¡No te pierdas nada!
Únete a la comunidad de wijobs y recibe por email las mejores ofertas de empleo
Nunca compartiremos tu email con nadie y no te vamos a enviar spam
Suscríbete AhoraTransporte y Logística
18Adminstración y Secretariado
13Ingeniería y Mecánica
12Comercial y Ventas
11Industria Manufacturera
10Ver más categorías
Instalación y Mantenimiento
8Arte, Moda y Diseño
6Artes y Oficios
5Alimentación
4Comercio y Venta al Detalle
4Cuidados y Servicios Personales
3Derecho y Legal
2Diseño y Usabilidad
2Educación y Formación
2Energía y Minería
2Banca
1Informática e IT
1Recursos Humanos
1Sanidad y Salud
1Seguridad
1Agricultura
0Atención al cliente
0Ciencia e Investigación
0Construcción
0Contabilidad y Finanzas
0Deporte y Entrenamiento
0Desarrollo de Software
0Editorial y Medios
0Farmacéutica
0Hostelería
0Inmobiliaria
0Marketing y Negocio
0Producto
0Publicidad y Comunicación
0Seguros
0Social y Voluntariado
0Telecomunicaciones
0Turismo y Entretenimiento
0Top Zonas
Girona
26SUMAR, Serveis Públics d'Acció Social de Catalunya
Santa Coloma de Farners, ES
Administratiu/va de Recursos Humans Residència Gent Gran
SUMAR, Serveis Públics d'Acció Social de Catalunya · Santa Coloma de Farners, ES
Per la Residència de Gent Gran de Santa Coloma de Farners, busquem un/a Administratiu/va de Recursos Humans. La persona seleccionada, en col·laboració amb la Direcció Assistencial de la Residència, es responsabilitzarà de la gestió dels RRHH de la Residència d’acord a les directrius i polítiques establertes per SUMAR.
La persona seleccionada, en coordinació de l’àrea de gestió de persones, realitzarà, entre d'altres funcions:
- Vetllar per la correcte dotació dels diferents torns de treball, gestionant les cobertures derivades de les incidències del personal.
- Gestionar i portar el control dels calendaris dels/les professionals, gestionar les vacances, permisos i altres incidències.
- Acollida nou personal, gestionar el procés d’acollida del nou personal (coordinació company/a que el formarà, entrega roba de treball i EPI’s, signatura del contracte de treball, explicació de les pautes inicials i entrega dels tutorials corresponents a formació PRL, portal del professional, entrega de claus i taquilla, etc).
- Comunicar al seu responsable immediat les incidències o anomalies observades en el desenvolupament de la seva tasca, resoldre les que se li deleguin.
- S’ocuparà de realitzar les entrevistes dels candidats/es que formen part de la borsa de la residència per realitzar substitucions de l’equip Gerocultor/a i de l’equip d’atenció indirecte.
- Realitzarà la resolució de consultes i dubtes en matèria laboral.
- Comunicarà a l’àrea de gestió de persones les altes, baixes i modificacions dels contractes de professionals de la residència.
S’ofereix:
Jornada: 40h setmanals de dilluns a divendres.
Horari: A concretar
Contracte Indefinit
Salari: A convenir
Requisitos:
Formació: Cicle Formatiu de Grau Mitjà d’Administració o similar. Valorable formació en l’àmbit social.
Experiència: Aportar experiència en un lloc de treball similar Es prioritzaran candidatures amb experiència en residència i coneixements teòrics i pràctics en Model ACP.
Idiomes: Domini del català i el castellà.
Residència: Cassà o rodalies.
Competències: Pensem en un/a professional compromès/a, amb facilitat per establir relacions interpersonals, amb bones habilitats socials i empatia vers els altres i amb predisposició i facilitat per a treballar en equip.
Alta capacitat de resolució de problemes i a treballar sota pressió. Professional proactiu, flexible i amb alta capacitat de planificació i organització.
ADMINISTRATIU/VA COMPTABLE
17 abr.Consell Comarcal de la Selva
Riudarenes, ES
ADMINISTRATIU/VA COMPTABLE
Consell Comarcal de la Selva · Riudarenes, ES
Empresa dedicada al disseny i fabricació de maquinària industrial precisa incorporar un/a ADMINISTRATIU/VA COMPTABLE per incorporar a l'equip de treball a Riudarenes
Condicions laborals:
- Contracte: Indefinit
- Horari: Horari flexible d’entrada i sortida: de 7h/8h fins a 15.30h/16.30h.
- Salari: 1916 -2080 € brut / mensual
- Proveir suport en tasques administratives generals, com ara gestionar documents i correus electrònics de la bústia d'administració.
- Comptabilització de factures.
- Control d'expenses en targetes bancàries.
- Arxiu de rebuts de clients i proveïdors i documentació en general.
- Col·laboració amb l'equip en projectes administratius ad hoc.
- Manteniment precís de registres i bases de dades.
Formació i experiència:
- Grau universitari o tècnic en Comptabilitat, Administració d'Empreses o un camp relacionat.
- Coneixement bàsic dels principis comptables.
- Fins a 2 anys d'experiència en rols administratius o de comptabilitat.
- Habilitat per treballar de manera efectiva en equip i comunicar-se clarament.
- Excel·lents habilitats organitzatives i atenció al detall.
- Idiomes de català,castellà i valorable coneixements bàsics en anglès, però no és indispensable.
- Carnet B + vehícle propi per accedir al lloc de treball
- Orientació a resultats
- Planificació i Organizació
- Treball en equip
- Disposició al aprenentatge
Administrativo/va
2 abr.NA
Agullana, ES
Administrativo/va
NA · Agullana, ES
¿Estás buscando un nuevo reto profesional? ¿Tienes experiencia como administrativo/a? ¿Quieres formar parte de un gran equipo?
Si tu respuesta ha sido SÍ, ¡este trabajo te está esperando!
Des de Adecco Selección estamos buscando un/a administrativo/a para una empresa en Girona.
FUNCIONES DEL LUGAR DE TRABAJO:
Gestión de reservas
Atención telefónica
Gestión del correo electrónico
Seguimiento con cliente
Gestión de las redes sociales
REQUISITOS:
Experiencia mínima de un año como administrativo/a
Nivel alto de catalán y español oral y escrito
Conocimientos informáticos y en redes sociales
Carné de conducir B y vehículo propio
BENEFICIOS:
Contrato estable indefinido des del principio
Salario 1000€/mes
Jornada parcial de 25h semanales
Horario de lunes a viernes de 9h a 14h.
Administratiu/va
29 mar.NA
Olot, ES
Administratiu/va
NA · Olot, ES
Office
Empresa de distribució de material d'Olot, està buscant incorporar un/a administrativo/a.
Les tasques a realitzar serán:
- Gestió de plataformes.
- Gestió de documentació (albarans i factures).
- Atenció amb proveïdors.
- Preparació de comandes.
- Gestió del correu electrònic.
Si estàs interessada en trobar una feina de Back Office, no ho dubtis i apunta't!
Requisitos
Es demana:
- Nivell mig d'anglès escrit.
- Experiència en tasques administratives de gestió documental.
¿Qué ofrecemos?
S'ofereix:
- Un contracte temporal amb possibilitats de continuar.
- Flexibilitat horària al torn de matí.
- Oportunitat de fer teletreball.
Administrativo/a logística
27 feb.NA
Sant Joan les Fonts, ES
Administrativo/a logística
NA · Sant Joan les Fonts, ES
Office Excel Outlook Word
Empresa destacada en el ámbito del transporte y la logística busca administrativo/a para incorporar de forma inmediata. . Las funciones principales incluyen conocimiento de logística, coordinacion con departamento de tráfico y gestión de incidencias, gestión de mails, atención al cliente, trabajo con el Paquete Office, etc. Si tienes experiencia previa como administrativo/a en el sector logístico, ¡apúntate y conozcámonos! En Adecco creemos en la igualdad de oportunidades y apostamos por el Talento Sin Etiquetas
Requisitos
- Experiencia mínima de 1-2 años en puesto similar.
- Dominio del pack office (Outlook, Excel, Word, a nivel formulación, tablas dinámicas, gráficos,)
- Residencia cercana a Palol de Revardit y forma de transporte.
- Disponibilidad para hacer horarios rotativos de mañana y tarde.
¿Qué ofrecemos?
- Salario competitivo
- Vacante estable con posible incorporación por empresa según rendimiento
- Horario rotativo de mañana y tarde
- Incorporación bastante inmediata