¡No te pierdas nada!
Únete a la comunidad de wijobs y recibe por email las mejores ofertas de empleo
Nunca compartiremos tu email con nadie y no te vamos a enviar spam
Suscríbete AhoraInformática e IT
36Comercial y Ventas
26Adminstración y Secretariado
21Comercio y Venta al Detalle
15Desarrollo de Software
11Ver más categorías
Ingeniería y Mecánica
11Transporte y Logística
10Artes y Oficios
7Derecho y Legal
7Educación y Formación
7Industria Manufacturera
7Construcción
6Diseño y Usabilidad
6Instalación y Mantenimiento
6Marketing y Negocio
5Sanidad y Salud
5Publicidad y Comunicación
3Contabilidad y Finanzas
2Hostelería
2Inmobiliaria
2Alimentación
1Arte, Moda y Diseño
1Atención al cliente
1Banca
1Cuidados y Servicios Personales
1Farmacéutica
1Recursos Humanos
1Seguridad
1Agricultura
0Ciencia e Investigación
0Deporte y Entrenamiento
0Editorial y Medios
0Energía y Minería
0Producto
0Seguros
0Social y Voluntariado
0Telecomunicaciones
0Turismo y Entretenimiento
0Top Zonas
Cádiz
35Administrative Assistant
14 jun.Schellhammer Institute
San Roque, ES
Administrative Assistant
Schellhammer Institute · San Roque, ES
Contabilidad Aptitudes de organización Comunicación Facturacion Asistencia de administración Atención telefónica Programas de ofimática Calendarios Equipo de oficina Office
Schellhammer Institute is seeking a highly organized, proactive and reliable Administrative Assistant to support the Institute in daily operations, scheduling, communication and administrative tasks.
This is a unique opportunity to work in a dynamic educational environment with a strong purpose and vision.
Key Responsibilities:
- Manage and coordinate daily schedules, appointments and meetings
- Handle internal and external communications professionally
- Organize and maintain files, records and important documents
- Help in developing educational programs
- Assist in book sales
- Support promotion of all Institute projects and academic programs
- Maintain confidentiality and discretion at all times
Requirements:
- Proven experience as a personal assistant or in a similar administrative role
- Excellent verbal and written communication skills in English (Spanish is a plus)
- Strong organizational skills and attention to detail
- High level of discretion, integrity and professionalism
- Ability to work independently and take initiative
- Proficiency in Microsoft Office and digital tools (e.g. Google Workspace, email scheduling)
- Proficiency in design software (e.g. Canva)
📩 Apply now by sending your CV and a short motivation letter to: [email protected]