TRADE SPECIALIST
Ubicación:
MAÇANET DE LA SELVA, GI, ES
Fecha: 14 nov 2025
Frit Ravich
Frit Ravich es una empresa familiar fundada en 1963 por Josep Maria Viader, actual presidente, y dirigida desde 1997 por su hija Judith Viader, quién tomó el relevo generacional de la propiedad de la empresa liderando la expansión de negocio y el desarrollo de la marca y la distribución.
Somos fabricantes de Patatas Chips, Snacks y Frutos Secos con marca propia (800 referencias) y distribuidores de marcas externas de empresas tan consolidadas como Mars España, Nestlé o Ferrero (3.000 referencias), atendiendo 50.000 puntos de venta semanalmente. Operamos en el canal Alimentación, Hostelería, Impulso y Granel. Este modelo de gestión dual nos permite aprovechar lo mejor de los dos mundos para aportar valor a nuestros consumidores y clientes.
Descripción de la Oferta
Quina serà la teva missió?
T’apassiona el màrqueting de canal, l’anàlisi de dades i l’evolució del punt de venda?
A Frit Ravich 🍿🥜 busquem una persona analítica, planificada i amb energia per impulsar el desenvolupament del canal assignat i ajudar-nos a seguir alimentant moments de vida.
Si vols formar part d’una empresa familiar, innovadora i orientada al creixement… aquest projecte és per a tu! 🚀
🗓️ Com serà el teu dia a dia?
- Desenvoluparàs coneixement del mercat: tendències, categories i comportament del consumidor.
- Analitzaràs la nostra competència: preus, llançaments, assortiments i promocions.
- Definiràs i mantindràs els tipus d’establiment dins del canal, garantint la seva correcta actualització als sistemes.
- Desenvoluparàs els plans de màrqueting del canal assignat i dels principals clients.
- Definiràs l’assortiment òptim per cada tipus d’establiment i l’actualitzaràs amb els nous llançaments.
- Dissenyaràs criteris de gestió d’espai: planogrames, expositors, extra-espais i ubicacions estratègiques.
- Desenvoluparàs l’activitat promocional per segment, client i campanya.
- Coordinaràs i crearàs materials PLV segons pressupost i necessitats del canal.
- Faràs el seguiment de l’execució dels plans de màrqueting al punt de venda.
- Participaràs en reunions setmanals i mensuals de coordinació amb el departament de vendes.
- Definiràs els KPIs del canal i en faràs l’anàlisi conjuntament amb Control Comercial.
- Proposaràs accions correctores davant desviacions en vendes, marges o execució.
- Formar part d’una empresa familiar, sòlida i en creixement
- Horari amb flexibilitat d'entrada i sortida, i possibilitat de fer Teletreball
- Entorn dinàmic i innovador, amb autonomia per aportar idees i millorar processos.
- Desenvolupament professional continu, accés al Pla Energy i a projectes transversals via FritWay.
- Mútua de salud i xec guarderia o restaurant via retribució flexible (a càrrec de la persona treballadora).
- Descomptes de tots els nostres productes 🍿🥜
- Un projecte amb impacte real sobre vendes, marca i experiència al punt de venda.
- Formació superior en ADE, Economia, Màrqueting o similar.
- Experiència mínima de 3 anys en vendes, màrqueting o desenvolupament de negoci.
- Domini avançat d’eines informàtiques i capacitat analítica notable.
- Valorable formació de postgrau en Direcció Comercial o Màrqueting.
Veure més
No et perdis res!
Uneix-te a la comunitat de wijobs i rep per email les millors ofertes d'ocupació
Mai no compartirem el teu email amb ningú i no t'enviarem correu brossa
Subscriu-te ara