¡No te pierdas nada!
Únete a la comunidad de wijobs y recibe por email las mejores ofertas de empleo
Nunca compartiremos tu email con nadie y no te vamos a enviar spam
Suscríbete AhoraTransporte y Logística
67Comercial y Ventas
65Adminstración y Secretariado
56Informática e IT
49Industria Manufacturera
34Ver más categorías
Comercio y Venta al Detalle
27Ingeniería y Mecánica
26Instalación y Mantenimiento
16Marketing y Negocio
15Arte, Moda y Diseño
13Derecho y Legal
13Desarrollo de Software
13Educación y Formación
11Hostelería
9Alimentación
7Artes y Oficios
7Publicidad y Comunicación
7Sanidad y Salud
7Inmobiliaria
4Atención al cliente
3Construcción
3Diseño y Usabilidad
3Producto
3Recursos Humanos
3Turismo y Entretenimiento
3Contabilidad y Finanzas
2Seguros
2Banca
1Social y Voluntariado
1Agricultura
0Ciencia e Investigación
0Cuidados y Servicios Personales
0Deporte y Entrenamiento
0Editorial y Medios
0Energía y Minería
0Farmacéutica
0Seguridad
0Telecomunicaciones
0Top Zonas
València
314Customer Service Rep
1 nov.Baseline Fitness
València, ES
Customer Service Rep
Baseline Fitness · València, ES
. LESS
Job Summary
Responsible for new member sales and creating a positive member experience by providing a superior level of customer service to members, prospective members, and guests.
Essential Duties And Responsibilities
- Greet/meet potential members, providing a great customer experience.
- Handle front desk related tasks:
- Answering phone calls in a polite and friendly manner to assist with questions or concerns.
- Taking info calls and tours
- Assist in member check-ins, sign-ups, cancellations, BCM amenity usage, and updating member account information.
- Facilitate member services issues and questions and forward to Club Manager/Manager in Training/Team Lead as needed.
- Help maintain the neatness/cleanliness of the club.
- Dollars for Scholars Program
- Employee Appreciation Program
- Free Membership for self and one family member or friend
- Team Member Support Team
- Health, Dental and Vision Insurance
- Critical Illness Insurance
- Short Term Disability Insurance
- Accident Insurance
- Voluntary Life Insurance
- Pet Insurance
- HSA
- Advancement Opportunities
- Customer Service: communicates and interacts with customers (including coworkers and the public) in a way that exceeds the customer’s wants and needs.
- Listening: actively listens to customers, (includes coworkers and the public) empathizes (sees the situation from the customer’s perspective) and works together to solve the problem.
- Problem Solving: recognizes and defines problems; analyzes relevant information; encourages alternative solutions and plans to resolve situations; seeks additional assistance when needed.
- Diplomacy: demonstrates tact and skill in all interactions while using appropriate behavior and language.
- Communication: Ability to communicate questions, concerns or issues to a supervisor in a timely manner.
- Honesty and good work ethic
- Strong customer service skills
- Basic computer proficiency
- Standing and walking at least 75% of the shift
- Talking in person or on the phone at least 75% of the shift
- Must be able to lift to 50 lbs. less than 30% of the time.
Fuxiona Energía
Ontinyent, ES
ATENCION AL CLIENTE EN TIENDA - ONTINYENT
Fuxiona Energía · Ontinyent, ES
.
¿Te interesaría trabajar en una Empresa líder en el sector ENERGÉTICO?
Somos una Compañía nacional con un gran crecimiento, dedicada al sector energético, tanto a nivel residencial como empresarial. Buscamos una persona para la posición de Atención al Cliente en nuestras oficinas de ONTINYENT.
PERFIL PROFESIONAL
Competencias Personales
- Habilidades de comunicación y trato cordial con clientes.
- Capacidad de organización y gestión del tiempo.
- Iniciativa y proactividad en la resolución de incidencias.
- Adaptabilidad a un entorno dinámico y en crecimiento.
- Habilidades de comunicación escrita y oral.
- Experiencia previa en atención al cliente.
- Conocimiento del sector energético (tarifas, contratos, ahorro energético) en un plus.
- Recepción de llamadas, correos y visitas de clientes.
- Información y asesoramiento inicial sobre los servicios energéticos.
- Resolución de incidencias y canalización de reclamaciones al departamento correspondiente.
- Seguimiento postventa para garantizar la satisfacción del cliente.
- Fidelización de clientes.
- Remuneración acorde a la posición.
- Contrato indefinido.
- Jornada completa
- Posibilidad de desarrollo interno.
Te esperamos para conocerte y contártelo con más detalle. Sólo necesitamos tus ganas de trabajar y de superación.