Office

L'Hospital General de Granollers és l'hospital universitari i de referència per al Vallès Oriental. Forma part del sistema sanitari integral d'utilització pública de Catalunya, amb una plantilla de 2.200 professionals i que es troba en un moment clau...
L'Hospital General de Granollers és l'hospital universitari i de referència per al Vallès Oriental. Forma part del sistema sanitari integral d'utilització pública de Catalunya, amb una plantilla de 2.200 professionals i que es troba en un moment clau de creixement i consolidació amb ampliació de la UCI a 30 llits de crítics, 14 quiròfans, ampliació del servei d’Urgències, radioteràpia i augment de llits d’hospitalització.

Vols formar part del nostre equip d'Infraestructures i Serveis?

La persona s'incorporarà a la Direcció d'Infraestructures i Serveis Generals de l'Hospital General de Granollers. Té com a missió realitzar la gestió integral de l'aparcament privat del centre i les incidències que derivin del servei.

Quines seran les teves funcions i responsabilitats?

  • Gestió integral de l'aparcament.
  • Gestió de les incidències dels abonats i de l'aparcament de rotació, garantint continuïtat al servei.
  • Gestió de la recaptació monetica de l'aparcament.
  • Atenció al client i a les possibles incidències.
  • Supervisió i control de l'activitat de l'aparcament.
  • Supervisió i control de tota la maquinària de l'aparcament (emissors de tiquets, tanques, lectors de matrícules, punts de recàrrega elèctrica...).


Com ens agrada treballar?

  • Ens organitzem per objectius, amb una clara orientació a resultats i a l'eficiència en la gestió.
  • Necessitem que siguis una persona flexible, amb capacitat de donar resposta a un entorn en constant canvi.
  • La teva comunicació ha de ser clara i fluïda, per establir confiança amb els diferents equips i proveïdors.
  • Has de tenir capacitat de presa de decisions.
  • La proactivitat i la iniciativa per millorar processos i anticipar necessitats és molt benvinguda.


Que t'oferim:

  • Contracte de duració determinda eventual, amb opcions de continuïtat.
  • Integració a un hospital en procés de creixement, ampliació i que aposta pel benestar dels professionals i la conciliació laboral.


T’hi sumes? Estem desitjant conèixer-te!

Requisitos:

Ets la persona que estem buscant si...

  • Disposes del Grau Superior d'Administració i Finances i/o similar.
  • Tens experiència en atenció al client i/o en gestió administrativa.
  • Domines les eines del paquet Office.


Valorarem que...

  • Tinguis coneixement de SAP a nivell usuari.
  • Disposis d'experiència tractant amb proveïdors.

No et perdis res!

Uneix-te a la comunitat de wijobs i rep per email les millors ofertes d'ocupació


Mai no compartirem el teu email amb ningú i no t'enviarem correu brossa

Subscriu-te ara

Darreres ofertes d'ocupació de Auxiliar Administratiu/va a Barcelona

Merchanservis

Barcelona, ES

Nos encontramos en búsqueda de un/a Auxiliar Administrativo/a de Recursos Humanos. Principales Responsabilidades Revisión...

AniCura

Barcelona, ES

PROPÓSITO El Asistente Administrativo del Hospital es responsable de la elaboración, mantenimiento y ajustes de los...

Escoem

Granada, La, ES

ESCOEM precisa incorporar una/un auxiliar administrativa/o contable, si quieres conocer más sobre nosotros, puedes...

La Vostra Llar Residencias y Centros de día

Barcelona, ES

Sobre nosaltres A Nudavitta estem donant forma a un projecte innovador en el sector immobiliari, centrat en la nuda...

NA

Prat de Llobregat, El, ES

¿Tienes experiencia en administración logística y te interesa trabajar en un entorno dinámico y refrigerado? ¡Únete a una...