¡No te pierdas nada!
Únete a la comunidad de wijobs y recibe por email las mejores ofertas de empleo
Nunca compartiremos tu email con nadie y no te vamos a enviar spam
Suscríbete AhoraAdminstración y Secretariado
3Comercial y Ventas
3Desarrollo de Software
3Ingeniería y Mecánica
3Transporte y Logística
3Ver más categorías
Artes y Oficios
2Comercio y Venta al Detalle
2Educación y Formación
2Hostelería
2Informática e IT
2Social y Voluntariado
2Arte, Moda y Diseño
1Banca
1Construcción
1Derecho y Legal
1Instalación y Mantenimiento
1Recursos Humanos
1Turismo y Entretenimiento
1Agricultura
0Alimentación
0Atención al cliente
0Ciencia e Investigación
0Contabilidad y Finanzas
0Cuidados y Servicios Personales
0Deporte y Entrenamiento
0Diseño y Usabilidad
0Editorial y Medios
0Energía y Minería
0Farmacéutica
0Industria Manufacturera
0Inmobiliaria
0Marketing y Negocio
0Producto
0Publicidad y Comunicación
0Sanidad y Salud
0Seguridad
0Seguros
0Telecomunicaciones
0Dependent/a
NuevaAjuntament de Girona
Girona, ES
Dependent/a
Ajuntament de Girona · Girona, ES
Ofertes de feina
Borsa de treball
El Servei Municipal D’Ocupació (SMO) Gestiona Ofertes De Feina Per Empreses Que Ofereixen Llocs De Treball, Que Trobareu Relacionades En Aquest Espai. A Aquests Efectes, Cal Que Tingueu En Compte El Següent
- Únicament es valoraran les candidatures que arribin per aquest canal.
- Si no heu trobat cap oferta de feina que encaixi amb el vostre perfil, podeu donar-vos d’alta a la borsa de treball, i us podrem informar de novetats que et puguin interessar.
- Si sou empresa, publiqueu la vostra oferta de treball. Us podem oferir suport en la definició dels perfils laborals, el reclutament laboral i la preselecció de candidatures.
- Si sou una empresa també podeu registrar-vos i iniciar sessió a l'aplicació de la borsa de treball per a fer un seguiment de les persones candidates de les ofertes de feina que heu publicat i consultar els seus currículums. En iniciar sessió també podeu donar d'alta ofertes de feina.
- Les ofertes que es publiquen no són per treballar a l’Ajuntament de Girona. En cas que vulgueu participar en un procés d’oferta pública, heu de consultar-la a través del web de les ofertes públiques d'ocupació, presentar la sol·licitud al registre d'entrada de l'Ajuntament de Girona i seguir les indicacions de les bases de la convocatòria que us interessi i de les notificacions que es vagin publicant a l'e-tauler.
Ajuntament de Girona
Girona, ES
Nova! Especialista en comunicació i màrqueting turístic
Ajuntament de Girona · Girona, ES
Ofertes de feina
Borsa de treball
El Servei Municipal D’Ocupació (SMO) Gestiona Ofertes De Feina Per Empreses Que Ofereixen Llocs De Treball, Que Trobareu Relacionades En Aquest Espai. A Aquests Efectes, Cal Que Tingueu En Compte El Següent
- Únicament es valoraran les candidatures que arribin per aquest canal.
- Si no heu trobat cap oferta de feina que encaixi amb el vostre perfil, podeu donar-vos d’alta a la borsa de treball, i us podrem informar de novetats que et puguin interessar.
- Si sou empresa, publiqueu la vostra oferta de treball. Us podem oferir suport en la definició dels perfils laborals, el reclutament laboral i la preselecció de candidatures.
- Si sou una empresa també podeu registrar-vos i iniciar sessió a l'aplicació de la borsa de treball per a fer un seguiment de les persones candidates de les ofertes de feina que heu publicat i consultar els seus currículums. En iniciar sessió també podeu donar d'alta ofertes de feina.
- Les ofertes que es publiquen no són per treballar a l’Ajuntament de Girona. En cas que vulgueu participar en un procés d’oferta pública, heu de consultar-la a través del web de les ofertes públiques d'ocupació, presentar la sol·licitud al registre d'entrada de l'Ajuntament de Girona i seguir les indicacions de les bases de la convocatòria que us interessi i de les notificacions que es vagin publicant a l'e-tauler.
Ajuntament de Girona
Girona, ES
Nova! Treballador/a Social
Ajuntament de Girona · Girona, ES
Ofertes de feina
Borsa de treball
El Servei Municipal D’Ocupació (SMO) Gestiona Ofertes De Feina Per Empreses Que Ofereixen Llocs De Treball, Que Trobareu Relacionades En Aquest Espai. A Aquests Efectes, Cal Que Tingueu En Compte El Següent
- Únicament es valoraran les candidatures que arribin per aquest canal.
- Si no heu trobat cap oferta de feina que encaixi amb el vostre perfil, podeu donar-vos d’alta a la borsa de treball, i us podrem informar de novetats que et puguin interessar.
- Si sou empresa, publiqueu la vostra oferta de treball. Us podem oferir suport en la definició dels perfils laborals, el reclutament laboral i la preselecció de candidatures.
- Si sou una empresa també podeu registrar-vos i iniciar sessió a l'aplicació de la borsa de treball per a fer un seguiment de les persones candidates de les ofertes de feina que heu publicat i consultar els seus currículums. En iniciar sessió també podeu donar d'alta ofertes de feina.
- Les ofertes que es publiquen no són per treballar a l’Ajuntament de Girona. En cas que vulgueu participar en un procés d’oferta pública, heu de consultar-la a través del web de les ofertes públiques d'ocupació, presentar la sol·licitud al registre d'entrada de l'Ajuntament de Girona i seguir les indicacions de les bases de la convocatòria que us interessi i de les notificacions que es vagin publicant a l'e-tauler.
Michael Page
Girona, ES
IT Director (Planta Industrial - Girona)
Michael Page · Girona, ES
IoT ITIL ERP
- Important companyia del sector FMCG ubicada a Girona
- Direcció de IT de una de les plantes més importants amb un equip de 10 persones
¿Dónde vas a trabajar?
Important companyia / grup del sector FMCG amb diferents plantes.
Descripción
El/la Responsable IT serà la persona referent en tecnologia de la informació dins l'empresa. Liderarà el funcionament operatiu i l'evolució estratègica dels sistemes, assegurant el correcte funcionament de les infraestructures i aplicacions, la seguretat dels sistemes i el suport als usuaris. Treballarà de manera coordinada amb la Direcció Financera (com a responsable directe) i amb la coordinació amb la Direcció Corporativa IT de Grup (per alineació estratègica i coordinació transversal).
Objectius de la Posició
* Liderar i organitzar el departament IT optimitzant els recursos.
* Impulsar projectes de modernització d'infraestructures, sistemes i eines digitals, assegurant la seva implantació efectiva.
* Millorar la coordinació amb altres departaments per identificar oportunitats de millora i automatització de processos.
* Garantir la disponibilitat, fiabilitat, continuïtat i seguretat dels sistemes d'informació.
* Liderar projectes de transformació digital i modernització tecnològica dins l'empresa.
* Elaboració del pla director del departament IT.
* Donar suport juntament amb la Direcció Financera i la Direcció corporativa IT en la definició i presa de decisions tecnològiques, elaboració, seguiment i execució del full de ruta de la transformació digital de l'empresa, alineat amb els objectius del negoci.
* Elaboració control i seguiment del pressupost IT anual.
* Coordinar la implantació dels projectes IT definits per Grup en col·laboració amb la Direcció corporativa IT i els coordinadors transversals.
* Identificar oportunitats de millora i automatització dels processos de negoci. Gestionar les relacions amb proveïdors i partners tecnològics.
* Impulsar la cultura digital entre els equips i les diferents àrees de negoci de l'empresa i afavorir l'ús eficient de les eines TIC.
¿A quién buscamos (H/M/D)?
Requisits tècnics i acadèmics
Formació acadèmica:
* Grau universitari en Enginyeria Informàtica, Telecomunicacions, Sistemes o similar.
* Es valorarà formació addicional en gestió de projectes (PMP, PRINCE2), ITIL, direcció d'empreses o lideratge tecnològic (MBA, PDD).
Coneixements i competències tècniques:
* Experiència en administració d'infraestructures, sistemes ERP, ciberseguretat, gestió de xarxes i entorns híbrids (on-premise/cloud).
* Coneixement de processos industrials i tecnologies vinculades a la digitalització de planta (IoT, MES, SCADA...).
* Experiència en gestió de projectes tecnològics, amb orientació a resultats i ús eficient dels recursos.
* Familiaritat amb entorns col·laboratius i eines d'ofimàtica avançada (M365, Power Platform, etc).
* Capacitat per entendre processos de negoci i identificar solucions digitals adients.
* Coneixement de Microsoft Dynamics Business Central (valorable).
Competències clau:
* Visió estratègica i capacitat d'anàlisi i de gestió del canvi.
* Lideratge, iniciativa i autonomia.
* Bones habilitats comunicatives, de gestió i lideratge d'equips i d'interlocució transversal.
Experiència professional:
* Es requereix un perfil sènior, amb un mínim de 5-7 anys d'experiència en entorns similars.
* Imprescindible experiència prèvia en el sector industrial, valorant especialment sector alimentari.
* Experiència en entorns de transformació digital i gestió de projectes complexes
¿Cuáles son tus beneficios?
Salari fix + 10% bonus.
100% presencial.
Plataforma Educativa
Girona, ES
Auxiliar Tècnic/a Educatiu/va - Suport a l'autonomia - Girona
Plataforma Educativa · Girona, ES
Integració social
Incorporació a l'equip de suport a l'autonomia , de la Fundació Astres
Funcions a desenvolupar:
- Suport a persones amb discapacitat intel·lectual i malaltia mental en la vida quotidiana, treballant dins la comunitat.
- Acompanyament en el procés d’autonomia i elaboració d’un pla d’atenció personal de cada una de les persones ateses.
- Treballar en xarxa, coordinar-se amb els diferents referents i serveis, i conèixer els recursos de la comunitat.
- Autonomia / Iniciativa
- Treball en equip
- Adaptabilitat i flexibilitat
- Autocontrol i gestió de l’estrès
- Responsabilitat i compromís
- Gestió del conflicte / Negociació
- Imprescindible CFGS en Integració social.
- Es valorarà experiència amb persones ateses amb discapacitat intel·lectual i malaltia mental.
- Cerquem a persona dinàmica, responsable i amb flexibilitat horària.
- Disposar de carnet de conduir i vehicle propi.
Salari: 1425.45€/bruts mensuals amb 14 pagues
Horari: Matins/tardes a convenir de 8h a 20h en funció de les necessitats del servei
Categoria: Auxiliar tècnic/a educatiu/va
Incorporació: Inmediata
Beneficis Socials:
La retribució flexible t’ajuda a treure el major partit al teu salari, pagant menys per les teves despeses diàries:
- 🍼Escola bressol
- 🏛️Formació
- 🥑Restaurants
- 🚎Transport públic
- 🏥Assegurança de salut
CaixaBank
Girona, ES
GESTOR/A COMERCIAL BANCA PERSONAL CONNECTA 3058
CaixaBank · Girona, ES
Palabra clave
Ubicación
Borrar
Seleccione la frecuencia (en días) para recibir una alerta:
Seleccione la frecuencia (en días) para recibir una alerta:
Enviar candidatura ahora »
- Iniciar la solicitud con LinkedIn
- Enviar candidatura ahora
- Espere...
Ubicación
Girona, ES
CaixaBank es un grupo financiero con un modelo de banca universal socialmente responsable con visión a largo plazo, basado en la calidad, la cercanía y la especialización, que ofrece una propuesta de valor de productos y servicios adaptada para cada segmento, asumiendo la innovación como un reto estratégico y un rasgo diferencial de su cultura, y cuyo posicionamiento líder en banca minorista en España y Portugal le permite tener un rol clave en la contribución al crecimiento económico sostenible.
¿Qué proyectos desarrollamos?
Realizar la gestión, seguimiento, atención y trato comercial a los clientes de su cartera de Banca Personal, identificando oportunidades de venta, manteniendo un adecuado nivel de interlocución a través de los canales remotos que están a su disposición, y ofreciéndoles los productos más acordes a cada uno de ellos, con el objetivo contribuir a la consecución de retos establecidos a nivel individual.
Anticiparse a las necesidades actuales y futuras basadas en una nueva relación con el cliente mediante el uso de nuevas tecnologías existentes en la Entidad y en el mercado.
El servicio Connecta se apoya en elementos de comunicación videográficos para presentar y acercar a los y las profesionales de CaixaBank a sus clientes. Es por este motivo que, si finalmente fueras la persona seleccionada para cubrir esta vacante, durante el tiempo en que estés adscrito al servicio Connecta, la Entidad te solicitará autorización para captar y fijar tu imagen y voz, mediante filmación o cualquier otro procedimiento de grabación audiovisual, con finalidades informativas y publicitarias. Te informaremos de todas las condiciones en el Documento de cesión de derechos de imagen y de protección de datos.
Las responsabilidades que asumirás en la posición son:
- Gestionar la cartera de clientes asignados.
- Analizar el resultado de la actividad comercial dentro de la cartera
- Impulsar la transformación digital, fomentando el uso de las herramientas digitales y de la app del Banco.
- Organizar las actividades operativas y administrativas de la cartera.
- Colaborar con el director en el análisis y vigilancia de la evolución del riesgo de los clientes de su cartera.
- Controlar la evolución del balance y la cuenta de resultados de su cartera.
- Experiencia y habilidades en la gestión comercial de carteras de clientes.
- Necesaria Certificación MIFID y LCCI
- Control y seguimiento de Gestión Operativa.
- Conocimiento de Sistemática Comercial.
- Conocimiento de productos comercializados del segmento de banca particulares.
- Conocimiento y gestión morosidad.
- nnovación y apertura al cambio.
¿Qué ofrecemos?
Todos nos hacemos las mismas preguntas cuando buscamos trabajo: ¿cuál va a ser mi horario?, ¿qué ambiente de trabajo hay en la oficina?, ¿tendré oportunidades de crecer y progresar en la entidad?… ¡No te preocupes! Intentaremos explicártelo todo para que no tengas ninguna duda.
Te incorporarás en una oficina innovadora y con un modelo de atención al cliente personalizado, rodeado de los mejores compañeros.
Tu horario, en caso de que te incorpores en una oficina Store, será de lunes a viernes de 8.15 a 15 h y dos días a la semana (L/X o M/J) de 8.15 a 18.45 con una pausa de una hora y cuarto para comer
Tendrás 26 días laborables de vacaciones (29 en oficina Store) al año para disfrutar de lo que más te apasiona, viajar, estar con amigos, o una larga lista de actividades. ¡esto ya te toca a ti decidirlo!
Queremos que crezcas. Te matricularemos en un máster totalmente gratuito para ti, para que puedas asesorar y formalizar nuestro porfolio de productos bancarios y financieros sintiéndote totalmente preparado para ello. También podrás acceder a nuestras carreras profesionales reguladas, en las que aparte de tener una mayor responsabilidad profesional, verás que también aumenta tu retribución.
Tendrás una plataforma de formación dónde podrás ponerte al día de las distintas normativas que afectan a nuestro negocio, así como un catálogo de autoformaciones para que elijas aquellas que más te interesen. También tendrás a tu disposición ayudas económicas para seguir cursando estudios superiores o idiomas.
Dispondrás de un seguro de salud completo totalmente gratuito para ti. Además, quedarás adherido al Plan de Pensiones de CaixaBank, pensando en tu futuro.
Contamos con la certificación Top Employer, que nos reconoce como una de las mejores empresas para trabajar
Job profile
Figura de gestor especializado que se encarga de atender las necesidades de los clientes a través canales remotos, apoyándose en las capacidades tecnológicas de la entidad. Realizan asesoramiento especializado sobre productos y gestionan la contratación de forma digital.
Competencias
Hard Skills
SISTEMÁTICA COMERCIAL
MODELO DE RELACIÓN CON LOS CLIENTES
PRODUCTOS Y SERVICIOS "BANCA PREMIER"
VENTA BASADA EN COMBINACIÓN DE PRODUCTOS
GESTIÓN COMERCIAL Y CARTERA DE CLIENTES
CIERRE DE VENTAS DIGITALES
RIESGO DE CRÉDITO
ONBOARDING Y ENROLMENT DIGITAL DE CLIENTES
PROCESO DE PRIORIZACIÓN Y PLANIFICACIÓN DE CONTACTOS COMERCIALES
ASESORAMIENTO
ATENCIÓN AL CLIENTE MULTICANAL Y DIGITAL
ANTICIPACIÓN E IDENTIFICACIÓN PROACTIVA DE OPORTUNIDADES COMERCIALES
HERRAMIENTAS COMERCIALES
Soft Skills
ALIANZAS – COLABORACIÓN Y TRANSVERSALIDAD
ALIANZAS – COMUNICACIÓN
ALIANZAS – INFLUENCIA
ALIANZAS – ORIENTACIÓN A CLIENTE
HUMANISMO – COMUNICACIÓN Y EMPATÍA
HUMANISMO – LIDERAZGO Y DESARROLLO DE EQUIPOS / AUTOLIDERAZGO
ANTICIPACIÓN – ANTICIPACIÓN Y GESTIÓN DEL CAMBIO
EMPODERAMIENTO – FOCO EN RESULTADOS
DIVERSIDAD – IMPULSO DE LA DIVERSIDAD
Enviar candidatura ahora »
- Iniciar la solicitud con LinkedIn
- Enviar candidatura ahora
- Espere...
Talent Programs Young Management Program, Talent Programs Wonnow, Retail Business Banking, Red Territorial (Castellano), Movilidad Voluntaria (ES)
rpc España
Girona, ES
Jefe de Almacén Logístico - Girona
rpc España · Girona, ES
Jefe de Almacén Logístico para Empresa Líder en Retail
En una empresa de referencia dentro del sector Retail/Gran Distribución, estamos en la búsqueda de un Jefe de Logística comprometido y proactivo para sumarse a nuestro equipo. Este rol es fundamental para el éxito de nuestra operativa logística y para garantizar la excelencia en el servicio al cliente. Reportando directamente al Director de la Unidad de Negocio, el candidato seleccionado liderará el equipo logístico, enfocándose en la eficiencia, gestión de inventario y satisfacción del cliente.
Principales Responsabilidades:
- Gestionar un equipo de más de 15 personas, promoviendo un ambiente de trabajo positivo y productivo.
- Diseñar y alcanzar objetivos logísticos claros, implementando estrategias para optimizar los procesos.
- Supervisar la gestión económica del área, incluyendo el aprovisionamiento y gestión de stocks.
- Experiencia sólida en gestión de equipos y logística, preferentemente en el sector de gran distribución o retail.
- Habilidad para establecer metas, planificar y ejecutar acciones de mejora.
- Se valorará positivamente la posesión de titulación universitaria relacionada.
- La oportunidad de integrarse en un equipo líder a nivel internacional, con un ambiente dinámico y retador.
- Un plan de carrera y formación continua para fomentar el desarrollo profesional.
- Contrato indefinido, con un horario de lunes a sábado, jornada completa.
INTERIORISTA
26 ago.Espígul
Girona, ES
INTERIORISTA
Espígul · Girona, ES
Photoshop
T’apassiona el disseny d’interiors i vols veure com les teves idees es transformen en projectes reals? Aquesta pot ser la teva oportunitat.
Espígul és una immobiliària de referència dins del sector, que compta amb més de 35 anys d’experiència. Especialitzada en la compra, venda i lloguer de tota mena de béns immobles, ofereix un servei integral, proper i de confiança que abasta des de la construcció a mida fins a la reforma d’habitatges.
Actualment, amb la col·laboració de COMMONSENSE, estem buscant incorporar un/a Interiorista per l'oficina de Girona que vulgui formar part d’un projecte consolidat i amb visió de futur.
La teva missió dins de l’equip serà:
- Dissenyar i desenvolupar propostes d’interiorisme per a habitatges d’obra nova i reformes.
- Acompanyar els clients durant el procés de disseny, oferint solucions estètiques i funcionals.
- Coordinar-te amb arquitectes, aparelladors i equips d’obra per garantir una execució fidel al projecte.
- Mantenir-te al dia de tendències, materials i innovacions del sector.
Què oferim?
- Lloc de treball ubicat a Girona.
- Horari de dilluns a divendres de 9:00h a 14:00h i de 16:00h a 19:00h.
- Contracte indefinit i bon ambient de treball.
Què busquem?
- Formació en interiorisme, disseny d’interiors o similar.
- Domini d’eines com AutoCAD, SketchUp, Photoshop i programes de renderització.
- Sensibilitat estètica, creativitat i visió espacial.
- Capacitat d’organització i bon tracte amb el client.
- Es valorarà experiència en sector immobiliari.
Si creus que aquest és el teu moment, no ho dubtis: inscriu-te i forma part del seu equip.
Consell Comarcal de la Selva
Girona, ES
OFERTA INFORMATIVA - RESPONSABLE PREVENCIÓ DE RISCOS LABORALS
Consell Comarcal de la Selva · Girona, ES
AQUESTA OFERTA ÉS INFORMATIVA.
PER PRESENTAR LES CANDIDATURES CAL PRESENTAR EL CV A:
[email protected]
ELS CV QUE NO ES PRESENTIN VIA EL LINK NO ES TINDRAN EN COMPTE
AXXON SL precisa seleccionar Un/a Responsable Prevenció de Riscos Laborals per incorporar a l'equip de treball al Gironès.
Condicions laborals:
- Contracte: Indefinit
- Horari: Dilluns a divendres, flexibilitat horària i possibilitat de teletreball
- Salari: 50000 -60000.00€ / bruts anuals
- Liderar la gestió PRL de manera transversal en entorns diversos de l'organització.
- Detectar, avaluar i minimitzar riscos laborals en diferents àmbits.
- Gestionar la relació amb el comitè d'empresa i altres agents socials.
- Coordinar i gestionar l'equip de tècnics/tècniques de prevenció.
- Assegurar el compliment legal i l'adaptació a la normativa vigent.
- Participar activament en auditories internes i externes, gestió documental i elaboració de plans preventius.
- Fer seguiment de formacions, equips de protecció individual, plans d'emergència, avaluacions específiques, etc.
- Establir protocols d'actuació i millora contínua en col·laboració amb la direcció.
- Visitar puntualment els diferents centres per a seguiment in situ.
- A mitjà termini, implantar un Servei de Prevenció Propi.
- Liderar l'avaluació i gestió dels riscos associats a la incorporació de nous processos o tecnologies.
- Posicionar l'àrea de prevenció com a partner clau dins l'estratègia de l'organització.
Formació i experiència:
- Formació superior amb Màster en PRL (les 3 especialitats).
- Experiència de mínim 5 anys com a tècnic/a o responsable de PRL.
- Experiència consolidada en tracte amb comitès d'empresa i agents socials.
- Català, castellà i anglès
- Excel·lents habilitats comunicatives, empatia i capacitat de negociació.
- Perfil resolutiu, positiu, orientat a resultats i amb bona capacitat de planificació.
- Capacitat per viatjar puntualment.
- Experiència implantant serveis de prevenció propis.
- Coneixement de normativa i adaptació a diferents marcs legals.
- Coneixement de gestió en entorns amb alts volums d'activitat.
- Carnet B
- Treball en equip
- Relacions interpersonals
- Lideratge