Técnico informático / Grado en ingeniería (especialidad sistemas informáticos) / FP sistemas informáticos Requisitos sistemas y herramientas unix Conocimiento general en gestión/protocolos de red Se valorará: Conocimientos sobre programación...
Técnico informático / Grado en ingeniería (especialidad sistemas informáticos) / FP sistemas informáticos
Requisitos
sistemas y herramientas unix
Conocimiento general en gestión/protocolos de red
Se valorará: Conocimientos sobre programación (especialmente C, Python, Java y Erlang) y experiencia trabajando con sistemas distribuidos y en la utilización de herramientas (Zabbix) para monitorización de sistemas.
shell-scripting para ejecución de tareas
Conocimiento general de administración y consulta sobre almacenes de datos (MySQL, Oracle, Cassandra)
Información de Protección de Datos
Información correspondiente a las exigencias del reglamento ( UE ) ******** relativo a la protección de las personas fisicas, mediante el tratamiento de sus datos personales y su libre circulación.
Sus datos no serán comunicados a terceras empresas.
Inicio o mantenimiento de la relación mercantil.
Los datos han sido facilitados por el propio interesado y serán conservados mientras se mantenga la relación mercantil entre las partes.
Se permite el ejercicio de los derechos de acceso, rectificación o supresión, la limitación del tratamiento, oposición y el derecho a la portabilidad de sus datos.
Para ello, deberá enviar un correo electrónico a ******.
La información contenida en el presente correo electrónico es confidencial; en el supuesto de que usted no sea el destinatario autorizado, le rogamos borre el mensaje y nos lo comunique a la presente dirección.
Legitimación para llevar a cabo la comunicación con el cliente/posible cliente/proveedor respecto a la actividad que desarrolla el Responsable.
Para acceder a la información adicional sobre protección de datos pinche aquí.
Utilitzem cookies pròpies i de tercers per donar-te un millor servei, elaborar estadístiques i mostrar contingut personalitzat i publicitat. Si fas clic al botó "Accepto", estaràs acceptant el seu ús al nostre web.
En compliment de l'article 22 de la Llei de Serveis de la Societat de la Informació i Comerç electrònic, l'informem que aquest portal web utilitza galetes.
Quan visites un lloc web, aquest, pot emmagatzemar o recopilar informació al navegador, generalment utilitzant petits arxius anomenats Galetes, que ens permeten reconèixer i recordar-te. La informació pot ser sobre el teu comportament o preferències en línia, el tipus de dispositiu que estàs utilitzant o pot usar-se per garantir que el lloc web pugui funcionar. La informació utilitzada per Wijobs s'usa per oferir-te una experiència més personalitzada al nostre lloc. Pots fer servir aquesta pantalla sempre que vulguis per personalitzar o revocar el teu consentiment.
Fes clic en els diferents encapçalaments per obtenir més informació sobre els diferents tipus de galetes.
Aquestes galetes són necessàries perquè funcioni el lloc web de Wijobs i permeten, per exemple, configurar les preferències de privacitat, iniciar la sessió al compte de Wijobs o completar formularis. Si bé aquestes galetes no es poden desactivar, pots configurar el teu navegador perquè bloquegi o t'avisi sobre aquestes galetes, però has de tenir en compte que això impedirà que algunes parts de la pàgina web de Wijobs funcionin correctament.
Tipus
Nom
Finalitat
Durada
Sessió
ASP.NET_SessionId
Administra la sessió de l'usuari en el lloc web
Durant la sessió de l'usuari
Sessió
wj_uuid
Identifica l'usuari en diferents sessions
1 any
anti falsificació
.AspNetCore.Antiforgery.*
Proporciona protecció contra atacs de falsificació de sol·licituds entre llocs
Durant la sessió de l'usuari
Autentificació
.AspNetCore.Cookies
Emmagatzema dades encriptades de l'usuari que es requereixen per accedir o mostrar dades en el lloc
Durant la sessió de l'usuari
RGPD
.AspNet.Consent
wj_con_pe
wj_con_ad
wj_con_an
Emmagatzemen informació relativa a les preferències de l'usuari sobre el Reglament General de Protecció de Dades o RGPD
1 any
Les galetes de personalització ens permeten guardar informació que modifica l'aspecte o el comportament de la pàgina web de Wijobs, com les teves preferències d'idioma o de recerca, per tal de personalitzar i millorar la teva experiència amb el nostre lloc web.
Tipus
Nom
Finalitat
Durada
Idioma
.AspNetCore.Culture
Emmagatzema informació relativa a la teva preferència d'idioma
1 any
Cerca
wj_loc
wj_search
wj_tags
wj_tags_loc
Emmagatzema informació per recordar les teves preferències de cerca
1 any
Favorits
wj_bookmarks
wj_likes
Emmagatzema informació relativa al teu contingut favorit
1 any
Alertes per email
wj_e_sub
Indica si l'usuari esta o no subscrit a les alertes per email
1 any
Alertes per email
wj_e_sub_v
Indica si el usuario ha verificado o no su suscripción por email
1 any
Alertes per email
wj_e_sub_a
Indica si el usuario tiene o no activas las alertas por email
1 any
Alertes amb OneSignal
__cfduid
Pots conèixer com OneSignal fa servir la informació de llocs o aplicacions que usen els seus serveis visitant el seu lloc web
1 mes
Sessió
wj_tv
Indica si l'usuari és recurrent
1 any
Galetes pròpies o de tercers que ens permeten comprendre com les persones fan servir el nostre lloc web i d'on provenen, perquè puguem mesurar i millorar el rendiment del nostre lloc web, així com per recordar les seves preferències. Ens ajuden a veure quines pàgines són les més populars i les menys populars, i com es mouen els visitants pel lloc web de Wijobs.
Tipus
Nom
Finalitat i durada
Google Analytics
_ga
_gat
_gid
AMP_TOKEN
_gac_*
_lc.visitor_id.*
Pots conèixer com Google utilitza la informació de llocs o aplicacions que usen els seus serveis visitant el seu lloc web
Pots conèixer com Hotjar fa servir la informació de llocs o aplicacions que usen els seus serveis visitant el seu lloc web
Galetes pròpies o de tercers que registren les teves visites a la pàgina web de Wijobs, les pàgines que visites, els enllaços que segueixes i el tipus de dispositiu que utilitzes. Utilitzarem aquesta informació per fer que el lloc web de Wijobs i els anuncis que us mostrem siguin més rellevants per als teus interessos. L'ús d'aquestes galetes també ens pot permetre que vegis anuncis de Wijobs quan visites altres llocs web.
Tipus
Nom
Finalitat i durada
Google AdSense
NID
SID
IDE
ANID
DSID
FLC
AID
TAID
exchange_uid
__gads
__gac
__gcl
Pots conèixer com Google utilitza la informació de llocs o aplicacions que usen els seus serveis visitant el seu lloc web
Si vols personalitzar els anuncis que Google et mostra pots accedir aquí