No et perdis res!
Uneix-te a la comunitat de wijobs i rep per email les millors ofertes d'ocupació
Mai no compartirem el teu email amb ningú i no t'enviarem correu brossa
Subscriu-te araEducació i Formació
2Administració i Secretariat
1Comptabilitat i Finances
1Disseny i Usabilitat
1Dret i Legal
1Veure més categories
Màrqueting i Negoci
1Producte
1Agricultura
0Alimentació
0Art, Moda i Disseny
0Arts i Oficis
0Assegurances
0Atenció al client
0Banca
0Ciència i Investigació
0Comerç i Venda al Detall
0Comercial i Vendes
0Construcció
0Cures i Serveis Personals
0Desenvolupament de Programari
0Editorial i Mitjans
0Energia i Mineria
0Enginyeria i Mecànica
0Esport i Entrenament
0Farmacèutica
0Hostaleria
0Immobiliària
0Indústria Manufacturera
0Informàtica i IT
0Instal·lació i Manteniment
0Publicitat i Comunicació
0Recursos Humans
0Sanitat i Salut
0Seguretat
0Social i Voluntariat
0Telecomunicacions
0Transport i Logística
0Turisme i Entreteniment
0Hospital Clínic Veterinari UAB
Cerdanyola del Vallès, ES
Auxiliar administrativo
Hospital Clínic Veterinari UAB · Cerdanyola del Vallès, ES
Office Contabilidad Servicio de atención al cliente Comunicación Facturacion Satisfacción del cliente Programas de ofimática Calendarios Equipo de oficina Mesos
Funcions i responsabilitats
· Atendre els clients i pacients de l’HCV en el moment de l’arribada al centre: alta a base de dades, informació, coordinació amb l’equip d’auxiliars o veterinaris, etc
· Tancar els aspectes econòmics derivats de l’atenció mèdica: cobraments, facturació dels serveis, etc
· Realitzar altres tasques pròpies de la recepció d’un hospital veterinari
· Coordinar eficientment la seva activitat amb l’equip d’Atenció al Client
· Vetllar perquè la seva àrea de treball estigui sempre neta i endreçada
· Seguir els procediments i les instruccions de treball que li siguin d’aplicació, incloses les normes de seguretat i salut laboral
· Ser proactiu en la identificació i comunicació de suggeriments, riscos, etc. relacionats amb la seva àrea de treball
· Dur a terme altres funcions que li siguin assignades en l’àmbit de les seves competències tècniques
Requisits
Formació Acadèmica
· Cicle formatiu de Grau Mig o Batxillerat
Experiència prèvia
Experiència demostrable en atenció al client, preferentment en un centre veterinari
Altres coneixements:
· Català i castellà nadiu o equivalent al nivell C1 del MERC
· Coneixements avançats de les eines informàtiques del seu àmbit i Microsoft Office
Competències personals
· Persona extravertida i cordial
· Capacitat de treball en equip
· Capacitat de relació i d’organització
· Orientació a l’usuari
· Empatia i vocació
· Passió pels animals de companyia
Altres mèrits que també es valoraran:
· Coneixements d’anglès
· Coneixements del programa de gestió veterinària QVET
Dedicació i contraprestacions:
· Contracte laboral indefinit
· Dedicació a jornada parcial (25h setmanals) en torn de tarda i alguns caps de setmana. Disponibilitat per adaptar l’horari a les necessitats del servei i per treballar festius
· Retribució: 10.648,57€ bruts anuals. Possibilitat de revisió salarial superat el període de prova als tres mesos (11.927.46 €)
· Lloc de treball: Hospital Clínic Veterinari, Campus de la UAB, Bellaterra, Cerdanyola del Vallès
· Incorporació: 02 de novembre 2025
Sol·licituds
· Les sol·licituds es poden enviar abans del dia 26 d’octubre de 2025, adjuntant un Currículum Vitae en format pdf i una carta de motivació a l’adreça [email protected] amb la referència "ATENCIÓ AL CLIENT HCV”