OFERIM:
- Plaça vacant: Tècnic
- Ubicació del centre: Palma
- Centre o Servei: Servei de Habitatge supervisat , Associació per a La Salut Mental Gira-Sol.
- Tipus de contracte: indefinit
- Jornada laboral: completa
- Data d'incorporació: 01/08/2025
- Hores setmanals: 38,5h
- Horari: de dilluns a diumenge segons torns
- Retribució bruta anual: 24.549,6€ en 14 pagas anuals, segó XVI Conveni Col·lectiu de centres i serveis d’atenció a persones con discapacitat. Categoria professional Personal Titulat Nivel I amb plus de concert de 310€ mensuals.
- Formació i desenvolupament: disposaràs de 25 hores anuals de formació dins de l’horari laboral, destinades a millorar les teves competències personals i tècniques. Tambè tindràs la possibilitat de dissenyar un pla de formació individualitzat, orientat al teu desenvolupament professional dins de l’entitat.
- Atenció psicológica: disposaràs de 3 sessions gratuïtes de teràpia psicològica en un centre de psicologia extern a l’entitat.
- Quilometratge: abono 0,27 €/km por els desplaçaments relacionats amb la prestació del servei.
El personal tècnic és el responsable d’executar els programes, activitats i prestacions del servei en cada una de les persones, atendre les necessitats de les persones, aixÌ com participar en les tasques de planificació, avaluació i supervisió.
Les funcions principals del personal tècnic són:
- Acompanyament i suport individualitzat de la persona en el funcionament i participació en les tasques del domicili i activitats de la vida diària, segons estableixi el seu pla de treball o PIA: neteja i ordre de l’habitació i espais comuns del domicili, hàbits i organització domèstica (cura de la roba, rentadora, planxar, ordenar...), tasques de cuina i neteja, hàbits d'higiene i cura personal, vestimenta, alimentació, etc.,
- Col·laboració en les tasques d’avaluació i detecció de necessitats de la persona, així com en la pla individual d’atenció o pla de treball.
- Detecció i atenció de les necessitats del domicili.
- Desenvolupament de programes d’entrenament i intervenció individual i/o grupal per a la inserció sociocomunitària de les persones: oci i temps lliure, promoció de l’autonomia, suport en l’àrea de salut, etc.
- Seguiment de l’atenció comunitària de la persona i de l’ús de recursos comunitaris.
- Suport al personal titulat (coordinació del servei) en totes aquelles tasques que es requereixin.
- Tasques administratives.
- Dur actualitzats els registres, base de dades i documentació pròpia de l’expedient de les persones participants del servei.
Formació acadèmica necessària:
- Personal tècnic superior en integració social, i altres titulacions anàlogues del catàleg de formació professional de les branques sanitàries, socioculturals i a la comunitat (Grau D: cicles formatius, nivell 3).
- Experiència de treball amb persones amb trastorn mental i/o discapacitat.
- Experiència en intervenció directa.
- Experiència en entorns residencials o habitatges.
- Coneixements en salut mental.
- Coneixement en models de recuperació i metodologies d’intervenció comunitaris.
- Domini del treball en xarxa i coneixement de recursos socials i sanitaris.
- Habilitats per a avaluació de necessitats i elaboració de plans d’intervenció personalitzats.
- Ús d’ofimàtica bàsica i manteniment de documentació tècnica.
- Comunicacó efectiva: transmetre informació clarament i adaptar-se al receptor.
- Empatia i escolta activa: per comprendre les necessitats emocionals i personals.
- Treball en equip: col·laboració amb equips multidisciplinaris.
- Autonomia i iniciativa: capacitat per prendre decisions de manera responsable.
- Adaptabilitat i flexibilitat horària: especialment davant situacions d’urgència o imprevistos.
- Gestió del temps i organització: per fer front a múltiples tasques i terminis.
- Resolució de conflictes: situacions de tensió o conflictes de convivència.
- Resistència a la frustració i capacitat de gestionar situacions complexes.
- Gestió de emergències e imprevistos davant situacions inesperades.
- CompromÌs amb la igualtat de gènere i els valors ètics de l'entitat.
- Sentit de pertinença i responsabilitat social.
- Permís de conduir i disponibilitat de cotxe
- Flexibilitat horària
- Català
- Formació complementaria en salut mental
- Formació en metodologia comunitària
- Formació en perspectiva de gènere
- Formació en pràctiques sistèmiques, dialògiques i/o col·laboratives
- Formació en trauma
Intress es compromet a través de la seva Política de Gestió de Persones i compromisos adoptats en l'IV Pla d'Igualtat de Intress, en el seu Eix 2, a gestionar els processos de selecció externa i promoció interna amb el compromís d'igualtat d'oportunitats entre dones i homes, tant des de Intress com des de les entitats col·laboradores, que asseguraran la igualtat i dotaran de perspectiva de gènere als seus processos selectius.
Veure més
No et perdis res!
Uneix-te a la comunitat de wijobs i rep per email les millors ofertes d'ocupació
Mai no compartirem el teu email amb ningú i no t'enviarem correu brossa
Subscriu-te ara