¡No te pierdas nada!
Únete a la comunidad de wijobs y recibe por email las mejores ofertas de empleo
Nunca compartiremos tu email con nadie y no te vamos a enviar spam
Suscríbete AhoraTransporte y Logística
7Adminstración y Secretariado
6Informática e IT
6Educación y Formación
5Instalación y Mantenimiento
5Ver más categorías
Artes y Oficios
4Comercial y Ventas
4Hostelería
4Publicidad y Comunicación
4Sanidad y Salud
4Derecho y Legal
3Industria Manufacturera
3Producto
3Turismo y Entretenimiento
3Comercio y Venta al Detalle
2Desarrollo de Software
2Alimentación
1Arte, Moda y Diseño
1Construcción
1Cuidados y Servicios Personales
1Diseño y Usabilidad
1Energía y Minería
1Inmobiliaria
1Marketing y Negocio
1Agricultura
0Atención al cliente
0Banca
0Ciencia e Investigación
0Contabilidad y Finanzas
0Deporte y Entrenamiento
0Editorial y Medios
0Farmacéutica
0Ingeniería y Mecánica
0Recursos Humanos
0Seguridad
0Seguros
0Social y Voluntariado
0Telecomunicaciones
0Top Zonas
Girona
34TECNICO/A DE RRHH
NuevaFrit Ravich
Maçanet de la Selva, ES
TECNICO/A DE RRHH
Frit Ravich · Maçanet de la Selva, ES
. Office Excel Word
Volver a la Página de inicio
TECNICO/A DE RRHH
Ubicación:
MAÇANET DE LA SELVA, GI, ES
Fecha: 23 dic 2025
Frit Ravich
Frit Ravich es una empresa familiar fundada en 1963 por Josep Maria Viader, actual presidente, y dirigida desde 1997 por su hija Judith Viader, quién tomó el relevo generacional de la propiedad de la empresa liderando la expansión de negocio y el desarrollo de la marca y la distribución.
Somos fabricantes de Patatas Chips, Snacks y Frutos Secos con marca propia (800 referencias) y distribuidores de marcas externas de empresas tan consolidadas como Mars España, Nestlé o Ferrero (3.000 referencias), atendiendo 50.000 puntos de venta semanalmente. Operamos en el canal Alimentación, Hostelería, Impulso y Granel. Este modelo de gestión dual nos permite aprovechar lo mejor de los dos mundos para aportar valor a nuestros consumidores y clientes.
Descripción de la Oferta
¿Quina serà la teva missió?
A Frit Ravich continuem creixent a les àrees industrials, de negoci i també a Persones i Cultura! Per això, incorporem al nostre equip un/a tècnic/a de Persones i Cultura amb una missió clara: col·laborar amb els diferents departaments, tant de l’àrea industrial (Logística i Producció) com dels departaments d’office, en els seus processos de selecció i onboarding, portant a terme tant tasques administratives com operatives d’atracció de talent i selecció. La persona seleccionada donarà suport a l’onboarding, el seguiment i la formació de les noves incorporacions, contribuint a garantir una experiència positiva per a les persones.
Com serà el teu dia a dia?
- Participaràs en els processos d’atracció de talent, selecció i onboarding de les persones de l’organització.
- Col·laboraràs en la selecció, el contacte i la gestió de la relació amb agències de reclutament, universitats i altres entitats col·laboradores.
- Recolliràs les necessitats del client intern i donaràs suport en l’elaboració del perfil dels llocs de treball a cobrir.
- En coordinació amb els Business Partners de cada àrea, participaràs en entrevistes de seguiment, sortida i crossboarding.
- Donaràs suport en la gestió de proveïdors de treball temporal i avaluació de perfils.
- Altres funcions pròpies de l’àrea de Persones i Cultura, segons les necessitats de l’organització.
- Formació universitària, preferentment en Psicologia, Ciències del Treball, Relacions Laborals o estudis similars.
- Experiència mínima d’1 any realitzant funcions de tècnic/a de Recursos Humans o selecció.
- Coneixements a nivell usuari de Microsoft Office (Word, Excel, Access, etc.).
- Formaràs part d’una empresa líder en el seu sector, en ple procés de creixement.
- Formaràs part d’un departament estratègic, on cada acció tindrà un impacte directe en la satisfacció del client i en l’èxit global de l’empresa.
- Tindràs l’oportunitat de créixer professionalment, assumir responsabilitats i aportar valor en un entorn dinàmic i col·laboratiu.
- Projecte ambiciós i possibilitat de participar en projectes transversals de la companyia.
- Pla d’acompanyament personalitzat des del primer dia.
- Beneficis socials a través de retribució flexible.
Ajuntament de Girona
Aiguaviva, ES
Nova! Tècnic/a de Recursos Humans
Ajuntament de Girona · Aiguaviva, ES
.
Ofertes de feina
Borsa de treball
El Servei Municipal D’Ocupació (SMO) Gestiona Ofertes De Feina Per Empreses Que Ofereixen Llocs De Treball, Que Trobareu Relacionades En Aquest Espai. A Aquests Efectes, Cal Que Tingueu En Compte El Següent
- Únicament es valoraran les candidatures que arribin per aquest canal.
- Si no heu trobat cap oferta de feina que encaixi amb el vostre perfil, podeu donar-vos d’alta a la borsa de treball, i us podrem informar de novetats que et puguin interessar.
- Si sou empresa, publiqueu la vostra oferta de treball. Us podem oferir suport en la definició dels perfils laborals, el reclutament laboral i la preselecció de candidatures.
- Si sou una empresa també podeu registrar-vos i iniciar sessió a l'aplicació de la borsa de treball per a fer un seguiment de les persones candidates de les ofertes de feina que heu publicat i consultar els seus currículums. En iniciar sessió també podeu donar d'alta ofertes de feina.
- Les ofertes que es publiquen no són per treballar a l’Ajuntament de Girona. En cas que vulgueu participar en un procés d’oferta pública, heu de consultar-la a través del web de les ofertes públiques d'ocupació, presentar la sol·licitud al registre d'entrada de l'Ajuntament de Girona i seguir les indicacions de les bases de la convocatòria que us interessi i de les notificacions que es vagin publicant a l'e-tauler.