No et perdis res!
Uneix-te a la comunitat de wijobs i rep per email les millors ofertes d'ocupació
Mai no compartirem el teu email amb ningú i no t'enviarem correu brossa
Subscriu-te araTransport i Logística
76Comercial i Vendes
64Administració i Secretariat
49Informàtica i IT
30Indústria Manufacturera
27Veure més categories
Desenvolupament de Programari
22Comerç i Venda al Detall
21Educació i Formació
18Enginyeria i Mecànica
18Màrqueting i Negoci
17Dret i Legal
12Instal·lació i Manteniment
11Construcció
7Disseny i Usabilitat
7Recursos Humans
7Sanitat i Salut
6Arts i Oficis
5Cures i Serveis Personals
4Hostaleria
4Art, Moda i Disseny
3Comptabilitat i Finances
3Immobiliària
3Publicitat i Comunicació
3Seguretat
3Social i Voluntariat
3Atenció al client
2Banca
2Turisme i Entreteniment
2Alimentació
1Editorial i Mitjans
1Energia i Mineria
1Farmacèutica
1Producte
1Agricultura
0Assegurances
0Ciència i Investigació
0Esport i Entrenament
0Telecomunicacions
0Top Zones
València
288Marketing Specialist
22 de junySAGITAZ | Zoho Premium Partner
València, ES
Marketing Specialist
SAGITAZ | Zoho Premium Partner · València, ES
Marketing online Marketing Marketing digital Marketing de redes sociales Relaciones públicas Publicidad SEO Estrategia de marketing Investigación de mercado Medios de comunicación social API Cloud Coumputing
En SAGITAZ, buscamos incorporar a nuestro equipo un Marketing Specialist al que le motive el contenido, el diseño y la tecnología.
Como Premium Partner de Zoho, nos especializamos en ofrecer soluciones personalizadas de integración, formación y consultoría a través de herramientas de gestión como ERPs y CRMs, incluyendo soluciones de negocios conversacionales e integraciones con inteligencia artificial.
Te unirás a un equipo diverso y con mucho talento, y tendrás la oportunidad de aplicar tu conocimiento en marketing digital para mejorar nuestra visibilidad, apoyar campañas estratégicas y aportar directamente al crecimiento del negocio.
Trabajarás con herramientas como Zoho CRM, plataformas de automatización, WhatsApp Cloud API, herramientas de diseño y edición e IA.
Buscamos a alguien proactivo y con muchas ganas de aprender. Una persona con buenas ideas, que entienda cómo conectar con el público y sea capaz de colaborar en la ejecución de proyectos: desde la creación de contenidos hasta el seguimiento de leads.
Responsabilidades y descripción de tareas
Tus principales responsabilidades incluirán:
- Crear contenido para blog, redes sociales, newsletters o campañas.
- Diseñar y editar piezas visuales (banners, rollups,...)
- Participar en la grabación y edición de vídeos breves y testimonios de clientes.
- Ayudar a gestionar y seguir campañas de visibilidad, automatizaciones y leads.
- Optimizar contenidos y artículos bajo criterios SEO (on-page básico).
- Ayudar con la captación de leads mediante campañas de outreach
¿Qué buscamos?
- 1–2 años de experiencia en entorno de marketing digital, contenido o diseño en sectores B2B.
- Buenas habilidades de redacción, comunicación y organización.
- Proactividad y autonomía para proponer mejoras e iniciativas.
- Dominio de español e inglés, ya que trabajamos con proyectos internacionales.
¿Qué valoraremos?
Pasión por la innovación y las últimas tendencias en marketing digital.
Conocimiento sobre Zoho o WhatsApp Cloud API.
Experiencia con herramientas como Canva, WordPress, CapCut o Adobe
¿Qué ofrecemos?
Horario de lunes a jueves de 9:00 a 18:30 y viernes de 9:00 a 15:00.
Trabajo híbrido en nuestras oficinas de Valencia
Remuneración inicial: 20.000 € fijos brutos anuales, ajustables según experiencia.
Equipo con mentalidad abierta, que valora la autonomía y el aprendizaje continuo.
Posibilidad real de crecimiento dentro del grupo AlmaWolf y contacto directo con el ecosistema Zoho a nivel internacional.
Especialista Marketing Digital
22 de junyMy Blue Bricks
València, ES
Especialista Marketing Digital
My Blue Bricks · València, ES
Marketing Español Marketing de correo electrónico Marketing digital Sector inmobiliario Publicidad SEO Campañas de marketing Campañas Gestión de proyectos inmobiliarios Office
QUIÉNES SOMOS:
My Blue Bricks es una Promotora Inmobiliaria de Nueva Generación, especializada en la Gestión de Proyectos Inmobiliarios en la provincia de Valencia.
DESCRIPCIÓN DEL PUESTO:
Estamos creciendo y buscamos un Marketer Digital que se encargue de la reputación de nuestra marca, presencia en las redes sociales, campañas y publicidad.
TAREAS:
El objetivo principal es impulsar nuestra marca y consolidarnos como referente en el sector inmobiliario español.
- Responsable de las campañas de marketing de nuestros proyectos inmobiliarios
- Gestionar nuestra presencia en redes sociales
- Construir la reputación de nuestra marca
- Lanzar campañas de email marketing
- Promocionar nuestro libro y curso online
- Gestionar un equipo de becarios
REQUISITOS:
- Dominio de las redes sociales
- Experiencia de al menos 2 años en marketing (digital)
- Conocer las últimas tendencias y comprender la identidad de marca
- Experiencia en sitios web, SEO y gestión de anuncios en redes sociales
- Nivel avanzado de español e inglés, oral y escrito
- Persona motivada, proactiva y colaboradora
- Disponibilidad a tiempo completo
- Pre: Experiencia en el sector inmobiliario
OFRECEMOS:
- Formar parte de una empresa internacional, innovadora y creativa
- Oportunidades de crecimiento
- Visionarios en el sector inmobiliario español
- Buen ambiente laboral y trabajo en equipo
- Flexibilidad de ubicación: en nuestra oficina y fuera de ella para la creación de contenido/campañas y colaboradores externos
- Salario: 21.000€ bruto por año
HORARIO:
~9:30-18:30 (incluye descanso)
FECHA DE INICIO:
~Mediados de julio de 2025
ENGLISH:
WHO WE ARE:
My Blue Bricks is a New Generation Real Estate Developer, specialising in Real Estate Project Management in the province of Valencia.
JOB DESCRIPTION:
We are expanding and are looking for a Digital Marketeer to be in charge of our brand reputation, social media presence, campaigns and advertising.
WHAT YOU WILL DO:
The primary objective is to grow our brand and establish ourselves as a leading authority in the Spanish real estate sector.
- Responsible for marketing campaigns of our real estate projects
- Managing our social media presence
- Building our brand reputation
- Launch mail marketing campaigns
- Promoting our book and online course
- Managing an intern team
REQUIREMENTS:
- Fluent in using socials
- Experience of at least 2 years in (digital) marketing
- Into the latest trends & understanding brand identities
- Website, SEO, and social media ads management experience
- Advanced Spanish and English level, oral and written
- Self-motivated, proactive and collaborative type.
- Full-time availability
- Pre: having experience in the real estate industry
WE OFFER:
- Be part of an international, innovative and creative company
- Growth opportunities
- Visionaries in the Spanish real estate world
- Good working environment and strong teamwork
- Flexibility in work location: our office and outside for content creation/campaigns, and external collaborators
- Salary: €21.000 gross per year
SCHEDULE:
~9:30-18:30 (including lunch break)
STARTING DATE:
~ Mid July 2025
Trade Marketing Specialist
5 de junyHasbro
València, ES
Trade Marketing Specialist
Hasbro · València, ES
Hasbro SA, based in Delemont Switzerland, manufactures and sells Hasbro toy and games products around the world. Hasbro European Trading BV ('HET') is Hasbro SA’s distributor in Europe, which sells to Hasbro SA’s customers in all major European countries. Hasbro International Trading BV ('HIT') is Hasbro SA's distributor for Direct/FOB sales in Europe Hasbro Iberia SL provides sales, marketing and other services to HET and HIT in Spain and Portugal.
This position will require Fluent English and Spanish. Desirable languages Greek, Turkish and/or Portuguese.
Main Purpose:
- Responsible for implementing the Customer marketing strategy / programs for relevant retailers & markets (Iberia, Turkey & Greece) that strengthen brand presence at retail and support revenue growth across the region.
- Create differentiated strategies including specific regional projects for top retailers.
- As the intersection of marketing and sales, you will create compelling customer-specific campaigns, promotions, and materials that enhance brand visibility, boost sell-through and support joint business objectives.
- Bring strategies to life across both physical and digital retail touchpoints.
- Implement Customer marketing plans that align with brand priorities and commercial objectives.
- Partner with sales teams to identify marketing opportunities within key customer accounts.
- Localize national campaigns for retailer or channel-specific environments.
- Create and execute customer-specific activities, launches, in-store displays, digital assets, and toolkits.
- Work with creative and external agencies to produce high-quality marketing materials.
- Partner with sales teams to support previews/sell-in and sell-through with compelling storytelling and bespoke plans
- Collaborate on joint business planning and secure retailer participation in brand initiatives.
- Monitor in-store and online execution to ensure consistent shopper experience
- Use shopper, customer, and channel insights to inform decisions.
- Measure the effectiveness of campaigns, gather post-campaign learnings, and report ROI.
- Monitor competitor activity and customer marketing trends to inform strategy.
- Align with brand and sales teams to ensure integrated execution.
- Work closely with data & insight teams to apply data-driven thinking to planning.
- Matrix working, avoiding rigid swim lanes & flexing workload in market clusters
- Manage the approval/delivery of plans and costs within approved budgets & timelines
- Partner with Licensors to maximize and secure traffic driving marketing opportunities
- Capable of managing multiple stakeholders and modelling the way to deliver the best result for Hasbro.
- Ability to influence, flex style & leverage support of the wider business/retailer.
- Resilience, flexibility & working at pace
- High level of detail & accuracy. Strong project management
- Champion continuous improvement & participate in cross departmental/multi market projects.