No et perdis res!
Uneix-te a la comunitat de wijobs i rep per email les millors ofertes d'ocupació
Mai no compartirem el teu email amb ningú i no t'enviarem correu brossa
Subscriu-te araTransport i Logística
1.040Comercial i Vendes
826Informàtica i IT
746Administració i Secretariat
691Enginyeria i Mecànica
428Veure més categories
Indústria Manufacturera
400Comerç i Venda al Detall
301Instal·lació i Manteniment
300Desenvolupament de Programari
293Educació i Formació
293Dret i Legal
255Màrqueting i Negoci
235Art, Moda i Disseny
168Disseny i Usabilitat
157Arts i Oficis
156Sanitat i Salut
132Hostaleria
121Construcció
101Publicitat i Comunicació
98Alimentació
93Recursos Humans
74Comptabilitat i Finances
65Atenció al client
46Banca
33Farmacèutica
33Producte
33Cures i Serveis Personals
30Energia i Mineria
25Turisme i Entreteniment
21Immobiliària
20Seguretat
20Telecomunicacions
9Social i Voluntariat
8Assegurances
3Esport i Entrenament
3Ciència i Investigació
2Agricultura
1Editorial i Mitjans
0CRM & Retention Specialist
4 de maigCooltra
Barcelona, ES
CRM & Retention Specialist
Cooltra · Barcelona, ES
Office
Tu objetivo principal será optimizar las interacciones y la satisfacción de nuestrxs usuarios/as mediante la gestión eficaz del software CRM de marketing (Bloomreach), análisis de datos, segmentación de clientes, optimización de flujos de trabajo, desarrollo de estrategias de comunicación y garantía de seguridad de datos personales.
¿Cuáles serán tus funciones?
- Diseñar y ejecutar estrategias de marketing por correo electrónico y canal mobile (push-inapp) para fomentar la retención de usuarios/as.
- Supervisar y mantener la base de datos de clientes, asegurando la calidad de los datos y la segmentación efectiva.
- Analizar métricas de rendimiento, como tasas de apertura, tasas de clics y conversiones, para optimizar las campañas de CRM.
- Asegurar el cumplimiento de las regulaciones de privacidad y consentimiento en todas las comunicaciones.
- Realizar A/B test para optimizar variables como el contenido, el momento de envío y su posterior análisis.
- Gestionar traducciones de contenido para las campañas.
- Gestionar peticiones al departamento de Diseño para montar comunicaciones en el CRM.
- Revisar minuciosamente cada comunicación antes de enviar.
- Identificar oportunidades de mejora en las estrategias de CRM.
- Grado en Marketing, Ingeniería, ADE o similar.
- Mínimo de 2 a 4 años de experiencia con CRM de Marketing (no de ventas). Si la experiencia es en Bloomreach es un plus.
- Obligatorio: residir en Barcelona.
- Inglés: nivel B2.
- Orientación al detalle: eres una persona interesada en que su trabajo salga de la forma más cuidadosa y eficiente posible.
- Interés por los contenidos creativos. Si te gusta aportar ideas para promociones, loyalty plan, campañas de navidad, etc, ¡es tu sitio!
- Organización multicultural e internacional 🌍
- Flexibilidad horaria 🧭 y tarde de los viernes libre.
- Contrato indefinido y jornada completa, 40h semanales (Lun-Vie).
- Adelanto de nómina con Payflow y retribución flexible con Cobee
- Sistema híbrido (3 días en la oficina y 2 home office).
- Café ☕ en la oficina con unas magníficas vistas a la playa 🏖
- 50% de descuento en servicios Cooltra.
- Muchas ofertas y descuentos gracias a nuestros partners.
Agent du service clientèle
3 de maigCooltra
Barcelona, ES
Agent du service clientèle
Cooltra · Barcelona, ES
Cooltra est à la recherche de talents au sein du département de Customer Service basé à Barcelone.
Vous êtes passionné-e par la satisfaction client ? Alors devenez notre prochain membre du département de Customer Service.
À propos du rôle
En tant que candidat idéal, vous serez le visage le plus visible de notre service d´attention aux clients: répondant au besoin d'aide, vous devrez activer les comptes, traiter les commandes, répondre aux questions et gérer les réclamations avec diligence.
En tant qu'expert en attention au client, vos responsabilités seront les suivantes
- Assurer des solutions valables et viables pour nos clients.
- Traitement des demandes clients entrantes (emails et chat).
- Vous fournirez des informations et résoudrez les doutes, en raccourcissant les délais de service.
- Vous recevrez et traiterez les commandes et les réclamations, vous analyserez les besoins des clients pour les gérer et leur garantir un bon service.
- Attitude proactive, dynamique et resolutive.
- Un niveau natif de français et un niveau avancé d´espagnol.
- Excellentes capacités d'écoute et de communication, écrites et verbales.
- Une expérience préalable dans le domaine de l´attention au client.
- Capacité d´organisation et gérer l´stress.
- Obligatoire : habiter à Barcelone.
- Rôle dynamique 🚀 .
- Organisation multiculturelle 🌍, ouverte d'esprit et internationale.
- Travail de soir 🌓: 15:00 a 23:00.
- Contrat à durée indéterminée et temps plein.
- Café ☕ et fruits 🍏 au bureau.
- Gym et assurance santé avec prix promotionnel.
Customer Service Agent (English)
3 de maigCooltra
Barcelona, ES
Customer Service Agent (English)
Cooltra · Barcelona, ES
REST Office
Cooltra is looking for talent to fill its vacancies in the Customer Service department at the Barcelona Headquarters.
About The Role
As the ideal candidate 🚀 , you will be the most visible face of our service to our customers: answering the need for help, activating new accounts and answering queries and handling complaints.
What You Will Do
- You will be responsible for ensuring valuable and viable solutions for our clients.
- You will communicate with customers via chats and mails.
- You will provide information and solve doubts.
- You will receive and process complaints, analyze the needs from customers and ensure a good service.
- A proactive, dynamic and resolutive attitude are required for the position.
- Knowledge of English language at native level.
- Knowledge of Spanish to communicate with the rest of the team (B2)
- Communication, stress management and organizational skills.
- Mandatory: be resident in Barcelone.
- Multicultural, open-minded and international organization 🌍
- Night shift 🌚 : from 23.00 to 07.00.
- Permanent contract and full time.
- Coffee ☕ and fruits 🍏 in the office.
- Gym and medical insurance with discounts.
- Many offers and discounts thanks to our partners.
Customer Service Agent (English)
30 d’abr.Cooltra
Barcelona, ES
Customer Service Agent (English)
Cooltra · Barcelona, ES
REST Office
Cooltra is looking for talent to fill its vacancies in the Customer Service department at the Barcelona Headquarters.
About the role
As the ideal candidate 🚀 , you will be the most visible face of our service to our customers: answering the need for help, activating new accounts and answering queries and handling complaints.
What you will do
- You will be responsible for ensuring valuable and viable solutions for our clients.
- You will communicate with customers via chats and mails.
- You will provide information and solve doubts.
- You will receive and process complaints, analyze the needs from customers and ensure a good service.
Desired knowledge, skills and abilities
- A proactive, dynamic and resolutive attitude are required for the position.
- Knowledge of English language at native level.
- Knowledge of Spanish to communicate with the rest of the team (B2)
- Communication, stress management and organizational skills.
- Mandatory: be resident in Barcelone.
What do we offer?
- Multicultural, open-minded and international organization 🌍
- Night shift 🌚 : from 23.00 to 07.00.
- Permanent contract and full time.
- Coffee ☕ and fruits 🍏 in the office.
- Gym and medical insurance with discounts.
- Many offers and discounts thanks to our partners.