Job Summary Responsible for new member sales and creating a positive member experience by providing a superior level of customer service to members, prospective members, and guests. Essential Duties And Responsibilities Greet/meet potential members...
Job Summary
Responsible for new member sales and creating a positive member experience by providing a superior level of customer service to members, prospective members, and guests.
Essential Duties And Responsibilities
Greet/meet potential members, providing a great customer experience.
Handle front desk related tasks:
Answering phone calls in a polite and friendly manner to assist with questions or concerns.
Taking info calls and tours
Assist in member check-ins, sign-ups, cancellations, BCM amenity usage, and updating member account information.
Facilitate member services issues and questions and forward to Club Manager/Manager in Training/Team Lead as needed.
Help maintain the neatness/cleanliness of the club.
Benefits
Dollars for Scholars Program
Employee Appreciation Program
Free Membership for self and one family member or friend
Team Member Support Team
Health, Dental and Vision Insurance
Critical Illness Insurance
Short Term Disability Insurance
Accident Insurance
Voluntary Life Insurance
Pet Insurance
HSA
Advancement Opportunities
Essential Behavior Requirements
Customer Service: communicates and interacts with customers (including coworkers and the public) in a way that exceeds the customer’s wants and needs.
Listening: actively listens to customers, (includes coworkers and the public) empathizes (sees the situation from the customer’s perspective) and works together to solve the problem.
Problem Solving: recognizes and defines problems; analyzes relevant information; encourages alternative solutions and plans to resolve situations; seeks additional assistance when needed.
Diplomacy: demonstrates tact and skill in all interactions while using appropriate behavior and language.
Communication: Ability to communicate questions, concerns or issues to a supervisor in a timely manner.
Minimum Qualifications
Honesty and good work ethic
Strong customer service skills
Basic computer proficiency
Physical Demands
Standing and walking at least 75% of the shift
Talking in person or on the phone at least 75% of the shift
Must be able to lift to 50 lbs. less than 30% of the time.
Utilitzem cookies pròpies i de tercers per donar-te un millor servei, elaborar estadístiques i mostrar contingut personalitzat i publicitat. Si fas clic al botó "Accepto", estaràs acceptant el seu ús al nostre web.
En compliment de l'article 22 de la Llei de Serveis de la Societat de la Informació i Comerç electrònic, l'informem que aquest portal web utilitza galetes.
Quan visites un lloc web, aquest, pot emmagatzemar o recopilar informació al navegador, generalment utilitzant petits arxius anomenats Galetes, que ens permeten reconèixer i recordar-te. La informació pot ser sobre el teu comportament o preferències en línia, el tipus de dispositiu que estàs utilitzant o pot usar-se per garantir que el lloc web pugui funcionar. La informació utilitzada per Wijobs s'usa per oferir-te una experiència més personalitzada al nostre lloc. Pots fer servir aquesta pantalla sempre que vulguis per personalitzar o revocar el teu consentiment.
Fes clic en els diferents encapçalaments per obtenir més informació sobre els diferents tipus de galetes.
Aquestes galetes són necessàries perquè funcioni el lloc web de Wijobs i permeten, per exemple, configurar les preferències de privacitat, iniciar la sessió al compte de Wijobs o completar formularis. Si bé aquestes galetes no es poden desactivar, pots configurar el teu navegador perquè bloquegi o t'avisi sobre aquestes galetes, però has de tenir en compte que això impedirà que algunes parts de la pàgina web de Wijobs funcionin correctament.
Tipus
Nom
Finalitat
Durada
Sessió
ASP.NET_SessionId
Administra la sessió de l'usuari en el lloc web
Durant la sessió de l'usuari
Sessió
wj_uuid
Identifica l'usuari en diferents sessions
1 any
anti falsificació
.AspNetCore.Antiforgery.*
Proporciona protecció contra atacs de falsificació de sol·licituds entre llocs
Durant la sessió de l'usuari
Autentificació
.AspNetCore.Cookies
Emmagatzema dades encriptades de l'usuari que es requereixen per accedir o mostrar dades en el lloc
Durant la sessió de l'usuari
RGPD
.AspNet.Consent
wj_con_pe
wj_con_ad
wj_con_an
Emmagatzemen informació relativa a les preferències de l'usuari sobre el Reglament General de Protecció de Dades o RGPD
1 any
Les galetes de personalització ens permeten guardar informació que modifica l'aspecte o el comportament de la pàgina web de Wijobs, com les teves preferències d'idioma o de recerca, per tal de personalitzar i millorar la teva experiència amb el nostre lloc web.
Tipus
Nom
Finalitat
Durada
Idioma
.AspNetCore.Culture
Emmagatzema informació relativa a la teva preferència d'idioma
1 any
Cerca
wj_loc
wj_search
wj_tags
wj_tags_loc
Emmagatzema informació per recordar les teves preferències de cerca
1 any
Favorits
wj_bookmarks
wj_likes
Emmagatzema informació relativa al teu contingut favorit
1 any
Alertes per email
wj_e_sub
Indica si l'usuari esta o no subscrit a les alertes per email
1 any
Alertes per email
wj_e_sub_v
Indica si el usuario ha verificado o no su suscripción por email
1 any
Alertes per email
wj_e_sub_a
Indica si el usuario tiene o no activas las alertas por email
1 any
Alertes amb OneSignal
__cfduid
Pots conèixer com OneSignal fa servir la informació de llocs o aplicacions que usen els seus serveis visitant el seu lloc web
1 mes
Sessió
wj_tv
Indica si l'usuari és recurrent
1 any
Galetes pròpies o de tercers que ens permeten comprendre com les persones fan servir el nostre lloc web i d'on provenen, perquè puguem mesurar i millorar el rendiment del nostre lloc web, així com per recordar les seves preferències. Ens ajuden a veure quines pàgines són les més populars i les menys populars, i com es mouen els visitants pel lloc web de Wijobs.
Tipus
Nom
Finalitat i durada
Google Analytics
_ga
_gat
_gid
AMP_TOKEN
_gac_*
_lc.visitor_id.*
Pots conèixer com Google utilitza la informació de llocs o aplicacions que usen els seus serveis visitant el seu lloc web
Pots conèixer com Hotjar fa servir la informació de llocs o aplicacions que usen els seus serveis visitant el seu lloc web
Galetes pròpies o de tercers que registren les teves visites a la pàgina web de Wijobs, les pàgines que visites, els enllaços que segueixes i el tipus de dispositiu que utilitzes. Utilitzarem aquesta informació per fer que el lloc web de Wijobs i els anuncis que us mostrem siguin més rellevants per als teus interessos. L'ús d'aquestes galetes també ens pot permetre que vegis anuncis de Wijobs quan visites altres llocs web.
Tipus
Nom
Finalitat i durada
Google AdSense
NID
SID
IDE
ANID
DSID
FLC
AID
TAID
exchange_uid
__gads
__gac
__gcl
Pots conèixer com Google utilitza la informació de llocs o aplicacions que usen els seus serveis visitant el seu lloc web
Si vols personalitzar els anuncis que Google et mostra pots accedir aquí