No et perdis res!
Uneix-te a la comunitat de wijobs i rep per email les millors ofertes d'ocupació
Mai no compartirem el teu email amb ningú i no t'enviarem correu brossa
Subscriu-te araTransport i Logística
1.212Comercial i Vendes
1.060Informàtica i IT
965Administració i Secretariat
763Comerç i Venda al Detall
565Veure més categories
Enginyeria i Mecànica
484Desenvolupament de Programari
473Indústria Manufacturera
409Educació i Formació
407Dret i Legal
317Màrqueting i Negoci
289Instal·lació i Manteniment
280Art, Moda i Disseny
176Disseny i Usabilitat
168Sanitat i Salut
162Publicitat i Comunicació
130Hostaleria
119Comptabilitat i Finances
110Arts i Oficis
107Construcció
105Recursos Humans
90Atenció al client
73Alimentació
72Turisme i Entreteniment
52Producte
51Immobiliària
45Banca
38Seguretat
31Farmacèutica
26Cures i Serveis Personals
22Energia i Mineria
19Social i Voluntariat
13Assegurances
4Esport i Entrenament
4Telecomunicacions
3Agricultura
0Ciència i Investigació
0Editorial i Mitjans
0Tècnic/a laboral
NovaAutoocupació
Barcelona, ES
Tècnic/a laboral
Autoocupació · Barcelona, ES
. Office
Autoocupació és una fundació que ajuda a les persones a desenvolupar-se professionalment i a exercir la seva vocació, mitjançant la creació o la compra d’una empresa i/o el treball per compte aliena. El nostre lema és “Soc el que vull ser”.
Cerquem un/a tècnica/a laboral per incorporar-se a l'equip de la nostra gestoria de manera immediata, per realitzar tasques pròpies del departament laboral, tals com la introducció de dades, la gestió documental i/o els tràmits a les administracions publiques.
Les seves funcions principals seran:
- Assessorament laboral a empreses.
- Altes, baixes i moviments d' afiliació i contractes.
- Realització i enviament de nòmines.
- Gestió de venciments i elaboració de contractes, pròrrogues i altres escrits.
- Elaboració de quitances i extincions contractuals per diferents motius.
- Gestió d'IT's i altres permisos (Tramitació de parts en Seguretat Social i Delt@).
- Registre de contractes a través de contrat@.
- Elaboració d'escrits per a diferents organismes públics (INEM, seguretat social, etc).
- Validació, introducció i manteniment de la informació en els sistemes i aplicatius corresponents.
- Suport i assistència tècnica a la persona responsable del servei.
- Recollida d'informació, anàlisi i elaboració de documentació tècnica, presentacions, informes i memòries.
- Participació en les reunions d’equip per tal de garantir la qualitat del programa.
- Formació: Estudis universitaris de Relacions Laborals o Grau Superior o Mig de l’àrea laboral. Es valorarà formació complementaria especialitzada en administració de personal i/o de recursos humans.
- Experiència: Es valorarà experiència i/o formació específica en activitats d’assessorament empresarial i gestió laboral d’empreses.
- Competències transversals:
- Capacitat d’organització i planificació.
- Habilitats de negociació.
- Orientació a l’usuari i capacitat de relació amb clients.
- Treball en equip.
- Capacitat d’abordar i resoldre problemes.
- Lingüístiques: Domini del català i castellà, nivell C1.
- Digitals:
- Coneixement del programa informàtic de nomines A3.
- Coneixement del funcionament dels explicatius telemàtics dels organismes oficials, Sistema Red de la seguretat social, contrat@ i certific@2 i CONTA.
- Coneixements avançats en paquet Office.
- Busquem un/a professional amb ganes d'aprendre i amb interès pel món de la gestió laboral, una persona dinàmica i amb ganes d’ampliar el seus coneixements.
- Bon ambient de treball en un equip dinàmic i compromès.
- Formació continuada i oportunitats de desenvolupament professional.
- Incorporació: Inmediata.
- Jornada completa. Horari: De dilluns a dijous, de 9 a 18,30 h (amb una hora per dinar); divendres, de 9 a 14h.
- Ubicació del lloc de treball: Barcelona