No et perdis res!
Uneix-te a la comunitat de wijobs i rep per email les millors ofertes d'ocupació
Mai no compartirem el teu email amb ningú i no t'enviarem correu brossa
Subscriu-te araInformàtica i IT
926Comercial i Vendes
749Administració i Secretariat
486Transport i Logística
473Desenvolupament de Programari
461Veure més categories
Educació i Formació
390Comerç i Venda al Detall
324Màrqueting i Negoci
318Dret i Legal
276Enginyeria i Mecànica
242Disseny i Usabilitat
228Instal·lació i Manteniment
148Publicitat i Comunicació
140Sanitat i Salut
131Construcció
108Indústria Manufacturera
107Recursos Humans
86Arts i Oficis
70Hostaleria
62Immobiliària
60Producte
55Comptabilitat i Finances
53Atenció al client
51Art, Moda i Disseny
45Turisme i Entreteniment
40Banca
23Alimentació
20Cures i Serveis Personals
19Farmacèutica
14Seguretat
13Social i Voluntariat
13Energia i Mineria
11Esport i Entrenament
6Telecomunicacions
4Agricultura
2Assegurances
2Ciència i Investigació
0Editorial i Mitjans
0Coordinador/a Servei Inserció Laboral, Palma
18 de des.Associació Gira-Sol
Palma , ES
Coordinador/a Servei Inserció Laboral, Palma
Associació Gira-Sol · Palma , ES
. SharePoint
L'Associació per la Salut Mental Gira-Sol està buscant un perfil de Coordinador/a del Servei d'inserció laboral, ubicat a Palma.
OFERIM:
- Plaça vacant: Coordinació Servei Inserció Laboral
- Centre o Servei: Servei Inserció Laboral
- Ubicació del centre: Palma
- Tipus de contracte: Indefinit
- Data d'incorporació: previsió incorporació gener 2026
- Retribució anual: 30.672,12 € Brut
- Hores setmanals: 38,5h
- Horari: Dilluns a divendres de 8:00h a 17h dos dies, 8:00h a 15h dos dies, divendres de 8:00h a 14:30h
- Categoria profesional: Titulat/a Nivel II segons XVI Convenio Col·lectiu de centres i serveis d’atenció a personas amb discapacitat amb un plus de coordinación.
- Quilometratge El desplaçament realitzat per motius del servei seran compensats a raó de 0,27 €/km.
- Formació i desenvolupament: oferim 25 hores anuales de formació dins l’horari laboral, destinades a millorar les teves competències personals i tècniques.
El personal de coordinació és la responsable de vetllar per el compliment dels requisits dels diversos finançadors del servei d’Inserció Laboral així com la gestió d’equip i la supervisió del compliment de la visió i missió de l’entitat, juntament amb el model d’atenció.
- Assegurar la implementació del Model d’Atenció de l’entitat i l’ús i registre a la base de dades.
- Planificar els objectius anuals del servei amb l’equip i dur a terme el seguiment i l’avaluació amb el fi de complir amb els criteris de sostenibilitat i eficiència determinats per l’entitat.
- Implementar el model de qualitat, prevenció de riscs laborals i LOPD amb l’objectiu d’aplicar les normatives legals i d’estratègia de l’entitat.
- Planificar i liderar les reunions d’equip periòdiques per treballar els diferents aspectes tècnics i gestió del personal.
- Atendre les necessitats del personal del servei (el calendari de vacacions, dies personals, gestió de baixes...) amb la finalitat d’optimitzar els serveis que es presenten sense que el seu rendiment es vegi afectat per la falta del personal.
- Assegurar el compliment de la normativa de requisits exigits en els plecs delsserveis.
- Elaborar memòries anuals amb l’administració vinculada al servei amb la finalitat de complir amb les diferents normatives legals.
- Revisió i tramitació de la documentació tècnica per preservar la qualitat del servei.
- Realitzar el seguiment i control pressupostari del servei amb la finalitat d’assegurar el correcte us dels recursos econòmics.
- Supervisió de l’atenció directa, suport a la intervenció i seguiment del pla de treball de les persones participants.
- Fomentar el coneixement del servei entre els diferents agents socials i coordinació amb els altres serveis interns i externs
Formació acadèmica necessària:
- Titulació de grau o diplomatura/llicenciatura universitària en Pedagogia, Psicologia, Educació Social, Treball Social, Psicopedagogia o altres titulacions afins.
- Al menys 1 any en processos d’Orientació i Inserció Sociolaboral finançats per el Servei d’Orientació per a l’Ocupació (SOIB) en col·lectius vulnerables.
- Orientació a persones: capacitat per comprendre les necessitats de les persones amb qui es treballa, oferint una atenció personalitzada, empàtica i respectuosa. Adaptar-se a diferents perfils i situacions, prioritzant el benestar, la dignitat i l’autonomia de les persones.
- Acompanyament i desenvolupament de l’equip: capacitat per guiar, motivar i donar suport a les persones de l’equip, afavorint el seu creixement professional i personal afavorint el foment de la col·laboració i la creació d’espais de reflexió i millora contínua.
- Treball en equip: col·laborar de manera activa i constructiva amb altres professionals, compartint coneixements, escoltant diferents punts de vista i contribuint a la consecució d’objectius comuns.
- Autonomia i iniciativa: capacitat per prendre decisions de manera responsable
- Flexibilitat i gestió del canvi: adaptar-se a noves situacions, entorns i requeriments amb una actitud oberta i positiva. Inclou la disposició per aprendre, reajustar prioritats i incorporar noves formes de treball davant els canvis, mantenint l’eficàcia i la coherència en l’actuació professional.
- Capacitat analítica: Habilitat per identificar, entendre i interpretar dades, situacions o problemes de manera crítica i estructurada.
- Pressa de decisions: capacitat per valorar diferents opcions davant d’una situació i escollir la més adequada amb criteri, responsabilitat i rapidesa quan cal.
- Gestió del temps i organització: saber planificar, prioritzar i organitzar les tasques de manera eficient, ajustant-se als terminis establerts i optimitzant els recursos disponibles
- Resistència a la frustració: capacitat de gestionar situacions complexes amb eficàcia sense perdre la motivació ni la capacitat de donar una resposta adequada.
- Comunicació efectiva: transmetre informació clarament i adaptar-se al receptor.
- Treball en xarxa i comunitari: coneixement de recursos socials i sanitaris.
- Innovació i millora contínua: Identificar oportunitats de canvi i implementació de noves idees, processos o metodologies que aportin valor i eficiència a l’organització.
- Català
- Salut Mental i atenció col·lectius vulnerables
- Metodologia en suport a la inserció
- Itineraris d’Inserció Laboral
- Gestió de la plataforma ESOIB
- Base de dades, aplicacions de registres, SharePoint, Open office...
- Compromís amb la igualtat de gènere i els valors ètics de l’entitat.
- Sentit de pertinença i responsabilitat social.
- Carnet de conduir i cotxe propi
- Experiència en gestió de projectes i subvencions
- Gestió d’equips
- Coneixements en Dialogisme