¡No te pierdas nada!
Únete a la comunidad de wijobs y recibe por email las mejores ofertas de empleo
Nunca compartiremos tu email con nadie y no te vamos a enviar spam
Suscríbete AhoraAdminstración y Secretariado
4Arte, Moda y Diseño
4Farmacéutica
3Transporte y Logística
3Instalación y Mantenimiento
2Ver más categorías
Comercial y Ventas
1Contabilidad y Finanzas
1Educación y Formación
1Industria Manufacturera
1Ingeniería y Mecánica
1Agricultura
0Alimentación
0Artes y Oficios
0Atención al cliente
0Banca
0Ciencia e Investigación
0Comercio y Venta al Detalle
0Construcción
0Cuidados y Servicios Personales
0Deporte y Entrenamiento
0Derecho y Legal
0Desarrollo de Software
0Diseño y Usabilidad
0Editorial y Medios
0Energía y Minería
0Hostelería
0Informática e IT
0Inmobiliaria
0Marketing y Negocio
0Producto
0Publicidad y Comunicación
0Recursos Humanos
0Sanidad y Salud
0Seguridad
0Seguros
0Social y Voluntariado
0Telecomunicaciones
0Turismo y Entretenimiento
0Tècnic/a per a xarxes socials, web i màrqueting per al Departament d'Atenció al Donant Ref. 135-2024
3 may.Hospital Sant Joan de Déu Barcelona
Esplugues de Llobregat, ES
Tècnic/a per a xarxes socials, web i màrqueting per al Departament d'Atenció al Donant Ref. 135-2024
Hospital Sant Joan de Déu Barcelona · Esplugues de Llobregat, ES
Office Drupal Excel SEM SEO CMS Photoshop PowerPoint Word
EL PROJECTE A DESENVOLUPAR:
Executar la gestió diària de les xarxes socials de captació de fons de l’Hospital Sant Joan de Déu Barcelona, seguin l’estratègia elaborada per l’equip d’Atenció Donant, per incrementar les donacions al centre, la sensibilització envers a les malalties infantils i el reconeixement a les associacions, empreses, entitats i persones que ens ajuden a fer possible els projectes finançats amb donacions.
Contribuir a la gestió de la secció de captació de fons i projectes solidaris del web del centre per impulsar un trànsit de qualitat cap al nostre ecosistema digital. Així com, a la implementació de campanyes online i offline de captació de fons i les diverses tasques relacionades amb les accions de màrqueting amb els donants.
LES RESPONSABILITATS:
- Execució de l’estratègia de les xarxes socials de captació de fons del centre (en 2 idiomes).
- Elaboració de newsletters periòdiques per a donants (Mailchimb i CiviCRM)
- Implementació d’un calendari editorial per gestionar continguts i planificar campanyes de màrqueting puntuals.
- Generació de continguts en diferents formats (text, vídeo, foto, story, banner) per a les diferents xarxes socials.
- Monitorització i anàlisi de resultats a les diferents xarxes socials i traducció de les dades en recomanacions i plans de revisió de les xarxes socials, màrqueting de continguts i campanyes de publicitat.
- Anàlisi de tendències en captació de fons en eines, aplicacions, canals, disseny i estratègia a xarxes socials i proposta de noves accions i continguts rellevants, originals i d’alta qualitat.
- Publicació de l’agenda d’esdeveniments d’accions solidàries a benefici de l’Hospital.
- Publicació de continguts i gestió de les pàgines de captació de fons i projectes solidaris a la web de l’Hospital.
- Creació de campanyes de màrqueting per a captació de fons en format online i offline (seguiment amb dissenyadors, amb responsables de màrqueting de donants, etc)
La jornada serà del 100%, de dilluns a divendres en règim de jornada continuada.
Amb horari de: 9h a 17:26h.
Esporàdicament assistència a esdeveniments fora de la jornada ordinària.
Contracte indefinit.
Requisits:
EL PERFIL QUE BUSQUEM:
- Estar en possessió del títol Llicenciat/da o Graduat/da en Periodisme, Comunicació Audiovisuals o Publicitat i Relacions Públiques.
- Experiència mínima de 2 anys en tasques similars.
- Nivell avançat d’ús de les plataformes Facebook, Twitter, Instagram, YouTube, LinkedIn.
- Excel·lents capacitats de redacció creativa.
- Demostrar creativitat i documentar l’experiència en la gestió de xarxes socials (aportar enllaços a perfils com a exemple).
- Experiència en la programació de contingut a AgoraPulse o similar.
- Coneixements bàsics de disseny gràfic.
- Coneixements en fotografia: composició de la imatge, llum, i ús de la càmera reflex.
- Capacitat per identificar possibles situacions negatives o de crisi i aplicar principis de resolució de conflictes per mitigar els problemes.
- Ofimàtica: coneixements avançats del paquet Microsoft Office (Word, Excel, PowerPoint, Outlook...)
- Eines informàtiques: gestors de continguts web (CMS) com Drupal o WordPress, plataformes de gestió de xarxes socials, programes d’edició d’imatges (Paint, Photoshop), nivell usuari.
- G Suite: Google My Business, Analytics, Adwords, SearchConsole, nivell usuari.
- Idiomes: català i castellà nadius, anglès a nivell intermedi.
- Tenir les competències relacionades amb els valors institucionals de l’Orde Hospitalari de Sant Joan de Déu.
- Capacitat de treball en equip.
- Capacitat d’anàlisi i autogestió de múltiples tasques.
- Habilitats comunicatives professionals.
- Passió per l’escriptura, la tecnologia i el màrqueting.
- Coneixements bàsics de disseny gràfic.
- Facilitat per entendre ràpidament i convertir-se en expert/a de les noves eines que necessitem utilitzar.
- Coneixements en l’execució de campanyes de captació de fons.
- Coneixements de CRM.
- Coneixements de SEO i SEM.
Per a poder inscriure’t a aquesta oferta de treball i adjuntar el teu Currículum Vitae clica al botó “Inscríbete” que veus en aquesta mateixa pantalla.
Esplugues de Llobregat, 3/05/2024