No et perdis res!
Uneix-te a la comunitat de wijobs i rep per email les millors ofertes d'ocupació
Mai no compartirem el teu email amb ningú i no t'enviarem correu brossa
Subscriu-te araAdministració i Secretariat
4Art, Moda i Disseny
4Farmacèutica
3Transport i Logística
3Instal·lació i Manteniment
2Veure més categories
Comercial i Vendes
1Comptabilitat i Finances
1Educació i Formació
1Enginyeria i Mecànica
1Indústria Manufacturera
1Agricultura
0Alimentació
0Arts i Oficis
0Assegurances
0Atenció al client
0Banca
0Ciència i Investigació
0Comerç i Venda al Detall
0Construcció
0Cures i Serveis Personals
0Desenvolupament de Programari
0Disseny i Usabilitat
0Dret i Legal
0Editorial i Mitjans
0Energia i Mineria
0Esport i Entrenament
0Hostaleria
0Immobiliària
0Informàtica i IT
0Màrqueting i Negoci
0Producte
0Publicitat i Comunicació
0Recursos Humans
0Sanitat i Salut
0Seguretat
0Social i Voluntariat
0Telecomunicacions
0Turisme i Entreteniment
0Tècnic/a per a xarxes socials, web i màrqueting per al Departament d'Atenció al Donant Ref. 135-2024
3 de maigHospital Sant Joan de Déu Barcelona
Esplugues de Llobregat, ES
Tècnic/a per a xarxes socials, web i màrqueting per al Departament d'Atenció al Donant Ref. 135-2024
Hospital Sant Joan de Déu Barcelona · Esplugues de Llobregat, ES
Office Drupal Excel SEM SEO CMS Photoshop PowerPoint Word
EL PROJECTE A DESENVOLUPAR:
Executar la gestió diària de les xarxes socials de captació de fons de l’Hospital Sant Joan de Déu Barcelona, seguin l’estratègia elaborada per l’equip d’Atenció Donant, per incrementar les donacions al centre, la sensibilització envers a les malalties infantils i el reconeixement a les associacions, empreses, entitats i persones que ens ajuden a fer possible els projectes finançats amb donacions.
Contribuir a la gestió de la secció de captació de fons i projectes solidaris del web del centre per impulsar un trànsit de qualitat cap al nostre ecosistema digital. Així com, a la implementació de campanyes online i offline de captació de fons i les diverses tasques relacionades amb les accions de màrqueting amb els donants.
LES RESPONSABILITATS:
- Execució de l’estratègia de les xarxes socials de captació de fons del centre (en 2 idiomes).
- Elaboració de newsletters periòdiques per a donants (Mailchimb i CiviCRM)
- Implementació d’un calendari editorial per gestionar continguts i planificar campanyes de màrqueting puntuals.
- Generació de continguts en diferents formats (text, vídeo, foto, story, banner) per a les diferents xarxes socials.
- Monitorització i anàlisi de resultats a les diferents xarxes socials i traducció de les dades en recomanacions i plans de revisió de les xarxes socials, màrqueting de continguts i campanyes de publicitat.
- Anàlisi de tendències en captació de fons en eines, aplicacions, canals, disseny i estratègia a xarxes socials i proposta de noves accions i continguts rellevants, originals i d’alta qualitat.
- Publicació de l’agenda d’esdeveniments d’accions solidàries a benefici de l’Hospital.
- Publicació de continguts i gestió de les pàgines de captació de fons i projectes solidaris a la web de l’Hospital.
- Creació de campanyes de màrqueting per a captació de fons en format online i offline (seguiment amb dissenyadors, amb responsables de màrqueting de donants, etc)
La jornada serà del 100%, de dilluns a divendres en règim de jornada continuada.
Amb horari de: 9h a 17:26h.
Esporàdicament assistència a esdeveniments fora de la jornada ordinària.
Contracte indefinit.
Requisits:
EL PERFIL QUE BUSQUEM:
- Estar en possessió del títol Llicenciat/da o Graduat/da en Periodisme, Comunicació Audiovisuals o Publicitat i Relacions Públiques.
- Experiència mínima de 2 anys en tasques similars.
- Nivell avançat d’ús de les plataformes Facebook, Twitter, Instagram, YouTube, LinkedIn.
- Excel·lents capacitats de redacció creativa.
- Demostrar creativitat i documentar l’experiència en la gestió de xarxes socials (aportar enllaços a perfils com a exemple).
- Experiència en la programació de contingut a AgoraPulse o similar.
- Coneixements bàsics de disseny gràfic.
- Coneixements en fotografia: composició de la imatge, llum, i ús de la càmera reflex.
- Capacitat per identificar possibles situacions negatives o de crisi i aplicar principis de resolució de conflictes per mitigar els problemes.
- Ofimàtica: coneixements avançats del paquet Microsoft Office (Word, Excel, PowerPoint, Outlook...)
- Eines informàtiques: gestors de continguts web (CMS) com Drupal o WordPress, plataformes de gestió de xarxes socials, programes d’edició d’imatges (Paint, Photoshop), nivell usuari.
- G Suite: Google My Business, Analytics, Adwords, SearchConsole, nivell usuari.
- Idiomes: català i castellà nadius, anglès a nivell intermedi.
- Tenir les competències relacionades amb els valors institucionals de l’Orde Hospitalari de Sant Joan de Déu.
- Capacitat de treball en equip.
- Capacitat d’anàlisi i autogestió de múltiples tasques.
- Habilitats comunicatives professionals.
- Passió per l’escriptura, la tecnologia i el màrqueting.
- Coneixements bàsics de disseny gràfic.
- Facilitat per entendre ràpidament i convertir-se en expert/a de les noves eines que necessitem utilitzar.
- Coneixements en l’execució de campanyes de captació de fons.
- Coneixements de CRM.
- Coneixements de SEO i SEM.
Per a poder inscriure’t a aquesta oferta de treball i adjuntar el teu Currículum Vitae clica al botó “Inscríbete” que veus en aquesta mateixa pantalla.
Esplugues de Llobregat, 3/05/2024