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3Esport i Entrenament
3Ciència i Investigació
2Agricultura
1Editorial i Mitjans
0Coders - AI Training [Remote]
4 de maigBraintrust
Coders - AI Training [Remote]
Braintrust · Barcelona, ES
Teletreball Javascript Java PHP Python TSQL HTML C++ Ruby TypeScript Swift R MATLAB
Requirements
This is a great opportunity to supplement your income while looking for longer or more full-time work, all while contributing to the development of new AI models using your domain expertise!
Our client has hired over 100 BT Talent and intends to hire hundreds more!
You’ll have the flexibility to work as much or as little as you choose - 20hrs/week is suggested, but not a limit. Start working in as little as 48 hours.
What to expect: If qualified, you’ll complete an ID verification & be invited to complete a 30-minute technical interview, typically scheduled within 48 hours of being invited. The interview will consist of technicals, choosing from: JS, Java, C++, and Python. If you successfully pass the interview, you’ll be approved and able to begin work ASAP. Otherwise, the next step will be to complete an async rating & writing assessment.
In both scenarios, you will be compensated for successfully completing the assessment, up to $175.
Required qualifications:
- Complete fluency in the English language is required. You should be able to describe code and abstract information in a clear way.
- Proficiency working with any of the the following:
- Python, Java, JavaScript / TypeScript, SQL, C/C++/C# and/or HTML
Preferred qualifications:
- Bachelor's and/or Master's degree in Computer Science or equivalent. Students are welcome.
- Proficiency working with any of the the following (in addition to the languages above):
- Swift, Ruby, Rust, Go, NET, Matlab, PHP, HTML, DART, R, Apex, and Shell
- Data Science experience
Note: Scale AI is partnering with Remotasks for this opportunity
What You’ll Be Working On
Our client has partnered with organizations to train AI large language models, helping cutting-edge generative AI models write better code.
- Example projects might include:
- Evaluating the quality of AI-generated code, including human-readable summaries of your rationale
- Solve coding problems, writing functional and efficient code
- Optimize code to run at maximum efficiency
- Writing robust test cases to confirm code works efficiently and effectively
- Writing human-readable summaries of coding problems
- Writing explanations of how code can solve problems and evaluate various solution approaches
No previous experience with AI necessary! You will receive detailed instructions on what is expected of you after you complete the application and verification process.
OFICIAL DE SALA DE JUEGO - RFCL
4 de maigGrupo R. FRANCO
Madrid, ES
OFICIAL DE SALA DE JUEGO - RFCL
Grupo R. FRANCO · Madrid, ES
Grupo Orenes, holding empresarial con más de 50 años de experiencia en el sector del juego privado, ocio y entretenimiento con presencia internacional selecciona para un Salón de Juego en Mallorca a una persona para desempeñar el puesto de Oficial de Sala.
Las funciones principales a desarrollar serán:
- Control de accesos.
- Atención al cliente en el establecimiento.
- Gestión del cambio a consumidores.
- Control de los dispositivos y terminales.
- Apertura o cierre del local.
Formación mínima requerida:
-Educación Secundaria Obligatoria o Bachillerato.
Experiencia requerida:
-Experiencia de al menos 1 año en puesto similar o de atención al cliente.
Otros:
- Disponibilidad para trabajar en turno de noche y en fines de semana.
- Muy valorable conocimientos de la actualidad deportiva, eventos, competiciones, equipos...
- Preferible carnet de manipulador de alimentos
¿Qué podemos ofrecerte?
- Contrato indefinido a jornada completa o a tiempo parcial
- Incorpórate a una empresa estable y con una larga trayectoria
- Trabaja en un equipo innovador y multidisciplinar en constante evolución
¡Únete a nuestro equipo!
Con el firme compromiso de tratar todas las candidaturas bajo la premisa de no discriminación e imparcialidad, y valorando las capacidades, logros y experiencia independientemente de su edad, sexo, nacionalidad, raza o discapacidad, se valorarán positivamente candidaturas con certificado de discapacidad.
Comisión Española de Ayuda al Refugiado (CEAR)
Chiclana de la Frontera, ES
TÉCNICO/A SOCIAL * PARA EMERGENCIA COSTAS - (Temporal) Chiclana de la Frontera- Delegación de Andalucía Occidental
Comisión Española de Ayuda al Refugiado (CEAR) · Chiclana de la Frontera, ES
R
Objetivo del puesto
Garantizar el desarrollo y cumplimiento del itinerario de las personas acogidas, de acuerdo a su objetivo migratorio, valorando posibles factores de vulnerabilidad, respuesta de emergencia y derivación cuando se requiera, con el fin de favorecer la acogida, la dignidad y el bienestar de las personas beneficiarias de Emergencia Costas. En dependecia directa del/la Responsable de Atención Humanitaria/Responsable de Acogida en la Delegación.
Funciones principales
- Atender de manera individual y/o grupal a las personas beneficiarias del Programa de Acogida Humanitaria.
- Informar y orientar sobre recursos sociales, jurídicos y laborales (internos y externos).
- Detectar y diagnosticar posibles situaciones de vulnerabilidad en las personas migrantes y necesidades especiales de acogida.
- Derivar a las personas de acogida a recursos internos y externos de la entidad.
- Garantizar que las personas conocen sus derechos y deberes dentro del Programa.
- Realizar y verificar el cumplimiento de las tareas y actuaciones asignadas en los itinerarios de intervención.
- Realizar y/o apoyar los traslados de las personas beneficiarias del Programa, cuando así sea necesario.
- Valorar, gestionar, hacer seguimiento de las ayudas económicas y de su justificación.
- Apoyar la corrección, seguimiento y compilación de documentación para el informe, memorias y propuestas de mejoras necesarias para la gestión.
- Revisar el cumplimiento de las tareas logísticas de la acogida y la gestión administrativa del Programa, en coordinación con el/la Responsable Territorial de Acción Humanitaria.
- Realizar intervención de mediación social, sanitaria, familiar y/o intercultural.
- Realizar las gestiones necesarias para la prevención y/o tratamiento en el ámbito sanitario, el empadronamiento, la escolarización de los menores y su acceso a los recursos socioeducativos.
- Realizar derivaciones hacia servicios internos/externos de la organización, en los casos en los que sea necesario.
- Realizar la prevención, resolución de conflictos y mediación intercultural.
- Apoyar la coordinación con entidades implicadas en el servicio, entidades especializadas, servicios sociales y ayuntamientos, entre otros
- Participar en redes, actividades comunitarias, jornadas y reuniones vinculadas a los objetivos.
- Asegurar que las personas usuarias conocen y hacen uso de los mecanismos de participación del Programa.
- Registrar información en la base de datos interna de CEAR y en cualquier otra para la gestión del Programa.
Formación/Conocimiento:
- Titulación universitaria en Trabajo Social.
- Idiomas: Francés, árabe y/o inglés.
- Informática nivel usuario.
- Formación especializada en ámbito relacionado con asilo, migraciones y atención social.
- Colegiación
- Experiencia mínima de 3 años en acogida e intervención social en el ámbito relacionado con el colectivo de personas migrantes y/o refugiadas.
- Experiencia en la formulación, diseño y ejecución de talleres grupales.
- Experiencia en la ejecución de memorias justificativas de programas.
- Compromiso.
- Adaptación al cambio
- Trabajo en equipo.
- Planificación y organización.
- Capacidad de análisis.
- Capacidad de negociación y mediación.
- Capacidad relacional y de comunicación.
- Capacidad de resiliencia.
- Formación en Igualdad de Género
- Haber formado parte de CEAR en calidad de persona voluntaria o trabajadora.
- Experiencia de trabajo en el tercer sector.
- Certificado de discapacidad igual o superior al 33 %.
- Conocimiento y experiencia del Programa de Acogida Humanitaria.
- Otros idiomas.
- Nivel de Inglés y/o francés C1.
- Experiencia previa en situaciones de emergencia
- Incorporación inmediata.
- Contrato eventual hasta 31-7-24.
- Remuneración según tablas salariales y Convenio de CEAR
- 25 días laborables de vacaciones + 5 días de AAPP anuales (en proporción a la fecha de incorporación).
- Horario de lunes a viernes de 08:00 a 15:00 horas
- Lugar de trabajo: Campano- Chiclana de la Frontera, Cádiz
- Beneficios Sociales de Programa CUIDA(R): paquete de servicios gratuito o con descuento parcial, enfocados en el bienestar físico, la salud emocional (sesiones de psicología, fisiología, plan dental, asesoramiento nutricional, entre otros); para personas trabajadoras y beneficiarios/as
- Código: 014/233021119/23_EAH_241
Kiteris
Barcelona, ES
Business Insights Senior Analyst (BI/Data Analyst)
Kiteris · Barcelona, ES
Python TSQL R Big Data Power BI Tableau
Kiteris es una empresa joven y ágil dedicada a brindar servicios de gestión de servicios y proyectos TI de integración de software, basados en la entrega de excelencia, la calidad de nuestro equipo y la aportación de valor a través de la especialización y la innovación. Estamos ubicados en España y Portugal, pero trabajamos para diferentes clientes en Europa, USA, y LATAM.
Desde hace varios años estamos trabajando con una compañía aérea líder en Europa. En estos momentos estamos buscando un perfil Business Insights Senior Analyst para ampliar el equipo que tenemos trabajando con este cliente. Se trata de una posición híbrida, con 2 días de trabajo presencial y 3 días de home-office.
¿Cuál será tu misión?
Otorgar significado a los datos y convertirlos en información útil para guiar las decisiones en distintas áreas de la empresa. Deberás recolectar, depurar y analizar datos, generando percepciones estratégicas para las áreas comerciales y operativas de la compañía. Además, deberás crear reportes y visualizaciones que faciliten la interacción con los equipos implicados, comunicando eficazmente sus hallazgos a los encargados de tomar decisiones. Es esencial comprender e interpretar las necesidades del cliente interno, identificar oportunidades y riesgos a través del análisis de datos, y promover mejoras en los resultados y desempeño de los equipos de negocio.
Tus funciones:
- Realizar análisis de datos complejos, aplicando diversas metodologías matemáticas y/o estadísticas para recolectar, organizar, interpretar y resumir datos numéricos con el fin de proporcionar información útil a las áreas de negocio.
- Liderar la elaboración de informes y/o entregables relacionados con datos relevantes para la toma de decisiones, así como su presentación ante los equipos de negocio.
- Apoyar el desarrollo del equipo de Business Insights, brindando asistencia técnica y promoviendo la comprensión del uso efectivo de los datos y las mejores prácticas.
- Generar visualizaciones e interpretaciones de datos efectivas (diseño de sistemas, tableros de control, gráficos informativos, mapas, herramientas de datos y BI).
- Actuar como punto focal en las reuniones con las áreas de negocio para mostrar resultados y progresos, siendo capaz de priorizar y planificar proyectos bajo su gestión.
- Llevar a cabo investigaciones cualitativas y cuantitativas, utilizando enfoques de métodos mixtos para el análisis de datos según las necesidades del negocio.
¿Qué perfil buscamos?
- Experiencia mínima de 3-4 años como analista de negocio o analista de datos.
- Formación superior en áreas como negocios, matemáticas, economía, finanzas, estadística o ingeniería. Se valorarán estudios de Máster/MBA.
- Experiencia en sectores como la aviación, turismo y viajes será valorada positivamente.
- Alta capacidad analítica y destreza en modelos de datos: sólida experiencia en SQL, con conocimientos de Python (deseable) y manejo de Big Data.
- Buenas habilidades de comunicación e influencia para interactuar con diversas áreas y partes interesadas.
- Pensamiento crítico y habilidades para resolver problemas: capacidad de comprender un problema, concebir una solución y estructurarla.
- Habilidad para estructurar información, analizarla y extraer datos según las necesidades del negocio. Se valorará la experiencia en herramientas de visualización como Tableau, Power BI u otras similares.
- Adaptabilidad ante la ambigüedad y capacidad de desafiar lo establecido.
- Competencias profesionales como orientación a resultados, trabajo colaborativo e iniciativa para la innovación en la resolución de problemas.
- Experiencia y solidez en lenguajes de consulta de datos (por ejemplo, SQL) o software estadístico/matemático (por ejemplo, R, Python).
- Español e inglés avanzado.
¿Qué ofrecemos?
- Trabajo híbrido (3 días en remoto, 2 presenciales).
- Contrato indefinido.
- Horario flexible (L-J 8h, V 7h, vísperas de festivos 6h).
- Horario intensivo meses de Julio y Agosto.
- Oportunidades de formación continua personalizada.
- Clases de inglés voluntarias y gratuitas.
- Plan de carrera dentro de la empresa.
- Entorno de trabajo joven y dinámico.
- Seguro médico privado.
Data Analyst II
3 de maigFCM Lab Barcelona
Barcelona, ES
Data Analyst II
FCM Lab Barcelona · Barcelona, ES
Python Agile TSQL Scrum R Machine Learning Power BI
WhereTo is a business travel startup from San Francisco that evolved into an agile development and design studio within the Flight Centre Travel Group. We build travel solutions used by some of the largest companies on the planet - we have just one goal: making business travel better for everybody.
WhereTo provides an AI-powered travel platform for corporate travel. Their platform uses machine learning algorithms to recommend personalized travel options based on a traveler's preferences, company policies, and budget. WhereTo's technology also allows for real-time travel tracking, reporting, and cost analysis, enabling companies to optimize their travel programs and reduce costs.
To learn more about WhereTo click HERE
About The Opportunity
If you love data, this job is for you. We are seeking a highly skilled and motivated individual to take on the role of Level II Data Analyst. As a Level II Data Analyst, you will be responsible for advanced data analysis, development of complex reports and dashboards, and providing strategic insights to drive operational performance for our global business. This position requires expertise in data transformation, modeling, and reporting development. Join our fast paced environment at WhereTo as a Level II Data Analyst and play a pivotal role in shaping the future of travel through data analysis and innovation.
Key Responsibilities
- Develop advanced visual reports, interactive dashboards, and KPI scorecards to provide in-depth insights into operational performance.
- Collect and process vast amounts of data from multiple sources, employing advanced data transformation techniques to ensure usability and accuracy.
- Generate ad hoc reports, complex datasets, and leverage database or data warehouse queries and scripts to extract information for end-users.
- Integrate data from diverse sources and systems to produce comprehensive and requested data elements.
- Conduct ad hoc analysis of business data, identifying patterns, trends, and anomalies to support decision-making.
- Provide assistance and support to customers, addressing data integrity, validation questions, and resolving related queries.
- Analyze data and trends, and propose performance improvement measures to optimize operational efficiency
- Collaborate effectively with operations and engineering teams, participating in issue identification, estimation, prioritization, and resolution.
- Comfortably operate within the Agile Scrum model, actively contributing to team meetings and sprint planning sessions.
- Attend meetings with clients and stakeholders, presenting findings, insights, and recommendations with clarity and professionalism.
- Bachelor's degree or higher in a quantitative field (e.g., Computer Science, Statistics, Mathematics, Physics) or related experience.
- Strong communication skills required.
- Strong experience working with analytics platforms such as mixpanel or similar required.
- Experience with data visualization tools such as Power BI, Superset, Tableu, etc
- Experience with data analytics databases such as Druid.
- Demonstrate a deep understanding of data relationships and a mastery of SQL syntax to perform advanced data retrieval and manipulation.
- Exhibit exceptional analysis and design skills, critical thinking, and problemsolving abilities to tackle complex business challenges.
- Experience in the DAX language, enabling the development of complex calculations and measures within Power BI a plus.
- Prior experience working with travel data, understanding the unique challenges and requirements within the industry a plus.
- Proficiency in Python or R, enabling advanced data manipulation, statistical analysis, and machine learning capabilities a plus
As well as being a fun company to work :
- Our fantastic offices are located in the heart of Barcelona, at Plaça Catalunya
- The opportunity to join our free language lessons (English, French, Spanish or Catalan)
- An attractive package: health insurance
- 25 days off/year + 5 compensation days + reduced time during summer + bank holidays
- Flexible working-time
- Table tennis on the terrace, a kitchen area with free snacks, fresh fruits and drinks
- The opportunity to work with an international and talented team
- Several activities organised by the ambassadors!
Data - BI Graduate Program
3 de maigAktios
Viladecans, ES
Data - BI Graduate Program
Aktios · Viladecans, ES
TSQL Análisis de datos Tableau Microsoft Power BI R (Lenguaje de programación) R Power BI
Buscamos mentes ambiciosas para formar parte de un Programa de Data y BI con uno de nuestros proyectos en el sector de la aviación. ¿Estás listo para despegar? ✈️
Tendrás la oportunidad de expandir tus habilidades técnicas y de negocio, trabajando en proyectos y adquiriendo experiencia en consultas a bases de datos, conocimientos de SQL, programación con R, y herramientas como Power BI y Tableau.
🎓 Tu perfil:
> Tienes una titulación o estás a punto de finalizar tus estudios relacionados con ADE, económicas, empresariales, matemáticas, estadística o similares.
> Tienes interés en el ámbito de Data, BI o relacionados.
> Eres buen/a comunicador/a y estás orientado/a negocio.
> Muy valorable dominio del inglés.
> Valorable experiencia en alguna de las tecnologías mencionadas.
💻 Entorno tecnológico:
> Resolución de consultas a BBDD, con SQL principalmente, para acceder, manipular y analizar grandes volúmenes de datos.
> Programación con R para análisis de datos y estadísticas para desarrollar soluciones personalizadas y automatizadas.
> Herramientas de visualización de datos como Power BI y Tableau.
> Entorno tecnológico específico del sector de la aviación.
🎓 Ofrecemos:
> Modalidad híbrida con 2-3 días presenciales en las oficinas de Viladecans.
> Progresión salarial.
> Participación en proyectos tecnológicos punteros en el sector.
¡Aplica ahora y únete a esta carrera llena de desafíos y oportunidades a través de la Data!
R&S Jobs
Barcelona, ES
Teleoperador/a dpto. de atención al cliente
R&S Jobs · Barcelona, ES
Office
¿Cuentas con experiencia como teleoperador/a en atención al cliente? ¿Deseas impulsar tu carrera profesional en una empresa líder del sector energético? ¡No busques más, esta es tu oportunidad perfecta!
Se ofrece:
Jornada completa (L-J de 9 a 18h y V de 9 a 17h)
Contrato directo con empresa consolidada.
Estabilidad laboral.
Salario de 1.338,29 bruto/mensual - 16.059,43 bruto/anual
Funciones:
Brindar una atención personalizada detrás de cada llamada impulsando las ventas a través de técnicas de venta cruzada.
Derivar llamadas de manera eficiente a los departamentos correspondientes según la necesidad.
Como teleoperador/a en atención al cliente, serás responsable de realizar cambios de datos en contratos, asegurando la precisión de la información con cada cliente.
Y darás soporte detallado para trámites y verificación de contratos de energía.
Requisitos:
Experiencia mínima de 1 año como teleoperador/a en atención al cliente, en el sector energético.
Manejo de paquete office y herramientas informáticas.
Valorable dominio del idioma catalán e inglés.
Si estás preparado/a para nuevos desafíos y deseas formar parte del emocionante sector de la energía, ¡no dejes pasar esta oportunidad!
Tu carrera profesional como Teleoperador/a arranca con R&S Jobs. ¡Haz clic y comienza tu viaje!
SITA
Barcelona, ES
Customer Applications Support Specialist - Fixed-term 12 months
SITA · Barcelona, ES
Swift R ITIL Office
ABOUT THE ROLE & TEAM:
Our Senior Analyst Cabin Support is a key pillar in enabling our customers to maximize the use of our solutions that contribute to a connected and greener, more sustainable aviation through the enablement of flight optimization.
Reporting to the Cabin Customer Service Manager, the Senior Analyst Cabin Support is the overall responsible for the support to our customers, execution of Standard Operating Procedures related to ITIL processes such as Incident Management, Event Management and Request Fulfillment.
You will interact with the various functions within SITA FOR AIRCRAFT such as Customer Service, Engineering & Technology, and Operations as well as other colleagues across the company, located in 20+ countries (Canada, United-States, France, Switzerland, Germany, Singapore, United Arab Emirates, Spain...)
WHAT YOU WILL DO:- Perform daily monitoring of all Cabin customer tickets to ensure timely resolution.
- Deconflict and escalate urgent tickets to the appropriate engineering team for swift resolution.
- Take action to address tickets lacking sufficient information through effective communication and clarification.
- Monitor due dates for Service Request implementation to ensure timely completion.
- Facilitate communication between internal teams to ensure Customer Service Team is informed about tickets impacting their customers.
- Identify and prioritize service improvements based on internal business requirements and feedback.
- Collaborate with key internal stakeholders to monitor and uphold service level agreements (SLAs) and maintain service standards.
- Supervise the day-to-day delivery of IT services, ensuring adherence to established service levels.
- Monitor service performance metrics and identify areas for improvement to enhance service quality and operational efficiency.
- Coordinate with internal technical teams to promptly resolve service incidents and fulfil service requests.
EXPERIENCE:
- Minimum of 2 years proven experience in telecommunications in large scale business.
- Minimum of 2 years proven experience in a customer support role, preferably in a technical support or service desk environment.
- Proven experience using Service Now IT service management tool.
- Commitment to continuous learning and staying updated with industry trends and best practices.
- Fluent in English - verbal and written communication skills.
- Customer service orientation with the ability to communicate technical topics.
- Strong time management and multitasking abilities to handle multiple customer inquiries simultaneously in a fast-paced environment.
- Troubleshooting and problem-solving skills to diagnose and resolve technical issues effectively.
- Strong documentation skills to accurately record customer interactions and resolutions.
- Ability to work both independently and collaboratively in a team-oriented environment.
- Adaptability, resilience, and a positive attitude towards handling challenging customer situations.
- Be a team player.
NICE-TO-HAVE:
- High school diploma or equivalent with additional technical certifications or a degree in a related field is a plus.
- Experience in Air Transport is a plus.
- ITIL V4 Foundation certificate and experience working with ServiceNow is a plus.
WHAT WE OFFER:
SITA’s workplace is all about diversity, many different countries and cultures are represented in our workforce. We collaborate in our impressive offices, embracing a hybrid work format. As part of our global benefits, we offer:
🏡 Flex-week: Work from home up to 2 days/week (depending on your Team's needs).
⌚ Flex-day: You may wish to flex your arrival time at the office, to beat the rush hours or you may want to leave the office earlier to pick up your kids from school or to go to your favorite game: We support you in being open about your needs and routine with you manager.
🌎 Flex-location: Benefit for 30 working days from anywhere around the world each year!
🙌🏽 Competitive benefits according to the local market
SITA is an Equal Opportunity Employer and values a diverse workforce. In support of our Employment Equity Program, women, aboriginal people, members of visible minorities, and/or persons with disabilities are encouraged to apply and self-identify in the application process.
Sales Representative
2 de maigA.P. Moller - Maersk
Castellón y alrededores, ES
Sales Representative
A.P. Moller - Maersk · Castellón y alrededores, ES
R Office ERP Tableau
Definition:
Are you an action-oriented person who enjoys working in a fast-paced environment?
Maersk is looking for a dedicated, enthusiastic Integrated Sales for Maersk Spain (Location can be in Valencia, Barcelona or Madrid)
This position, based in Spain, is an exciting opportunity to work with our sales team to achieve results and manage relationship with existing and future customers as well as coordination with internal Maersk requirements to reach targets as agreed.
As an Integrated Sales Rep you will take over all sales responsibility for customer relationships and performance of r an assigned customer portfolio.
What we offer:
We offer a dynamic commercial position in an international setup with good employment terms and benefits. An exciting career opportunity in an international, challenging business setting, characterized by high pace and diversity.
Key responsibilities Able to map customer needs and along with product team propose “end to end” services that meet customer needs/pain points.
Manage assigned customers and budget base; pursue and secure business in line with the corporate and regional objectives. Develop customer value propositions for all appropriate business opportunities.
Strive for consultative sales to distinguish market presence by effectively probing and identifying needs and suggesting solutions to help customers Build understanding of all service offerings to be able to offer additional logistics products.
Has overall sales responsibility for customer relationships and
performance of an assigned customer portfolio for a medium impact
client base in any size cluster/geographical area.
Manage the selling process to customers, including pricing and contract negotiations Research and understand the territory to identify and establish business contacts with potential customers Research and analyze competitive and industry trends (e.g., analyze sales statistics, prepare reports, study literature regarding new and existing services and monitor sales, prices and services of competitors).
We are looking for:
- Commercial flair combined with natural initiative and curiosity. Always open to learn!
- Customer centric attitude
- Willingness to generate a positive impact on business but also both with customers and colleagues
- Passion and energy mixed with high professional standards. We live our values!
- The ability to thrive with a variety of tasks and understand the big picture, even when things get busy
- Empathy and the ability to turn customer needs into business opportunities.
- Excellent interpersonal and communication skills – essential for collaborating with colleagues and customers.
- Exceptional planning and structuring of work.
- Good experience of customer facing role(s).
- Previous experience on a position of Area Sales rep or Business Development Manager with a good experience in the business (5 years minimum), and very good understanding of the Spanish Customer needs.
- Experience in multiple roles and companies.
- Prior working experience in FMCG or lifestyle companies is a plus.
- Able to map customer needs and along with product team propose end to end services that meet customer needs/pain points
- Ability to work effectively in a dynamic but highly structured environment with strong competencies in English and proficiency in enterprise systems (ERP, TMS, WMS, etc.),
You have been reading so far, we are glad to see you are interested. If you can see yourself in this role and are keen to be part of this journey at Maersk, we look forward to hearing from you!
Maersk is committed to a diverse and inclusive workplace, and we embrace different styles of thinking. Maersk is an equal opportunities employer and welcomes applicants without regard to race, colour, gender, sex, age, religion, creed, national origin, ancestry, citizenship, marital status, sexual orientation, physical or mental disability, medical condition, pregnancy or parental leave, veteran status, gender identity, genetic information, or any other characteristic protected by applicable law. We will consider qualified applicants with criminal histories in a manner consistent with all legal requirements.
We are happy to support your need for any adjustments during the application and hiring process. If you need special assistance or an accommodation to use our website, apply for a position, or to perform a job, please contact us by emailing [email protected].
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