No et perdis res!
Uneix-te a la comunitat de wijobs i rep per email les millors ofertes d'ocupació
Mai no compartirem el teu email amb ningú i no t'enviarem correu brossa
Subscriu-te araComercial i Vendes
7Administració i Secretariat
4Informàtica i IT
4Art, Moda i Disseny
3Disseny i Usabilitat
3Veure més categories
Educació i Formació
3Hostaleria
3Indústria Manufacturera
3Màrqueting i Negoci
3Arts i Oficis
2Comerç i Venda al Detall
2Construcció
2Dret i Legal
2Publicitat i Comunicació
2Transport i Logística
2Banca
1Comptabilitat i Finances
1Immobiliària
1Turisme i Entreteniment
1Agricultura
0Alimentació
0Assegurances
0Atenció al client
0Ciència i Investigació
0Cures i Serveis Personals
0Desenvolupament de Programari
0Editorial i Mitjans
0Energia i Mineria
0Enginyeria i Mecànica
0Esport i Entrenament
0Farmacèutica
0Instal·lació i Manteniment
0Producte
0Recursos Humans
0Sanitat i Salut
0Seguretat
0Social i Voluntariat
0Telecomunicacions
0Top Zones
Marbella
49JobFinder Spain
Marbella, ES
Personal Assistant (Marbella)
JobFinder Spain · Marbella, ES
Excel Office Outlook PowerPoint Word
Our client is looking for a Personal Assistant, to be the backbone of operations, providing critical support to executives and ensuring the smooth running of daily activities.
Responsibilities:
- Managing complex calendars and schedules, planning appointments, meetings, and organizing business trips.
- Acting as a gatekeeper, screening calls, emails, and visitors, and prioritizing communication effectively.
- Organizing business travel, including booking flights, hotels, and preparing itineraries.
- Preparing documents, presentations, and reports with an emphasis on accuracy and attention to detail.
- Handling confidential information with the utmost discretion and professionalism.
- Anticipating needs and responding to them promptly to enhance efficiency and productivity.
- Coordinating events, both internal and external, and ensuring they run smoothly.
- Conducting research, compiling data, and providing analytical insights to support decision-making processes.
- Handling administrative tasks and projects as they arise, demonstrating flexibility and adaptability.
- Proven experience as a Personal Assistant or similar role, preferably in a corporate environment.
- Excellent communication skills in English (essential) and Spanish (essential), and Russian (advantageous).
- Exceptional organizational skills and the ability to manage multiple priorities with ease.
- Excellent communication skills, both written and verbal.
- Proficiency in MS Office suite (Word, Excel, PowerPoint, Outlook) and other relevant software.
- Discretion and confidentiality are paramount, with a commitment to upholding high standards of privacy.
- Resourcefulness and initiative, with the ability to anticipate needs and respond proactively.
- A positive attitude, strong work ethic, and willingness to exceed expectations.
- Must drive and have a car.
- Salary circa €1800 net based on experience.
- Office based in Marbella
- Dynamic and collaborative work environment with a supportive team culture.
Guest Relations Assistant
15 de maigPuente Romano Beach Resort
Marbella, ES
Guest Relations Assistant
Puente Romano Beach Resort · Marbella, ES
Algunas de las responsabilidades del puesto serían:
- Revisar las llegadas y dar la bienvenida a los huéspedes.
- Conocer las áreas y servicios del complejo.
- Proporcionar información sobre las instalaciones, la zona y los lugares y promocionar los servicios.
- Anticiparse a las necesidades de los clientes y establecer una buena relación con ellos.
- Ofrecer asistencia en determinadas tareas (por ejemplo, confirmar los preparativos del viaje, tomar nota de los mensajes, ayudarles en reservas...).
- Atender las quejas de los clientes y ofrecer una alternativa o solución lo antes posible.
- Registrar diariamente la información.
- Garantizar el cumplimiento de los estándares de calidad.
- Experiencia previa en un puesto similar, preferiblemente en un hotel de lujo.
- Nivel avanzado de español e inglés. Otros idiomas serán valorados.
- Excelentes habilidades de servicio al cliente, con un fuerte enfoque en la hospitalidad y la satisfacción del huésped.
- Habilidades interpersonales y de comunicación.
- Capacidad para trabajar en un entorno de ritmo rápido y manejar múltiples tareas a la vez.
- Capacidad para resolver problemas con eficacia.
- Disponibilidad para horario flexible, incluyendo tardes, fines de semana y festivos.
Betty blue: Sales Assistant
9 de maigjoin.com
Marbella, ES
Betty blue: Sales Assistant
join.com · Marbella, ES
Betty blue busca un/a Sales Assistant
Buscamos una persona abierta a nuevas competencias para trabajar en una boutique de lujo.
Contrato indefinido
Jornada completa
Horarios rotativos
Tareas
Atención personalizada.
Control de stock.
Recepción de mercancia.
Requisitos
Se valora experiencia previa en el sector retail.
Inglés imprescindible.
Otros idiomas valorables.
Beneficios
Trabajarás en un ambiente creativo con las mejores marcas del sector.
Te invitamos a conocer nuestro ambiente de trabajo y a crecer con nosotros
Sales Assistant
9 de maigRoberto Cavalli
Marbella, ES
Sales Assistant
Roberto Cavalli · Marbella, ES
PowerPoint
- Welcome and engage in conversation with customers, help them as needed and ensure high levels of customer satisfaction through excellent sales service
- Maintain outstanding store condition and visual merchandising standards, Oversee the arrangement of window displays, shelves, and counters on a store floor
- Manage point-of-sale processes, such discounts, price changes, and customer returns accordingly, Operating the cash register and processing sales transactions.
- Monitor stock levels to facilitate restocking and replenishment of emptying shelves
- Maintain an up-to-date customer database by entering customer profile details
- Ensure compliance with established store policies and guidelines
- Establish appropriate security measures to reduce the risk of theft or shoplifting
- Collect cash and handle credit card transactions to process payments for purchase
- Provide solutions to address and resolve client issues or challenges
- Maintaining an in-depth knowledge of store products to provide suitable recommendations to customers as needed..
- Performing basic housekeeping duties to ensure that the cashpoint, sales floor, and storeroom are well-maintained.
- Answering telephone calls in a courteous and professional manner.
- Unloading and unpacking store deliveries as well as attaching price tags to all store products. Stock
- Actively manage peer and partner relationship on the local marketplace.
- Supporting all stock operations and merchandise flow omnichannel activities
Requirements
- Proven working experience in retail sales
- Basic understanding of sales principles and customer service practices
- Proficiency in English
- Track record of over-achieving sales quota
- Solid communication and interpersonal skills
- Friendly, helpful, confident and engaging personality
- Basic administration skills
- Must be attentive to customers needs and determined to provide customer satisfaction
- Ability to organize, prioritize, multitask, be flexible and meet deadlines
- Basic computer skills including spreadsheets, data programs and PowerPoint
- Ability to manage schedules and inventory
Sales Assistant | Dependiente 20h
9 de maigGANT
Marbella, ES
Sales Assistant | Dependiente 20h
GANT · Marbella, ES
- Desempeñar un papel clave en la gestión de las ventas diarias y ser un representante de la marca.
- Proporcionar un servicio de primera calidad, asegurándonos de que los clientes, nuevos y habituales, tengan una experiencia excepcional cuando compran con nosotros.
- Trabajar en equipo para alcanzar los objetivos de ventas y participar en la ejecución de las operaciones diarias.
- Ayudar a gestionar el producto y aplicar las directrices de Visual Merchandising de la compañía
- Experiencia previa en ventas y atención al cliente (al menos 6 meses).
- Ser capaz de ofrecer un excelente servicio al cliente.
- Disfrutar del reto de alcanzar los objetivos de ventas.
- Orientado/a a soluciones, responsable, organizado/a, capaz de realizar varias tareas simultáneamente en entornos de ritmo rápido.
- Ser extrovertido/a y sociable, con buenas aptitudes para el trabajo en equipo.
- Nivel de inglés medio. Otros idiomas son un plus.
Sales Assistant
3 de maig360 Talent
Marbella, ES
Sales Assistant
360 Talent · Marbella, ES
Outlook
SALES ASSISTANT - FIX TERM CONTRACT 8 MONTHS
NEW OPENING IN DEPARTMENT STORE - MARBELLA - SPAIN
About:
- French brand with a global outlook
- Timeless pieces
- Clothes and accessories for kids
Responsibilities:
- Proactive, sales and service driven personality with excellent interpersonal skills
- Manages commercial relations with clients in order to assure the highest level of satisfaction and enhancing each phase of the commercial relation
- Takes part in the department meeting
Requirements:
- Relevant work experience as Client Advisor in a Premium ladies or kids ready to wear brand
- Driven sales consultant who is passionate about fashion and client relationship building
- Excellent interpersonal, teamworking and problem solving skills
- Fluent English and Spanish, both spoken and written; French language is a plus
Offering:
- Salary up to €25K pro-rata, depending on experience
- Company benefits and commission scheme
This is an urgent vacancy - if this position is of interest, please apply now with your updated CV for an immediate interview.
Due to a high response, we can only contact shortlisted candidates that fit the criteria above.
360 Talent are a high end retail recruitment firm providing strategic solutions to connect high calibre candidates with Fashion, Beauty and Lifestyle brands across global markets.
Explore all of our latest opportunities and industry updates on our website & find us on LinkedIn, Facebook, Instagram & TikTok!
Rituals
Marbella, ES
Assistant Shop Manager - Marbella - 40 horas
Rituals · Marbella, ES
Únete a Rituals y forma parte de nuestro equipo en tienda, para crear experiencias inolvidables para todos los clientes. Ayuda al manager a liderar dentro del equipo y aprovecha para impulsar tus habilidades día tras día.
¿Cuáles serán tus responsabilidades?
Tu principal misión como Assistant Shop manager será desarrollar a tu equipo, impulsándolo para garantizar que cada cliente reciba una experiencia excelente y en línea con el ADN y estándares de Rituals.
¿Cuáles serán tus responsabilidades?
- Impulsar el rendimiento de tu tienda garantizando un excelente servicio al cliente, un trabajo en equipo eficaz y operaciones efectivas todos los días.
- Formar a los miembros de su equipo y ayudarles a alcanzar su máximo potencial.
- Apoyar a tu Shop Manager en la creación de una cultura de confianza, basada en el feedback positivo y constructivo.
- Ayudar a buscar, contratar y conservar un equipo de tienda diverso y con talento
- Estar preparado para cubrir las necesidades de tu Shop Manager y tomar las riendas cuando sea necesario.
Saca lo mejor de ti
Tu meta, en colaboración con el/a Shop Manager, será guiar al equipo para alcanzar juntos los objetivos de la tienda en cuanto a satisfacción del cliente y ventas.
Para Ello, Necesitas
- Al menos 2 años de experiencia como Assistant Store Manager en el sector del retail.
- Liderazgo y habilidades en la gestión de personas (comunicación, coaching, conexión, inspiración).
- Experiencia en motivación y desarrollo de equipos.
- Capacidad para tomar decisiones y resolver problemas.
- Nivel alto de inglés.
- ENÉRGICO: Tu personalidad auténtica y brillante inspira a nuestros clientes.
- ELEGANTE: Tu presencia elegante y arreglada, capta la atención de nuestros clientes. En Rituals, menos es más.
- MENTALIDAD DE SERVICIO: Siempre pones al cliente como prioridad.
Ventajas de trabajar en Rituals
- Oportunidades de formación y desarrollo
- Seguro de salud con precio especial y ventaja fiscal
- Bonus atractivo
- Espíritu de trabajo en equipo y valoración del empleado
- 1 mes adicional a los días de maternidad establecidos por Ley