¡No te pierdas nada!
Únete a la comunidad de wijobs y recibe por email las mejores ofertas de empleo
Nunca compartiremos tu email con nadie y no te vamos a enviar spam
Suscríbete AhoraTransporte y Logística
1.277Comercial y Ventas
986Adminstración y Secretariado
858Informática e IT
792Educación y Formación
516Ver más categorías
Industria Manufacturera
467Comercio y Venta al Detalle
444Ingeniería y Mecánica
428Instalación y Mantenimiento
359Derecho y Legal
315Desarrollo de Software
295Marketing y Negocio
241Arte, Moda y Diseño
234Hostelería
156Diseño y Usabilidad
135Sanidad y Salud
125Artes y Oficios
107Alimentación
102Construcción
97Recursos Humanos
93Publicidad y Comunicación
90Atención al cliente
86Contabilidad y Finanzas
84Cuidados y Servicios Personales
44Farmacéutica
41Producto
33Seguridad
29Inmobiliaria
27Banca
26Turismo y Entretenimiento
23Energía y Minería
22Social y Voluntariado
10Telecomunicaciones
9Deporte y Entrenamiento
5Seguros
4Agricultura
0Ciencia e Investigación
0Editorial y Medios
0Autoocupació
Girona, ES
Auxiliar administratiu/va del Servei de Formació a Girona
Autoocupació · Girona, ES
Office
Plaça vacant: Auxiliar administratiu/va del Servei de Formació
▪Ubicació lloc de treball: Girona
▪ Descripció: Autoocupació és una fundació que ajuda a les persones a desenvolupar-se professionalment i a exercir la seva vocació, mitjançant la creació d’una empresa i/o el treball per compte aliena. El nostre lema és Soc el que vull ser.
En el marc del procés de creixement de la fundació volem incorporar un perfil d’Auxiliar administratiu/iva al Servei de Formació de l’entitat a la delegació de Girona.
Tareas
▪ Arxiu, classificació i organització de la documentació en els sistemes d'arxiu.
▪ Atenció telefònica i directe a persones usuàries i alumnes.
▪ Captació telefònica i/o presencial d’alumnes i persones usuàries.
▪ Gestionar, elaborar, tramitar, arxivar i trametre documents.
▪ Actualització, registre i emmagatzematge d'informació en aplicatius diversos.
Requisitos
Formació: Títol d’FP de Grau Superior o Grau Mig d'Administració, atenció al client, ventes o estudis similars.
Experiència: Es valorarà experiència i/o formació específica en activitats administratives i venta i coneixements de les eines ofimàtiques de tractament de la informació escrita, la informació numèrica i les dades, així com experiència en tasques de telemàrqueting.
Competències:
Transversals:
- Planificació i organització.
- Comunicació efectiva i empatia.
- Treball en equip i cooperació.
- Orientació a la persona usuària i client.
- Habilitats comercials i de venta.
- Resolució de problemes.
- Gestió de l’estrès, flexibilitat i adaptació al canvi.
- Parlar en públic.
- Capacitat analítica i autonomia.
- Capacitat d’aprenentatge.
- Responsabilitat, ètica i confidencialitat.
- Català i castellà (Nivell C1). Bon domini de la gramàtica, puntuació i ortografia.
- Coneixements avançats en paquet Office.
La persona candidata s'incorporarà a un equip amb molta empenta disposats a fomentar l’ocupació.
▪Incorporació: immediata.
Autoocupació
Tarragona, ES
Consultor/a de formació. TARRAGONA
Autoocupació · Tarragona, ES
Office
- Plaça vacant: Consultor/a de formació
- Ubicació lloc de treball:
- Descripció:
El nostre lema és Soc el que vull ser.
En el marc del procés de creixement de la Fundació, busquem un nou perfil de consultor/a de formació per a la delegació de Tarragona, amb vocació per a créixer en l’àmbit de la formació professional.
Tareas
- Tasques:
- Captació, informació i selecció d'alumnat.
- Participar en els processos d’informació, orientació, assessorament, formació, acompanyament i gestió de les persones usuàries del servei en que desenvolupa la seva activitat.
- Coordinació de les accions formatives presencials, virtuals o en modalitat de teleformació, sota la direcció de la persona responsable del servei.
- Elaboració, seguiment i avaluació de la planificació acadèmica: calendaris, material, aules i documentació del curs.
- Seguiment i atenció dels alumnes matriculats des de l'inici de curs i durant tot el desenvolupament del mateix.
- Coordinació pedagògica amb el professorat i la resta de l' equip tècnic.
- Seguiment i acompanyament de l'equip docent i formació del mateix.
- Impartició de classes i sessions informatives.
- Validació, introducció i manteniment de la informació en els sistemes i aplicatius corresponents (CRM, GIA, Conforcat, Qbid, Moodle o d’altres).
- Suport i assistència tècnica a la persona responsable del servei.
- Recollida d'informació, anàlisi i elaboració de documentació tècnica, presentacions, informes i memòries.
- Participació en les reunions d’equip per tal de garantir la qualitat del programa.
- Àmbits: Formació universitària en l’àmbit social (Pedagogia, Psicologia, Psicopedagogia o similar).
- Experiència: Es valorarà experiència i/o formació especialitzada en gestió, planificació, avaluació de la formació i/o orientació professional i en gestió de recursos humans.
- Competències:
- Habilitats comercials i orientació al client.
- Treball en equip, cooperació i empatia.
- Planificació i organització.
- Gestió de l’estrès, del temps i la frustració.
- Gestió de projectes.
- Gestió del talent.
- Pensament crític i estratègic.
- Lideratge.
- Resolució de problemes.
- Habilitats didàctiques.
- Habilitats comunicatives i parlar en públic.
- Autonomia i Proactivitat.
- Flexibilitat, adaptabilitat i innovació.
- Responsabilitat.
Català i castellà (Nivell C1).
Digitals:
Coneixements avançats en paquet Office.
- Observacions: Incorporació a un equip dinàmic, en creixement, amb molta empenta i apassionat per ajudar les persones a ser el que volen ser. Busquem un/a professional amb ganes d'aprendre i amb interès pel món de la formació.
- Incorporació: Immediata.