No et perdis res!
Uneix-te a la comunitat de wijobs i rep per email les millors ofertes d'ocupació
Mai no compartirem el teu email amb ningú i no t'enviarem correu brossa
Subscriu-te araAdministració i Secretariat
6Informàtica i IT
4Sanitat i Salut
4Educació i Formació
2Instal·lació i Manteniment
2Veure més categories
Art, Moda i Disseny
1Comercial i Vendes
1Desenvolupament de Programari
1Indústria Manufacturera
1Publicitat i Comunicació
1Transport i Logística
1Agricultura
0Alimentació
0Arts i Oficis
0Assegurances
0Atenció al client
0Banca
0Ciència i Investigació
0Comerç i Venda al Detall
0Comptabilitat i Finances
0Construcció
0Cures i Serveis Personals
0Disseny i Usabilitat
0Dret i Legal
0Editorial i Mitjans
0Energia i Mineria
0Enginyeria i Mecànica
0Esport i Entrenament
0Farmacèutica
0Hostaleria
0Immobiliària
0Màrqueting i Negoci
0Producte
0Recursos Humans
0Seguretat
0Social i Voluntariat
0Telecomunicacions
0Turisme i Entreteniment
0Perfumeria Júlia
Esplugues de Llobregat, ES
Content Media Manager
Perfumeria Júlia · Esplugues de Llobregat, ES
Google Ads
Perfumeria Júlia necessita incorporar al seu Departament de Màrqueting un/a
CONTENT MEDIA MANAGER
PRINCIPALS FUNCIONS i RESPONSABILITATS:
Disseny de l’estratègia de continguts
- Desenvolupar una estratègia editorial alineada amb els objectius de marca, posicionament i negoci
- Definir pilars de contingut, to de veu, formats i públics objectius
- Planificar campanyes de continguts per cada canal (xarxes, blog, vídeo, email, etc.)
Gestió de mitjans i canals
- Coordinar la distribució de continguts en canals propis (owned), guanyats (earned) i pagaments (paid)
- Gestionar pressupostos i pauta en mitjans digitals (Meta Ads, Google ADS, programàtica, influencers)
- Supervisar la presència en mitjans tradicionals, si aplica (TV, radio i premsa)
Supervisió de la producció de contingut
- Liderar i coordinar equips de redactors, dissenyadors, videografs, community managers i agències
- Aprovar peces creatives i assegurar consistència visual i narrativa
Anàlisis i optimització
- Mesurar el rendiment dels continguts i mitjans; abast, engagement, CTR, conversions, ROI
- Ajustar tàctiques segons resultats, audiències i tendències del mercat
Gestió del calendari editorial
- Planificar i coordinar publicacions en funció de campanyes, dates clau o llançaments
- Assegurar que els continguts estiguin llestos i alineats entre canals
Integració amb altres àrees
- Col·laborar amb equips de producte, vendes, PR, màrqueting digital i performance
- Alinear missatges de marca i objectius comercials en totes les plataformes
REQUISITS DEL LLOC DE TREBALL:
- Formació universitària en àrees de màrqueting
- Experiència en gestió de continguts i xarxes socials
- Coneixement en màrqueting digital i estratègies de contingut
- Habilitats de comunicació i creativitat
- Capacitat per analitzar mètriques i ajustar campanyes
- Coneixement d’eines de gestió de continguts i anàlisis
S’OFEREIX:
- Jornada completa 40 hores setmanals
- Formació continuada
- Excel·lent ambient de treball i autonomia
- Cultura de treball basada en el respecte, recolzament i aprenentatge mutu
- Incorporació immediata en empresa líder al seu sector
- Lloc de treball ubicat a Esplugues de Llobregat (Barcelona)