Intress necessita incorporar un perfil d' Integrador/a social , per a cobrir una posició estable amb contracte indefinit en el Servei de Habitatge supervisat de l'associació per a La Salut Mental Gira-Sol, ubicat a Palma. OFERIM: Plaça vacant: Tècnic...
Intress necessita incorporar un perfil d'Integrador/a social, per a cobrir una posició estable amb contracte indefinit en el Servei de Habitatge supervisat de l'associació per a La Salut Mental Gira-Sol, ubicat a Palma.

OFERIM:

  • Plaça vacant: Tècnic
  • Ubicació del centre: Palma
  • Centre o Servei: Servei de Habitatge supervisat , Associació per a La Salut Mental Gira-Sol.
  • Tipus de contracte: indefinit
  • Jornada laboral: completa
  • Data d'incorporació: 01/08/2025
  • Hores setmanals: 38,5h
  • Horari: de dilluns a diumenge segons torns
  • Retribució bruta anual: 24.549,6€ en 14 pagas anuals, segó XVI Conveni Col·lectiu de centres i serveis d’atenció a persones con discapacitat. Categoria professional Personal Titulat Nivel I amb plus de concert de 310€ mensuals.
  • Formació i desenvolupament: disposaràs de 25 hores anuals de formació dins de l’horari laboral, destinades a millorar les teves competències personals i tècniques. Tambè tindràs la possibilitat de dissenyar un pla de formació individualitzat, orientat al teu desenvolupament professional dins de l’entitat.
  • Atenció psicológica: disposaràs de 3 sessions gratuïtes de teràpia psicològica en un centre de psicologia extern a l’entitat.
  • Quilometratge: abono 0,27 €/km por els desplaçaments relacionats amb la prestació del servei.


FUNCIONS:

El personal tècnic és el responsable d’executar els programes, activitats i prestacions del servei en cada una de les persones, atendre les necessitats de les persones, aixÌ com participar en les tasques de planificació, avaluació i supervisió.

Les funcions principals del personal tècnic són:

  • Acompanyament i suport individualitzat de la persona en el funcionament i participació en les tasques del domicili i activitats de la vida diària, segons estableixi el seu pla de treball o PIA: neteja i ordre de l’habitació i espais comuns del domicili, hàbits i organització domèstica (cura de la roba, rentadora, planxar, ordenar...), tasques de cuina i neteja, hàbits d'higiene i cura personal, vestimenta, alimentació, etc.,
  • Col·laboració en les tasques d’avaluació i detecció de necessitats de la persona, així com en la pla individual d’atenció o pla de treball.
  • Detecció i atenció de les necessitats del domicili.
  • Desenvolupament de programes d’entrenament i intervenció individual i/o grupal per a la inserció sociocomunitària de les persones: oci i temps lliure, promoció de l’autonomia, suport en l’àrea de salut, etc.
  • Seguiment de l’atenció comunitària de la persona i de l’ús de recursos comunitaris.
  • Suport al personal titulat (coordinació del servei) en totes aquelles tasques que es requereixin.
  • Tasques administratives.
  • Dur actualitzats els registres, base de dades i documentació pròpia de l’expedient de les persones participants del servei.


Requisitos:

Formació acadèmica necessària:

  • Personal tècnic superior en integració social, i altres titulacions anàlogues del catàleg de formació professional de les branques sanitàries, socioculturals i a la comunitat (Grau D: cicles formatius, nivell 3).


Experiència professional necessària:

  • Experiència de treball amb persones amb trastorn mental i/o discapacitat.
  • Experiència en intervenció directa.
  • Experiència en entorns residencials o habitatges.


Competències tècniques:

  • Coneixements en salut mental.
  • Coneixement en models de recuperació i metodologies d’intervenció comunitaris.
  • Domini del treball en xarxa i coneixement de recursos socials i sanitaris.
  • Habilitats per a avaluació de necessitats i elaboració de plans d’intervenció personalitzats.
  • Ús d’ofimàtica bàsica i manteniment de documentació tècnica.


Competències transversals:

  • Comunicacó efectiva: transmetre informació clarament i adaptar-se al receptor.
  • Empatia i escolta activa: per comprendre les necessitats emocionals i personals.
  • Treball en equip: col·laboració amb equips multidisciplinaris.
  • Autonomia i iniciativa: capacitat per prendre decisions de manera responsable.
  • Adaptabilitat i flexibilitat horària: especialment davant situacions d’urgència o imprevistos.
  • Gestió del temps i organització: per fer front a múltiples tasques i terminis.
  • Resolució de conflictes: situacions de tensió o conflictes de convivència.
  • Resistència a la frustració i capacitat de gestionar situacions complexes.
  • Gestió de emergències e imprevistos davant situacions inesperades.


Valors i actituds:

  • CompromÌs amb la igualtat de gènere i els valors ètics de l'entitat.
  • Sentit de pertinença i responsabilitat social.


Exigències del Lloc de treball:

  • Permís de conduir i disponibilitat de cotxe
  • Flexibilitat horària
  • Català


Altres aspectes a valorar:

  • Formació complementaria en salut mental
  • Formació en metodologia comunitària
  • Formació en perspectiva de gènere
  • Formació en pràctiques sistèmiques, dialògiques i/o col·laboratives
  • Formació en trauma


Si aquesta és l'oferta que estaves cercant, no ho pensis més i apunta't! Pot ser una bona oportunitat laboral. T'estem esperant!

Intress es compromet a través de la seva Política de Gestió de Persones i compromisos adoptats en l'IV Pla d'Igualtat de Intress, en el seu Eix 2, a gestionar els processos de selecció externa i promoció interna amb el compromís d'igualtat d'oportunitats entre dones i homes, tant des de Intress com des de les entitats col·laboradores, que asseguraran la igualtat i dotaran de perspectiva de gènere als seus processos selectius.

No et perdis res!

Uneix-te a la comunitat de wijobs i rep per email les millors ofertes d'ocupació


Mai no compartirem el teu email amb ningú i no t'enviarem correu brossa

Subscriu-te ara

Darreres ofertes d'ocupació de Social i Voluntariat a Illes Balears