¡No te pierdas nada!
Únete a la comunidad de wijobs y recibe por email las mejores ofertas de empleo
Nunca compartiremos tu email con nadie y no te vamos a enviar spam
Suscríbete AhoraTransporte y Logística
1.292Comercial y Ventas
1.149Informática e IT
915Adminstración y Secretariado
775Comercio y Venta al Detalle
553Ver más categorías
Desarrollo de Software
514Ingeniería y Mecánica
509Educación y Formación
403Industria Manufacturera
397Instalación y Mantenimiento
309Derecho y Legal
303Marketing y Negocio
301Arte, Moda y Diseño
200Sanidad y Salud
164Diseño y Usabilidad
146Publicidad y Comunicación
138Construcción
125Contabilidad y Finanzas
111Hostelería
102Alimentación
87Recursos Humanos
84Atención al cliente
81Artes y Oficios
79Turismo y Entretenimiento
53Producto
48Banca
39Inmobiliaria
37Farmacéutica
33Seguridad
33Cuidados y Servicios Personales
25Energía y Minería
16Social y Voluntariado
14Telecomunicaciones
4Deporte y Entrenamiento
2Editorial y Medios
2Seguros
2Agricultura
0Ciencia e Investigación
0Consell Comarcal de la Selva
Maçanet de la Selva, ES
OFERTA INFORMATIVA - TÈCNIC/A HELPDESK
Consell Comarcal de la Selva · Maçanet de la Selva, ES
. Office
AQUESTA OFERTA ÉS INFORMATIVA.
PER PRESENTAR LES CANDIDATURES CAL PRESENTAR EL CV A:
[email protected]
ELS CV QUE ES PRESENTIN VIA AQUESTA OFERTA NO ES TINDRAN EN COMPTE, CAL ENVIAR EL CV AL E-MAIL QUE S'INDICA
Empresa dedicada a la selecció de personal precisa incorporar un/a tècnica/a helpdesk per incorporar a l'equip de treball a Maçanet de la Selva
Condicions laborals:
- Contracte: indefinit
- Horari: de dilluns a divendres en torns rotatius
- Matí de 6:00 a 14:00
- Tarda 14:00-22:00
- Torn de nit durant la campanya 22:00 a 6:00. Febrer a juliol (tots dos inclosos)
- De vegades, guàrdies festius (Teletreball)
- Per necessitats del servei possibilitat de cobrir festius i dissabtes (ocasionalment)
- En modalitat de guàrdia (Teletreball)
- En modalitat Presencial (Maçanet de la Selva)
- Salari: 24.000 - 32.000 € bruts / any
Sota la supervisió del Responsable d'Informàtica i Desenvolupament, i d'acord amb les polítiques i els procediments establerts, s'encarregarà de realitzar tots els processos necessaris per assegurar l'òptim funcionament del departament en totes les àrees.
- Configurar i instal·lar equips (hardware i software).
- Preparació i entrega dequips per a les noves incorporacions.
- Realitzar tasques de suport informàtic per als usuaris (programari i maquinari).
- NetWorking: Coneixements bàsics.
- Resolució i registre de les incidències que sorgeixen al magatzem i les oficines.
- Fer un seguiment dels tiquets fins que es resolen.
- Elaboració i enviament diari de KPI.
Formació i experiència:
- Es requereix experiència d'entre 3 i 5 anys en suport tècnic (helpdesk, service desk o semblant).
- Es requreix experiència demostrable en:
- Resolució avançada d'incidències de programari de gestió (ERP/WMS/TMS).
- Suport remot a múltiples localitzacions internacionals.
- Coordinació amb equips de infraestructura i L3.
- Atenció a usuaris finals de diferents perfils (magatzem, transport, producció).
- Gestion d'incidències de nivell intermedi abans d'escalat.
- Eines de tiquet i monitorització.
- Desitjable: Experiència prèvia en entorns logístics o industrials
- Cal disposar de coneixements informàtics a nivell d'uauàri/a
- Idiomes: català, castellà i anglès
- Carnet B
- Plataformes de tiquet i monitorització, utilitzades per a la gestió, seguiment i documentació d'incidències.
- Aplicacions corporatives i eines específiques necessàries per a la resolució d'incidències (es proporciona formació prèvia).
- Eines ofimàtiques (Office 365, correu corporatiu, comunicació interna).
- Adaptabilitat al canvi
- Iniciativa
- Treball en equip
Consell Comarcal de la Selva
Sils, ES
OFERTA INFORMATIVA - RESPONSABLE DE PREVENCIÓ DE RISCOS LABORALS (PRL)
Consell Comarcal de la Selva · Sils, ES
.
AQUESTA OFERTA ÉS INFORMATIVA.
PER PRESENTAR LES CANDIDATURES CAL PRESENTAR EL CV A:
[email protected]
ELS CV QUE ES PRESENTIN VIA AQUESTA OFERTA NO ES TINDRAN EN COMPTE, CAL ENVIAR EL CV AL E-MAIL QUE S'INDICA
Empresa dedicada a la selecció de personal precisa incorporar un/a responsable de prevenció de riscos laborals (PRL) per incorporar a l'equip de treball a Sils, Tordera i altres poblacions de la zona.
Condicions laborals:
- Contracte: indefinit
- Horari: de dilluns a divendres amb horari flexible
- Salari: 50.000 €/ bruts any
Busquem una persona per liderar la gestió integral de la seguretat i salut laboral a tots els seus centres de treball, amb sòlida experiència tècnica i una mirada estratègica, que entengui la PRL com una eina de valor per a l'organització, amb capacitat per adaptar-se a entorns dinàmics, amb múltiples interlocutors i un alt grau d'exigència operativa i normativa.
- Liderar la gestió PRL de manera transversal en entorns diversos de l'organització.
- Detectar, avaluar i minimitzar riscos laborals en diferents àmbits.
- Gestionar la relació amb el comitè d'empresa i altres agents socials.
- Coordinar i gestionar l'equip de tècnics/tècniques de prevenció.
- Assegurar el compliment legal i l'adaptació a la normativa vigent.
- Participar activament en auditories internes i externes, gestió documental i elaboració de plans preventius.
- Fer seguiment de formacions, equips de protecció individual, plans d'emergència, avaluacions específiques, etc.
- Establir protocols d'actuació i millora contínua en col·laboració amb la direcció.
- Visitar puntualment els diferents centres per a seguiment in situ.
- A mitjà termini, implantar un Servei de Prevenció Propi.
- Liderar l'avaluació i gestió dels riscos associats a la incorporació de nous processos o tecnologies.
- Posicionar l'àrea de prevenció com a partner clau dins l'estratègia de l'organització.
- Projecte estable, amb recorregut i visibilitat dins l'organització.
- Flexibilitat horària d'entrada i sortida.
- Possibilitat de teletreball.
- Salari segons experiència.
- Rol amb impacte real en una empresa en creixement i amb entorn internacional.
Formació i experiència:
- Es requereix formació superior (grau i màster en les 3 especialitats) (Imprescindible)
- Es requereix la següent experiència (imprescindible)
- Experiència de mínim 5 anys com a tècnic/a o responsable de PRL.
- Experiència consolidada en tracte amb comitès d'empresa i agents socials.
- Experiència implantant serveis de prevenció propis.
- Coneixement de normativa i adaptació a diferents marcs legals.
- Coneixement de gestió en entorns amb alts volums d'activitat.
- Català, castellà i anglès
- Carnet B
- Capacitat per viatjar puntualment.
- Adaptabilitat al canvi
- Comunicació
- Orientació al client
- Orientació als resultats
- Excel·lents habilitats comunicatives, empatia i capacitat de negociació.
- Perfil resolutiu, positiu, orientat a resultats i amb bona capacitat de planificació.
Consell Comarcal de la Selva
Girona, ES
Oferta Informativa - Monitor/A De Suport A Alumnes Nese
Consell Comarcal de la Selva · Girona, ES
.
OFERTA INFORMATIVA - MONITOR/A DE SUPORT A ALUMNES NESE
Join to apply for the OFERTA INFORMATIVA - MONITOR/A DE SUPORT A ALUMNES NESE role at Consell Comarcal de la Selva
3 days ago Be among the first 25 applicants
AQUESTA OFERTA ÉS INFORMATIVA.
PER PRESENTAR LES CANDIDATURES CAL PRESENTAR EL CV A: ******
ELS CV QUE ES PRESENTIN VIA AQUESTA OFERTA NO ES TINDRAN EN COMPTE, CAL ENVIAR EL CV AL E-MAIL QUE S'INDICA.
Empresa dedicada al lleure educatiu precisa incorporar un/a monitor/a de suport a alumnes amb NESE per incorporar a l'equip de treball a Vilobí d'Onyar.
Location: Sant Gregori, Catalonia, Spain
Employment type: Part-time
Condicions Laborals
Contracte: fix - discontinu
Horari: 10 h / setmana
Salari: 396,90 € bruts / mes
Tasques i Responsabilitats
Acompanyament i assistència a infants i/o joves amb necessitats educatives especials.
Desenvolupar l'autonomia d'aquests infants i/o joves.
Ajudar en tot el relatiu a desplaçaments fent el seguiment del control postural i corregint-lo si s'escau, per garantir al màxim la mobilitat dels alumnes.
Estimular l'autonomia i capacitat d'autogestió dels alumnes.
Romandre atent en tot moment mentre es treballa amb els infants.
Promoure la participació activa dels infants en les diferents tasques implicats al seu quefer diari tenint en compte les seves limitacions.
En general, vetllar per la seguretat i confortabilitat dels alumnes durant la seva estada a l'escola/institut i donar suport als mestres i/o professors dins i fora de l'aula segons les directrius de la Direcció del Centre.
Requisits
Formació i experiència:
Formació en l'àmbit educatiu i/o del lleure (imprescindible)
Experiéncia en l'àmbit educatiu i/o del lleure (imprescindible)
Altres Requisits
Català
Competències Valorables
Adaptabilitat al canvi
Treball en equip
Disposició a l'aprenentatge
#J-*****-Ljbffr
Consell Comarcal de la Selva
Blanes, ES
AUXILIAR DE SERVEIS - EN RUTA A BLANES
Consell Comarcal de la Selva · Blanes, ES
.
Empresa dedicada als serveis a les persones precisa incorporar un/a auxiliar de serveis per incorporar a l'equip de treball a Blanes i Malgrat de Mar
Condicions laborals:
- Contracte: indefinit
- Horari: 25 h/ setmana, de dilluns a divendres dins l'horari comprès entre 06:00 i 22:00. Possibilitat d'algun cap de setmana
- Salari: 13034,01 € bruts / any
- Informació als accessos.
- Custòdia i comprovació de l'estat i el funcionament d'instal·lacions, i de gestió auxiliar, realitzades en edificis particulars per porters/es, conserges i personal anàleg.
- Control del trànsit a zones reservades o de circulació restringida. 
Formació i experiència:
- ESO o superior
- Experiència en tasques similars
- Certificat de discapacitat (Imprescindible)
- Estar registrat/da a la borsa de treball de: portalento.es (Imprescindible)
- Disponibilitat d'incorporació immediata
- Coneixement d'informàtica a nivell d'usuàri
- Català i castellà
- Comunicació
- Iniciativa
- Relacions interpersonals