No et perdis res!
Uneix-te a la comunitat de wijobs i rep per email les millors ofertes d'ocupació
Mai no compartirem el teu email amb ningú i no t'enviarem correu brossa
Subscriu-te araComercial i Vendes
40Educació i Formació
33Transport i Logística
30Administració i Secretariat
20Informàtica i IT
16Veure més categories
Art, Moda i Disseny
15Màrqueting i Negoci
14Instal·lació i Manteniment
10Alimentació
8Arts i Oficis
8Comerç i Venda al Detall
8Enginyeria i Mecànica
8Desenvolupament de Programari
7Dret i Legal
7Hostaleria
7Construcció
6Disseny i Usabilitat
5Indústria Manufacturera
4Publicitat i Comunicació
4Atenció al client
3Sanitat i Salut
3Comptabilitat i Finances
2Energia i Mineria
2Immobiliària
2Banca
1Cures i Serveis Personals
1Esport i Entrenament
1Recursos Humans
1Turisme i Entreteniment
1Agricultura
0Assegurances
0Ciència i Investigació
0Editorial i Mitjans
0Farmacèutica
0Producte
0Seguretat
0Social i Voluntariat
0Telecomunicacions
0Top Zones
Málaga
121Morgan Philips Group
Málaga, ES
Director/a Oficina Sevilla & Málaga
Morgan Philips Group · Málaga, ES
Office
Office Manger, Consultor Senior, Manager Oficina
Importante empresa de Trabajo Temporal en plena expansión precisa incorporar en Sevilla y Málaga a un/ Director/a de Oficina para liderar la estrategia de crecimiento del mercado de Trabajo Temporal en su zona de actuación.
Reportando a la Dirección General su misión será la de conseguir los objetivos marcados, liderando la parte comercial y al equipo técnico y adaptando la estrategia comercial de la compañía a los objetivos de su zona de actuación. Gestionará de forma directa un equipo aproximado de unas 6 personas, aunque empezará por 1-2 personas, e irá creciendo de forma progresiva, según el volumen de negocio que aporte en su zona de actuación.
Sus Principales Funciones Serán
- Proponer la política comercial de su zona, siguiendo las directrices determinadas y pactadas con dirección general.
- Concretar estrategias comerciales junto al equipo.
- Realizar un seguimiento periódico de las cuotas de mercado.
- Seleccionar, formar y desarrollar al equipo comercial y técnico de su oficina.
- Conocer, desarrollar y mantener una relación importante de confianza y profesional con los clientes y el mercado.
- Reportar resultados del área comercial a la dirección Territorial, así como a la dirección general.
- Aproximadamente 10 años de experiencia en diferentes posiciones dentro del área comercial en el sector de Consultoría de Recursos Humanos, habiéndose desarrollado los últimos 5 años en posiciones Senior o haber consolidado la posición de Director de Oficina.
- Experiencia en el sector Consultoría de Recursos Humanos y conocimiento del entorno B2B de su zona de actuación.
- Titulación universitaria en económicas / administración y dirección de empresas / marketing o similar. Idealmente Master en Dirección Comercial.
- Conocimientos ofimáticos y financieros, ya que gestionará la cuenta de resultados de su oficina y manejará el presupuesto asignado a su zona.
- Conocimiento exhaustivo de la competencia (análisis y seguimiento de la evolución de la competencia, tanto directa como indirecta).
- Interés y conocimiento de las tendencias del sector de los Recurso Humanos
- Imprescindible disponibilidad para viajar en su zona de actuación.
- A nivel competencial pensamos en un perfil con capacidad de análisis, liderazgo, orientación al cliente, compromiso, trabajo en equipo, visión estratégica y alta orientación comercial.
Director Comercial
13 de maigBetancourt Executive Search & HR Advisory
Málaga, ES
Director Comercial
Betancourt Executive Search & HR Advisory · Málaga, ES
Nuestro cliente es una empresa andaluza dedicada a la fabricación, comercialización y distribución de productos relacionados con el equipamiento de Hostelería y colectividades.
Con el objetivo de reforzar su desarrollo comercial, BETANCOURT está en busca de su Director/a Comercial, con sede en Málaga y reportando directamente a Gerencia.
¿Cuál es la misión del puesto?
La persona en esta posición diseña, dirige e implementa las estrategias necesarias para alcanzar y superar los objetivos comerciales de la organización, en constante coordinación y comunicación con otros departamentos de la empresa.
¿Cuáles son las principales funciones?
- Diseñar planes de negocio a partir del análisis y estudios de mercado, que le permitan asegurar su presencia en el mercado.
- Identificar oportunidades comerciales y amenazas para diseñar rutas de crecimiento o desarrollo de nuevos productos.
- Construir y gestionar las relaciones con socios comerciales, clientes, proveedores y distribuidores para brindar nuevas oportunidades comerciales a la organización.
- Coordinar diversos equipos bajo su cargo en la implementación de las estrategias comerciales, tales como Marketing, Ventas y Servicio al Cliente.
- Desarrollo e optimización del CRM.
- Negociar los contratos con clientes para alcanzar el máximo beneficio para ambas partes y asegurar relaciones comerciales a largo plazo.
- Desarrollar propuestas innovadoras que respondan a cambios de mercado y entonos comerciales adversos.
- Hacer seguimiento al mercado, tendencias y competidores con el fin de tomar decisiones de ajustes en los planes comerciales adaptados a nuevas realidades.
- Garantizar en su equipo, el entrenamiento y la capacitación necesaria para el cumplimiento de sus funciones.
- Estar atento y al día, sobre la digitalización del área comercial, ajustándose a las nuevas tendencias de marketing digital, e-commerce, trabajo remoto, etc.
¿Qué buscamos?
El candidato/a idóneo/a es alguien con un sólido bagaje en la dirección y dimensionamiento eficiente del equipo de ventas, así como experiencia demostrable alcanzando los objetivos comerciales.
Perfil profesional requerido:
- Formación preferentemente en el área de Administración de empresas, Finanzas, Administración comercial o similar.
- Experiencia de al menos 3 años en ventas o área comercial liderando equipos de trabajo.
- Experiencia en empresas B2B y venta de productos, preferentemente en el canal Horeca.
- No es imprescindible experiencia en el sector, si bien será valorada.
- Experiencia en la implementación de estrategias de marketing o en su diseño y ejecución.
- Profundo conocimiento de conceptos financieros (presupuestos, pricing, rentabilidad, reportes y métricas financieras)
- Conocimiento de plataformas tecnológicas relevantes y software del área.
Competencias asociadas a la posición:
- Sólida competencia de liderazgo
- Alta visión comercial y de negocio
- Planeación estratégica
- Habilidades interpersonales, de influencia y comunicación
¿Qué te ofrece esta oportunidad?
- La incorporación inmediata a una empresa con una relevante cartera de productos y ambición por ser un referente en sus clientes presentes y futuros.
- Un proyecto profesional totalmente estable y con proyección, en una empresa con más de 40 años de presencia en el mercado.
- Un salario acorde con la experiencia y valores aportados.
Thermo Fisher Scientific
Senior Director, Marketing (Digital & eCommerce)
Thermo Fisher Scientific · Málaga, ES
Teletreball Big Data
When you’re part of Thermo Fisher Scientific, you’ll do challenging work, and join a team that values performance, quality and innovation. As part of a successful, growing global organization you will be encouraged to perform at your best. With revenues of more than $40 billion and the largest investment in R&D in the industry, we give our people the resources and chances to create significant contributions to the world.
The job:
Fisher Scientific Europe is looking for a new Sr Director, Marketing to lead their Marketing function in Europe. As Sr Director, you will have accountability for ensuring profitable growth, achieved through developing and implementing marketing strategies and tactics that drive growth, efficiency, operational excellence, and a continuously improving presence in the market. We need someone who will closely collaborate with Sales as well as Portfolio Management to align around our commercial goals. Scaling and automating of activities is a key part of the remit.
This is a role for an experienced Marketing leader, with a strong technical background in Digital Marketing and eCommerce, gained in a large international corporate environment.
The role is fully remote (working from home) and can be based anywhere in Europe. Some international travel will be required – up to 30% per annum, including overnight stays.
We look forward to receiving your application in English.
What will you do?
- Together with the leadership team, you will set the strategic direction for the division, deploying marketing teams to deliver on these commitments
- Take accountability for the marketing strategy, with an emphasis on digital marketing and demand generation, running clear metrics to support this deployment. Your team will be responsible for Fisher Scientific, Europe’s product master data
- Work closely with other divisions in the company, as well as external vendors, to build and deploy effective marketing tactics. They will use the strengths of a large-scale distributor, taking ownership to drive e-commerce initiatives that generate revenue growth.
- Use strong leadership skills to develop and identify talent to support business growth and lead your team of 5 direct reports (total org size c.80 ppl)
- A Life Sciences or Computer Sciences qualification preferred, combined with a strong background in marketing in a retail / distribution environment
- A detailed understanding of marketing tech stacks, experienced in creatively using big data to drive an innovative approach and tactics. Be ready to share examples of how you have used Data Science and Big Data when implementing marketing activity
- Expertise in e-commerce in a B2B environment, preferably gained through a wealth of career experiences, will position you for success in this role
- Strong capability in building and driving innovation into organizations, along with the possession of high levels of business and financial savvy
- Previous management experience gained in an international and matrixed environment, along with well-developed coaching, mentoring and people development skills are required. Validated leadership capabilities, ability to influence, encourage and lead change are also critical skills for the role
- Advanced level of English
- Competitive salary, plus annual incentive bonus and car allowance
- Full benefits package – may include pension, insurance, healthcare and LTI (specifics depend on country of hire)
Our Mission is to enable our customers to make the world healthier, cleaner and safer. Watch as our colleagues explain 5 reasons to work with us. As one team of 100,000+ colleagues, we share a common set of values - Integrity, Intensity, Innovation and Involvement - working together to accelerate research, solve complex scientific challenges, drive technological innovation and support patients in need. #StartYourStory at Thermo Fisher Scientific, where diverse experiences, backgrounds and perspectives are valued.
Apply today! http://jobs.thermofisher.com
Thermo Fisher Scientific is an EEO/Affirmative Action Employer and does not discriminate on the basis of race, color, religion, sex, sexual orientation, gender identity, national origin, protected veteran status, disability or any other legally protected status.
myGwork
Senior Director, Marketing (Digital & eCommerce)
myGwork · Málaga, ES
Teletreball Big Data
This inclusive employer is a member of myGwork – the largest global platform for the LGBTQ+ business community.
Job Description
When you're part of Thermo Fisher Scientific, you'll do challenging work, and join a team that values performance, quality and innovation. As part of a successful, growing global organization you will be encouraged to perform at your best. With revenues of more than $40 billion and the largest investment in R&D in the industry, we give our people the resources and chances to create significant contributions to the world.
The Job
Fisher Scientific Europe is looking for a new Sr Director, Marketing to lead their Marketing function in Europe. As Sr Director, you will have accountability for ensuring profitable growth, achieved through developing and implementing marketing strategies and tactics that drive growth, efficiency, operational excellence, and a continuously improving presence in the market. We need someone who will closely collaborate with Sales as well as Portfolio Management to align around our commercial goals. Scaling and automating of activities is a key part of the remit.
This is a role for an experienced Marketing leader, with a strong technical background in Digital Marketing and eCommerce, gained in a large international corporate environment.
The role is fully remote (working from home) and can be based anywhere in Europe. Some international travel will be required - up to 30% per annum, including overnight stays.
We look forward to receiving your application in English.
What will you do?
- Together with the leadership team, you will set the strategic direction for the division, deploying marketing teams to deliver on these commitments
- Take accountability for the marketing strategy, with an emphasis on digital marketing and demand generation, running clear metrics to support this deployment. Your team will be responsible for Fisher Scientific, Europe's product master data
- Work closely with other divisions in the company, as well as external vendors, to build and deploy effective marketing tactics. They will use the strengths of a large-scale distributor, taking ownership to drive e-commerce initiatives that generate revenue growth.
- Use strong leadership skills to develop and identify talent to support business growth and lead your team of 5 direct reports (total org size c.80 ppl)
- A Life Sciences or Computer Sciences qualification preferred, combined with a strong background in marketing in a retail / distribution environment
- A detailed understanding of marketing tech stacks, experienced in creatively using big data to drive an innovative approach and tactics. Be ready to share examples of how you have used Data Science and Big Data when implementing marketing activity
- Expertise in e-commerce in a B2B environment, preferably gained through a wealth of career experiences, will position you for success in this role
- Strong capability in building and driving innovation into organizations, along with the possession of high levels of business and financial savvy
- Previous management experience gained in an international and matrixed environment, along with well-developed coaching, mentoring and people development skills are required. Validated leadership capabilities, ability to influence, encourage and lead change are also critical skills for the role
- Advanced level of English
- Competitive salary, plus annual incentive bonus and car allowance
- Full benefits package - may include pension, insurance, healthcare and LTI (specifics depend on country of hire)
Our Mission is to enable our customers to make the world healthier, cleaner and safer. Watch as our colleagues explain 5 reasons to work with us. As one team of 100,000+ colleagues, we share a common set of values - Integrity, Intensity, Innovation and Involvement - working together to accelerate research, solve complex scientific challenges, drive technological innovation and support patients in need. #StartYourStory at Thermo Fisher Scientific, where diverse experiences, backgrounds and perspectives are valued.
Apply today! http://jobs.thermofisher.com
Thermo Fisher Scientific is an EEO/Affirmative Action Employer and does not discriminate on the basis of race, color, religion, sex, sexual orientation, gender identity, national origin, protected veteran status, disability or any other legally protected status.
Music Director
3 de maigPuente Romano Beach Resort
Marbella, ES
Music Director
Puente Romano Beach Resort · Marbella, ES
As the Music Director at Puente Romano, you will be responsible for curating and overseeing the musical ambiance across multiple outlets including food and beverage venues, nightclubs, gym, and spa areas. Your role will encompass maintaining sound systems, sourcing and managing DJs, programming music streaming services, and occasionally providing DJ services when required. This position requires a creative and detail-oriented individual who is passionate about creating immersive and memorable experiences through music.
Responsibilities
Curate Music Atmosphere:
- Develop and maintain a comprehensive music strategy that aligns with the brand image and target demographics of each outlet.
- Ensure that the music enhances the ambiance and overall guest experience in all areas of the hotel.
Sound System Management:
- Oversee the maintenance and operation of sound systems in various outlets, ensuring optimal performance at all times.
- Troubleshoot any technical issues related to sound equipment and collaborate with the maintenance team for prompt resolution.
DJ Sourcing and Management:
- Identify and recruit talented DJs who can deliver exceptional performances tailored to each outlet's atmosphere and clientele.
- Negotiate contracts, manage schedules, and provide guidance to DJs to ensure consistency in musical programming.
Music Programming:
- Curate playlists and music selections for streaming services used throughout the hotel, considering factors such as time of day, guest demographics, and seasonal trends.
- Stay updated on the latest music trends and genres to keep the music offerings fresh and engaging.
Live DJ Performances:
- DJ at designated times and venues as needed, ensuring seamless transitions between tracks and maintaining energy levels in line with the atmosphere.
- Engage with guests to gauge their music preferences and adapt the playlist accordingly to create personalized experiences
Collaboration and Communication:
- Collaborate with other departments such as F&B, events, and marketing to coordinate music-related initiatives and promotions.
- Communicate regularly with management to provide updates on music-related activities, performance metrics, and guest feedback.
Requirements.
- Proven experience as a Music Director.
- Strong knowledge of music genres, trends, and the ability to curate playlists that cater to diverse audiences.
- Proficiency in sound system operations and troubleshooting.
- Excellent communication and interpersonal skills, with the ability to collaborate effectively with DJs, staff, and management.
- Experience in DJing and mixing music live is preferred.
- Flexibility to work evenings, weekends, and holidays as required by the operational needs of the hotel.
- Passion for delivering exceptional guest experiences and a commitment to upholding the hotel's standards of excellence.
Join us at Puente Romano and be a part of creating unforgettable musical experiences in the vibrant city of Marbella. If you are a dynamic and innovative individual with a passion for music and hospitality, we invite you to apply for the Music Director position and contribute to our exceptional guest experiences.
Michael Page
International, ES
Responsable de Tecnología con experiencia en Ciberseguridad
Michael Page · International, ES
Office
¿Dónde vas a trabajar?
Nuestro cliente es una organización de gran envergadura en el sector de Energía y Recursos Naturales, con un fuerte enfoque en la innovación tecnológica. Con sede en Málaga, la empresa se enorgullece de su compromiso con la excelencia y la mejora continua.
¿Qué harás en tu nuevo puesto?
- Realizar actividades asociadas a la gestión de administración de usuarios en sistemas y aplicaciones.
- Mantener actualizados los registros de acceso de los usuarios a los sistemas de información.
- Realizar procesos de respaldo y procedimientos de recuperación de datos.
- Verificar periódicamente los procedimientos de respaldo y recuperación de datos.
- Revisar y mantener sistemas de información, redes y comunicaciones, así como configuraciones de servidores, aplicaciones y redes.
- Realizar revisiones periódicas de los derechos de acceso de los usuarios a los sistemas de información.
- Supervisar el mantenimiento de la configuración del firewall.
- Analizar incidentes de seguridad reportados por el firewall.
- Mantener el inventario de activos.
- Gestionar y asignar las necesidades de soporte solicitadas por los usuarios.
- Garantizar el cumplimiento de los controles de seguridad y los requisitos de seguridad del cliente.
- Desarrollar manuales y procedimientos de SGSI y procedimientos de seguridad para la implementación de controles.
- Brindar apoyo y orientación a la gerencia para el desarrollo de la Política de Seguridad de la Información.
- Asegurar que las acciones correctivas se lleven a cabo dentro de los plazos especificados.
¿A quién buscamos (H/M/D)?
El/la candidato/a seleccionado deberá cumplir los siguientes requisitos:
- Titulación en Informática, Ingeniería de Sistemas o campos relacionados.
- Certificaciones en Ciberseguridad.
- Familiaridad con las leyes y regulaciones de seguridad de la información.
- Habilidad para tomar decisiones críticas y resolver problemas de manera efectiva.
¿Cuáles son tus beneficios?
- Proyecto puntero en el sector aeroespacial.
- Full Office en el PTA de Málaga.
- Horario de 9 a 18h con flexibilidad.
- Plan de carrera a largo plazo.