No et perdis res!
Uneix-te a la comunitat de wijobs i rep per email les millors ofertes d'ocupació
Mai no compartirem el teu email amb ningú i no t'enviarem correu brossa
Subscriu-te araTransport i Logística
24Administració i Secretariat
19Comerç i Venda al Detall
18Enginyeria i Mecànica
13Indústria Manufacturera
13Veure més categories
Educació i Formació
12Comercial i Vendes
11Informàtica i IT
9Dret i Legal
8Instal·lació i Manteniment
5Alimentació
4Art, Moda i Disseny
4Comptabilitat i Finances
4Sanitat i Salut
4Turisme i Entreteniment
4Cures i Serveis Personals
3Disseny i Usabilitat
3Màrqueting i Negoci
3Social i Voluntariat
3Arts i Oficis
2Desenvolupament de Programari
2Hostaleria
1Publicitat i Comunicació
1Recursos Humans
1Seguretat
1Agricultura
0Assegurances
0Atenció al client
0Banca
0Ciència i Investigació
0Construcció
0Editorial i Mitjans
0Energia i Mineria
0Esport i Entrenament
0Farmacèutica
0Immobiliària
0Producte
0Telecomunicacions
0Top Zones
Girona
78Auxiliar Administrativo/a
11 de junyOTP Oficina Técnica de Prevención
Girona, ES
Auxiliar Administrativo/a
OTP Oficina Técnica de Prevención · Girona, ES
En OTP somos una empresa especializada en servicios de prevención de riesgos laborales. Nuestro objetivo es acompañar a empresas y organizaciones en la gestión y mejora de la salud, la seguridad y el bienestar de sus trabajadores/as, ofreciendo soluciones profesionales, cercanas y adaptadas a cada realidad..
Buscamos incorporar un/a administrativo/a para nuestro centro de Girona, para dar soporte en diferentes tareas de gestión y administración. 👏
Funciones principales: 🚀
- Gestión de plataformas CAE (Coordinación de Actividades Empresariales)
- Gestión de la formación: inscripciones, seguimiento, emisión de certificados
- Tareas administrativas de soporte general
- Titulación en CSGF en Administración y Finanzas
- Título de Técnico/a intermedio en Prevención de Riesgos Laborales
- Experiencia mínima de 1 año en una posición similar
- Grado de discapacidad igual o superior al 33%
- Contrato indefinido
- Salario bruto anual entre 17.000 € y 19.000 €, según experiencia y perfil
- Horario de lunes a viernes de 8:00 a 15:00h y dos tardes de 16:00 a 18:00h
- Incorporación a una empresa consolidada y comprometida con el bienestar laboral
Auxiliar Administratiu/va
11 de junyAjuntament de Girona
Girona, ES
Auxiliar Administratiu/va
Ajuntament de Girona · Girona, ES
Ofertes de feina
Borsa de treball
El Servei Municipal D’Ocupació (SMO) Gestiona Ofertes De Feina Per Empreses Que Ofereixen Llocs De Treball, Que Trobareu Relacionades En Aquest Espai. A Aquests Efectes, Cal Que Tingueu En Compte El Següent
- Únicament es valoraran les candidatures que arribin per aquest canal.
- Si no heu trobat cap oferta de feina que encaixi amb el vostre perfil, podeu donar-vos d’alta a la borsa de treball, i us podrem informar de novetats que et puguin interessar.
- Si sou empresa, publiqueu la vostra oferta de treball. Us podem oferir suport en la definició dels perfils laborals, el reclutament laboral i la preselecció de candidatures.
- Si sou una empresa també podeu registrar-vos i iniciar sessió a l'aplicació de la borsa de treball per a fer un seguiment de les persones candidates de les ofertes de feina que heu publicat i consultar els seus currículums. En iniciar sessió també podeu donar d'alta ofertes de feina.
- Les ofertes que es publiquen no són per treballar a l’Ajuntament de Girona. En cas que vulgueu participar en un procés d’oferta pública, heu de consultar-la a través del web de les ofertes públiques d'ocupació, presentar la sol·licitud al registre d'entrada de l'Ajuntament de Girona i seguir les indicacions de les bases de la convocatòria que us interessi i de les notificacions que es vagin publicant a l'e-tauler.
Auxiliar administrativo/a
27 de maigNA
Sant Joan les Fonts, ES
Auxiliar administrativo/a
NA · Sant Joan les Fonts, ES
¡Únete a un equipo dinámico y comprometido! Buscamos un/a Auxiliar Administrativo/a para una reconocida empresa del sector cárnico en Sant Joan les Fonts.
Tus funciones serian gestión de albaranes, facturación y documentación, además de colaborar con el equipo en la organización de archivos y atención a consultas.
Ofrecemos un horario partido que equilibra tu vida personal y profesional. Con un salario competitivo de 11,96€ brutos la hora.
En Adecco creemos en la igualdad de oportunidades y apostamos por el Talento Sin Etiquetas
Requisitos
Solo necesitas experiencia previa en administración, saber hablar en catalán para atender a los clientes, conocimientos básicos de ofimática y disponibilidad para trabajar presencialmente.
¡No dejes pasar esta oportunidad y postúlate hoy!
¿Qué ofrecemos?
Se ofrece un horario central de 9:00h a 18:00h y incorporación immediata.