No et perdis res!
Uneix-te a la comunitat de wijobs i rep per email les millors ofertes d'ocupació
Mai no compartirem el teu email amb ningú i no t'enviarem correu brossa
Subscriu-te araComercial i Vendes
49Transport i Logística
30Informàtica i IT
26Comerç i Venda al Detall
24Administració i Secretariat
21Veure més categories
Desenvolupament de Programari
20Immobiliària
13Dret i Legal
12Màrqueting i Negoci
11Cures i Serveis Personals
10Educació i Formació
10Indústria Manufacturera
9Instal·lació i Manteniment
9Hostaleria
8Turisme i Entreteniment
8Atenció al client
7Publicitat i Comunicació
6Art, Moda i Disseny
5Comptabilitat i Finances
5Enginyeria i Mecànica
5Sanitat i Salut
4Alimentació
3Construcció
3Recursos Humans
3Disseny i Usabilitat
2Producte
2Arts i Oficis
1Seguretat
1Agricultura
0Assegurances
0Banca
0Ciència i Investigació
0Editorial i Mitjans
0Energia i Mineria
0Esport i Entrenament
0Farmacèutica
0Social i Voluntariat
0Telecomunicacions
0Top Zones
Málaga
154Household Assistant
28 de jul.Family Office
Málaga, ES
Household Assistant
Family Office · Málaga, ES
Elesta is seeking a dedicated and reliable Household Assistant to join our team. The ideal candidate will provide comprehensive support to our household, ensuring a smooth and organized environment. This role will involve a wide range of tasks, including managing household chores, assisting in meal preparation, and providing hospitality services to ensure the family's comfort.
We are looking for a proactive individual who exhibits strong multitasking skills and a high level of attention to detail. The successful candidate should be adaptable, have a positive attitude, and be prepared to accommodate a flexible schedule, including occasional travel with the family.
The candidate must already reside in Barcelona.
Requirements
- Proven experience in household management or personal assistance
- Strong organizational and multitasking abilities
- Valid driver's license
- Excellent English communication skills (both verbal and written)
- Meticulous attention to detail
- Ability to cook and willingness to learn new culinary skills
- Positive and proactive attitude
- Educational background in Hospitality, Management, Culinary Arts, or a related field is a plus
- Preparing, serving, and presenting meals, snacks, tea, canapés, cocktails, and other food and beverage items
- Managing the household, including planning and overseeing regular services and deliveries.
- Handling correspondence (visiting post offices, processing returns, receiving deliveries).
- Keeping records and conducting inventory of household purchases.
- Assisting with packing and unpacking parcels.
- Organizing and managing household supplies, closets, and storage areas.
- Greeting and welcoming all guests to the home.
- Running errands, grocery shopping, placing online orders, etc.
- Acting as a point of contact in emergencies, inspecting and securing the property, informing management, security services, and law enforcement.
- Sourcing the best prices and purchasing necessary household goods.
- Monitoring and reporting on household budgets and expenses
Real Estate Legal Assistant
27 de jul.Prime Invest
Marbella, ES
Real Estate Legal Assistant
Prime Invest · Marbella, ES
En Prime Invest, Comercializadora Inmobiliaria de referencia en el sector, buscamos incorporar una nueva persona a nuestro Departamento Jurídico.
Si eres una persona con ganas de crecer, aprender y formar parte de un equipo joven, dinámico y profesional, ¡esta oportunidad es para ti!Descripción del puesto:Formarás parte del Departamento Jurídico, donde acompañamos a nuestros clientes durante todo el proceso de compraventa, gestionando expedientes desde la venta de la propiedad, hasta la firma de la Escritura de compraventa en notaría.Gestión integral de expedientes de compraventa en promociones de obra nueva.Revisión y elaboración de documentación legalIntermediación y coordinación en todo el proceso de compraventaCoordinación del proceso de firmaApoyo legal a los equipos comerciales y de gestión, resolviendo consultas jurídicas relacionadas con la operación.Seguimiento de documentación relativa a Prevención de Blanqueo de Capitales (PBC).Gestión de expedientes a través de CRM (Prinex).Trabajo orientado a objetivos, con capacidad para trabajar bajo presión y manejar múltiples operaciones simultáneamente.
Lo que ofrecemos:Incorporación a un equipo de profesionales con amplia trayectoria en el sector.Oportunidad de desarrollo y aprendizaje en un entorno comercial e inmobiliario.Excelente ambiente de trabajo joven, proactivo y colaborativo.Participación activa en la gestión de expedientes inmobiliarios.Estabilidad dentro de una empresa en expansión.Lo que buscamos:Graduad@ en Derecho, con al menos 1 año de experiencia en al ámbito inmobiliario.Persona resolutiva, con atención al detalle y actitud proactiva.Capacidad de trabajo en equipo y ganas de aprender en un entorno exigente y enriquecedor.Buen nivel de inglés.Valorable otros idiomas¿Te interesa?Envía tu CV a ****** .
O si conoces a alguien que pueda encajar, ¡comparte esta oportunidad!
Personal Assistant
26 de jul.CPS Private Staffing
Marbella, ES
Personal Assistant
CPS Private Staffing · Marbella, ES
Inglés Español Aptitudes de organización Habilidades sociales Confidencialidad Preparativos de viajes Asistencia personal Gestión de diario Recados
Private PA & Business Coordinator – Spain
Location: Marbella, Spain
Salary: €3500 per month
Start Date: As soon as possible
Contract: Full-time, permanent
Must Speak Fluent English and Spanish
Must live in Marbella
Job Description:
We are assisting our UHNW private client in Marbella, Spain with the recruitment of a highly organised and trustworthy Private PA & Admin Coordinator to oversee both business administration and personal lifestyle management.
This is a varied and hands-on role for a proactive individual who thrives in a dynamic, flexible environment and can operate with a high degree of discretion and autonomy.
Key Responsibilities:
Business Support:
- Liaise with external accountants and manage correspondence on behalf of the business
- Raise and send invoices; track and follow up on outstanding payments
- Manage ad hoc administrative tasks relating to a small business in Spain
Personal Support:
- Oversee payment of personal and household staff
- Run local errands as required (e.g., banking, sourcing services, booking appointments)
- Pay and track personal and household-related expenses
- Manage day-to-day logistics and be available to assist with evolving needs
Candidate Requirements:
- Fluent in both Spanish and English (spoken and written)
- Must hold a valid driver’s license
- Must be based in Spain or open to relocating
- Strong administrative background, ideally with experience supporting private individuals or small businesses
- Discreet, responsible, and trustworthy – candidate will be granted Power of Attorney (POA) for bank-related responsibilities
- Impeccable references and a strong sense of personal integrity
- Highly adaptable with excellent problem-solving abilities
This is a trusted and long-term role working directly for the principal. The successful candidate will become a key support in both business and personal matters, with potential for the role to evolve over time.
Aplica Ya Real Estate Legal Assistant
23 de jul.Prime Invest
Marbella, ES
Aplica Ya Real Estate Legal Assistant
Prime Invest · Marbella, ES
En Prime Invest, Comercializadora Inmobiliaria de referencia en el sector, buscamos incorporar una nueva persona a nuestro Departamento Jurídico.
Si eres una persona con ganas de crecer, aprender y formar parte de un equipo joven, dinámico y profesional, ¡esta oportunidad es para ti!?? Descripción del puesto:Formarás parte del Departamento Jurídico, donde acompañamos a nuestros clientes durante todo el proceso de compraventa, gestionando expedientes desde la venta de la propiedad, hasta la firma de la Escritura de compraventa en notaría.- Gestión integral de expedientes de compraventa en promociones de obra nueva.- Revisión y elaboración de documentación legal- Intermediación y coordinación en todo el proceso de compraventa- Coordinación del proceso de firma- Apoyo legal a los equipos comerciales y de gestión, resolviendo consultas jurídicas relacionadas con la operación.- Seguimiento de documentación relativa a Prevención de Blanqueo de Capitales (PBC).- Gestión de expedientes a través de CRM (Prinex).- Trabajo orientado a objetivos, con capacidad para trabajar bajo presión y manejar múltiples operaciones simultáneamente.? Lo que ofrecemos:- Incorporación a un equipo de profesionales con amplia trayectoria en el sector.- Oportunidad de desarrollo y aprendizaje en un entorno comercial e inmobiliario.- Excelente ambiente de trabajo joven, proactivo y colaborativo.- Participación activa en la gestión de expedientes inmobiliarios.- Estabilidad dentro de una empresa en expansión.?? Lo que buscamos:- Graduad@ en Derecho, con al menos 1 año de experiencia en al ámbito inmobiliario.- Persona resolutiva, con atención al detalle y actitud proactiva.- Capacidad de trabajo en equipo y ganas de aprender en un entorno exigente y enriquecedor.- Buen nivel de inglés.- Valorable otros idiomas?? ¿Te interesa?Envía tu CV a ?? ******.
O si conoces a alguien que pueda encajar, ¡comparte esta oportunidad!
Assistant - Real Estate - Málaga
18 de jul.Savills España
Málaga, ES
Assistant - Real Estate - Málaga
Savills España · Málaga, ES
Office
Savills España
Savills es una consultora inmobiliaria con 30 años de existencia en el mercado español y más de 150 años en el internacional, especializada en la creación de soluciones a medida para cualquier necesidad inmobiliaria.
Descripción de la oferta
En Savills, consultora inmobiliaria internacional, queremos incorporar un/a Assistant para apoyar en la División de Residential Sales basado/a en nuestras oficinas de Málaga.
Funciones
- Apoyo al equipo de residencial sales de Andalucía gestionando la recepción de llamadas de clientes y leeds.
- Gestión y cobros de pagos a proveedores.
- Agendar y organizar las sesiones de fotografías, videos, 360, etc.
- Gestión de toda la actividad relacionada con el CRM que será requerida por parte del equipo de coordinación de obra nueva y segunda mano.
- Elaboración de dosieres, presentaciones e informes de gestión.
- Control de agenda de dirección y seguimiento de citas, viajes y eventos.
- Nivel alto de inglés.
- Dominio del Paquete Office.
- Persona con iniciativa, orientación al cliente, con capacidad de trabajo en equipo e interés en Real Estate.