¡No te pierdas nada!
Únete a la comunidad de wijobs y recibe por email las mejores ofertas de empleo
Nunca compartiremos tu email con nadie y no te vamos a enviar spam
Suscríbete AhoraTransporte y Logística
18Comercial y Ventas
15Informática e IT
14Adminstración y Secretariado
12Comercio y Venta al Detalle
11Ver más categorías
Ingeniería y Mecánica
9Industria Manufacturera
8Derecho y Legal
6Marketing y Negocio
6Arte, Moda y Diseño
4Educación y Formación
4Contabilidad y Finanzas
3Diseño y Usabilidad
3Instalación y Mantenimiento
3Artes y Oficios
2Cuidados y Servicios Personales
2Desarrollo de Software
2Recursos Humanos
2Seguridad
2Turismo y Entretenimiento
2Construcción
1Farmacéutica
1Hostelería
1Inmobiliaria
1Sanidad y Salud
1Agricultura
0Alimentación
0Atención al cliente
0Banca
0Ciencia e Investigación
0Deporte y Entrenamiento
0Editorial y Medios
0Energía y Minería
0Producto
0Publicidad y Comunicación
0Seguros
0Social y Voluntariado
0Telecomunicaciones
0Top Zonas
Bizkaia
93SELECCION & FORMACION
Bilbao, ES
GESTOR DE PROYECTOS INTERNACIONALES
SELECCION & FORMACION · Bilbao, ES
Nuestro cliente AIC Automotive Intelligence Center precisa incorporar en su centro de trabajo situado en Boroa:
GESTOR/A DE PROYECTOS INTERNACIONALES
Su misión principal será prestar un adecuado soporte en la gestión de proyectos de alcance internacional en el sector de la movilidad/automoción.
PERFIL:
- Grado/Máster en disciplinas relacionadas con sectores industriales e internacionalizados.
- Experiencia de, al menos, 5 años en funciones relacionadas con la gestión de proyectos de carácter formativo/talento, consultoría, etc.
- Inglés y euskera.
- Iniciativa, responsabilidad y autonomía para crear y liderar proyectos cumpliendo con los plazos y objetivos.
- Capacidad de trabajar en equipo, local e internacional, y en varios proyectos simultáneamente.
- Buena capacidad de comunicación, relación con terceros y resolución de problemas.
- Atención al detalle, gusto por el trabajo organizado y capacidad de síntesis.
El proceso de selección se realizará de forma individual y en entrevista inicial se ampliarán datos.
Devoteam
Bizkaia, ES
Cybersecurity Project Manager
Devoteam · Bizkaia, ES
Para incorporación en nuestra unidad especializada Cyber / IGA buscamos un Project Manager con experiencia en gestión de proyectos en áreas de Ciberseguridad.
El puesto sería modalidad híbrida en Bilbao.
FUNCIONES:
- Organización, planificación y ejecución de proyectos de ciberseguridad.
- Dirección de equipos, definición de objetivos y comunicación con diferentes departamentos.
REQUISITOS
Experiencia en gestión de proyectos en cualquier área de ciberseguridad valorando positivamente experiencia en gestión de identidades / IAM.
Inglés avanzado oral y escrito
OFRECEMOS:
- Contratación INDEFINIDA.
- Medidas de conciliación laboral y familiar: flexibilidad horaria, jornada intensiva los viernes y los meses de verano, medidas de flexibilidad espacial, ayudas y tramites administrativos en los permisos de maternidad y paternidad, participación en acciones formativas...etc).
- Acceso al Plan de Retribución Flexible (Seguro médico, Cheques guardería, Ticket Restaurant, Tarjeta de Transporte y Formación).
- Servicio de fisioterapia gratuito en la sede principal.
- Asignación de un HRBP que te acompañará a lo largo de la trayectoria, para apoyar el desarrollo profesional y personal durante la prestación de servicios.
- Clases de Inglés.
- Recursos para Devoteamers (ofrece descuentos a las personas trabajadoras en compras de artículos, reservas de entradas, viajes...etc.).
El Grupo Devoteam trabaja por la igualdad de oportunidades, por la promoción de sus personas trabajadoras por méritos, y lucha activamente contra toda forma de discriminación. Estamos convencidos de que la diversidad y equidad contribuyen a la creatividad, el dinamismo y la excelencia de nuestra organización, contribuyendo en el avance de la sociedad. Todos nuestros puestos están abiertos a todas las personas.
Project Manager
2 may.Ecolab
Project Manager
Ecolab · Bizkaia, ES
Teletrabajo Agile
- Play a key role in supervising the Execution SGS/TWM Projects Portfolio, ensuring they align with the business goals, and managing resources effectively.
- Lead the team of Project Managers in charge of the Project Execution, ensuring they are completed on time, within scope, and within budget.
- Assure consistence of realized projects with the design received by the Design Team
- Assure correct handover of information to MO Team in charge of operation
- Develop and maintain detailed projects portfolio master plan, including timelines, milestones, and resource allocation.
- Coordinate cross-functional teams, including engineering, marketing, sales, and customer support, to ensure project alignment and successful execution.
- Identify and mitigate risks, and resolve issues that may arise during the project lifecycle.
- Communicate project status, progress, and any changes to stakeholders, including senior management and clients.
- Ensure that all projects adhere to company standards and best practices.
- Track and monitor performance of Projects in execution, assuring adherence to Company’s KPIs , timely advice deviance and plan necessary actions to restore / recover where necessary
- Determine critical requirements from cross-functional teams and external vendors
- Foster a collaborative and positive team environment, promoting continuous improvement and innovation.
- Education: Engineering Master Degree
- Proven experience as a Program Manager or in a similar role, with a track record of successfully managing complex projects.
- Proven experience managing and developing direct reports
- Proven experience managing and coordinating work groups and resources.
- Strong understanding of project management methodologies and tools .
- Familiarity with water treatment technologies Design, Construction, Commissioning and start-up
- Communication skills: English fluent written and verbal
- Excellent organizational and multitasking skills.
- Exceptional communication and interpersonal skills.
- Ability to lead and motivate teams, and work effectively with diverse stakeholders
- Synthesis and pragmatic approach
- Agile mindset able to approach multidisciplinary topics
- Strong problem solving skills
- The jobholder would functionally report in the Sustainable Grow Organization to the Central Engineering Manager
- The jobholder will coordinate the activities of the Project Managers, that are dedicated to Execute new SGS/TWM solutions for our customers and will report to the jobholder
- The jobholder will assure the proper distribution of the workload inside the team
- The jobholder will assure the proper periodical communication of projects performance both external (to customer) and internal (to senior Management and Divisional Leadership) .
- The Jobholder will follow up the work of the team assuring consistence with Team and Division Goals and respect of KPIs
- The jobholder will monitor the performance of the team and highlight needs and risks to senior management where necessary
- The Jobholder would be home based in Spain
- Preferably The Jobholder has to be familiar with water treatment process technologies (Reverse Osmosis, Ultrafiltration, MBR, etc..) and/or wastewater technologies (DAF, flocculation, Biological treatment)
- The Jobholder would have had experience, even if limited, with plant operation & maintenance.
- The Jobholder has to be familiar with engineering drawings (P&ID, mass balance, General Arrangement, data sheets, troubleshooting list, etc..).
- The Job holder will periodically track and follow up Kpis of projects in execution to be consistent with expected financial performance according to Team Goals. He/sh will periodically update senior management
- The Job holder will be familiar with specific tools for project management (Ms Projects or equivalent)
- The Job holder shall be aware of Safety & Environmental aspects of legislation in Europe as well as CE certification requirements
Ecolab is committed to fair and equal treatment of associates and applicants and furthering the principles of Equal Opportunity to Employment. Our goal is to fully utilize minority, female, and disabled individuals at all levels of the workforce. We will recruit, hire, promote, transfer and provide opportunities for advancement based on individual qualifications and job performance. In all matters affecting employment, compensation, benefits, working conditions, and opportunities for advancement, Ecolab will not discriminate against any associate or applicant for employment because of race, religion, color, creed, national origin, citizenship status, sex, sexual orientation, gender identity and expressions, genetic information, marital status, age, or disability.