No et perdis res!
Uneix-te a la comunitat de wijobs i rep per email les millors ofertes d'ocupació
Mai no compartirem el teu email amb ningú i no t'enviarem correu brossa
Subscriu-te araIndústria Manufacturera
23Instal·lació i Manteniment
20Transport i Logística
20Administració i Secretariat
19Enginyeria i Mecànica
11Veure més categories
Comerç i Venda al Detall
10Comercial i Vendes
7Arts i Oficis
6Màrqueting i Negoci
4Alimentació
3Comptabilitat i Finances
3Cures i Serveis Personals
3Dret i Legal
3Educació i Formació
3Energia i Mineria
3Informàtica i IT
3Sanitat i Salut
3Seguretat
3Hostaleria
2Recursos Humans
2Art, Moda i Disseny
1Atenció al client
1Disseny i Usabilitat
1Farmacèutica
1Social i Voluntariat
1Turisme i Entreteniment
1Agricultura
0Assegurances
0Banca
0Ciència i Investigació
0Construcció
0Desenvolupament de Programari
0Editorial i Mitjans
0Esport i Entrenament
0Immobiliària
0Producte
0Publicitat i Comunicació
0Telecomunicacions
0Top Zones
Girona
39ADMINISTRATIVO/A SAC
2 de maigNA
Sant Joan les Fonts, ES
ADMINISTRATIVO/A SAC
NA · Sant Joan les Fonts, ES
Office Excel Outlook Word
Si tienes formación y experiencia previa en el área de administración y te interesa formar parte de una importante empresa de logística en Girona cercana a la ciudad, entonces ¡Apúntate, queremos conocerte!
En Adecco creemos en la igualdad de oportunidades y apostamos por el Talento Sin Etiquetas
Requisitos
Imprescindible Francés nivel alto (mínimo B2/C1)
Dominio de paquete office. Outlook, Excel, Word
Experiencia en atención al cliente (funciones atención telefónica, gestión de email, incidencias, pedidos, …)
Buen nivel de comunicación hablada y escrita para atención al cliente
Ser una persona autónoma, resolutiva, con iniciativa, gestión del stress, organizada y con capacidad de aprendizaje
¿Qué ofrecemos?
Horario intensivo, de lunes a viernes
Contrato inicial por ETT 3 meses + posible incorporación por empresa estable.
Incorporación inmediata.
Marlex
Besalú, ES
ADMINISTRATIU/VA LABORAL (INDÚSTRIA TÈXTIL)
Marlex · Besalú, ES
Tens experència en l'àmbit de l'administració laboral? Tens ganes de formar part d’una empresa en expansió, amb àmplies oportunitats de desenvolupament professional? A Marlex t’estem buscant.
Des de Marlex Human Capital, estem col·laborant amb una indústria ubicada a la comarca de la Garrotxa que es dedica a la fabricació de producte tèxtil i que actualment busca incorporar un/una administratiu/va laboral pel seu departament de RRHH.
Quina serà la teva missió a l’empresa?
De la mà del responsable de RRHH, la persona seleccionada es responsabilitzarà de:
- Realitzar les altes i les baixes a la Seguretat Social
- Elaboració de contracte i registre dels mateixos al Contrat@
- Dur a terme i comptabilitzar les nòmines, així com resoldre els dubtes dels treballadors
- Confecció i presentació d'impostos Model 111 i 190
- Elaborar les comunicacions a la Seguretat Social i Agència Tributària
- Control de fitxatges i presència del personal
- Incorporació a una empresa on gaudirà d’oportunitats reals de desenvolupament personal i professional, treballant colze a colze amb el/la responsable del departament
- Incorporació a una empresa solida i consolidada en el sector
- Salari competitiu, pla de carrera
- Lloc de treball a la Garrotxa
- Horari partit de dilluns a divendres (a l'estiu divendres intensiu)
Ets el candidat/a ideal si...
- Tens formació de Grau en Relacions Laborals, Ciències del Treball, Dret o un Grau Superior en Administració
- Aportes experiència d’almenys 2 anys treballant duent a terme tasques d'administració laboral
- Aportes experiència en confecció i càlcul de nomines i contractes
- Domines la gestió de la Seguretat Social
- Cerquem algú amb bona orientació als treballadors i amb vocació de servei de qualitat
SUMAR, Serveis Públics d'Acció Social de Catalunya
Santa Coloma de Farners, ES
Administratiu/va de Recursos Humans Residència Gent Gran
SUMAR, Serveis Públics d'Acció Social de Catalunya · Santa Coloma de Farners, ES
Per la Residència de Gent Gran de Santa Coloma de Farners, busquem un/a Administratiu/va de Recursos Humans. La persona seleccionada, en col·laboració amb la Direcció Assistencial de la Residència, es responsabilitzarà de la gestió dels RRHH de la Residència d’acord a les directrius i polítiques establertes per SUMAR.
La persona seleccionada, en coordinació de l’àrea de gestió de persones, realitzarà, entre d'altres funcions:
- Vetllar per la correcte dotació dels diferents torns de treball, gestionant les cobertures derivades de les incidències del personal.
- Gestionar i portar el control dels calendaris dels/les professionals, gestionar les vacances, permisos i altres incidències.
- Acollida nou personal, gestionar el procés d’acollida del nou personal (coordinació company/a que el formarà, entrega roba de treball i EPI’s, signatura del contracte de treball, explicació de les pautes inicials i entrega dels tutorials corresponents a formació PRL, portal del professional, entrega de claus i taquilla, etc).
- Comunicar al seu responsable immediat les incidències o anomalies observades en el desenvolupament de la seva tasca, resoldre les que se li deleguin.
- S’ocuparà de realitzar les entrevistes dels candidats/es que formen part de la borsa de la residència per realitzar substitucions de l’equip Gerocultor/a i de l’equip d’atenció indirecte.
- Realitzarà la resolució de consultes i dubtes en matèria laboral.
- Comunicarà a l’àrea de gestió de persones les altes, baixes i modificacions dels contractes de professionals de la residència.
S’ofereix:
Jornada: 40h setmanals de dilluns a divendres.
Horari: A concretar
Contracte Indefinit
Salari: A convenir
Requisitos:
Formació: Cicle Formatiu de Grau Mitjà d’Administració o similar. Valorable formació en l’àmbit social.
Experiència: Aportar experiència en un lloc de treball similar Es prioritzaran candidatures amb experiència en residència i coneixements teòrics i pràctics en Model ACP.
Idiomes: Domini del català i el castellà.
Residència: Cassà o rodalies.
Competències: Pensem en un/a professional compromès/a, amb facilitat per establir relacions interpersonals, amb bones habilitats socials i empatia vers els altres i amb predisposició i facilitat per a treballar en equip.
Alta capacitat de resolució de problemes i a treballar sota pressió. Professional proactiu, flexible i amb alta capacitat de planificació i organització.
Administratiu/va facturació
15 d’abr.NA
Riudellots de la Selva, ES
Administratiu/va facturació
NA · Riudellots de la Selva, ES
Estàs cercant un nou repte professional? Tens experiència com a administratiu/iva laboral? Voleu formar part d'un gran equip?
Si la teva resposta ha estat SÍ, aquesta feina t'està esperant!
Des d'Adecco Selecció estem buscant un administratiu/iva laboral per a una important empresa de serveis de neteja a la zona de la selva .
Funcions del lloc de treball:
-Facturació
- Entrar factures al portal web dels clients.
- Gestió dimpagats.
- Comptabilitzar bancs.
- Escanejar i arxivar factures de proveïdors
- Gestió documentació
- Coneixements de gestió CAE.
-Comptabilitzar factures proveïdors
-preparació de pressupostos
-Entre daltres..
Requisits
Experiència mínima de dos anys en departament de facturació
Títol de batxillerat o FP en administració
Nivell alt de català oral i escrit
Nivell alt d'espanyol oral i escrit
Coneixements informàtics
Carnet de conduir B i vehicle propi
Beneficis:
Contracte estable indefinit des del principi
Salari 25.000 SBA
Jornada completa
Horari de dilluns a dijous de 9h a 17h i divendres de 8h a 16h.
Administrativo/va
2 d’abr.NA
Agullana, ES
Administrativo/va
NA · Agullana, ES
¿Estás buscando un nuevo reto profesional? ¿Tienes experiencia como administrativo/a? ¿Quieres formar parte de un gran equipo?
Si tu respuesta ha sido SÍ, ¡este trabajo te está esperando!
Des de Adecco Selección estamos buscando un/a administrativo/a para una empresa en Girona.
FUNCIONES DEL LUGAR DE TRABAJO:
Gestión de reservas
Atención telefónica
Gestión del correo electrónico
Seguimiento con cliente
Gestión de las redes sociales
REQUISITOS:
Experiencia mínima de un año como administrativo/a
Nivel alto de catalán y español oral y escrito
Conocimientos informáticos y en redes sociales
Carné de conducir B y vehículo propio
BENEFICIOS:
Contrato estable indefinido des del principio
Salario 1000€/mes
Jornada parcial de 25h semanales
Horario de lunes a viernes de 9h a 14h.
Administrativo/a logística
27 de febr.NA
Sant Joan les Fonts, ES
Administrativo/a logística
NA · Sant Joan les Fonts, ES
Office Excel Outlook Word
Empresa destacada en el ámbito del transporte y la logística busca administrativo/a para incorporar de forma inmediata. . Las funciones principales incluyen conocimiento de logística, coordinacion con departamento de tráfico y gestión de incidencias, gestión de mails, atención al cliente, trabajo con el Paquete Office, etc. Si tienes experiencia previa como administrativo/a en el sector logístico, ¡apúntate y conozcámonos! En Adecco creemos en la igualdad de oportunidades y apostamos por el Talento Sin Etiquetas
Requisitos
- Experiencia mínima de 1-2 años en puesto similar.
- Dominio del pack office (Outlook, Excel, Word, a nivel formulación, tablas dinámicas, gráficos,)
- Residencia cercana a Palol de Revardit y forma de transporte.
- Disponibilidad para hacer horarios rotativos de mañana y tarde.
¿Qué ofrecemos?
- Salario competitivo
- Vacante estable con posible incorporación por empresa según rendimiento
- Horario rotativo de mañana y tarde
- Incorporación bastante inmediata