No et perdis res!
Uneix-te a la comunitat de wijobs i rep per email les millors ofertes d'ocupació
Mai no compartirem el teu email amb ningú i no t'enviarem correu brossa
Subscriu-te araComercial i Vendes
39Transport i Logística
36Educació i Formació
28Administració i Secretariat
21Art, Moda i Disseny
17Veure més categories
Informàtica i IT
16Comerç i Venda al Detall
15Instal·lació i Manteniment
11Màrqueting i Negoci
9Dret i Legal
8Hostaleria
8Alimentació
7Construcció
7Desenvolupament de Programari
7Enginyeria i Mecànica
7Disseny i Usabilitat
5Indústria Manufacturera
5Arts i Oficis
4Immobiliària
3Energia i Mineria
2Publicitat i Comunicació
2Sanitat i Salut
2Turisme i Entreteniment
2Atenció al client
1Banca
1Comptabilitat i Finances
1Cures i Serveis Personals
1Agricultura
0Assegurances
0Ciència i Investigació
0Editorial i Mitjans
0Esport i Entrenament
0Farmacèutica
0Producte
0Recursos Humans
0Seguretat
0Social i Voluntariat
0Telecomunicacions
0Top Zones
Málaga
121Personal Assistant (Marbella)
17 de maigJobFinder Spain
Marbella, ES
Personal Assistant (Marbella)
JobFinder Spain · Marbella, ES
Excel Office Outlook PowerPoint Word
Our client is looking for a Personal Assistant, to be the backbone of operations, providing critical support to executives and ensuring the smooth running of daily activities.
Responsibilities:
- Managing complex calendars and schedules, planning appointments, meetings, and organizing business trips.
- Acting as a gatekeeper, screening calls, emails, and visitors, and prioritizing communication effectively.
- Organizing business travel, including booking flights, hotels, and preparing itineraries.
- Preparing documents, presentations, and reports with an emphasis on accuracy and attention to detail.
- Handling confidential information with the utmost discretion and professionalism.
- Anticipating needs and responding to them promptly to enhance efficiency and productivity.
- Coordinating events, both internal and external, and ensuring they run smoothly.
- Conducting research, compiling data, and providing analytical insights to support decision-making processes.
- Handling administrative tasks and projects as they arise, demonstrating flexibility and adaptability.
- Proven experience as a Personal Assistant or similar role, preferably in a corporate environment.
- Excellent communication skills in English (essential) and Spanish (essential), and Russian (advantageous).
- Exceptional organizational skills and the ability to manage multiple priorities with ease.
- Excellent communication skills, both written and verbal.
- Proficiency in MS Office suite (Word, Excel, PowerPoint, Outlook) and other relevant software.
- Discretion and confidentiality are paramount, with a commitment to upholding high standards of privacy.
- Resourcefulness and initiative, with the ability to anticipate needs and respond proactively.
- A positive attitude, strong work ethic, and willingness to exceed expectations.
- Must drive and have a car.
- Salary circa €1800 net based on experience.
- Office based in Marbella
- Dynamic and collaborative work environment with a supportive team culture.
Guest Relations Assistant
15 de maigPuente Romano Beach Resort
Marbella, ES
Guest Relations Assistant
Puente Romano Beach Resort · Marbella, ES
Algunas de las responsabilidades del puesto serían:
- Revisar las llegadas y dar la bienvenida a los huéspedes.
- Conocer las áreas y servicios del complejo.
- Proporcionar información sobre las instalaciones, la zona y los lugares y promocionar los servicios.
- Anticiparse a las necesidades de los clientes y establecer una buena relación con ellos.
- Ofrecer asistencia en determinadas tareas (por ejemplo, confirmar los preparativos del viaje, tomar nota de los mensajes, ayudarles en reservas...).
- Atender las quejas de los clientes y ofrecer una alternativa o solución lo antes posible.
- Registrar diariamente la información.
- Garantizar el cumplimiento de los estándares de calidad.
- Experiencia previa en un puesto similar, preferiblemente en un hotel de lujo.
- Nivel avanzado de español e inglés. Otros idiomas serán valorados.
- Excelentes habilidades de servicio al cliente, con un fuerte enfoque en la hospitalidad y la satisfacción del huésped.
- Habilidades interpersonales y de comunicación.
- Capacidad para trabajar en un entorno de ritmo rápido y manejar múltiples tareas a la vez.
- Capacidad para resolver problemas con eficacia.
- Disponibilidad para horario flexible, incluyendo tardes, fines de semana y festivos.