No et perdis res!
Uneix-te a la comunitat de wijobs i rep per email les millors ofertes d'ocupació
Mai no compartirem el teu email amb ningú i no t'enviarem correu brossa
Subscriu-te araTransport i Logística
32Comercial i Vendes
20Administració i Secretariat
12Comerç i Venda al Detall
10Dret i Legal
9Veure més categories
Indústria Manufacturera
8Enginyeria i Mecànica
7Informàtica i IT
7Arts i Oficis
5Disseny i Usabilitat
4Educació i Formació
3Màrqueting i Negoci
3Producte
3Turisme i Entreteniment
3Art, Moda i Disseny
2Construcció
2Desenvolupament de Programari
2Hostaleria
2Publicitat i Comunicació
2Alimentació
1Atenció al client
1Banca
1Comptabilitat i Finances
1Cures i Serveis Personals
1Editorial i Mitjans
1Farmacèutica
1Immobiliària
1Instal·lació i Manteniment
1Agricultura
0Assegurances
0Ciència i Investigació
0Energia i Mineria
0Esport i Entrenament
0Recursos Humans
0Sanitat i Salut
0Seguretat
0Social i Voluntariat
0Telecomunicacions
0Top Zones
Las Palmas
61Asistente de dirección de F&B
7 de nov.Grupo CHG
Oliva, La, ES
Asistente de dirección de F&B
Grupo CHG · Oliva, La, ES
. Office
ÚNETE AL EQUIPO DE F&B DE Oliva Nova Beach & Resort
En Oliva Nova Beach & Resort buscamos incorporar a un/a Asistente de F&B que desempeñe un rol clave en el apoyo operativo y estratégico del departamento de Alimentos y Bebidas. Su misión será colaborar estrechamente con el Director de F&B y los jefes de sector para asegurar la correcta ejecución del servicio en los distintos puntos de venta, optimizar procesos, controlar costes y contribuir a la mejora continua de la experiencia del cliente.
Oliva Nova forma parte de un grupo empresarial con más de 50 años de trayectoria en el sector turístico, hotelero e inmobiliario, y un equipo de más de 500 profesionales. Ofrecemos un entorno profesional y dinámico donde desarrollar tu carrera con estabilidad y proyección.
Posición: Asistente de F&B
Ubicación: Oliva (Valencia)
Contrato: Indefinido
PRINCIPALES FUNCIONES
- Apoyo directo al Director de F&B en la ejecución de procedimientos y seguimiento de objetivos
- Supervisión operativa diaria en los puntos de venta, con presencia activa en sala
- Control de stock, inventarios, KPIs y costes operativos
- Coordinación y organización de los equipos junto con los jefes de sector
- Asistencia en la formación y capacitación del personal
- Gestión de reservas, atención al cliente y resolución de reclamaciones
- Verificación del cumplimiento normativo en PRL y APPCC
- Participación en la creación e implementación de protocolos de servicio
- Seguimiento de previsiones de ocupación y apoyo en la venta activa de productos
- Control de uniformidad, imagen y cumplimiento de estándares del personal
REQUISITOS
- Formación: Especifica en restauración, ADE o similares.
- Conocimientos avanzados de paquete Office
- Idiomas: imprescindible nivel medio-alto de inglés; se valorarán otros idiomas como alemán o francés
- Formación complementaria en vinos, protocolo, coctelería, o similares
- Indispensable experiencia previa en gestión operativa de restaurantes o áreas F&B
OFRECEMOS
- Contrato indefinido y estabilidad en grupo empresarial consolidado
- Jornada completa
- Descuentos en gasolineras, supermercados y comercios locales
- Flexibilidad horaria y posibilidad de crecimiento profesional dentro del área
Si te apasiona el mundo de la restauración y quieres desarrollarte dentro de un equipo exigente, dinámico y orientado a la excelencia, te esperamos en Grupo CHG.
MTS Globe
Palmas de Gran Canaria, Las, ES
Airport Transfer Assistant - English Speaker
MTS Globe · Palmas de Gran Canaria, Las, ES
. Office
MTS Globe Spain
MTS Globe is the biggest independently owned incoming company in Europe. Our network includes 66 destination offices in 22 countries in and around the Mediterranean Sea, the Atlantic Ocean, Northen Africa, the Black Sea, the Arabian Gulf and Mexico´s Caribbean Coast. Since its foundation in 1967, MTS Globe has built up a strong market presence in 27 source markets in Europe and North America. It serves over 5,3 million customers with 27 million overnights per year in over 12.000 hotels. 250 clients have chosen MTS Globe as their preferred destination partner. They enjoy a superior degree of satisfaction because of reliable and high service levels, as well as customized solutions, advanced technological integrations, individual attention to each customer, best quality-price ratios due to large purchasing volumes and synergies based on a strong international network. 900 employees from 25 nationalities, a strong team of local shareholder partners, combined with central experts for operational, commercial and technological support to ensure a superior value for all MTS Globe clients. The MTS Globe vision is to continue expanding the network and create new business models in a continuously changing distribution environment. An expansion based on satisfied clients, true partnerships with customers as well as hotel suppliers, and visionary IT solutions.
Job Description
Our team is growing and we are looking for enthusiastic individuals who are looking for new challenges. We are hiring Transfer Assistants for a receptive agency in Gran Canaria Airport.
As a transfer assistant you are the first person the client will meet and you should make sure everything is ready for them upon arrival. You will welcome them, provide them with all the details needed and walk with them to their transfer. Any queries they might have we should be able to solve them and help them make the most out of their holidays.
Main responsabilities:
- Welcome the customers at the airport upon arrival.
- Coordinate and assist transport from the airport to the hotel.
- Report any changes/inconsistencies found to our main office.
Requirements:
- Advanced level of English and Spanish is a must, other languages like German will be a plus.
- Experience in a similar position will be valued.
- Customer service oriented.
- Good communication skills.
- Rotating shifts.