¡No te pierdas nada!
Únete a la comunidad de wijobs y recibe por email las mejores ofertas de empleo
Nunca compartiremos tu email con nadie y no te vamos a enviar spam
Suscríbete AhoraTransporte y Logística
7Adminstración y Secretariado
4Comercial y Ventas
2Contabilidad y Finanzas
2Informática e IT
2Ver más categorías
Ingeniería y Mecánica
2Marketing y Negocio
2Alimentación
1Comercio y Venta al Detalle
1Derecho y Legal
1Desarrollo de Software
1Educación y Formación
1Industria Manufacturera
1Recursos Humanos
1Sanidad y Salud
1Turismo y Entretenimiento
1Agricultura
0Arte, Moda y Diseño
0Artes y Oficios
0Atención al cliente
0Banca
0Ciencia e Investigación
0Construcción
0Cuidados y Servicios Personales
0Deporte y Entrenamiento
0Diseño y Usabilidad
0Editorial y Medios
0Energía y Minería
0Farmacéutica
0Hostelería
0Inmobiliaria
0Instalación y Mantenimiento
0Producto
0Publicidad y Comunicación
0Seguridad
0Seguros
0Social y Voluntariado
0Telecomunicaciones
0Consultor Económico
25 jun.pmfarma
Hospitalet de Llobregat, L', ES
Consultor Económico
pmfarma · Hospitalet de Llobregat, L', ES
Persona consultora econòmica especialitzada en economia social
Coopdemà és una consultoria consolidada dins l'economia social.
Portem 15 anys donant servei a entitats de l'economia social en els àmbits econòmic, jurídic i laboral.
Per Ampliació Del Departament, Cerquem Una Persona Per Dur a Terme Tasques De Consultor/a En L'àmbit Econòmic, Ajustades Segons Perfil i Experiència, Que Realitzi Les Següents Funcions
- Assessoraments a entitats en l'àmbit econòmic.
- Elaboració de pressupostos i control pressupostari.
- Seguiment i control de tresoreria.
- Elaboració i seguiment de plans de viabilitat de projectes.
- Acompanyament a projectes d'habitatge cooperatiu.
- Suport en la justificació de subvencions.
- Suport a les diferents àrees de l'entitat i a altres entitats vinculades, i als seus òrgans socials, amb l'elaboració de la informació econòmica.
- Participació en reunions i assembles de les entitats.
- Formació en ADE o Grau Superior en Administració i Finances.
- Experiència mínima de 3 anys en tasques similars.
- Persona organitzada, autònoma, amb iniciativa i capacitat de treball en equip.
- Català parlat i escrit.
- Coneixements de programes de gestió i comptables.
- Habilitats socials i comunicatives.
- Formació i/o experiència en consultoria d'entitats.
- Experiència en entitats socials, cooperatives amb o sense ànim de lucre i Fundacions.
- Treballen consultoria de l'economia social amb trajectòria consolidada.
- Contracte laboral indefinit de jornada completa de 39 h setmanals (amb període de prova).
- Condicions laborals segons el Conveni col·lectiu d'oficines i despatxos de Catalunya.
- L'horari serà estable però a la vegada adaptable a les necessitats i activitat de l'entitat.
- Lloc de treball: principalment a la seu de la cooperativa i puntualment a les empreses clients.
- Incorporació:mes de setembre/2025.
- A futur, possibilitat d'incorporació com a sòcia treballadora.
Consultor Económico
25 jun.pmfarma
Hospitalet de Llobregat, L', ES
Consultor Económico
pmfarma · Hospitalet de Llobregat, L', ES
Persona consultora econòmica especialitzada en economia social
Coopdemà és una consultoria consolidada dins l'economia social.
Portem 15 anys donant servei a entitats de l'economia social en els àmbits econòmic, jurídic i laboral.
Per Ampliació Del Departament, Cerquem Una Persona Per Dur a Terme Tasques De Consultor/a En L'àmbit Econòmic, Ajustades Segons Perfil i Experiència, Que Realitzi Les Següents Funcions
- Assessoraments a entitats en l'àmbit econòmic.
- Elaboració de pressupostos i control pressupostari.
- Seguiment i control de tresoreria.
- Elaboració i seguiment de plans de viabilitat de projectes.
- Acompanyament a projectes d'habitatge cooperatiu.
- Suport en la justificació de subvencions.
- Suport a les diferents àrees de l'entitat i a altres entitats vinculades, i als seus òrgans socials, amb l'elaboració de la informació econòmica.
- Participació en reunions i assembles de les entitats.
- Formació en ADE o Grau Superior en Administració i Finances.
- Experiència mínima de 3 anys en tasques similars.
- Persona organitzada, autònoma, amb iniciativa i capacitat de treball en equip.
- Català parlat i escrit.
- Coneixements de programes de gestió i comptables.
- Habilitats socials i comunicatives.
- Formació i/o experiència en consultoria d'entitats.
- Experiència en entitats socials, cooperatives amb o sense ànim de lucre i Fundacions.
- Treball en consultoria de l'economia social amb trajectòria consolidada.
- Contracte laboral indefinit de jornada completa de 39 h setmanals (amb període de prova).
- Condicions laborals segons el Conveni col·lectiu d'oficines i despatxos de Catalunya.
- L'horari serà estable però a la vegada adaptable a les necessitats i activitat de l'entitat.
- Lloc de treball: principalment a la seu de la cooperativa i puntualment a les empreses clients.
- Incorporació: mes de setembre/2025.
- A futur, possibilitat d'incorporació com a sòcia treballadora.