No et perdis res!
Uneix-te a la comunitat de wijobs i rep per email les millors ofertes d'ocupació
Mai no compartirem el teu email amb ningú i no t'enviarem correu brossa
Subscriu-te araTransport i Logística
19Educació i Formació
13Comerç i Venda al Detall
12Enginyeria i Mecànica
10Comercial i Vendes
9Veure més categories
Instal·lació i Manteniment
9Informàtica i IT
7Administració i Secretariat
5Desenvolupament de Programari
4Dret i Legal
4Màrqueting i Negoci
4Art, Moda i Disseny
3Indústria Manufacturera
3Sanitat i Salut
3Arts i Oficis
2Comptabilitat i Finances
2Construcció
2Alimentació
1Hostaleria
1Recursos Humans
1Social i Voluntariat
1Telecomunicacions
1Turisme i Entreteniment
1Agricultura
0Assegurances
0Atenció al client
0Banca
0Ciència i Investigació
0Cures i Serveis Personals
0Disseny i Usabilitat
0Editorial i Mitjans
0Energia i Mineria
0Esport i Entrenament
0Farmacèutica
0Immobiliària
0Producte
0Publicitat i Comunicació
0Seguretat
0Top Zones
Girona
59Nova! Tècnic/a ambiental
12 de set.Ajuntament de Girona
Girona, ES
Nova! Tècnic/a ambiental
Ajuntament de Girona · Girona, ES
Ofertes de feina
Borsa de treball
El Servei Municipal D’Ocupació (SMO) Gestiona Ofertes De Feina Per Empreses Que Ofereixen Llocs De Treball, Que Trobareu Relacionades En Aquest Espai. A Aquests Efectes, Cal Que Tingueu En Compte El Següent
- Únicament es valoraran les candidatures que arribin per aquest canal.
- Si no heu trobat cap oferta de feina que encaixi amb el vostre perfil, podeu donar-vos d’alta a la borsa de treball, i us podrem informar de novetats que et puguin interessar.
- Si sou empresa, publiqueu la vostra oferta de treball. Us podem oferir suport en la definició dels perfils laborals, el reclutament laboral i la preselecció de candidatures.
- Si sou una empresa també podeu registrar-vos i iniciar sessió a l'aplicació de la borsa de treball per a fer un seguiment de les persones candidates de les ofertes de feina que heu publicat i consultar els seus currículums. En iniciar sessió també podeu donar d'alta ofertes de feina.
- Les ofertes que es publiquen no són per treballar a l’Ajuntament de Girona. En cas que vulgueu participar en un procés d’oferta pública, heu de consultar-la a través del web de les ofertes públiques d'ocupació, presentar la sol·licitud al registre d'entrada de l'Ajuntament de Girona i seguir les indicacions de les bases de la convocatòria que us interessi i de les notificacions que es vagin publicant a l'e-tauler.
TÈCNICA DE PROSPECCIÓ
11 de set.somDONES.cat
Girona, ES
TÈCNICA DE PROSPECCIÓ
somDONES.cat · Girona, ES
Mesos
A la Fundació Intermedia estem cercant Tècnic/a de Prospecció – Intermediació Laboral per treballar a Blanes i Malgrat de Mar. Per participar en el procés de selecció els/les candidats/es, hauran de disposar de: – Formació universitària de Grau: Treball Social, Relacions Laborals, en Psicología, Pedagogía o Psicopedagogía, Sociología, Antropología o Ciències Polítiques i de l’Administració. – Experiència en Intermediació Laboral contrastable. Requisits: – Valorable tècniques de venda, màrqueting, intermediació laboral, relacions empresarials. – Valorable coneixement de polítiques de contractació i tipus de contractes. Competències transversals: – Gestió emocional – Comunicació – Planificació i organització – Relació interpersonal – Flexibilitat – Disposició i capacitat per a l’aprenentatge – Saber gestionar documentació relacionada amb l’atenció i l’activitat d’un programa o servei (fitxes de l’alumne, llistes d’assistència, etc.) – Conèixer el funcionament i característiques del mercat laboral actual així com els sectors d’activitat i les diferents ocupacions existents. – Domini del model d’ocupabilitat per competències en els diferents àmbits d’aplicació. – Conèixer les especificitats en l’atenció a col·lectius en situació de vulnerabilitat.
Ubicació:GIRONA – SELVA – 17300 BLANES
Detall de les funcions del lloc de feina
– Prospecció de teixit empresarial. – Realitzar intermediació pel programa d’orientació i inserció laboral de punts d’actuació de Blanes i Malgrat de Mar – Cercar acords de col·laboració i establir sinèrgies amb les empreses, informar sobre el mercat laboral a les persones ateses als programes. – Gestionar ofertes de feina i la documentació pertinent (establerta en la gestió d’ofertes) i la tramesa de dades de caràcter personal.
Requisits
- Experiència 6 mesos. – experiència en intermediació laboral contrastable.
- Títol de grau
- Títol de grau – treball social
- Català (parlat c1 – d.funcional, escrit c1 – d.funcional)
- Espanyol (parlat c1 – d.funcional, escrit c1 – d.funcional)
- Contracte laboral indefinit
- Jornada completa
- Salari mensual brut 2405
- Experiència 6 mesos. – experiència en intermediació laboral contrastable.
- Títol de grau
- Títol de grau – treball social
- Català (parlat c1 – d.funcional, escrit c1 – d.funcional)
- Espanyol (parlat c1 – d.funcional, escrit c1 – d.funcional)
Inscriure’s al link: https://feinaactiva.gencat.cat/search/offers/detail/FA06088028
Persona de contacte: Nuria Poch
Email: [email protected]
TECNICO/A PLANIFICACION
10 de set.Frit Ravich
Maçanet de la Selva, ES
TECNICO/A PLANIFICACION
Frit Ravich · Maçanet de la Selva, ES
Excel
Volver a la Página de inicio
TECNICO/A PLANIFICACION
Ubicación:
MAÇANET DE LA SELVA, GI, ES
Fecha: 9 sept 2025
Frit Ravich
Frit Ravich es una empresa familiar fundada en 1963 por Josep Maria Viader, actual presidente, y dirigida desde 1997 por su hija Judith Viader, quién tomó el relevo generacional de la propiedad de la empresa liderando la expansión de negocio y el desarrollo de la marca y la distribución.
Somos fabricantes de Patatas Chips, Snacks y Frutos Secos con marca propia (800 referencias) y distribuidores de marcas externas de empresas tan consolidadas como Mars España, Nestlé o Ferrero (3.000 referencias), atendiendo 50.000 puntos de venta semanalmente. Operamos en el canal Alimentación, Hostelería, Impulso y Granel. Este modelo de gestión dual nos permite aprovechar lo mejor de los dos mundos para aportar valor a nuestros consumidores y clientes.
Descripción de la Oferta
¿Cómo será tu día a día?
- Participar en la reunión de coordinación y planificación de la producción para hacer seguimiento de los stocks, la producción y la planificación del área productiva.
- Comprobar y revisar los días de stocks de los productos, y comparar con las previsiones para realizar la planificación.
- Informar de la necesidad de materias primas y materiales auxiliares.
- Planificar, gestionar y coordinar la producción de los productos de los que se ha subcontratado su producción.
- Dar de alta los artículos nuevos y sus modificaciones, a los sistemas informáticos para su correcta codificación (lista de materiales, mantenimiento de programas de producción, markems,..).
- Gestionar toda la información relevante sobre producción: procesos, métodos, productos, etc., y clasificarla para poderla analizar.
- Confeccionar el Planning diario según la operativa y en comunicación con los responsables de producción.
- Formación universitaria en el ámbito de empresa y / o ingeniería, o estudios afines.
- Experiencia previa en tareas de planificación o similares.
- Experiencia previa en un entorno industrial.
- Dominio de las herramientas ofimáticas (Excel, ERP...).
- Formarás parte de una empresa líder en su sector, en pleno proceso de crecimiento.
- Proyecto retador y posibilidad de participar en proyectos transversales de la compañía.
- Plan de acompañamiento personalizado desde tu incorporación.
- Beneficios sociales a través de retribución flexible.
- Oportunidad de proyectar tu futuro en un equipo dinámico, con sólidos valores y en una empresa con elevada potencialidad de crecimiento.
- Formación en producto, en los canales de distribución y en el mercado.
¡Queremos conocerte!
TÈCNIC/A SAT GIRONA
10 de set.NA
Aiguaviva, ES
TÈCNIC/A SAT GIRONA
NA · Aiguaviva, ES
Office
Des d'Adecco Selecció, estem cercant per un important client, líder en solucions de neteja professional, un/a Tècnic/a SAT per donar suport als seus clients a través del manteniment preventiu i correctiu dels equips de neteja.Formaràs part d'una empresa reconeguda internacionalment, amb un fort compromís amb la innovació, la sostenibilitat i la satisfacció del client. T'oferiran estabilitat, formació contínua i un ambient de treball dinàmic.Quin serà el teu repte?
Assegurar el correcte funcionament de les màquines mitjançant manteniments periòdics.
Supervisar el rendiment dels equips a les instal·lacions dels clients.
Atendre consultes sobre acords de servei i oferir una atenció excel·lent.
Gestionar l'estoc del magatzem i realitzar inventaris.
Elaborar pressupostos i gestionar l'agenda de visites.
Potenciar la venda de recanvis, consumibles i contractes de servei.
Què demanem?
Coneixements en electromecànica.
Capacitat per llegir esquemes elèctrics.
Domini del paquet Office.
Nivell d'anglès usuari.
Habilitats en planificació, organització i orientació al client.
Es valora especialment:
Experiència mínima de 2 anys en una posició similar.
Capacitat de presa de decisions de qualitat.
Autonomia i responsabilitat en la gestió del treball.
Què ofereixen:
Horari de dilluns a dijous de 8 a 17h (amb una hora per dinar), i divendres intensiu de 8 a 15h.
Salari entre els 24.000-26.000€BA
Vehicle d'empresa
Técnico/a Mantenimiento
3 de set.NA
Torrent, ES
Técnico/a Mantenimiento
NA · Torrent, ES
¿Te gustaría formar parte de una compañía en pleno crecimiento? ¿Tienes conocimientos y experiencia en mantenimiento de instalaciones, electricidad y fontanería?
Tendrás la oportunidad de aprender, desarrollarte y mostrar toda tu valía, dentro de un equipo de trabajo cercano y cualificado. Si quieres embarcarte en este reto, tienes más información a continuación.
Tus funciones y responsabilidades serán: Mantenimiento de instalaciones y maquinaria.
Mantenimiento eléctrico y de fontanería de las instalaciones.
En Adecco creemos en la igualdad de oportunidades y apostamos por el Talento Sin Etiquetas
Requisitos
Para poder valorar tu candidatura en esta oferta, tendrás que cumplir con los siguientes requisitos:
Motivación, responsabilidad y disponibilidad inmediata son fundamentales
Poseer FP en Mantenimiento o similar
Experiencia de más de 1 año como técnico/a de mantenimiento de instalaciones y conocimientos de electricidad y electrónico/a.
Disponibilidad para trabajar de lunes a viernes en horario de turno de mañana y tarde.
¿Qué ofrecemos?
En este proyecto:
-Tu horario de trabajo será de lunes a viernes en turnos de mañana y tarde.
Jornada semanal 40 horas
-Formarás parte de un equipo de personas dinámico, comprometido y muy cercano, que te ayudará para que sepas en todo momento como actuar, haciendo tu incorporación mucho más fácil, y dándote siempre la autonomía que necesites.
-Salario hora bruto 10,40€
-Contrato temporal con Adecco.
Tècnic/a Fiscal
29 de jul.NA
Blanes, ES
Tècnic/a Fiscal
NA · Blanes, ES
Tapassiona lassessorament fiscal i tagradaria formar part dun equip on la teva opinió compta i pots aportar solucions reals als clients?
Busques estabilitat, desenvolupament i un projecte que et motivi cada dia? Segueix llegint, aquesta oferta et podria interessar!Des d'Adecco Selecció, precisem incorporar a un/a Tècnic/a Fiscal per una improtant Assessoria ubicada a Blanes.Quines seran les teves funcions?-Realitzar la comptabilitat d'empreses.
-Revisió del tancament i estimacions comptables.
-Confecció i presentació d'impostos.
-Declaracions fiscals.
-Preparació de comptes anuals.
-Consultes fiscals.
-Inspeccions fiscals i atenció de requeriments.Requisits:-Formació: Grau Universitari en ADE, Empresarials, Economia o similar.
-Coneixements en: comptabilitat, impostos, IRPF, IS i IVA.
-Experiència demostrable realizant tasques similars (3 - 5 anys).
-Coneixement del programa: Fiscal Sage (valorable)S'ofereix:-Contracte directament per empresa i indefinit amb el període de prova corresponent.
-Horari: Dilluns a Divendres (9h a 18:30h) amb 1.30h per dinar.
-Jornada intensiva entre 25/07 - 31/08
Salari: 29k B.A. - 31k B.A. (a negociar)
Si tot el que has llegit fins ara, t'encaixa, insciu-te!
Tècnic/a de RRHH
7 de jul.NA
Olot, ES
Tècnic/a de RRHH
NA · Olot, ES
ERP
T'apassiona el món dels Recursos Humans i t'agradaria formar part d'una empresa sòlida ubicada a Olot, que aposta por la innovació, el talent i el desenvolupament professional?
Estem buscant un/a Tècnic/a de Recursos Humans per a unir-se al seu equip i contribuir al creixement i èxit de la seva organització on tindràs l'oportunitat de desenvolupar la teva carrera en una empresa dexpansió, on les teves idees i habilitats seran valorades.
La teva missió serà gestionar i coordinar les àrees claus de Recursos Humans, des de l'administració de personal fins a la protecció de dades i la prevenció de riscos laborals.
Entre les funcions principals s'inclouen:
Administració dels processos de selecció, des de la publicació, entrevistes fins a formació inicial.
Gestió integral dels contractes laborals i de tota la documentació associada, des de processos d'incorporació fins a desvinculacions i modificacions contractuals.
Administració de personal en plataformes internes i ERP, incloent-hi altes, baixes, absències, vacances i cobertura operativa per a la planta productiva.
Coordinació amb el Servei de Prevenció Aliè per a garantir revisions mèdiques, formacions obligatòries i consultes relacionades amb la prevenció de riscos laborals.
Participació activa en la millora continua dels processos interns de l'àrea de Recursos Humans, proposant soluciones innovadores i eficaces.
En Adecco creemos en la igualdad de oportunidades y apostamos por el Talento Sin Etiquetas
Requisitos
Per a ser considerat/da per aquesta posició, es necessita,
Formació de CFGS en Administració i Finances, Gestió Administrativo/a o similars.
Experiència mínima de tres anys en un lloc similar, demostrant capacitat per a gestionar processos administratius i operatius en l'àmbit dels Recursos Humans.
Domini avançat del català i castellà.
Habilitat per a adaptar-se a un entorn dinàmic i en creixement, amb actitud proactiva i resolutiva davant els reptes del dia a dia.
¿Qué ofrecemos?
Unir-se al seu equip ofereix,
-Un contracte indefinit.
-Una retribució econòmica competitiva, d'acord amb lexperiència.
-Incorporació immediata perquè puguis començar a aportar tu talent sense demora.
- Un horari central 8:30h a 17h de dilluns a dijous i els divendres fins a les 16h
-Possibilitats de desenvolupament professional i formació contínua perquè continuïs creixent en tu carrera.
Si t'identifiques amb aquesta descripció i vols formar part d'una empresa que aposta por el talent i l'excel·lència, et convidem a inscriure't en aquesta oferta. Estem desitjant conèixer-te i descobrir tot el que pots aportar al seu equip!