¡No te pierdas nada!
Únete a la comunidad de wijobs y recibe por email las mejores ofertas de empleo
Nunca compartiremos tu email con nadie y no te vamos a enviar spam
Suscríbete AhoraTransporte y Logística
15Comercial y Ventas
11Adminstración y Secretariado
10Ingeniería y Mecánica
9Sanidad y Salud
7Ver más categorías
Derecho y Legal
6Industria Manufacturera
6Informática e IT
5Instalación y Mantenimiento
5Desarrollo de Software
4Comercio y Venta al Detalle
3Arte, Moda y Diseño
2Construcción
2Hostelería
2Marketing y Negocio
2Publicidad y Comunicación
2Alimentación
1Cuidados y Servicios Personales
1Diseño y Usabilidad
1Educación y Formación
1Recursos Humanos
1Turismo y Entretenimiento
1Agricultura
0Artes y Oficios
0Atención al cliente
0Banca
0Ciencia e Investigación
0Contabilidad y Finanzas
0Deporte y Entrenamiento
0Editorial y Medios
0Energía y Minería
0Farmacéutica
0Inmobiliaria
0Producto
0Seguridad
0Seguros
0Social y Voluntariado
0Telecomunicaciones
0Top Zonas
Murcia
44Asesor
NuevaPrimerared -Consultoría y Gestión clínicas dentales
Cartagena, ES
Asesor
Primerared -Consultoría y Gestión clínicas dentales · Cartagena, ES
Desde importante clinica de tratamientos odontológicos por especialidades estamos en búsqueda de asesor/a de atención al paciente en La manga del mar menor para las funciones de atención al paciente las cuales son: explicación de tratamientos odontológicos, seguimiento de los pacientes, explicación de las opciones de pagos y financiación de tratamientos odontológicos.
Responsabilidades
Garantizar la calidad asistencial de cada uno de nuestros pacientes, ser un jugador de equipo, seguimiento de las financiaciones y métodos de pagos, ser el interlocutor entre paciente y Doctores
Requisitos
Buscamos un compañero/a que hable ingles alto, valoramos muy positivamente el alemán, con experiencia en atención al paciente en el área de dental, que busque un proyecto estable en el que desarrollarse.
NA
Alhama de Murcia, ES
Etiquetador/a de Almacén (Alhama de Murcia)
NA · Alhama de Murcia, ES
Excel
Desde Adecco buscamos dos etiquetadores/as de almacén altamente motivados/as y polivalentes para unirse a una empresa de reconocido prestigio ubicada en el municipio de Alhama de Murcia.
Si tienes experiencia en el área de etiquetado y eres un perfil comprometido dispuesto a asumir diferentes responsabilidades para apoyar el funcionamiento eficiente del almacén ¡Esta es tu oferta!.
Ofrecemos contrato temporal de seis meses con posibilidad de pasar a plantilla.
Horario de Lunes a Viernes de 8:00h a 13:00h y de 14:30h a 17:00h. Además, tendrás la posibilidad de trabajar voluntariamente los sábados o festivos cobrando la hora extra a 10,36€.
Funciones:
Imprimir y pegar etiquetas en los palets.
Control de entradas y salidas, tanto de la mercancía como del personal que accede a las instalaciones de la empresa.
Coordinar camiones así como registrar el control de entradas del producto en Excel.
Adaptarse a otras tareas dentro del almacén
Requisitos
- Experiencia previa en funciones similares, preferiblemente en el sector de la alimentación y logística.
- Conocimiento de Excel.
- Imprescindible conocimientos de informática y capacidad para trabajar con sistemas de etiquetado.
- Se valorará experiencia en manejo de programa Tecnocfruit.
- Versatilidad para adaptarse a diferentes tareas dentro del almacén.
- Capacidad para trabajar en un entorno de ritmo rápido y cumplir con los plazos establecidos.
- Compromiso y disposición para asumir diferentes responsabilidades según sea necesario.
- Habilidad para trabajar de manera autónoma y en equipo.
- Atención al detalle y capacidad para mantener la precisión en el trabajo.
¿Qué ofrecemos?
- Oportunidad de unirse a una empresa líder en el sector.
- Ambiente de trabajo dinámico y colaborativo.
- Salario competitivo.
- Posibilidad de crecimiento y desarrollo profesional.
Verizon
Murcia, ES
Multilingual Customer Success Manager - Fixed term 12 month contract
Verizon · Murcia, ES
IoT Salesforce Office
When you join Verizon
Verizon is one of the world's leading providers of technology and communications services, transforming the way we connect around the world. We're a human network that reaches across the globe and works behind the scenes. We anticipate, lead, and believe that listening is where learning begins. In crisis and in celebration, we come together-lifting up our communities and striving to make an impact to move the world forward. If you're fueled by purpose, and powered by persistence, explore a career with us. Here, you'll discover the rigor it takes to make a difference and the fulfillment that comes with living the #NetworkLife.
Be part of something exceptional. You're good at what you do, so it makes sense you want to work for a company that helps you realize your full potential. As part of Verizon Connect, your talents will impact thousands of customers around the world. You'll be making a real difference in the everyday lives of people everywhere. In Verizon Connect we combine the fun and excitement of a start-up environment with the resources, operational excellence, and brand recognition of an established tech giant.
What you'll be doing
Customer Success Manager (CSM) is a full-time individual contributor role within our Global Customer Success organization. The Customer Success team is obsessed with guiding customers towards achieving their business objectives through value added interactions, expectation management and partnership with internal teams. As a CSM you will manage assigned customer portfolio as your own book of business. Key activities include but are not limited to understanding customer goals, creating success plans and guiding customers through, identifying and managing churn risks, discovering growth and expansion sales opportunities, be the voice of the customer.
Essential job functions:
- Verify key business objectives the customer is looking to achieve, understand what success means to them, and build a success plan towards there.
- Accelerate speed to value by enabling customers to start benefiting from the product during the onboarding phase.
- Drive product adoption through available digital content as well as group or individual training sessions.
- Develop and maintain relationships with key customer stakeholders and decision makers.
- Actively perform value added customer conversations throughout the life of their contract with the ultimate goal of customer retention and growth.
- Proactively monitor early churn indicators and step in with needed actions to prevent customers from leaving.
- Actively look for growth, referral, and expansion sales opportunities.
- Proactively manage renewals pipeline identifying and addressing potential risks.
- Deal with incoming customer inquiries related to contractual, product and other matters as well as escalations.
- Forecast, execute and meet key account performance metrics including but not limited to customer retention rate, customer satisfaction, net recurring revenue growth.
- Advocate for customers internally by sharing their voice.
- Support the local team with contractual matters and project work.
- Actively cooperate with related stakeholders and teams across the globe.
An ideal candidate should have knowledge and/or experience in Customer Success of the IOT/Telematics/SaaS industry with a clear understanding of what drives customer retention and growth, as well as strong willingness to develop further.
You will need to have:
- A business degree and/or experience and/or excellent understanding of Customer Success and/or Account Management ideally with historical records of retention and growth of customer base.
- Fluent written and verbal communication in English and Spanish.
- Communicative verbal and written skills in French.
- Excellent communication, listening and analytical skills.
- Previous experience working with SAP, Salesforce and Gainsight are an advantage.
- Excellent time management, organizational and prioritization skills.
- General understanding about IOT products and solutions.
- Structured "can-do" approach to open matters and tasks in a demanding environment.
- Methodical and conscientious documentation skills.
- Willingness to develop while identifying opportunities over self-reflection.
- Full-time employment agreement in a stable and growing international company with a winning team spirit and high customer satisfaction level.
- Attractive pay with incentives as well as additional benefits.
- Personal development opportunities - recurring training, workshops and online webinars as well as special study programs.
- Growth opportunities - the company size and wide geography offers no limits in advancing careers and fulfilling personal goals.
- International and modern working environment - company provides best in class facilities and up to date working tools.
- Work that matters - the work we do every day impacts the overall success of many businesses and helps to make the world more environmentally friendly.
In this hybrid role, you'll have a defined work location that includes work from home and assigned office days set by your manager.
Scheduled Weekly Hours
40
Diversity and Inclusion
We're proud to be an equal opportunity employer. At Verizon, we know that diversity makes us stronger. We are committed to a collaborative, inclusive environment that encourages authenticity and fosters a sense of belonging. We strive for everyone to feel valued, connected, and empowered to reach their potential and contribute their best. Check out our diversity and inclusion page to learn more.
Spanish Nurse Recruitment
Murcia, ES
Enfermeras y Enfermeros Españoles para Residencia en Dublin - Ref: 6_1
Spanish Nurse Recruitment · Murcia, ES
Ref: 6_1
Estamos buscando Enfermeras y Enfermeros Españoles que les interese empezar a trabajar como Enfermera No Registrada en una Residencia de Dublin, Irlanda.
Esta Oferta de Trabajo es ideal para Candidatos que aun no tengan el NMBI y quieran mejorar su nivel de inglés en Irlanda.
Requirements
Diplomatura o Grado en Enfermería de una Universidad de España
Nacionalidad Española y/o Europea
Nivel de Inglés B2
Experiencia mínima de 6 meses
Benefits
Contrato indefinido
37,5 horas por semana
2 - 3 días de fiesta por semana
Salario Bruto anual de 27.000 euros
14€ por hora
30 días de vacaciones por año
Se ofrece ayuda con la búsqueda de Alojamiento (500€ al mes)
Welcome Bonus de 500€
Ratio enfermera paciente: 7
Reclut
Product Marketing Manager
Reclut · Murcia, ES
Teletrabajo
Reclut es la firma de reclutamiento de perfiles difíciles de encontrar para tu negocio. Su propósito es encontrar el lugar de trabajo adecuado para cada persona, contribuyendo así al cumplimiento de los objetivos de crecimiento de las empresas.
Como consultora de selección de personal, estamos buscando para nuestro cliente a un/a Product Marketing Manager, con sólida experiencia en el mundo de las fragancias/perfumes y pasión por el sector cosmético.
FUNCIONES Y TAREAS
- Inteligencia de marketing
- Realizar estudio/análisis de mercado del sector por marcas y para MDD/PL.
- Elaborar presentación anual para que equipo de producto de tendencias de mercado e ideas para desarrollo.
- Realizar estudios y análisis de competencia para hacer propuestas de Pricing en nuevos lanzamientos o de reposicionamiento en productos actuales.
- Monitorización activa y continua de los nuevos lanzamientos de la competencia y movimientos estratégicos. Salida a mercado (2-3/año).
- Apoyar a DirMk según volumen de proyectos.
- Desarrollo de Marcas, Proyectos y Productos
- Colaboración en desarrollo de producto (MP y PL/MDD) con el resto de los departamentos implicados.
- Proactividad en cambios necesarios en el mix de productos del portfolio existente según tendencias y situación de mercado.
- Asistencia a ferias nacionales e internacionales como apoyo de marca al equipo comercial si fuera necesario.
- Formación universitaria en Marketing, Investigación de mercados o similar.
- Imprescindible experiencia en el sector fragancias/cosmética mínimo 2 años, preferiblemente en gran consumo.
- Disponibilidad para viajar nacional e internacional.
- Inglés mínimo B2 certificado.
- Posibilidad de crecimiento.
- 1 día de teletrabajo/semana.
- Salario 27-30k + variable 10% salario bruto
Compañía del Trópico
Murcia, ES
Ayudante de Camarero/a 20-30 horas
Compañía del Trópico · Murcia, ES
Grupo nacional de restauración precisa camareros/as para establecimiento de cafetería ubicado en Murcia. 20-30 horas semanales. Contrato indefinido. Abstenerse personas sin experiencia en el puesto. Documentación en regla y permiso de trabajo. Buscamos gente responsable, con experiencia que se quiera unir a un gran proyecto.
Plantilla Vacantes
28 abr.Reclut
Murcia, ES
Plantilla Vacantes
Reclut · Murcia, ES
Reclut es la firma de reclutamiento de perfiles difíciles de encontrar para tu negocio. Su propósito es encontrar el lugar de trabajo adecuado para cada persona, contribuyendo así al cumplimiento de los objetivos de crecimiento de las empresas.
Como consultora de selección de personal, estamos buscando para nuestro cliente un/a
Administrativo/Contable para formar parte de un equipo administrativo de siete personas, bajo la dirección de la Jefa de Administración y Finanzas.La empresa se distingue por su juventud, dinamismo, buen clima laboral y amplias oportunidades para el desarrollo profesional y el aprendizaje continuo.
FUNCIONES Y TAREAS
Contabilidad General: Realizar la mecanización de asientos contables, incluyendo facturas de compras y ventas, nóminas, cobros, pagos y operaciones bancarias.
- Facturación a Clientes: Preparar y emitir facturas a clientes, asegurando la precisión de la información y el cumplimiento de los plazos establecidos.
- Gestión de Proveedores: Encargarse de la reclamación de facturas pendientes y la resolución de incidencias, además de gestionar las comunicaciones relacionadas con reclamaciones de pago.
- Atención Telefónica y Administrativa: Gestionar las llamadas entrantes y realizar las labores administrativas asociadas al puesto.
- Experiencia previa de, al menos dos años en contabilidad.
- Vivir a no más de 30 minutos de Lorca y tener disponibilidad para acudir.
- Salario 18-20k
- Desarrollo profesional
Reclut
Lorca, ES
Recepcionista comercial/ Asesor de viajes
Reclut · Lorca, ES
Reclut es la firma de reclutamiento de perfiles difíciles de encontrar para tu negocio. Su propósito es encontrar el lugar de trabajo adecuado para cada persona, contribuyendo así al cumplimiento de los objetivos de crecimiento de las empresas.
Como consultora de selección de personal, estamos buscando para nuestro cliente un/a persona que desempeñe las laboras de recepción comercial y atención personalizada como asesor de viajes que desee sumarse a nuestra agencia de viajes, situada en el casco histórico de Lorca.
FUNCIONES Y TAREAS
- Atender a las visitas que llegan a la agencia de viajes, tanto presencialmente, como por teléfono o por correo electrónico, ofreciendo una atención cordial y profesional.
- Informar a los clientes sobre los diferentes servicios y productos de la agencia, adaptándose a sus necesidades y preferencias, y orientándolos hacia las opciones más adecuadas.
- Gestionar las agendas de los compañeros especializados en cada destino y tipo de viaje, y concertar citas con los clientes interesados, asegurando una buena coordinación y comunicación interna.
- Realizar tareas administrativas relacionadas con la administración, como el control de entradas y salidas, el registro de datos, la gestión de documentos, etc.
- Mantener actualizada la información y el material promocional de la agencia, y velar por el orden y la limpieza de la zona de atención al cliente.
- Formación profesional o superior en turismo, administración o áreas afines.
- Habilidades de comunicación, trato al cliente, organización, resolución de problemas y trabajo en equipo.
- Dominio de herramientas informáticas y web.
- Disponibilidad para trabajar en horario comercial.
- Valorable experiencia previa como asesor/a de viajes, preferiblemente en el sector turístico o de servicios.
- Valorable conocimiento en idiomas
- contrato Indefinido
- Jornada laboral Completa
- Salario: 16.000€
People Data Analyst
27 abr.Canonical
People Data Analyst
Canonical · Murcia, ES
Teletrabajo Python TSQL Cloud Coumputing SaaS R IoT Tableau
Bring your people analytics, social science research and data mining/science skills to a unique team seeking to understand, and shape, the future of the digital workplace. We are interested in technology, of course, but we are also interested in the human mission of enabling the world's brightest and hardest working people to live where they want and work from anywhere. Most of our colleagues could move to a tech hub but they choose Canonical because of our mission and our approach to the workplace.
We'd like to understand what really makes a distributed, remote-first workplace work. We think we're pretty good at this (being remote first for almost 20 years), but we know there is a lot still to understand, and the frontier of possibility continues to move outward. We'd like to invest in research, analytics and tooling which raises the bar even further for remote collaboration and organisation.
If we are able to build tools that meaningfully improve our cooperation and our satisfaction, then we intend to share our insights with the world, both as a narrative and as SAAS or open source that helps other companies follow in our footsteps.
The role of a People Data Analyst at Canonical
Support analytics and data mining in a cross-disciplinary team of organisational psychologists, web front end engineers, back end engineers and statistics / analytics experts to help us build a new definition for the 21st century digital workplace. Collaborate to figure out what really drives productivity, effectiveness and happiness in a remote-first globally distributed company.
In addition to your existing people analytics work experience, this role will combine your skills in psychology, data analytics and visualisation, to help create a more effective workplace.
Location: This role will be based remotely in the AMER (Eastern Timezone) region.
All applicants applying must be legally authorized to work in the location they want to work in, as we cannot offer visa sponsorship for this job position.
What your day will look like
- Utilize advanced data analytics to understand how we hire and how we work (productivity, happiness and effectiveness) across a global, remote first organisation
- Focus on quantitative and qualitative data analytics to find insights and meaningful business outcomes
- Tell the story from the insights through dashboards, visualizations and presentations
- Design and conduct research into trends shaping talent science and remote work
- Collaborate with stakeholder teams (ex., engineering, information systems, etc) to improve the data and tool ecosystem supporting our digital workplace
- Background in data science, mathematics, actuarial science, or engineering
- First work experience in People Analytics is an asset
- Knowledge in advanced statistics, data sciences, coding/scripting languages (Python, R, etc), and databases (SQL, etc)
- Strength in data analytics and visualization (Looker Studio, Tableau, etc)
- Ability to translate business questions to key research objectives
- Ability to identify the best methodology to execute research, synthesize and analyse findings
- Excellent writing and communication skills
- Willingness to examine the status quo and resilient in the face of challenges
Your base pay will depend on various factors including your geographical location, level of experience, knowledge and skills. In addition to the benefits above, certain roles are also eligible for additional benefits and rewards including annual bonuses and sales incentives based on revenue or utilization. Our compensation philosophy is to ensure equity right across our global workforce.
In addition to a competitive base pay, we provide all team members with additional benefits, which reflect our values and ideals. Please note that additional benefits may apply depending on the work location and, for more information on these, you can ask in the later stages of the recruitment process.
🏠 Fully remote working environment - we've been working remotely since 2004!
📚 Personal learning and development budget of USD 2,000 per annum
💰 Annual compensation review
🏆 Recognition rewards
🏝 Annual holiday leave
👶 Parental Leave
🧑💼 Employee Assistance Programme
🧳 Opportunity to travel to new locations to meet colleagues at 'sprints'
✈️ Priority Pass for travel and travel upgrades for long haul company events
About Canonical
Canonical is a pioneering tech firm that is at the forefront of the global move to open source. As the company that publishes Ubuntu, one of the most important open source projects and the platform for AI, IoT and the cloud, we are changing the world on a daily basis. We recruit on a global basis and set a very high standard for people joining the company. We expect excellence - in order to succeed, we need to be the best at what we do.
Canonical has been a remote-first company since its inception in 2004. Work at Canonical is a step into the future, and will challenge you to think differently, work smarter, learn new skills, and raise your game. Canonical provides a unique window into the world of 21st-century digital business.
Canonical is an equal opportunity employer
We are proud to foster a workplace free from discrimination. Diversity of experience, perspectives, and background create a better work environment and better products. Whatever your identity, we will give your application fair consideration.