Al Barça som MÉS QUE UN CLUB perquè tenim un ferm propòsit: volem transformar el món a través de la nostra manera d’entendre l’esport, amb la nostra essència Barça, i amb el nostre compromís social.
Quina és la nostra essència?
- Tenim un estil propi... quan juguem volem guanyar, però sobretot volem jugar sense renunciar al nostre estil.
- Creiem en les diferents disciplines, per això competim amb 5 esports professionals diferents.
- Som un Club format per més de 144.000 socis i sòcies que prenen grans decisions democràticament.
- Treballem per garantir la igualtat d’oportunitats, lliures de prejudicis i la no discriminació per raons d'origen, gènere, discapacitat o edat, i fomentem la inclusió de la diversitat de manera equitativa entre totes les persones del nostre entorn.
Què busquem?
Barça Licensing & Merchandising necessita incorporar una persona a la posició d’Store Manager, la seva missió principal és assolir els objectius de negoci (total P&L) marcats per la direcció, implementant i liderant dins del punt de venda les línies estratègiques marcades.
Funcions principals:
- Transformar el pla estratègic de Retail i en un pla d’acció per a la botiga. (comercial, despeses i persones)
- Implementar l’estratègia d’atenció al client definida, assegurant que tots els treballadors l’implementen.
- Garantir l’excel·lència en l’operativa de botiga, ja sigui amb recursos propis (caixes, recursos, etc) o a través de tercers (Corporate BLM, proveïdors externs com seguretat, ...)
- Consolidar un servei client excel·lent (Premium) en el punt de venda, d'acord amb els estàndards de la nostra marca Barça, així com les opinions i valoracions dels client, amb la finalitat de satisfer i aportar una experiència inoblidable al client
- Analitzar les dinàmiques de negoci per maximitzar els resultats del curt termini i, sobretot, per contribuir a l’estratègia futura.
- Supervisar i Desenvolupar a l'equip del punt de venda, Comercial i Operacional, amb la finalitat de dissenyar plans d'acció per a treballar els punts forts i de millora de l'equip per a detectar perfils potencials i desenvolupin la seva carrera professional en BLM.
- Supervisar i controlar els objectius del punt de venda, conjuntament amb l'equip de management, amb la finalitat d'analitzar la seva consecució i definir plans d'acció i estratègies comercials per a aconseguir-los o maximitzar-los.
Formació:
- Cicle Grau Superior relacionat amb el negoci (Comerç i Retail, Activitats esportives,…) o en defecte d'això Grau Tècnic Superior en Ciències Empresarials, Econòmiques, Comerç, INEF…
- En el cas de no tenir aquests estudi, acreditar mínim 10 anys d’experiència en retail.
- Valorable Màster en Direcció d’Empreses
Experiència prèvia:
Experiència mínima entre 7-10 anys d’experiència en Retail i entre 3-5 anys com a Responsable de Botiga, o Floor Manager d’un equip entre 50-100 persones.
Eines i habilitats:
- Coneixement en comerç, retail i màrqueting
- Experiència en pressupostos, planificació de plantilles, Servicio Premium de atenció al client i vendes.
- Formació en lideratge i gestió d’equips
- Català nivell C, Anglès nivell B2, Espanyol nivell B2
Veure més
No et perdis res!
Uneix-te a la comunitat de wijobs i rep per email les millors ofertes d'ocupació
Mai no compartirem el teu email amb ningú i no t'enviarem correu brossa
Subscriu-te araDarreres ofertes d'ocupació de Cap de Botiga a Illes Balears
Kamalion Poland
Eivissa, ES
Assistant Store Manager
22 de set.Michael Kors
Palma , ES
H&M
Palma , ES
Store Manager Mallorca Outlet F/M
3 de junyLacoste
Marratxí, ES