¡No te pierdas nada!
Únete a la comunidad de wijobs y recibe por email las mejores ofertas de empleo
Nunca compartiremos tu email con nadie y no te vamos a enviar spam
Suscríbete AhoraTransporte y Logística
1.194Comercial y Ventas
1.038Informática e IT
952Adminstración y Secretariado
738Comercio y Venta al Detalle
550Ver más categorías
Ingeniería y Mecánica
479Desarrollo de Software
465Industria Manufacturera
408Educación y Formación
395Derecho y Legal
313Marketing y Negocio
284Instalación y Mantenimiento
278Arte, Moda y Diseño
174Diseño y Usabilidad
167Sanidad y Salud
162Publicidad y Comunicación
128Hostelería
118Contabilidad y Finanzas
109Artes y Oficios
108Construcción
104Recursos Humanos
88Alimentación
72Atención al cliente
70Turismo y Entretenimiento
51Producto
49Inmobiliaria
45Banca
37Seguridad
31Farmacéutica
25Cuidados y Servicios Personales
22Energía y Minería
18Social y Voluntariado
11Deporte y Entrenamiento
4Seguros
4Telecomunicaciones
3Agricultura
0Ciencia e Investigación
0Editorial y Medios
0Tècnic/a laboral
NuevaAutoocupació
Barcelona, ES
Tècnic/a laboral
Autoocupació · Barcelona, ES
. Office
Autoocupació és una fundació que ajuda a les persones a desenvolupar-se professionalment i a exercir la seva vocació, mitjançant la creació o la compra d’una empresa i/o el treball per compte aliena. El nostre lema és “Soc el que vull ser”.
Cerquem un/a tècnica/a laboral per incorporar-se a l'equip de la nostra gestoria de manera immediata, per realitzar tasques pròpies del departament laboral, tals com la introducció de dades, la gestió documental i/o els tràmits a les administracions publiques.
Les seves funcions principals seran:
- Assessorament laboral a empreses.
- Altes, baixes i moviments d' afiliació i contractes.
- Realització i enviament de nòmines.
- Gestió de venciments i elaboració de contractes, pròrrogues i altres escrits.
- Elaboració de quitances i extincions contractuals per diferents motius.
- Gestió d'IT's i altres permisos (Tramitació de parts en Seguretat Social i Delt@).
- Registre de contractes a través de contrat@.
- Elaboració d'escrits per a diferents organismes públics (INEM, seguretat social, etc).
- Validació, introducció i manteniment de la informació en els sistemes i aplicatius corresponents.
- Suport i assistència tècnica a la persona responsable del servei.
- Recollida d'informació, anàlisi i elaboració de documentació tècnica, presentacions, informes i memòries.
- Participació en les reunions d’equip per tal de garantir la qualitat del programa.
- Formació: Estudis universitaris de Relacions Laborals o Grau Superior o Mig de l’àrea laboral. Es valorarà formació complementaria especialitzada en administració de personal i/o de recursos humans.
- Experiència: Es valorarà experiència i/o formació específica en activitats d’assessorament empresarial i gestió laboral d’empreses.
- Competències transversals:
- Capacitat d’organització i planificació.
- Habilitats de negociació.
- Orientació a l’usuari i capacitat de relació amb clients.
- Treball en equip.
- Capacitat d’abordar i resoldre problemes.
- Lingüístiques: Domini del català i castellà, nivell C1.
- Digitals:
- Coneixement del programa informàtic de nomines A3.
- Coneixement del funcionament dels explicatius telemàtics dels organismes oficials, Sistema Red de la seguretat social, contrat@ i certific@2 i CONTA.
- Coneixements avançats en paquet Office.
- Busquem un/a professional amb ganes d'aprendre i amb interès pel món de la gestió laboral, una persona dinàmica i amb ganes d’ampliar el seus coneixements.
- Bon ambient de treball en un equip dinàmic i compromès.
- Formació continuada i oportunitats de desenvolupament professional.
- Incorporació: Inmediata.
- Jornada completa. Horari: De dilluns a dijous, de 9 a 18,30 h (amb una hora per dinar); divendres, de 9 a 14h.
- Ubicació del lloc de treball: Barcelona