No et perdis res!
Uneix-te a la comunitat de wijobs i rep per email les millors ofertes d'ocupació
Mai no compartirem el teu email amb ningú i no t'enviarem correu brossa
Subscriu-te araComercial i Vendes
63Administració i Secretariat
32Informàtica i IT
25Transport i Logística
25Comerç i Venda al Detall
24Veure més categories
Educació i Formació
18Desenvolupament de Programari
16Instal·lació i Manteniment
13Construcció
11Indústria Manufacturera
9Dret i Legal
8Disseny i Usabilitat
7Enginyeria i Mecànica
7Atenció al client
6Màrqueting i Negoci
6Art, Moda i Disseny
5Hostaleria
5Comptabilitat i Finances
4Immobiliària
4Publicitat i Comunicació
4Sanitat i Salut
3Turisme i Entreteniment
3Alimentació
2Arts i Oficis
1Assegurances
1Recursos Humans
1Seguretat
1Agricultura
0Banca
0Ciència i Investigació
0Cures i Serveis Personals
0Editorial i Mitjans
0Energia i Mineria
0Esport i Entrenament
0Farmacèutica
0Producte
0Social i Voluntariat
0Telecomunicacions
0Top Zones
Málaga
179Global Human Consultants
Marbella, ES
Assistant de Dirección & RRHH - Marbella
Global Human Consultants · Marbella, ES
. Excel
Ubicación: Marbella
Sector: Grupo empresarial consolidado en el sector hotelero
Modalidad: Presencial
¿Quiénes somos?
Desde Global Human Consultants, colaboramos con un grupo empresarial referente en el sector hotelero, con presencia nacional y ambiciosos planes de expansión. Actualmente, buscamos un/a Assistant de Dirección & RRHH, un rol clave para dar apoyo directo a la Dirección General en su sede de Marbella, con impacto transversal en áreas estratégicas, operativas y de RR.HH.
¿Qué harás?
Trabajarás directamente con la Dirección General, actuando como su mano derecha en la gestión del día a día, con enfoque en liberar carga operativa y administrativa, ayudando a optimizar procesos y permitiendo que la Dirección pueda centrarse en decisiones estratégicas.
Tus responsabilidades incluirán:
Apoyo a Dirección en tareas ejecutivas y de planificación.
Organización de eventos y ferias estratégicas.
Elaboración de estudios de costes y análisis económico básico.
Gestión documental y soporte administrativo.
Coordinación con el área de RR.HH.
Apoyo en la organización interna y seguimiento de objetivos.
Preparación de presentaciones, informes y actas de reuniones.
Seguimiento de tareas delegadas por Dirección.
Coordinación con equipos internos y externos.
¿Qué buscamos?
Una persona con energía, iniciativa, y ganas reales de crecer dentro de una organización sólida, que entienda lo que implica formar un tándem de confianza con Dirección.
Formación universitaria (ideal ADE, RRHH o similar).
Nivel alto de inglés.
Dominio de Excel y herramientas ofimáticas.
Perfil organizado, autónomo, polivalente y resolutivo.
Capacidad para asumir tareas diversas.
Habilidad para sintetizar información y priorizar.
Buena capacidad de comunicación.
Interés por el desarrollo profesional y capacidad de aprendizaje rápido.
Residencia en Marbella.
Perfil con proyección y ganas de crecer.
¿Qué ofrecemos?
Incorporación a un grupo empresarial consolidado y en crecimiento.
Posición clave junto a Dirección, con visibilidad y responsabilidad.
Ambiente dinámico, con margen para aprender, desarrollarte y crecer.
Contrato indefinido con condiciones competitivas.
¿Te gustaría formar parte de este reto?
Si eres una persona comprometida, resolutiva y con ganas de dejar huella dentro de una organización que apuesta por el talento interno… te estamos buscando.
Store Assistant
3 de nov.Homies Marbella
Marbella, ES
Store Assistant
Homies Marbella · Marbella, ES
.
2 days ago Be among the first 25 applicants
Get AI-powered advice on this job and more exclusive features.
Direct message the job poster from Homiés Marbella
Communications and Brand Marketing Manager
At Homiés Marbella, we are dedicated to setting the standard for luxury lifestyle brands.
We are seeking an energetic, positive and driven full-time Sales Assistant for our Flagship store in Marbella, Puerto Banús.
As a Sales Assistant, you will work with an in-store sales team to drive in-store sales through customer relationship selling and 1:1 personalized service experience.
The ideal Sales Assistant is passionate about fashion, wants to cultivate and grow customer relationships, and loves working with a team.
What you will do
Be the ultimate brand ambassador.
Communicate Homiés values and brand philosophy to customers.
Provide best-in-class service to our customers, on their terms, in store & digitally.
Work passionately with a growing team to meet and exceed store sales goals.
Excited to work in an entrepreneurial environment.
Seek fashion and product knowledge to build your styling expertise.
Build lasting relationships with customers.
Drive sales through personal client outreach.
Essential to be comfortable selling in-store and virtually through the use of technology.
Maintain a clean and organized presentation of the store space.
Assist with daily store operations (not limited to inventory management, online fulfillment, visual merchandising).
Qualifications
Exceptional interpersonal skills and customer service.
Ability to take initiative, build & maintain customer relationships and build personal book.
Self-motivated, goal-oriented focus.
Ability to prioritize in a fast-paced environment.
Enjoy working in a team environment.
Able to bring a positive, engaging energy to the workplace.
Comfortable, knowledgeable using technology in sales environment.
Must be able to work a flexible work schedule including nights, weekends and retail holidays.
Perks and Benefits
Invitation to events.
Opportunity of growth.
Location
Marbella, Puerto Banús
To Apply
Please email resume and cover letter to
#J-*****-Ljbffr
Store Assistant
3 de nov.Homies Marbella
Marbella, ES
Store Assistant
Homies Marbella · Marbella, ES
.
2 days ago Be among the first 25 applicants
Get AI-powered advice on this job and more exclusive features.
Direct message the job poster from Homiés Marbella
Communications and Brand Marketing Manager
At Homiés Marbella, we are dedicated to setting the standard for luxury lifestyle brands.
We are seeking an energetic, positive and driven full-time Sales Assistant for our Flagship store in Marbella, Puerto Banús.
As a Sales Assistant, you will work with an in-store sales team to drive in-store sales through customer relationship selling and 1:1 personalized service experience.
The ideal Sales Assistant is passionate about fashion, wants to cultivate and grow customer relationships, and loves working with a team.
What you will do
Be the ultimate brand ambassador.
Communicate Homiés values and brand philosophy to customers.
Provide best-in-class service to our customers, on their terms, in store & digitally.
Work passionately with a growing team to meet and exceed store sales goals.
Excited to work in an entrepreneurial environment.
Seek fashion and product knowledge to build your styling expertise.
Build lasting relationships with customers.
Drive sales through personal client outreach.
Essential to be comfortable selling in-store and virtually through the use of technology.
Maintain a clean and organized presentation of the store space.
Assist with daily store operations (not limited to inventory management, online fulfillment, visual merchandising).
Qualifications
Exceptional interpersonal skills and customer service.
Ability to take initiative, build & maintain customer relationships and build personal book.
Self-motivated, goal-oriented focus.
Ability to prioritize in a fast-paced environment.
Enjoy working in a team environment.
Able to bring a positive, engaging energy to the workplace.
Comfortable, knowledgeable using technology in sales environment.
Must be able to work a flexible work schedule including nights, weekends and retail holidays.
Perks and Benefits
Invitation to events.
Opportunity of growth.
Location
Marbella, Puerto Banús
To Apply
Please email resume and cover letter to ******
#J-*****-Ljbffr