No et perdis res!
Uneix-te a la comunitat de wijobs i rep per email les millors ofertes d'ocupació
Mai no compartirem el teu email amb ningú i no t'enviarem correu brossa
Subscriu-te araTransport i Logística
24Indústria Manufacturera
21Administració i Secretariat
19Instal·lació i Manteniment
14Comerç i Venda al Detall
11Veure més categories
Enginyeria i Mecànica
11Comercial i Vendes
6Arts i Oficis
5Comptabilitat i Finances
4Cures i Serveis Personals
4Dret i Legal
4Informàtica i IT
4Màrqueting i Negoci
4Alimentació
3Art, Moda i Disseny
3Disseny i Usabilitat
3Educació i Formació
3Recursos Humans
3Sanitat i Salut
3Energia i Mineria
2Social i Voluntariat
2Turisme i Entreteniment
2Atenció al client
1Farmacèutica
1Hostaleria
1Seguretat
1Agricultura
0Assegurances
0Banca
0Ciència i Investigació
0Construcció
0Desenvolupament de Programari
0Editorial i Mitjans
0Esport i Entrenament
0Immobiliària
0Producte
0Publicitat i Comunicació
0Telecomunicacions
0Top Zones
Girona
38Consell Comarcal de la Selva
Riudellots de la Selva, ES
DEPARTAMENT DE VENTES - CUSTOMER SERVICES
Consell Comarcal de la Selva · Riudellots de la Selva, ES
ERP
Empresa dedicada el comerç precisa incorporar un/a customer services per incorporar a l'equip de treball a Riudellots de la Selva.
Condicions laborals:
- Contracte: Indefinit
- Horari: 40H setmanals
- Salari: 19k -22k€ brut anual
S'encarregarà de:
- Atenció al client des de que fa la comanda fins que se li entrega.
- Contacte amb el dep. de compres per realitzar les comandes de compra i el seu seguiment.
- Control d'albarans
- Realització d'albarans d'entrega i facturació a clients.
- Seguiment de l'arribada de comandes i gestió del transport
- Introducció, revisió i manteniment de preus
Formació i experiència:
És valorable tenir:
- Grau amb titulació Administració i direcció empreses
- FP II amb titulació administratiu i comercial
- Valorable experiència en logística, aprovisionaments, planificació, assistent comercial, compres, import/export o departaments similars.
- Valorable tenir experiència amb el DYNAMICS NAVISION o ERP de gestió empresarial.
- Valorable parlar en anglès. Es imprescindible tenir fluidesa amb castellà i català, i escriure'l perfectament.
- Carnet de conduir i vehícle propi per desplaçar-se
- Planificació i Organizació
- Treball en equip
- Responsabilitat
Tobar Talent Solutions
Pals, ES
Atención al cliente (Sin Experiencia o Prácticas)
Tobar Talent Solutions · Pals, ES
Empresa con más de 50 años de experiencia en alquileres turísticos y presencia local en más de 30 oficinas repartidas por todo el territorio nacional, busca incorporar un/a refuerzo de temporada en Pals.
Buscamos a personas dinámicas y proactivas, dispuestas a crecer profesionalmente en una empresa líder en el sector.
Como parte del equipo, las funciones principales serán:
Conocer el portfolio de objects de la oficina.
Coordinar, en oficina, adecuadamente la operativa relativa a entradas salidas y otras casuísticas.
Resolución de problemas y reclamaciones.
Atención a los clientes y soporte a la coordinación operativa en oficina.
Coordinación con los diferentes colaboradores de la zona para asegurar la máxima satisfacción en cada una de las estancias.
Si estás en búsqueda de un nuevo reto profesional ¡no dudes en inscribirte!
Requisitos:
- Preferiblemente formación (o estar cursando grado) en turismo.
- Idealmente experiencia en funciones de atención al cliente
- Idiomas: imprescindibles inglés y francés.
- Iniciativa y capacidad resolutiva.
- Trabajo en equipo y cooperación.
- Experiencia mínima No Requerida
- Idiomas requeridos
- Español - Nivel Avanzado
- Inglés - Nivel Avanzado
- Francés - Nivel Avanzado