’urgència.
- Retribució bruta anual: 473,85€ en 14 pagues anuals, segó XVI Conveni Col·lectiu de centres i serveis d’atenció a persones con discapacitat. Categoria professional Personal Titulat Nivel I amb plusos de concert, disponibilitat y transport.
- Formació i desenvolupament: disposaràs de 25 hores anuals de formació dins de l’horari laboral, destinades a millorar les teves competències personals i tècniques. També tindràs la possibilitat de dissenyar un pla de formació individualitzat, orientat al teu desenvolupament professional dins de l’entitat.
Formació Acadèmica Necessària
Personal tècnic superior en integració social, i altres titulacions
anàlogues del catàleg de formació professional de les branques sanitàries, socioculturals i a la comunitat (Grau D: cicles formatius, nivell 3).
Experiència Professional Necessària
- Experiència de treball amb persones amb trastorn mental i/o discapacitat
- Experiència en intervenció directa
- Experiència en entorns residencials o habitatges
- Experiència en gestió administrativa
- Coneixements en salut mental
- Coneixement en models de recuperació i metodologies d’intervenció comunitaris
- Domini del treball en xarxa i coneixement de recursossocials isanitaris
- Habilitats per a avaluació de necessitats i elaboració de plans d’intervenció personalitzats
- Ús d’ofimàtica mitja i manteniment de documentació tècnic
- Comunicació efectiva: transmetre informació clarament i adaptar−se al receptor
- Empatia i escolta activa: per comprendre les necessitats emocionals i personals
- Treball en equip: col·laboració amb equips multidisciplinaris
- Autonomia i iniciativa: capacitat per prendre decisions de manera responsable
- Adaptabilitat i flexibilitat horària: especialment davant situacions d’urgència o imprevistos
- Gestió del temps i organització: per fer front a múltiples tasques i terminis
- Resolució de conflictes: situacions de tensió o conflictes de convivència
- Resistència a la frustració i capacitat de gestionarsituacions complexes
- Gestió de emergències e imprevistos davant situacionsinesperades
- Compromís amb la igualtat de gènere i els valors ètics de l'entitat
- Sentit de pertinença i responsabilitat social
- Permís de conduir
- Disponibilitat de cotxe
- Flexibilitat horària
- Català
- Experiència en gestió de lloguer d’habitatges
- Formació complementaria en salut mental
- Formació en perspectiva de gènere
- Formació en pràctiques sistèmiques, dialògiquesi/o col·laboratives
- Formació en trauma
Salary: 13.473,85€ en 14 pagues anuals, segó XVI Conveni Col·lectiu de centres i serveis d’atenció a persones con discapacitat. Categoria professional Personal Titulat Nivel I amb plusos de concert, disponibilitat y transport.
Intress
Lleida, ES
Suplència Auxiliar Educatiu Llar Residencia Salut Mental
Intress · Lleida, ES
.
Intress necessita incorporar un/a Auxiliar Tècnic Educatiu per cobrir una excedència, l'equip de la Llar Residència Elisenda, ubicat a Montcada, Lleida.
Aquest servei d'acolliment residencial de caràcter temporal o permanent es destina a persones grans amb un grau d'autonomia suficient per a les activitats de la vida diària, que requereixen un determinat nivell d'organització i suport personal.
Què faràs?
- Participar en el compliment del Pla d'atenció individual dels residents amb la resta de l'equip.
- Participar en l'execució del programa d'activitats de la llar residència.
- Coordinar-se amb tot l'equip de professionals de la residència per a contribuir en la millora de l'organització i funcionament de la llar.
- Col·laborar en la implementació dels programes i activitats individuals i comunitaris planificats per l'equip.
- Facilitar el procés educatiu i assistencial de les persones reforçant les seves potencialitats d'acord amb l'equip interdisciplinari del centre.
- Supervisar i/o administrar el tractament farmacològic d'acord amb les indicacions del personal sanitari autoritzat.
- Contenir, resoldre i notificar els conflictes i incidències relacionades amb els residents.
- Assignar i supervisar tasques i responsabilitats del/de la resident: neteja i manteniment de l'habitació, espais comunitaris de la residència, bugaderia, etc.
- Coordinar-se amb altres serveis comunitaris per a l'execució de les activitats d'oci.
- Dissenyar i executar activitats en l'entorn comunitari.
- Participar en l'elaboració de propostes de formació en relació amb l'equip interdisciplinari.
- Participar i assistir en les activitats formatives, jornades, cursos, seminaris, etc.
- Incorporació: 19/11/2025
- Tipus de contracte: per cobrir excedència de maternitat.
- Temporalitat: aproximadament un any.
- Jornada: 13h setmanals
- Horari: Matins-tardes.
- SETMANA 1: Dissabte i diumenge matí 8h a 15h SETMANA 2: Diumenge doblat de 8h a 20h. SETMANA 3: Dissabte i diumenge tarda 15h al 22h. SETMANA 4: Festa. Tots els festius nacionals i autonomics en un torn de matí 8h a 15h o de tarda 15h a 22h.
- Un dimecres al mes reunió de tot l'equip i reunió de cap de setmana de 14h a 17h.
- Retribució: 487.50€ bruts/mensuals (x 14 pagues 6.825€ bruts/anuals). Plus de cap de setmana: 2.85h/treballada en dissabte i diumenge Plus de festius: 3.26h/treballada en festiu nacional o autonòmic.
- Formació continuada en cursos de l'àmbit social.
- Formaràs part d'una entitat dedicada a l'àmbit social, on creiem en la integració de les persones que es troben en situació de vulnerabilitat social.
Què esperem de tu?
Formació acadèmica necessària:
- CFGS en Integració social.
- Formacions relacionades amb l'àmbit social o sanitari.
- Experiència en serveis residencials de salut mental.
- Experiència en dinamització i maneig de grups.
- Experiència en el disseny d'accions dirigides a millorar la visió que té la societat sobre les persones amb malaltia mental.
- Coneixement sobre el model comunitari d'atenció a les persones amb malaltia mental.
- Metodologia de treball en xarxa.
- Coneixements d'ofimàtica i Microsoft 365.
- Coneixements bàsics sanitaris
- Tenir capacitat d'escolta activa.
- Saber desenvolupar l'empatia.
- Tenir paciència.
- Disposar de maduresa personal.
- Ser objectiu i saber mantenir la distància professional adequada.
- Ser creatiu/va, capacitat d'innovació, i saber gestionar els recursos disponibles.
- Saber donar respostes immediates.
- Intervenir en situacions imprevistes o noves.
- Ser receptius a les potencialitats de les persones residents.
- Tenir capacitat de negociació, contenció i mediació.
- Ser coherent amb la tasca professional i amb el projecte del centre.
Intress es compromet a través de la seva Política de Gestió de Persones i compromisos adoptats al III Pla d'Igualtat d'Intress, al seu Eix 2, a gestionar els processos de selecció externa i promoció interna amb el compromís d'igualtat d'oportunitats entre dones i homes , tant des d'Intress com des de les entitats col·laboradores, que asseguraran la igualtat i dotaran de perspectiva de gènere els seus processos selectius.
Aux ayuda domicilio Tudela
24 oct.Fundación INTRAS
Valladolid, ES
Aux ayuda domicilio Tudela
Fundación INTRAS · Valladolid, ES
.
Empresa de Servicios Sociales
Tareas
Intervención directa con usuarios con necesidades de apoyo desarrollando tareas de Asistencia Personal y atención en domicilios.
La función principal del asistente personal consiste en potenciar la autonomía de la persona, a través del acompañamiento y el apoyo individualizado, adaptándose a las necesidades de cada situación. El objetivo es garantizar su permanencia en el domicilio dotándole de la atención necesaria para proporcionarle mayor calidad de vida.
Requisitos
COMPETENCIAS PERSONALES Y PROFESIONALES REQUERIDAS:
Empatía, responsabilidad, flexibilidad, escucha activa, creatividad, implicación, proactividad, organización, resolución de problemas, trabajo en equipo.
Formación mínima
REQUISITOS NECESARIOS
- Experiencia en atención a personas con necesidades de apoyo (a través de actividad laboral o experiencia vital)
REQUISITOS VALORABLES
- Formación en el área social (Atención Sociosanitaria, Integración Social, Educación Social, Trabajo Social, Psicología, Terapia Ocupacional, Pedagogía...)
- Formación complementaria en materia de discapacidad.
- Formación complementaria en materia de dependencia.
- Formación complementaria en salud mental.
- Formación complementaria en atención sociosanitaria.
- Experiencia con personas con enfermedad mental.
- Experiencia con personas con discapacidad.
- Experiencia con personas mayores.
Beneficios
Se ofrece contrato indefinido a jornada completa, horario a determinar. Incorporación inmediata.
Fundación INTRAS
Zamora, ES
Asistencia personal en la provincia de Zamora
Fundación INTRAS · Zamora, ES
.
Desde Fundación Intras compartimos la visión de que nuestra actividad llegue a todas aquellas personas que se encuentran en alguna situación de vulnerabilidad, a través de la investigación, de la atención directa o del empleo o de todas a la vez. Trabajando por esta meta cada uno de los puestos y funciones desarrollados son esenciales y, por ello, buscamos siempre a personas con talento y comprometidas.
Por ello, buscamos a personas con ganas de marcar la diferencia en la vida de nuestros mayores en cada ricón de la provincia de Zamora, que compartan la meta de trabajar para que puedan permanecer en sus hogares.
Tareas
Las tareas/funciones a desempeñar serán:
- Apoyo en la gestión y funcionamiento de la unidad convivencial.
- Intervención directa con la persona, a través del apoyo en higiene y atención domiciliaria
- Gestión y elaboración de alimentos y comidas
- Mantenimiento, limpieza y organización en el domicilio
- Apoyo y acompañamiento en desplazamientos y actividades comunitarias.
Requisitos
Persona responsable, empática, versátil y buena comunicación. Imprescindible, estar en posesión de carné de conducir y vehículo propio.
Se valorará:
- Residencia en el mismo municipio que nuestros mayores.
- Experiencia en atención a personas con dependencia.
- Conocimiento y manejo de herramientas domésticas, elaboración de comidas, aseo personal y movilizaciones.
- Titulación relacionada o certificado de profesionalidad de atención sociosanitaria a personas dependientes en domicilios.
Beneficios
Contratación indefinida con las máximas horas posibles.
Pago de kilometraje entre domicilios de usuarios.
25 días laborales de vacaciones (5 semanas).
Únete a Fundación Intras en el proyecto de Asistencia Personal en la provincia de Zamora y marca la diferencia en la vida de los demás. ¡Te esperamos!
Intress
Tortosa, ES
Freelance Psicòleg/a Social àmbit Dones SIC Terres de l'Ebre
Intress · Tortosa, ES
.
Intress necessita incorporar una persona per la posició de Psicòleg/a Social en atenció a dones com a Freelance, per al servei d'intervenció en crisi per a dones víctimes de violència masclista (SIC), ubicat a la zona de les Terres de l'Ebre.
El SIC és un servei d'assistència psicològica 24h que ofereix suport i atenció a les víctimes amb un alt impacte a causa de situacions de violències masclistes viscudes, en el lloc on s'ha produït el fet, o on més convingui a la víctima, i amb la màxima immediatesa possible.
Objectius del servei
- Atenuar l'esdeveniment estressant i alleugerir l'impacte immediat mitjançant una primera ajuda emocional.
- Limitar els trastorns psicològics a mitjà i llarg termini, especialment la patologia de l'estrès posttraumàtic.
- Enfortir els recursos naturals de les persones per a fer front a l'esdeveniment traumàtic, activant les seves capacitats manifestes i latents.
- Prèvia atenció telefònica dels/les usuaris/es del servei.
- Atenció psicològica, acompanyament i seguiment de la persona atesa fins al tancament de l'activació.
- Valoració i intervenció personal de cada cas atés, ja sigui de manera presencial o telefónica.
- Derivacions corresponents als recursos de la xarxa o bé serveis de salut.
- Coordinació directa amb la Coordinadora Operativa.
- Participar en els espais de coordinació dins de la xarxa d'atenció a les violències masclistes, quan calgui.
- Coordinar i dinamitzar els espais de treball (formacions i sessions amb professionals).
- Incorporació: 1 gener 2026
- Tipus de contracte: subjecte a licitació pública, com a Freelance.
- Jornada: mitja jornada. Col·laboració esporàdica per torns organitzats.
- Horari: matins/tardes/nits (segons necessitats) a concretar. (És un servei 24/7).
- Teletreball + intervenció presencial a l'usuari/a si s'escau.
- Retribució: segons conveni de l'acció social per la persona graduada en Psicologia + plusos de guàrdia i intervenció.
- El kilometratge es paga per cada desplaçament que es realitzi en el territori (ja sigui per intervencions de manera presencial o altres aspectes del funcionament del servei).
- Formaràs part d'una entitat involucrada en l'àmbit social, on creiem en la integració de les persones que es troben en vulnerabilitat. Fem de les diferències oportunitats.
Què esperem de tu?
Formació acadèmica necessària:
- Llicenciatura o Grau en Psicologia.
- Mínim 50 hores de formació bàsica en violències masclistes.
- Mínim 50 hores de formació en intervenció en crisi i en mètodes de reparació de les seqüeles greus i el trauma.
- Competències lingüístiques: Han de poder atendre en català i castellà com a mínim.
- Mínim 3 anys d'experiència, realitzada en els últims 8 anys, en un o més dels següents àmbits:
- Violències masclistes.
- Intervenció en crisi i mètodes de reparació de seqüeles greus i trauma.
- Imprescindible vehicle propi per poder desplaçar-se.
- Imprescindible estar com a Freelance.
- Disponibilitat de mobilitat i geográfica dins del territori.
- Es valorarà experiència en coordinació de serveis.
- Es valorarà experiència en serveis i gestions similars.
- IMPORTANT: Necessari disposar del certificat negatiu de delictes penals de naturalesa sexual.
Intress es compromet a través de la seva Política de Gestió de Persones i compromisos adoptats en l'III Pla d'Igualtat de Intress, en el seu Eix 2, a gestionar els processos de selecció externa i promoció interna amb el compromís d'igualtat d'oportunitats entre dones i homes, tant des de Intress com des de les entitats col·laboradores, que asseguraran la igualtat i dotaran de perspectiva de gènere als seus processos selectius.