¡No te pierdas nada!
Únete a la comunidad de wijobs y recibe por email las mejores ofertas de empleo
Nunca compartiremos tu email con nadie y no te vamos a enviar spam
Suscríbete AhoraComercial y Ventas
42Informática e IT
38Transporte y Logística
37Adminstración y Secretariado
25Comercio y Venta al Detalle
23Ver más categorías
Desarrollo de Software
19Derecho y Legal
16Educación y Formación
15Construcción
11Marketing y Negocio
10Instalación y Mantenimiento
9Arte, Moda y Diseño
8Industria Manufacturera
7Hostelería
6Inmobiliaria
6Recursos Humanos
6Alimentación
4Cuidados y Servicios Personales
4Ingeniería y Mecánica
4Seguridad
4Diseño y Usabilidad
3Producto
3Sanidad y Salud
3Artes y Oficios
2Atención al cliente
2Publicidad y Comunicación
2Banca
1Contabilidad y Finanzas
1Turismo y Entretenimiento
1Agricultura
0Ciencia e Investigación
0Deporte y Entrenamiento
0Editorial y Medios
0Energía y Minería
0Farmacéutica
0Seguros
0Social y Voluntariado
0Telecomunicaciones
0Top Zonas
Málaga
151Asistente de Manager
NuevaFoot Locker
Marbella, ES
Asistente de Manager
Foot Locker · Marbella, ES
Descripción general
No puede pensar en un lugar mejor para estar. Disfruta proporcionando formación y enseñanza a su equipo para mejorar continuamente la manera en que proporcionan una excelente experiencia del cliente en la tienda, y está dispuesto a empezar a dirigir al equipo en todos los aspectos de la experiencia del cliente, entre ellos, operaciones en la tienda, formación, gestión del empleado, presentación visual de la mercancía y protección de los activos. En ausencia del manager de la tienda, usted asumirá todas las tareas de gestión. Su rendimiento se medirá por su capacidad para impulsar las ventas y maximizar los objetivos de beneficio para una tienda específica.
Responsabilidades
- Formar y motivar a su equipo para impulsar ventas que proporcionen un servicio excepcional de atención al cliente
- Garantizar elevados niveles de satisfacción del cliente conociendo todos los productos que se ofrecen y colaborando con los compañeros de trabajo para proporcionar un excelente servicio de ventas
- Proporcionar ventas, experiencia del cliente, presentación visual de la mercancía y expectativas operativas
- Actuar como socio entre clientes, empleados de ventas y la dirección de las tiendas
- Capacidad para aprender y compartir los conocimientos sobre los productos y las tendencias para coincidir con las necesidades del cliente
- Se mantiene al tanto y conoce todos los productos y está al día con las tendencias y productos actuales o futuros
- Contribuye a un entorno laboral positivo y de integración
- Capacidad de liderazgo demostrada y un mínimo de un año de experiencia en un entorno de ventas de cara al cliente
- Siente seguridad personal y le resulta cómodo relacionarse con los clientes para proporcionar una mejor experiencia
- Con motivación para lograr excelentes resultados gracias al entusiasmo personal para relacionarse con clientes y productos deportivos
- Cuenta con recursos y es versátil para responder a oportunidades y exigencias cambiantes en un entorno comercial omnicanal en constante cambio
- Inicia la realización de tareas o actividades sin necesidad de supervisión
- Sólidas habilidades matemáticas y cognitivas, lo que incluye análisis de problemas, toma de decisiones y análisis financieros
- Elevado nivel de ética, valores, integridad y confianza
- Disponibilidad flexible, incluyendo noches, fines de semana y días festivos
McArthurGlen Group
Málaga, ES
Accounts Payable Assistant
McArthurGlen Group · Málaga, ES
Word Excel Outlook PowerPoint
McArthurGlen Group, Europe’s leading owner, developer and manager of designer outlets, was founded in Europe in 1993 and currently manages 24 designer outlets in 8 countries.
What you'll be doing...
We are looking for an organised and driven Accounts Payable Assistant to join our team based in Malaga.
Reporting to the Global Accounts Payable Team Leader, you will be responsible for the efficient processing and payments of Accounts Payable, expense claims, and bank and cash, ensuring all invoices are processed accurately and on time in accordance with Company procedure.
You will be responsible for:
- Processing of all supplier invoices, verify correctness and enter details on the Workday Finance system, ensuring accuracy and timeliness of data to enable the timely closing of the company’s books at month end.
- Ensure weekly bank reconciliations
- Manage all AP activities and checks for each month end closing
- Liaise with departmental managers, centre managers and teams on issues related to supplier invoices in order to ascertain complete details regarding services provided.
- Communicate and correspond with suppliers on disputed invoices to ensure that discrepancies are rectified at the earliest possible juncture.
- Maintain an up-to-date and accurate filing system, ensuring all complete and comprehensive paperwork is available for inspection.
Why McArthurGlen?
Competitive Salary & Bonus: Enjoy a competitive salary with a performance bonus of up to 15%
Wellbeing Allowance: Claim towards yoga, gym equipment, or any activity that promotes your wellbeing.
Volunteering Days: Benefit from 2 paid volunteering days per year.
Exclusive Discounts: Access special discounts at our Designer Outlets.
Flexible Working: Hybrid working options where possible to accommodate your needs.
International Exposure: Work with colleagues across eight countries within a global organization.
Learning & Development: Access LinkedIn Learning from day one with over 16,000 courses available. Grow through internal moves, cross-country projects, international secondments, and a calendar of core development opportunities.
Values-Based Culture: Thrive in an inclusive and collaborative environment where we value excellence, innovation, and making a difference.
Positive Work Environment: Over 89% of our colleagues would recommend us as a great place to work, according to our latest internal engagement survey.
To be successful you’ll bring...
- Relevant accounting degree
- Working experience for at least 3 years in an international environment and in a similar position
- Good experience with common accounting software (Workday experience is highly desirable)
- Good communication skills
- Good customer service and interpersonal skills
- Fluency in the Spanish and English
- IT Skills: Microsoft Word, Excel, PowerPoint, Outlook – Intermediate level
What to expect…
• We commit to replying to all applications, feel free to get in touch if you’d like an update
• You will have a main point of contact within our Talent team
• We’re a collaborative business: it’s important for you to meet as many people as you can during the recruitment process.
We’re also aware that your time is precious, so aim to keep to a two-stage process wherever we can
Be part of something extraordinary...
At McArthurGlen, we value diversity and believe that everyone is extraordinary in their own way. We are an inclusive employer and support flexible working wherever possible.
95% of colleagues believe we treat each other with dignity and respect regardless of their personal identities.
Even if you are not sure you fit all the requirements for a particular role, we’d still love to hear from you. There may be another opportunity within McArthurGlen that is more suitable for you now or in the future.
ACCOM
Málaga, ES
Office Assistant | Málaga Centro
ACCOM · Málaga, ES
Excel Office
📢 ¿Te apasiona la organización, el trato con personas y ser el motor del día a día en una oficina moderna? En ACCOM, empresa especializada en ventas digitales, buscamos nuevx compi como Office Assistant (Oficial Administrativo) para nuestra oficina de Málaga!
💡 ¿Qué buscamos en ti?
- Grado en Administración de Empresas o similares.
- Experiencia previa en control de personal (fichajes, descansos, ausencias, etc).
- Manejo de Excel.
📝 ¿Cuáles serían tus funciones?
- Control de personal (horarios, fichajes, descansos, ausencias y acceso a la oficina).
- Control de compras (contacto con proveedores, gestión de pedidos, facturas, inventario, stock).
- Control de la oficina (recepción telefónica, recepción de paquetería, recepción de visitas, gestión de incidencias, supervisión del orden, funcionamiento y mantenimiento del espacio de trabajo).
- Dinamización del entorno laboral (apoyo en la organización de actividades internas: aniversarios, eventos, sorteos, etc).
📌 ¿Qué ofrecemos?
Accom es una empresa de carácter joven y competitivo en constante crecimiento. Cuidamos mucho nuestra política de Talento y Cultura, buscando siempre la máxima vinculación de las personas con la empresa. Simplemente tratamos a las personas como nos gustaría que nos tratasen.
- 📅 Horario: de 9 - 18h (1h de comida) de L a J y de 9 -16h los V.
- 📍 Ubicaciones céntricas en Málaga.
- 📑 Contrato indefinido.
- 💶 Salario según convenio + beneficios adicionales (día de cumpleaños libre, formación, retribución flexible…).
- 🤼 Eventos y actividades internas para hacer team building.
- ⭐ Programa de referidos.
¡Si crees que eres el perfil que buscamos, estaremos encantados de conocerte!
Executive Assistant
3 may.Recruitment Chief
Marbella, ES
Executive Assistant
Recruitment Chief · Marbella, ES
Outlook
Executive Assistant (Maternity Cover)
📍 Marbella, Spain | 💶 €50K – €60K | 🕒 Fixed-Term (Maternity Cover)
Are you the driving force behind executive success?
We’re looking for a world-class Executive Assistant to step into a maternity cover role that sits at the very heart of an ambitious, fast-scaling tech business with a truly global outlook.
You’ll be the trusted right hand to both the CEO and Chief Strategy Officer, providing elite-level support across scheduling, strategic alignment, and business operations. This is a dynamic, high-impact position for someone who brings clarity, pace, and absolute precision to everything they do.
🌟 Why this role matters
This isn’t just diary and inbox management — it’s a senior-level role that keeps the executive function operating at full capacity. You’ll enable top-level decision-making, streamline internal communications, and keep strategic initiatives moving forward.
🧠 Who we’re looking for
You’re an experienced Executive Assistant at C-suite level with a proven track record in:
- Fast-paced, high-growth, or entrepreneurial tech environments
- Managing complex international travel and competing priorities
- Acting as a gatekeeper and sounding board with professionalism and discretion
- Taking full ownership of your role with independence and initiative
- You understand how to manage up, when to challenge, and how to bring clarity in fast-moving situations.
✨ You’ll thrive if you...
- Have experience supporting at C-Suite level in an entrepreneurial environment
- Are based in Marbella or open to relocating for an outstanding opportunity
- Know how to balance urgency with diplomacy
- Enjoy being the steady hand behind high-performing execs
- Love detail, pace, and getting things done
🚀 What’s on offer
- A key leadership support role in a cutting-edge, entrepreneurial business
- The chance to shape how the executive team operates and leads
- A culture of accountability, clarity, and fast execution
GANT
Marbella, ES
Sales Assistant | Dependiente Marbella
GANT · Marbella, ES
- Desempeñar un papel clave en la gestión de las ventas diarias y ser un representante de la marca.
- Proporcionar un servicio de primera calidad, asegurándonos de que los clientes, nuevos y habituales, tengan una experiencia excepcional cuando compran con nosotros.
- Trabajar en equipo para alcanzar los objetivos de ventas y participar en la ejecución de las operaciones diarias.
- Ayudar a gestionar el producto y aplicar las directrices de Visual Merchandising de la compañía
- Experiencia previa en ventas y atención al cliente (al menos 6 meses).
- Ser capaz de ofrecer un excelente servicio al cliente.
- Disfrutar del reto de alcanzar los objetivos de ventas.
- Orientado/a a soluciones, responsable, organizado/a, capaz de realizar varias tareas simultáneamente en entornos de ritmo rápido.
- Ser extrovertido/a y sociable, con buenas aptitudes para el trabajo en equipo.
- Nivel de inglés B2. Otros idiomas son un plus.
Asistente De Marketing
30 abr.NVOGA Marbella Realty
Marbella, ES
Asistente De Marketing
NVOGA Marbella Realty · Marbella, ES
Google Ads Word
Buscamos talentoEn NVOGA Marbella Realty, estamos en búsqueda de un/a apasionado/a, creativo/a y estratégico/a, que desee formar parte de una de las agencias inmobiliarias líderes en la Costa del Sol.
Si te inspira el mundo del real estate de lujo, el branding emocional, y te encanta crear campañas que conectan con el cliente ideal, esta es tu oportunidad.¿Qué harás?Ejecutar campañas de marketing digital 360o para nuestros exclusivos proyectos inmobiliarios.Desarrollar y potenciar la identidad de marca de nuestras promociones y propiedades premium.Gestionar redes sociales, newsletters y estrategias de contenido que transmitan emoción, valor y diferenciación.Coordinarse con el equipo comercial, diseño y medios externos para asegurar una comunicación visual y verbal impecable.Analizar resultados del rendimiento de nuestras campañas.Participar activamente en la organización de eventos, shootings, lanzamientos y ferias internacionales.Perfil ideal:Experiencia mínima de 2 años en un puesto similar, preferiblemente en el sector inmobiliario o de lujo.Capacidad de contar historias a través de campañas visuales y narrativas inspiradoras.Manejo de herramientas como Meta Business Suite, Mailchimp, Word Press, Canva, Google Ads, etc.Nivel alto de inglés y español (se valoran otros idiomas).Pasión por las marcas con propósito, estética impecable y enfoque en el detalle.Mentalidad creativa, resolutiva y proactiva.
Te gusta crear impacto y marcar la diferencia.Lo que ofrecemos:Formar parte de una empresa referente en el mercado inmobiliario de lujo de la Costa del Sol.Un equipo humano excepcional que combina profesionalismo, cercanía y visión estratégica.Oportunidades reales de crecimiento y aprendizaje constante en un entorno dinámico e internacional.Un ambiente de trabajo donde se valora el talento, la innovación y las ideas nuevas.Proyectos emocionantes donde tu trabajo tendrá un impacto visible y tangible.¿Te sientes identificado/a?Queremos conocerte.
Envíanos tu CV y portfolio a ****** o aplica directamente a través de Linked In.Marca la diferencia.
Deja huella.Hazlo con NVOGA.
ICADE Business School
Marbella, ES
Lecturer/Assistant Professor In Economics
ICADE Business School · Marbella, ES
Organisation/Company: Universidad Pontificia ComillasDepartment: Vicerrectorado de Investigación e internacionalizacionResearch Field: Economics » OtherCountry: SpainApplication Deadline: 1 May 2025 - 12:00 (Europe/Madrid)Type of Contract: PermanentJob Status: Full-timeIs the job funded through the EU Research Framework Programme?
Not funded by a EU programmeIs the Job related to staff position within a Research Infrastructure?
NoOffer DescriptionICADE (Universidad Pontificia Comillas) is seeking to appoint a Lecturer/Assistant Professor in the Economics Department to teach Macroeconomics, International Political Economy, Microeconomics, International Economics and related courses.The selected candidate will be required to teach in English.
Teaching in ICADE focuses on competency development, following the methodology of the European Higher Education Area: lectures, directed work with case studies, continuous assessment, and personalized attention to students.Even though ICADE has traditionally been a teaching institution, research is becoming an important dimension of our identity.
We are looking for an academic with a clear and steady research strategy, and demonstrated publication track record.This position may require contribution to academic administration or service depending on the school's needs.Principal Duties and ResponsibilitiesTeaching:Contribute strongly to the teaching and continuing development of undergraduate and postgraduate courses, as requested by the Head of Department.Engage in the assessment of students.Utilise a range of appropriate methods of teaching and assessment.Provide academic counselling and advice to students.Research:Engage actively in research and scholarly activity and, where appropriate, engage in research collaborations both within and beyond the university.Supervise research projects, as appropriate.Disseminate the results of research through publication in academic journals and by other appropriate means.Engage in initiatives to seek research funding.Where to applyE-mail: ****** Field: Economics » OtherEducation Level: PhD or equivalentMandatory Requirements:Hold a PhD in Economics or in related fields by the time of appointment.Fluency in Spanish and English (C2 or equivalent).
There will be a specific interview through English with the School of Foreign Languages.Acceptance of Universidad Pontificia Comillas' mission.Preferred Requirements:Have a publication record (or strong publication potential) in top international peer-reviewed journals.Teaching experience.
Candidates should demonstrate capabilities to develop innovative teaching strategies to deliver high-quality classes in English.Languages:ENGLISH Level: ExcellentSPANISH Level: ExcellentYears of Research Experience: 4 - 10Additional InformationFlexible compensation plan and social benefits.Comillas 360: Comillas' exclusive portal with over 200 commercial discounts.Training plan.Access to internal services: discounts and special conditions (gym, bookstore, library, etc.
)Selection ProcessSubmission Process:Applicants are encouraged to register and submit their application materials, including a CV and, if available, a cover letter and teaching evaluations, via EconJobMarket.org website or the university's official job portal.The university is strongly committed to equality between women and men.
Universidad Pontificia Comillas has implemented an Equality Plan that outlines measures to promote gender equality and includes a protocol for addressing moral harassment, sexual harassment, gender-based harassment, and gender violence.
Moreover, at Comillas, we strive to create and maintain an environment that supports and values all individuals equally.
If you have a recognized disability certificate of 33% or higher, we encourage you to indicate this in your application.
#J-18808-Ljbffr