¡No te pierdas nada!
Únete a la comunidad de wijobs y recibe por email las mejores ofertas de empleo
Nunca compartiremos tu email con nadie y no te vamos a enviar spam
Suscríbete AhoraEducación y Formación
2Adminstración y Secretariado
1Contabilidad y Finanzas
1Derecho y Legal
1Diseño y Usabilidad
1Ver más categorías
Producto
1Agricultura
0Alimentación
0Arte, Moda y Diseño
0Artes y Oficios
0Atención al cliente
0Banca
0Ciencia e Investigación
0Comercial y Ventas
0Comercio y Venta al Detalle
0Construcción
0Cuidados y Servicios Personales
0Deporte y Entrenamiento
0Desarrollo de Software
0Editorial y Medios
0Energía y Minería
0Farmacéutica
0Hostelería
0Industria Manufacturera
0Informática e IT
0Ingeniería y Mecánica
0Inmobiliaria
0Instalación y Mantenimiento
0Marketing y Negocio
0Publicidad y Comunicación
0Recursos Humanos
0Sanidad y Salud
0Seguridad
0Seguros
0Social y Voluntariado
0Telecomunicaciones
0Transporte y Logística
0Turismo y Entretenimiento
0Auxiliar administrativo
NuevaHospital Clínic Veterinari UAB
Cerdanyola del Vallès, ES
Auxiliar administrativo
Hospital Clínic Veterinari UAB · Cerdanyola del Vallès, ES
Office Contabilidad Servicio de atención al cliente Comunicación Facturacion Satisfacción del cliente Programas de ofimática Calendarios Equipo de oficina Mesos
Funcions i responsabilitats
· Atendre els clients i pacients de l’HCV en el moment de l’arribada al centre: alta a base de dades, informació, coordinació amb l’equip d’auxiliars o veterinaris, etc
· Tancar els aspectes econòmics derivats de l’atenció mèdica: cobraments, facturació dels serveis, etc
· Realitzar altres tasques pròpies de la recepció d’un hospital veterinari
· Coordinar eficientment la seva activitat amb l’equip d’Atenció al Client
· Vetllar perquè la seva àrea de treball estigui sempre neta i endreçada
· Seguir els procediments i les instruccions de treball que li siguin d’aplicació, incloses les normes de seguretat i salut laboral
· Ser proactiu en la identificació i comunicació de suggeriments, riscos, etc. relacionats amb la seva àrea de treball
· Dur a terme altres funcions que li siguin assignades en l’àmbit de les seves competències tècniques
Requisits
Formació Acadèmica
· Cicle formatiu de Grau Mig o Batxillerat
Experiència prèvia
Experiència demostrable en atenció al client, preferentment en un centre veterinari
Altres coneixements:
· Català i castellà nadiu o equivalent al nivell C1 del MERC
· Coneixements avançats de les eines informàtiques del seu àmbit i Microsoft Office
Competències personals
· Persona extravertida i cordial
· Capacitat de treball en equip
· Capacitat de relació i d’organització
· Orientació a l’usuari
· Empatia i vocació
· Passió pels animals de companyia
Altres mèrits que també es valoraran:
· Coneixements d’anglès
· Coneixements del programa de gestió veterinària QVET
Dedicació i contraprestacions:
· Contracte laboral indefinit
· Dedicació a jornada parcial (25h setmanals) en torn de tarda i alguns caps de setmana. Disponibilitat per adaptar l’horari a les necessitats del servei i per treballar festius
· Retribució: 10.648,57€ bruts anuals. Possibilitat de revisió salarial superat el període de prova als tres mesos (11.927.46 €)
· Lloc de treball: Hospital Clínic Veterinari, Campus de la UAB, Bellaterra, Cerdanyola del Vallès
· Incorporació: 02 de novembre 2025
Sol·licituds
· Les sol·licituds es poden enviar abans del dia 26 d’octubre de 2025, adjuntant un Currículum Vitae en format pdf i una carta de motivació a l’adreça [email protected] amb la referència "ATENCIÓ AL CLIENT HCV”