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156Attycas Genus Consultoría
Benalmádena, ES
Gerente de Operaciones [Grupo de Restauración] –Arroyo de la Miel- [Ref. MRC-01/25]
Attycas Genus Consultoría · Benalmádena, ES
.
Nuestro cliente es un Grupo Hostelero en constante fase de crecimiento y expansión, que requiere incorporar un/a Gerente de Operaciones para liderar y coordinar la operación de nuestros tres restaurantes contiguos ubicados en Arroyo de la Miel (Benalmádena). Buscamos una persona con visión estratégica y pasión por la hostelería que quiera crecer con nosotros.
Teniendo como principal responsabilidad el asegurar que la operación de los locales de restauración se lleve a cabo de manera eficiente y efectiva, cumpliendo con los estándares de calidad y servicio, y maximizando los resultados económicos y financieros del negocio.
RESPONSABILIDADES
- Dirigir y supervisar la operativa diaria de los tres establecimientos.
- Supervisar y gestionar equipos: selección, formación y motivación del personal.
- Controlar presupuestos, gestión de costes y supervisión de productividades, control de inventarios para maximizar la rentabilidad,…
- Garantizar los estándares de calidad, servicio y cumplimiento normativo.
- Impulsar nuevas iniciativas comerciales y de marketing local.
- Reportar resultados y proponer mejoras a la dirección general.
RESQUISITOS
- Experiencia previa gestionando varios restaurantes o gran volumen.
- Sólidos conocimientos y "saber hacer profesional" de gestión operativa y administrativa eco-fin.
- Excelentes habilidades de liderazgo, organización y comunicación.
- Contar con altos conocimientos de Inglés.
- Disponibilidad Inmediata (Octubre - Noviembre 2025).
OFRECEMOS
· Máxima estabilidad profesional.
· Condiciones muy competitivas (2.500,00 € netos/mes x 12 pagas anuales + incentivos/objetivos por consecución de KPI`s de negocio).
· Plan de carrera real con posibilidad de promoción a socio con participación.
· Formar parte de un sólido grupo de restauración, en constante crecimiento y expansión.
· Un entorno dinámico y retador en la Costa del Sol (Benalmádena).
Todas las candidaturas se trataran de manera confidencial, garantizándose la protección de los datos personales facilitados, conforme a la normativa vigente sobre la protección de datos (Reglamento General de Protección de Datos – R.G.D. 2016/679).
Boutique Operations Manager
28 d’ag.CHANEL
Marbella, ES
Boutique Operations Manager
CHANEL · Marbella, ES
Office .
We are looking for an Operations Manager for our fashion boutique in Marbella.
At the heart of CHANEL’s superior client journey, the Boutique Operations Manager Ensures that the boutique team is equipped with the data, product and tools to constantly delight clients.
Responsible for ensuring the boutique environment, product availability, personnel and processes uphold CHANEL’s leading luxury stance, the OP Manager drives the efficiency of the boutique.
Overseeing the back-office teams, the OP Manager ensures the day-to day function of the boutique, while constantly anticipating business evolution.
KEY PARTNERS:
Internally: Boutique Teams, Local Fashion Retail Teams, Europe Fashion Retail Teams
IN THIS METIER, WE ARE ENERGISED BY:
Motivating the back-office teams to create the conditions that promote an expectation-exceeding client journey.
- Conveying the House Strategy to the relevant teams (Stock, Cash, Care & Repair), ensuring objectives are understood and executed effectively
- Managing the back-office team in terms of recruitment, leadership, and setting and monitoring individual goals of team members, performing PMP (retail title for Year End Retrospective) and providing regular follow-up through one-to-one conversations
- Identifying development areas of team members and formulating action plans, including training programs, to enhance skills and performance
- Enthusing the team with positive leadership and encouraging collaboration and knowledge sharing with complementary functions in the boutique
- Supporting and encouraging Chanel Vital Behaviors across the team
- Monitoring retail indicators such as turnover, sell-through, boutique traffic and proposing corrective actions where required
- Contributing to the setting and piloting of sales targets for the boutique and the Fashion advisors
- Reporting on stock and collection performances to optimize buying decisions and sales performance with a specific focus on ensuring product availability, out-of-stock or over-stock situations and proposing corrective actions
- Anticipating business evolutions and supporting boutique management in building strategic action plans to address them
- Supervising the organization and optimization of inventory to ensure product availability
- Overseeing the organization of stock-taking
- Supervising cash management within the boutique
- Building the working schedule in collaboration with the management team for optimal floor coverage and sales support
- Overseeing all maintenance, IT, security, catering and administrative functions for the boutique, both internally and externally
- Ensuring the boutique reflects CHANEL’s standards of luxury to support the client experience on the floor, and that the back-office offers an efficient and nurturing environment for staff
- Provisioning the boutique with required supplies
- Implementing the Boutique Charter in the back-office and ensuring all cash, inventory and security procedures comply with regulations
- Taking a leadership role of expertise over all processes and procedures and supporting the team in the adoption of new procedures
- Contributing to projects to implement new tools & services in the Boutique in order to continuously improve the client experience and operational efficiency
We contribute to financial health by ensuring operational excellence to optimize sales growth and inventory management.
We contribute to leadership & people strength by empowering the Boutique team to deliver client excellence and by encouraging innovative ways to improve efficiency.
We contribute to sustainability by ensuring a positive working environment and adhering to ethics and compliance guidelines.
YOUR EXPERTISE:
Several years of experience, ideally in a (technical) management position in the retail environment.
Digital affinity and confident use of MS Office Enjoyment of process optimization and analytical activities
Organizational skills, results-oriented mindset
Good knowledge of Spanish and English