No et perdis res!
Uneix-te a la comunitat de wijobs i rep per email les millors ofertes d'ocupació
Mai no compartirem el teu email amb ningú i no t'enviarem correu brossa
Subscriu-te araInstal·lació i Manteniment
4Comptabilitat i Finances
2Educació i Formació
2Indústria Manufacturera
1Informàtica i IT
1Veure més categories
Publicitat i Comunicació
1Sanitat i Salut
1Administració i Secretariat
0Agricultura
0Alimentació
0Art, Moda i Disseny
0Arts i Oficis
0Assegurances
0Atenció al client
0Banca
0Ciència i Investigació
0Comerç i Venda al Detall
0Comercial i Vendes
0Construcció
0Cures i Serveis Personals
0Desenvolupament de Programari
0Disseny i Usabilitat
0Dret i Legal
0Editorial i Mitjans
0Energia i Mineria
0Enginyeria i Mecànica
0Esport i Entrenament
0Farmacèutica
0Hostaleria
0Immobiliària
0Màrqueting i Negoci
0Producte
0Recursos Humans
0Seguretat
0Social i Voluntariat
0Telecomunicacions
0Transport i Logística
0Turisme i Entreteniment
0Tècnic/a Superior - CTA de regulatòria
14 de set.Biobanco Hospital Sant Joan de Déu Barcelona
Esplugues de Llobregat, ES
Tècnic/a Superior - CTA de regulatòria
Biobanco Hospital Sant Joan de Déu Barcelona · Esplugues de Llobregat, ES
Office Excel PowerPoint Word
- GCP, CTA: Formació específica de Clinical Trials assistant
- Experiència mínima d’1 any desenvolupant tasques administratives i de gestió
- Es valorarà coneixement en l’àmbit de la salut, recerca i assajos clínics.
- Idiomes: Castellà i Català i anglès (nivell mig)
- Programes informàtics: Microsoft Office (Excel, Powerpoint, Word) i altres bases de dades
- Comunicació escrita i verbal
- Treball en equip
- Planificació i Organització (Gestió del temps)
- Resolució de problemes
- Orientació al client
- Productivitat i orientació a resultats
- Flexibilitat i adaptació al canvi
- Capacitat d'aprenentatge i d’anàlisis
- Orientació a la qualitat
- Iniciativa, proactivitat i innovació
- Data d’incorporació immediata
- Projecció professional vinculada al creixement de la Institució.
- Jornada laboral de 37,5h setmanals i flexibilitat horària.
- Condicions econòmiques negociables.
- Ubicació principal a Esplugues de Llobregat
Conserje
EBONE · Esplugues de Llobregat, ES
Inglés Alimentación y bebidas Elaboración de presupuestos Turismo CRM Planificación de eventos Atención telefónica Habilidades sociales Medios de comunicación social Gestión de inventarios
Ubicación: CSE Can Vidalet Esplugues
📅 Jornada: Completa
📄 Tipo de contrato: Sustitución.
Sobre el puestoBuscamos incorporar un/a Conserje de Polideportivo por sustitución médica para dar apoyo en la gestión diaria de las instalaciones deportivas municipales, garantizando un servicio de calidad a usuarios/as y visitantes.
Funciones principales- Apertura, cierre y control de accesos del polideportivo.
- Supervisión del correcto uso de las instalaciones.
- Apoyo logístico en la organización de actividades y eventos deportivos.
- Mantenimiento básico y aviso de incidencias.
- Atención al público y resolución de dudas.
- Experiencia en puestos similares (valorable en instalaciones deportivas).
- Persona responsable, organizada y con habilidades de trato al público.
- Contrato de sustitución.
- Jornada completa de 16 a 24 h
- Condiciones según convenio.
📩 Si estás interesado/a, envía tu CV a [email protected] o aplica directamente por LinkedIn.
Biobanco Hospital Sant Joan de Déu Barcelona
Esplugues de Llobregat, ES
TÈCNIC/A GENERALISTA PER DEPARTAMENT DE PERSONES I VALORS (RRHH)
Biobanco Hospital Sant Joan de Déu Barcelona · Esplugues de Llobregat, ES
Requisits
- Titulació requerida: Llicenciatura en Dret, Relacions Laborals, ADE o Psicologia
- Formació complementària: Valorable Postgrau/ Màster en Gestió de Persones
- Experiència requerida: Mínim 3 anys en Dpt.de RRHH (preferiblement en Centres de Recerca)
- Altres coneixements:
- Idiomes: Castella, català i anglès.
- Programes informàtics: Valorable haver treballat amb Fundanet o Factorial
- Valorarem positivamente experiència previa en el departament de persones en centres de Recerca certificats amb el segell HRS4R.
Tècnic/a Superior - CTA de regulatòria
12 de set.Fundació de Recerca Sant Joan de Déu
Esplugues de Llobregat, ES
Tècnic/a Superior - CTA de regulatòria
Fundació de Recerca Sant Joan de Déu · Esplugues de Llobregat, ES
Office Excel PowerPoint Word
La Fundació selecciona un perfil de Clinical Trial Assistant amb experiència en estudi acadèmic i responsable de les gestions regulatòries i suport administratiu.
Les funcions de la persona seleccionada son:
- Gestió i seguiment de la documentació regulatòria i notificacions abans, durant i al finalitzar l'assaig clínic.
- Sol·licitud de pòlisses.
- Seguiment de la facturació de CROs i pòlisses.
- CTA d’assajos acadèmics promotor FSJD: gestió de la documentació dels centres i preparació dels arxius del projecte
- Notificacions regulatòries a CTIS.
- Suport en la gestió de contractes.
- GCP, CTA: Formació específica de Clinical Trials assistant
- Experiència mínima d’1 any desenvolupant tasques administratives i de gestió
- Es valorarà coneixement en l’àmbit de la salut, recerca i assajos clínics.
- Idiomes: Castellà i Català i anglès (nivell mig)
- Programes informàtics: Microsoft Office (Excel, Powerpoint, Word) i altres bases de dades
- Comunicació escrita i verbal
- Treball en equip
- Planificació i Organització (Gestió del temps)
- Resolució de problemes
- Orientació al client
- Productivitat i orientació a resultats
- Flexibilitat i adaptació al canvi
- Capacitat d'aprenentatge i d’anàlisis
- Orientació a la qualitat
- Iniciativa, proactivitat i innovació
- Data d’incorporació immediata
- Projecció professional vinculada al creixement de la Institució.
- Jornada laboral de 37,5h setmanals i flexibilitat horària.
- Condicions econòmiques negociables.
- Ubicació principal a Esplugues de Llobregat
Salvat
Esplugues de Llobregat, ES
Controller Financiero – Control de Gestión (Pharma Iberia & Internacional B2B)
Salvat · Esplugues de Llobregat, ES
ERP Excel Power BI
¿Te apasiona transformar los datos financieros en decisiones estratégicas que impulsen el negocio?
En Salvat, buscamos incorporar un/a Controller Financiero de Negocio con visión estratégica, mentalidad analítica y orientación al valor. Esta posición será el Finance Business Partner de las áreas de Pharma Iberia e Internacional B2B, colaborando estrechamente con los equipos comerciales y de marketing.
Queremos contar con alguien que vaya más allá del análisis financiero tradicional: una persona que entienda el negocio, que aporte insights relevantes y que contribuya activamente en la planificación y en la toma de decisiones estratégicas. Alguien que actúe como un verdadero Business Partner, generando impacto real en el crecimiento y la evolución de la compañía.
¿Quiénes somos?
Somos Grupo Farmacéutico Salvat, fundada en Barcelona en 1955 y llevamos 70 años contribuyendo a crear una vida más saludable y feliz con productos emblemáticos como Cristalmina, Cetraxal, Monolitum y Salvacolina.
🌍 Presencia internacional. Operamos en + de 60 países, con plantas de producción en Barcelona, Madrid y Miami.
🔧 Innovación y capacidades. Contamos con I+D propia, innovamos y desarrollamos soluciones en las áreas terapéuticas de oftalmología, otorrinolaringología y gastroenterología, además de abordar el ámbito de la salud en Consumer Health y ofrecer servicios CDMO, donde ambicionamos ser un player relevante.
🏅 Excelencia certificada. Estamos orgullosamente certificados por la FDA y reconocidos con calificación excelente en el Plan Profarma del Ministerio de Industria. Esto respalda nuestro compromiso con la excelencia y ética empresarial.
🚀 Proyecto New Salvat. Estamos inmersos en un ambicioso proyecto transformador que busca crear un Salvat más fuerte, más ágil y competitivo. Si te gustan los retos y quieres disfrutar dejando una huella positiva, Salvat es tu lugar.
🤝 Nuestra cultura. Vivimos nuestros valores AACT (Ambición, Accoountability, Colaboración y Transparencia) en el día a día, creemos en el potencial de las personas y fomentamos entornos de donde cada persona
¿Qué buscamos?
Buscamos incorporar un profesional con sólida experiencia en control de gestión comercial, con visión analítica, orientación al negocio y capacidad para generar insights que impulsen el crecimiento de negocio en entornos farmacéuticos y B2B, de manera proactiva.
Tus principales responsabilidades serán:
- Control de gestión y reporting financiero: Responsable del seguimiento de KPIs financieros y operativos, análisis de desviaciones, elaboración de informes y propuesta de acciones de mejora orientadas a la optimización del rendimiento.
- Forecasting y presupuestos: Participación activa en procesos de planificación financiera, forecast y cierre mensual.
- Apoyo a decisiones estratégicas: Generación de insights financieros para apoyar decisiones comerciales y operativas. (Business Cases, NPV/VAN…)
- Colaboración transversal: Interacción con equipos de negocio, ventas y marketing para asegurar alineación financiera. Actuar como Business Partner, aportando análisis económico y soporte en la toma de decisiones para impulsar la eficiencia y el crecimiento del negocio
- Optimización de procesos: Mejora continua en herramientas de reporting y automatización de procesos.
Perfil ideal
- Formación en ADE, Economía, Ingeniería o similar.
- +5 años de experiencia en control de gestión, controlling financiero o FP&A.
- Dominio avanzado y ágil del Excel (tablas dinámicas) y herramientas de visualización (Power BI).
- Conocimiento de ERP (SAP).
- Valorable experiencia en sector farmacéutico o CDMO.
- Capacidad analítica, visión estratégica y orientación al detalle.
- Buen nivel de inglés (mínimo B2).
¿Qué te ofrecemos?
- Formar parte de una empresa sólida e innovadora en plena transformación.
- Contrato indefinido y salario competitivo.
- Flexibilidad horaria y modelo híbrido.
- Paquete de beneficios y oportunidades reales de desarrollo profesional.
- Entorno colaborativo donde se valora tu iniciativa y tus ideas.
¿Quieres formar parte de este proyecto transformador? Aplica para más información
¡Vamos a construir juntos el futuro de Salvat!
Tècnic/a Superior - CTA de regulatòria
11 de set.Biobanco Hospital Sant Joan de Déu Barcelona
Esplugues de Llobregat, ES
Tècnic/a Superior - CTA de regulatòria
Biobanco Hospital Sant Joan de Déu Barcelona · Esplugues de Llobregat, ES
Office Excel PowerPoint Word
- GCP, CTA: Formació específica de Clinical Trials assistant
- Experiència mínima d’1 any desenvolupant tasques administratives i de gestió
- Es valorarà coneixement en l’àmbit de la salut, recerca i assajos clínics.
- Idiomes: Castellà i Català i anglès (nivell mig)
- Programes informàtics: Microsoft Office (Excel, Powerpoint, Word) i altres bases de dades
- Comunicació escrita i verbal
- Treball en equip
- Planificació i Organització (Gestió del temps)
- Resolució de problemes
- Orientació al client
- Productivitat i orientació a resultats
- Flexibilitat i adaptació al canvi
- Capacitat d'aprenentatge i d’anàlisis
- Orientació a la qualitat
- Iniciativa, proactivitat i innovació
- Data d’incorporació immediata
- Projecció professional vinculada al creixement de la Institució.
- Jornada laboral de 37,5h setmanals i flexibilitat horària.
- Condicions econòmiques negociables.
- Ubicació principal a Esplugues de Llobregat
Patient Manager Árabe Ref. S119-2025
10 de set.Hospital Sant Joan de Déu Barcelona
Esplugues de Llobregat, ES
Patient Manager Árabe Ref. S119-2025
Hospital Sant Joan de Déu Barcelona · Esplugues de Llobregat, ES
Excel Office Outlook Word
El Projecte a Desenvolupar
Fer la gestió integral del procés d’atenció a pacients internacionals des de la gestió de la petició d’assistència mèdica a l’atenció de les necessitats del pacient i la família en la seva estada a l’hospital per un tractament mèdic.
Les Responsabilitats
- Donar resposta immediata a les peticions d’assistència que se li assignin en l’idioma corresponent, i respondre la informació que necessiti el sol·licitant o la mateixa família del pacient.
- L’elaboració de la proposta de tractament amb la informació subministrada per l’equip mèdic de l’hospital junt amb el pressupost elaborat en l’idioma corresponent, i enviar-los al sol·licitant o a la pròpia família del pacient.
- Fer el seguiment de la acceptació o no acceptació de la proposta de tractament i pressupost per part del sol·licitant o la família del pacient, tot responent els dubtes que puguin existir per part seva.
- Si s’accepta la proposta de tractament i pressupost, coordinar (1) l’agenda prevista de prestacions a realitzar a l’hospital, i (2) la resposta a donar en relació a les necessitats no mèdiques que tingui el pacient i la seva família (allotjament, transfers i altres serveis complementaris no mèdics).
- Preparar i realitzar l’acollida del pacient i la família acompanyant el dia d’arribada.
- Fer el seguiment de l’acompliment de l’agenda prevista de prestacions per part de l’hospital, segons els terminis i condicions pactades amb el pacient i gestió de les incidències que apareguin amb qui pertoqui de l’hospital.
- Vetllar per les necessitats que manifesti la família durant l’estada i gestionar la resposta a donar.
- Preparar conjuntament amb els professionals sanitaris el procés de l’alta hospitalària al finalitzar el tractament.
- La jornada serà del 100%, de dilluns a divendres de 9:00h a 18:00h, amb una hora d'interrupció per dinar.
- El contracte laboral es realitzarà sota el conveni col·lectiu per la sanitat privada.
- Contracte temporal.
EL PERFIL QUE BUSQUEM:
- Tenir el Grau universitari en disciplines de coneixement adients (Traducció i interpretació, filologia en l’idioma corresponent, administració d’empreses, etc...), o branca sanitària.
- Experiència mínima d’un any en lloc de treball de similars característiques.
- Els coneixements específics de les funcions descrites.
- Nivell d’idioma àrab nadiu.
- Nivell d’idioma anglès parlat i escrit avançat.
- Nivell d’idioma castellà avançat.
- Nivell del paquet Office: Excel, Word, Outlook avançat.
- Capacitat relacional elevada.
- Tenir les competències relacionades amb els nostres valors institucionals.
- Nivell C de Català o equivalent.
- Domini d'altres idiomes.
- Domini d’altres eines de software i comunicació.
- Experiència en llocs de treball d´atenció al públic (especialment al sector salut).
- Capacitat de treball en equip.
- Habilitats organitzatives.
Per a poder inscriure’t a aquesta oferta de treball i adjuntar el teu Currículum Vitae clica al botó “Inscriu-te manualment” que veus en aquesta mateixa pantalla.
T'animem a centrar la teva candidatura en la teva experiència i competències. No és necessari incloure fotografia, gènere o edat.
Esplugues de Llobregat 07/07/2025
Controller financiero Junior (H/M)
10 de set.Axians Spain
Esplugues de Llobregat, ES
Controller financiero Junior (H/M)
Axians Spain · Esplugues de Llobregat, ES
¿Quiénes somos?
Axians, es la marca de VINCI Energies especializada en las tecnologías de la información y las comunicaciones (TIC), que proporciona un amplio espectro de soluciones y servicios para atender las necesidades de las empresas en infraestructuras IT y comunicaciones.
Axians, apuesta por la igualdad de oportunidades para todas las personas, independientemente de su condición, con planes corporativos destinados a asumir un fuerte compromiso con la no discriminación y fomentar un entorno respetuoso, asegurando un comportamiento ético entre todas las personas que formamos VINCI Energies.
¿Qué necesitamos?
Actualmente nos encontramos en búsqueda de un perfil de Controller Financiero (H/M) con 3 años de experiencia para nuestro equipo de Barcelona.
Funciones:
- Elaboración y revisión de los cierres mensuales y anuales.
- Reporte y análisis de P&L + Balance General.
- Gestión y control de costes.
- Elaboración y seguimiento de presupuestos y forecast.
- Preparación y elaboración de informes financieros.
- Elaboración de cuadros de mando y análisis de KPI´s.
- Análisis de desviaciones y búsqueda de medidas correctoras.
- Identificar riesgos y oportunidades financieras para la compañía.
- Coordinación de las auditorías internas y externas.
- Mejora de procesos y sistemas.
Formación: ADE, Empresariales, Económicas, etc..
Valorable: Máster en dirección financiera o equivalente. Nivel de inglés (fluido).
¿Qué ofrecemos?
- Contrato indefinido.
- Salario competitivo en función de la valía profesional y experiencia del candidato.
- Seguro de salud privado.
- Formación y desarrollo profesional.
- Retribución flexible.
- Medidas de conciliación: flexibilidad horaria y jornada intensiva los viernes y en verano.
VINCI Energies está presente en 53 países y ofrece soluciones y servicios cada vez más innovadores en cuatro líneas de negocio: infraestructuras, industria, sector servicios y TIC. A través de estas actividades, VINCI Energies tiene una capacidad única en el mercado de conectar las infraestructuras, edificios e instalaciones industriales a sistemas de información y energía cada día más fiables, seguros y eficientes, gracias a un servicio integral que cubre desde el diseño hasta la implementación, operación y mantenimiento, infraestructuras de energía, transporte y comunicación.
VINCI Energies responde a los retos actuales de movilidad, energía, medio ambiente y convivencia mediante una dinámica constante de innovación de sus ofertas y soluciones, con la participación de nuestros clientes y demás partes interesadas para contribuir a la construcción de un mundo más sostenible.
En España VINCI Energies despliega su oferta a través de 3 marcas: Axians, Actemium y Omexom.
Nestlé
Esplugues de Llobregat, ES
Internship HR Communications - September 2025
Nestlé · Esplugues de Llobregat, ES
Office InDesign Excel Illustrator Photoshop PowerPoint Word
To consider before applying
- The internship will start in September 25. We will receive you on this date with an amazing onboarding.
- The trainee needs to be enrolled in a degree/master throughout the whole duration of the internship (6 months).
- We strongly advise the applicants to include the degree's expected graduation date (month/year) in the CV.
- Candidates will be contacted from a portuguese phone number (+351), if selected for the recruitment process.
At Nestlé, we want to help shape a better and healthier world, inspire people to live healthier lives and deliver impact at a scale and pace that makes a difference. We do this by fostering a diverse, friendly, supportive, and collaborative environment, that creates positive disruption, embraces innovation, and empowers people and teams to win.
We aim to hire friendly, respectful, inspiring people who care about the people’s lives that we touch every single day.
Be a force for good. Join Nestlé and visit us on www.nestle.com.
Description Of Internship
Do you enjoy telling stories that inspire?
We're looking for someone who can help us create meaningful content that connects, informs, and engages our people across the internal communication channels of the Human Resources department.
In this role, you'll also support the planning and execution of internal events that strengthen our culture and foster a genuine sense of belonging throughout the organization.
You should apply if you would like to work on:
- Transforming emotions into effective messages.
- Storytelling aligned with our brand’s voice.
- Writing and editing internal communications.
- Editing photos and videos, including creating engaging reels.
- Managing relationships with key stakeholders.
- Maintaining and organising databases.
- Occasionally organising and supporting internal events.
- A degree in Journalism, Audiovisual Communication, Graphic Design, or a related field.
- A strong ability to communicate clearly, creatively, and effectively.
- Good command of Microsoft Office tools, including PowerPoint, Word, and Excel.
- Familiarity with design software such as Adobe Creative Suite (Photoshop, Illustrator, InDesign, etc.).
- Fluent in Spanish and English (spoken and written); knowledge of Catalan or Portuguese is a plus.
- Excellent attention to detail, with flexibility and autonomy.
- A true team player, open to collaboration and constructive feedback.
We have a friendly, supportive team with a coaching and mentoring environment.
There are real opportunities for future development and progression – this really could be a move towards the exciting professional career you’ve always wanted.
Through your term, you will receive developmental feedback to ensure that you are learning and understanding the importance of your contribution within the world’s largest food company.
You will also build your business acumen and leadership capabilities, gaining insights on how an FMCG company works thanks to direct access to a variety of stakeholders in different businesses, functions and markets.
Terms & Conditions:
- College scholarship: 883 € per month
- 6 months, 30 hours per week
- Office based, morning schedule (9AM to 4PM with 1 hour break)